Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé si v reklamě pletou tablety Samsung s iPady, ukázal průzkum

Soudní bitva mezi Applem a Samsungem odhalila další zajímavou skutečnost. Podle průzkumů, které si nechal Samsung vypracovat, jen málo konzumentů reklamy dovede tablety Galaxy Tab identifikovat jako tablety Samsung a pletou si je s iPadem od Apple.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Palatin

Tablet?

Me bohate staci hlineny tablet s oluvkem. Ma to vykon jako prase a zobrazi to vse co na nem napisu. A ma nekonecne baterky ;-) Staci zatocit klikou od dynama a rozne se osvetlujici dioda. ;-D

+1/0
22.8.2012 18:52

Kazeasch

Tahle argumentace je směšná

Je to jen o tom, že většina lidí zná iPad, považují to za vynález Applu a často ani neví že tablety vyrábí i jiné firmy, nebo že tyhle zařízení se prostě jmenují iPad. Takže ne že by nerozeznali iPad od Galaxy Tabu. Prostě uvidí jakoukoli placku a řeknou že to je iPad, ale ani je nenapadne jakákoli vazba na Apple nebo kohokoli jinýho. Ono sám za sebe mluvila i kauza, kdy si lidi v USA stěžovali že si chtěli koupit iPad ale až doma zjistili že si koupili Galaxy Tab, přičemž jim ale vůbec nepřišlo divný že všude na krabici jsou loga Samsungu, obrovský nápisy Galaxy Tab apod.

0/0
21.8.2012 10:55

petr.n_22

Re: Tahle argumentace je směšná

Protože to nikdo neřešil a kupovat to podle obrázku jako housku.

0/0
21.8.2012 21:37

M99

No vidíte...

moje máma by nazvala ipadem každej tablet, kterej by jí ukázali.

0/0
20.8.2012 17:33

czechfag

Re: No vidíte...

tak tak,.

0/0
20.8.2012 20:50

Kazeasch

Re: No vidíte...

Když jsem si koupi Galaxy Tab tak na mě kamoš taky vybalil: "Jé, to je ten iPad od Samsungu?" Asi hodinu jsem mu vysvětloval že si plete pojmy iPad a tablet.

0/0
21.8.2012 10:49

aliencz

TAKHLE TO DĚLAJÍ SKUTEČNÍ BORCI

"Firma Microsoft se na rozdíl od Samsungu vydala zcela opačnou cestou a

požádala Apple o licencování desénových pantentů týkajících se iOS

platformy. Vznikla „antiklonovací“ dohoda mezi Applem a Microsoftem,

která v budoucnu zabrání případným soudním sporům. Microsoft k tomuto

kroku přistoupil, aby ochránil uvedení svého tabletu Surface."

+2/0
20.8.2012 16:51

palič+

Re: TAKHLE TO DĚLAJÍ SKUTEČNÍ BORCI

Jenže takový jednání můžeš těžko čekat od asiatů, který maji na kopírování cizích nápadů postavený průmysl už od konce WW2.

0/0
21.8.2012 9:17

aliencz

Re: TAKHLE TO DĚLAJÍ SKUTEČNÍ BORCI

Je to tak. Mě jen udivuje, kolik lidí se této skutečnosti, tomuto zřejmému a letitému faktu, tak urputně brání, aniž by v tom byli jakkoliv osobně zainteresování. Kdyby měli akcie Samsungu, nebo byli třeba výrazným dodavatelem komponent, tak to chápu z praktického hladiska ochrany svých komerčních zájmů, ale takhle je to jen náboženský idiotizmus, nic víc.

0/0
21.8.2012 10:31

liquido

Pro JmX - iPhone vs. F700

Najdeš prosím nějaký obrázek z léta 2006, na zákaldě kterého Samsung dostal tu cenu za design? Nemůžu to dohledat a co si vzpomínám, obrázky pustil v prosinci 2006 - tak mi to nějak nevychází, ale jistě víš, co tvrdíš.

Tvrdíš, že F700 a iPhone jsou telefony stejné konstrukce. To je fór roku a já ti napíšu proč.

iPhone je kompaktní zařízení s kapacitním velkým 3,5" displejem a na svojí dobu vysokým rozlišením 480x320 bodů, s minimem HW obladacích prvků, s OS a aplkacema optimalizovanýma ve všech úrovních pro ovládání prsty, s multitouchem a 3G akcelerometrem.

To je koncepce iPhonu a drtivé většiny současných chytrých telefonů, že?

A teď si to sám prosím srovnej s F700 - a pak minapiš, jak můžeš mluvit o zařízení stejné koncepce v případě 2 zcelaodlišných zařízení.

0/0
20.8.2012 13:35

JJ..

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Me by spis od Jmx zajimalo proc by ho mel Samsung takovou dobu v supliku?Mluvi tady o lete 2006 ,ale predstaveni bylo az unor 2007(jeho slova,ja o tom telefonu v zivote neslysel).Jestli to nahodou nebylo pozitivni reakci na prvni iPhone,bez neho by v tom supliku mozna zustal dodnes.Jsou to jenom spekulace,ale takhle to na me pusobi.

0/0
20.8.2012 14:03

JmX1977

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

unikaju ti cuvislosti liquido... cely cas sa bavime o designe, nie o funkcionalite... Samsung s F-700 neuspel, lebo nemal poriadny SW, ten ziskal az ked zacal pouzivat Android... ALE Co sa tyka Designu, F-700 je jasny dokaz toho ze Samsung vyrabal telefony obdlznikoveho tvaru so zaoblenymi rohmi, jedinym tlacidlom na spodnej prednej strane, a reproduktorom na hornej strane... co je presne co si Apple dal patentovat ako svoj DESIGNOVY VZOR... a prave z toho dovodu je ten vzor neplatny.

0/0
20.8.2012 14:18

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Ano, bavíme se o designu - a ty mi tvrdíš, že telefon s vysouvací lávesnicí a stylusem je ta samá koncepce, jako iPhone.

Dále - ano, a to, že F700 nikdy nikdo nenapadl dokazuje, že aby se aktivovala právní mašinérie Applu nestačí, aby byl telefon obdélníkový se zaoblenými rohy, jak nám pořád tvrdíš.

A právě proto, že si Apple nedal patentovat obdélník se zaoblenýi rohy, tak tvůj příspěvek nedokazuje nic.

Víš - ono si opravdu nespeleteš cihlu F700 s iPhonem - to jen hlavy z vašeho oddílu pořád něco takovýho meldujou - upřímně netuším - kde jste k tomu přišli.

0/0
20.8.2012 14:43

Oodi

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Koloval hoax, kde byl jako rok uvedení uvedený veletrh rok dříve, než to reálně bylo.

Už to bylo vyvrácené několikrát, pár fanatiků se toho ale pořád drží. Při pohledu shora jsou si ty telefony podobné (proti typickým telefonům té doby)  a rozložení ikon též, ale to je tak všechno.

0/0
21.8.2012 17:03

Oodi

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

koukám, že už to tady bylo :-)

0/0
21.8.2012 17:07

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Zjednodušim ti to - zapomeň na ten nesmysl, že Apple má patentovanej obdélník s kulatejna rohama - nemá. Dá se to doložit. Snad s s tím smíříš.

Tak a teď mi pověz, proč by měl být podle tvého telefon F700 důvodem pro zrušení průmyslového vzoru Applu.

Jo - bavíme se o USA - kde má Apple patent, nebo o EU, kde má Apple jen jednu ze základních forem ochrany - průmyslový vzor?

0/0
20.8.2012 14:56

JmX1977

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

hovori sa tomu PRIOR ART... nastuduj si co to znamena...

0/0
20.8.2012 16:04

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Ale copak já - já tu o tom už párkrát s pár tvejma spolubojovníkama mluvil - takže mám nastudováno.

Ale víš kdo zjevně nemá nastudováno? Právnící Samsungu - škoda, že to nevytáhli u soudu! Ale, naštěstí mají tebe - tak neváhej a napiš jim - popadnou se za břicho a budou se smát, že ccheš F700 použít jako prior art.

OK - nebudu řešit, proč jsi zase mimo - jen mi pověz - nenapadlo tě, že kdyby to šlo použít, tak by to použili a smázli další argument Applu jak nic?

Ono chtít si dávat věci do souvislostí - a ještě na jejich zákaldě ohrozit tvý dogmata - to bych po tobě chtěl moc.

0/0
20.8.2012 16:14

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Tak co máš dál - kromě toho, že jsi se rozhodl jako prior art, kterým chceš smazat iPhone z povrchu zemského telefon s výsuvnou HW klávesnicí?

Nemáš tam ještě nějakej podobněj kalibr? Tohle by složilo slona - trochu nám ten humor dávkuj!

0/0
20.8.2012 16:18

whistler

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Vzdej to, jeho dogma mu nedovolí přijmout něco, co by Applu uškodilo. A raději bude strávit celý den v diskuzi bojem za značku se kterou ho spojuje jen to, že dal nehorázný prachy za šmejd a ještě mu nakecali, že udělal dobře. Je to taková pokročilá fáze ovcovství. Neškodí jemu, nýbrž jeho okolí.

+1/0
20.8.2012 16:18

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Hele, dogma jsem tady v diskuzích začal používat já... Takže jestli ho chceš, vyměnim ti to za označení ovce - bereš, Ovce?

A mimohcodem - kolikrát jsem psal - že když někoho poškodí Apple, je OK, když za to zaplatí.

Ale když na mě JmX vytáhne, že chce použít prior art telefons výsuvnou hw klávesnicí a s jeho pomocí zrušit designové patenty applu na iphone, tak rozum zůstává stát.

Říkal jsem si - dobře, je horko, hráblo mu. Ale když se objeví další přitakávač, který má - předpokládám - stejně geniální nápad, tak si o úroveň antijabčáků začínám dělat starosti.

Tak co? Pomůžeš mu jeho smělou teorii obhájit, nebo jsi jen bečel v ohradě, jako ovce?

0/0
20.8.2012 16:24

ibid II. - nezničitelný

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

je to tak, nechápu, jak někdo dokáže věnovat tolik úsilí, aby obhájil svou značku. To nemluvím o samotným smyslu obhajovat kus železa, ale každej asi potřebuje někam patřit a když se nezadaří v reálným životě, tak z toho vzejde takovej likvído...

0/0
20.8.2012 16:27

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Ale já neobhajuju značku!

Já tu mám bezva baviče JmX.

A stejně jako neobhajuju značku, tak opravuju omyly, který sem JmX a spol píše. Ty jsi trochu jiná kategorie - s tebou diskuze není veskrze žádná, tak si tě moc nevšímám - ono to nestojí za to.

Víš co já stejně nechápu? Bojovníky proti nějaký značce, od který nic nemaj a nic od ní mít nebudou - ale nenechaj na ní nit suchou a nenajdou na ní nic dobrýho. I když se kvůli tomu občas musej zesměšňovat, vykrucovat, dělat hlopupý a nebo vědomně deformovat realitu - jako takovej JmX.

0/0
20.8.2012 16:30

ibid II. - nezničitelný

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

bohužel je to tak likvído, stačí si vylistovat diskuze, do kterých ses zapojil a vše je jasný. To, že s tebou nehodlám diskutovat, ikdyž se o to snažíš, co se dá, je taky pravda, prostě proto, že s tebou žádná diskuze nikam nevede. Ohledně Apple jako takovýho, ta značka je mi ukradená, protože nejsem z těch co dají 2 mega za škodovku, když bavorák s lepším motorem a výbavou vyjde na milion (negůgluj to, to byl příklad;-D).

0/0
20.8.2012 16:35

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Máš pravdu - vylistuj si to a je jasné, že když tu někdo plácne blbost, rád si s ním o jeho omylu poklábosím.

Ale, když říkáš, že se mnou nediskutuješ - uvědom si, že si stačí vylistovat tvoje diskuze, do kterých jsi se zapojil a které jsi trollovsky zahájil - a je zřejmmé, že normální diskuze s člověkem, který zstává odlišné stanovisko než ty nejsi schopen.

No - když mi nějaký takový ukážeš - s potěšením si ho přečtu. Ale ono to, jak sám víš, nehrozí.

A to s tím googlováním je taky vtipný - problém je, že třeba JmX, nebo Andee tu sem tam plácne nějakou dost odvážnou a původní myšlenku - tak se ptáš, na zákaldě čeho na ní přišel - a on se zdráhá, ten dobrý hoch a nic ti neposkytne. Upřímně - prvok, který plácá nesmysly se mi posmívat může - je mi lhostejný, jako tobě auta.

0/0
20.8.2012 16:56

ibid II. - nezničitelný

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

to, jak je ti to jedno, ukazuje tvoje zoufalá snaha reagovat i za cenu sebeztrapnění, jako například když ses pokusil "dokázat", že lidi odcházejí od androidu k iOS na základě rok a půl starýho grafu z dob, kdy android existoval ještě ve verzi 1.6, co na tom, že v době diskuze už nový přístroje disponovaly ICS? Ano, nesmíš se divit, že jseš pak k smíchu, je to logické...:-)

0/0
20.8.2012 17:03

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

No, milý hochu - to máš pravdu - sice to v té době nebylo rok a půl, ale to je jedno.

Ale víš co ukazuje na tvojí zoufalost? Že když hledáš něco, čím jsem se ztrapnil, musíš zašátrat tak nějak rok daleko - to vypadá, že moc chyb nedělám, když jsi nepoužil něco čerstvějšího.

A k tématu - jednalo se v případě toho grafu o jeden ze tří argmentů, naznačujících vyšší spokojenst uživatelů s platformou iOS, nejednalo se tedy o argument jediný. A máš pravdu, použil jsem neaktuální data - ne že bych chtěl manipulovat realitou, prostě čas rychle letí. A víš ty co? Dokonce jsem se za jejich použití opakovaně omluvil - to by se tobě nebo Andemu, nebo JmXovi jistě nestalo - to fanatici neuměj.

0/0
20.8.2012 17:12

ibid II. - nezničitelný

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

1. Rok a půl to bylo, nelži

2. Jde o princip. Normálnímu člověku by to bylo jedno, ale tys za každou cenu hledal něco, co by dokázalo tvou chiméru, že uživatelé androidu utíkají k iOS. I za cenu toho výše zmiňovaného sebeztrapnění. To je ten rozdíl mezi spokojeným uživatelem iOS a tebou...

0/0
20.8.2012 17:16

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Mě to je jedno - už to nemám uložené.

2. To máš pravdu, že jde o princip - uvědomuješ si, jak ss sebeztrapnil, když jsi vytáhnul skoro rok starý příspěvek, kde jsem nelhal - jen jsem použil omylem starý graf. A jak tím dokládáš svojí zoufalou snahu za každou cenu na mě něco najít, čím bys doložil svoje chiméry?

A pak vytáhneš X měsíců starý příběh - jo, to musím být kvalitní diskutér, když od té doby se mnou ve všemsouhlasíš a nejsi schopen nic z toho, co jsem tu nakecal - a že toho bylo - zpochybnit!

A to je ten rozdíl mezi spokojeným diskutérem a prvokem.

0/0
20.8.2012 18:35

ibid II. - nezničitelný

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

já jsem ztrapnil tím, že ty uvádíš rok a půl starý nerelevantní údaje?  Ale jdi ty...;-D

0/0
20.8.2012 18:45

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Ale ne, prvoku - ztrapnil jsi se tím, že jediné, čím jsi mě dokázal zkusit ztrapnit je můj drobný omyl - kolik měsíců starý?

A pak taky tím, jak mě vyčítáš usilovné hledání - a sám hledáš v takhle starých vrstvách.

Už ti to zapaluje, prvoku?

Ale díky - dokázal jsi, jak kvalitní diskutér jsem a jak málo omylů tady píšu... ;-D

0/0
20.8.2012 19:07

ibid II. - nezničitelný

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

je úžasný, jak se mě snažíš urazit nějakým prvokem, přitom je evidentní, že k tomu prvoku máš výrazně blíž.:-) Jinak ten tvůj "omyl" nádherně ilustruje tvoje myšlení, sebevětší a sebeirelenvantnější blábol je pro tebe argument. Samozřejmě si od tý doby vyplodil spoustu dalších nesmyslů, ale tenhle mezi nimi jasně vítězí. Víš proč? Pravě kvůli tomu principu, zdravej člověk se nebude ohánět nějakou nesmyslnou statistikou. Je mu to jedno. Tobě ale ne, prostě proto, že tvůj život stojí a padá s potřebou se s někým konfrontovat. Je mi to fuk, život tě potrestá, o tom nepochybuju, nejspíš už potrestal. Ale klidně si tu bojuj dál svou předem ztracenou válku, ve která nemáš protivníka...:-)

0/0
20.8.2012 19:23

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Hmmm... Víš, aspoň nějak argumety mám - jsou tu lidé, kteří blábolí a nemají vůbec nic, čím by svá tvrzení podepřeli. Třeba ty, když mi vyčítáš jeden sto let starý příspěvek, jsi daleko směšnější př zoufalé snaze dokázat vytoužené sebeztrapnění člověka, s kterým sice nediskutuješ, ale zse vynecháš jen málo příležitostí mu trochu okopat kotníky. Nemluvě o tvé snaze doložit na několik měsíce starém jednom příspěvku moje myšlení.

A pak se vrátíš k oblíbenému obecnému komentáři o mých obecných příspěvcích - psal jsem ti - jestli nemáš nic lepšího, než jeden starý příspěvek, kde byl jeden z argumentů podložený starým grafem, tak jsem na tom fakt dobře - a ty jsi na tom bídně. Tak vytáhni něco nového, konkrétního a obecně tu nemel o nesmyslech! Koneckonců - když píšu nesmysly tak často, máš šanci mě s nima ztrapnit (to tě by tě myslím uspokojilo, podivíne), bohužel, radši zůstáváš u obecných řečí a urážek.

0/0
21.8.2012 6:48

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Mimochodem - k tvém sebeztrapnění - všimni si, co tu děláš - navážíš se do člověka, který upozornil tvého kolegu JmX, že použít F700 (telefon s HW klávesnicí - a to stačí) jako prior art pro patenty spojené s iPhonem je blbost. Proč cítíš otřebu zastat se člověka, který napíše evidentní blbost? Jen proto, že jako ty nemá rád nějakou značku spotřební elektroniky?

A že nemám protivníka? To máš pravdu, v diskuze není válka, tam se baví lidé o věcech, ketré je zajímají - třeba telefonech, s dalšími lidmi, které zajímají stejné věci. A nemusí na ně mít stejné názory. Diskuze s člověkem s odlišným úhlem pohledu tě může obohatit. Ale to s tebe netýká.

Jo, máš recht, jsem na pracáku, nebo ve škole, nemám žádné kamarády, rodina se mnu nechce nic mít - a od života dostávám strašný kapky.

Máš najednou lepší den? Víš, ten prvok se k tobě hodí - diskuzi bereš jako válku, ale tvůj útok i obrana jsou takové bezzubé, na hranici směšnosti.

0/0
21.8.2012 6:52

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Jestli ti ještě něco není jasné - využij příležitost a zeptej se!

Jetsli ti to pomůže v tvém boji, můžu se zeptat mámy, do kdy sem nosil plenky, nebo něco podobně zásadního, jako je ten můj rok starý příspěvek.

0/0
20.8.2012 19:13

aliencz

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Mám nastudováno. Takže co s tím?

0/0
20.8.2012 16:18

liquido

Re: Pro JmX - iPhone vs. F700

Copak ty nechápeš, že pomocí telefonu s HW klávesnicí každej samozřejmě musí zrušit designové patenty Applu na iPhone?

Musím říct, že JmX tu už pár dobrejch triků předvedl, ale tohle je docela daleko.

0/0
20.8.2012 16:27

KarelPl

bude to hlavne tim

Ze hodne lidi rika jakemukoli tabletu IPAD. Znam i jednoho Ing.

+1/0
20.8.2012 13:28

anonymousCZ

ROFL

Pro lidi, co si stále věří 1000x vyvrácené lží, že Samsung F700 tu byl rok před iPhonem, at si o tom něco přečtou, ju? Nebudou pak za blbce:

http://androidcommunity.com/who-was-really-first-apple-vs-samsung-story-truly-debunked-20110420/

+2/0
20.8.2012 12:36

liquido

Re: ROFL

To je marný, to je marný, to je marný...

Oni si to přečtou, ale stejně jim to v hlavě neutkví - a není to rozhodně jen tahle jedna věc - nemám jiné vysvětlení, než že jsou přeprogramovaný a nepoberou nic, co je v rozporu s jejich dogmatama.

+2/0
20.8.2012 12:43

JmX1977

Re: ROFL

F-700 mal oficialne predstavenie vo Februari 2007, iPhone v Januari 2007. Ziadna firma na svete nedokaze vyrobit smartphone za necely mesiac od predstavenia konkurencie, a ak by to Samsung v 2007 dokazal, tak by to bol pravdepodobne svetory rekord...

Ovela pravdepodobnejsie je (a dokumenty Samsungu ktore dal k dispozicii na sude tomu nasvedcuju) ze Samsung pracoval na rovnakom designe ako Apple subezne bez toho aby vedeli co pripravuje Apple.... navyse, v 2006 nebol Apple ziadna konkurencia, takze nebol nijaky dovod zaoberat sa tym,co chysta... v tom case bola hlavna konkurencia Samsungu Nokia.

+3/0
20.8.2012 12:48

liquido

Re: ROFL

Počkej, takže on tu s náma nebyl rok před uvedením iPhonu?

Ty jsi ve svých vyjádřeních pořád stejně nestálý...

0/0
20.8.2012 13:05

JmX1977

Re: ROFL

rozlisujes pojmy - vyvinuty. predstaveny pre verejnost a datum kedy siel do vyroby? viditelne mas v tom chaos...

0/0
20.8.2012 13:09

liquido

Re: ROFL

No, F700 pustil pár obrázků v prosinci 2006, iPhone byl představen v akci v lednu 2007 a F700 byla představena v tiskové zprávě později.

A ten telefon, který je úplně odlišné koncepce !!! než iphone šel do prodeje někdy na podzim.

Já v tom zmatek nemám... Otázka spíš je, co tu dokazuješ?

+1/0
20.8.2012 13:21

aliencz

Re: ROFL

Já si myslím, že vůbec argumentovat tímto modelem Samsungu 700 oproti iPhone 1 je naprostá bláhovost. Ty telefony mají společného jen to, že jsou to telefony. A co si tak pamatuji, nikdy jsem neviděl ani nikde nečetl, že by Apple nárokoval nějaké požadavky na tento model Samsungu a naopak, že by Samsung něco požadoval od Apple ve vztaahu k tomuto modelu. Ale jestli se mýlím, tak to sem dejte a já to bez problémů akceptuji.

0/0
20.8.2012 13:26

liquido

Re: ROFL

OK, a když pracovali souběžně, ketrý první prodávaný telefon považuješ za tu paralelně vytvářenou verzi iPhonu?

A kdy se dostala na trh?

0/0
20.8.2012 13:06

palič+

Re: ROFL

Ono je to hlavně uplně jedno. Nebýt toho, že se tu o tom bavíte, ani bych nevěděl, že něco jako Samsung F700 existovalo. Takovou "stopu" zanechal v historii.

+4/0
20.8.2012 12:56

JmX1977

Re: ROFL

tak uplne jedno to nie je, kedze urcity jedinci su presvedceny ze bez Apple by tu dotykove smartphony neboli...

0/0
20.8.2012 12:59

liquido

Re: ROFL

A F700 by to podle tebe změnil a nahradil by iPhone, nebo co tím chceš říct?

Nebo že by se možná sem tam někde objevil nějaký telefon - ke všemu docela odlišné koncepce, než jakou má iPhone?

Někteří jedinci jako ty jsou vážně oříšek...

0/0
20.8.2012 13:04

JmX1977

Re: ROFL

to, ze na rovnakom type zariadeni tu pracovali aj ini... Samsung LG, Sony... staci len otvorit oci, popripade hladat...

0/0
20.8.2012 13:11







Najdete na iDNES.cz