Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Samsung má velký problém. Sám se usvědčil z kopírování iPhonu

Samsung a Apple jsou na ostří nože a právníci obou firem se u soudu potkávají poměrně často. Teď však zástupci Applu vytasili pomyslné eso z rukávu. Interní dokument Samsungu dokazuje, že se Korejci u svého Galaxy S inspirovali u iPhonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JmX1977

tak dnes je na sude veselo...

Iphone sa objavil na obrazovke ako obvineny... Samsung poukazal na to ze Apple okopiroval 3 jeho patenty - email s foto prilohou, foto album bookmark a prehravanie hudby na pozadi... na vsetky tieto cinnosti ma Samsung patent od 1999...

+2/0
14.8.2012 19:57

liquido

Re: tak dnes je na sude veselo...

Ani ne, tohle je celkem nuda - nic moc jiných možností Samsung nemá.

Tayk jsi zapomněl klasicky doplnit drobné nesrovnalosti, jako že iPadu jaksi schází některé v patentu specifikované věci, jako jsou třeba navigační klávesy, že se další tablet vztahuje na kapesní mobilní komunikační zařízení, což jaksi není iPad - což dokládal i seznam zařízení dodaný Samsungem, nebo že část materiálů týkajících se patentu byla zničena.

Ty patenty Samsungu nezpochybňuju, ani neposuzuju, od toho je tu soud - jen tvoje nadšení je jaksi neúměrné tomu, co se stalo.

0/0
15.8.2012 7:50

JmX1977

Re: tak dnes je na sude veselo...

lenze posudzuje sa aj iPhone... a ten tieto patenty porusuje... okrem toho iPad s urcitostou porusuje patenty na prehravanie hudby na pozadi, ci posielanie fotiek ako priloh v emaili... btw, tie patenty su smiesne, kedze sa vstahuju na dnes uz vseobecne veci... no je to presne taky isty pripad ako patenty s ktorymi sa ohana Apple...Apple skratka dostal ochutnat vlastnu medicinku...

0/0
15.8.2012 9:54

liquido

Re: tak dnes je na sude veselo...

Jak jsem ti psal - ty patenty se vzathují ke skupině zařízení - ke ketré ipad nepatří. Ale že podobné věci nechápeš a nejsi schopen rozlišit víme - dokazuješ to tu už pár dnů.

A jinak - stejně jako v případě porušení patentů Applu Samsungem, tak i v případě porušení patentů Samsungu ze strany Applu musíme počkat na rozhodnutí soudu.

Teda ty ne - tobě je všechno jasné už teď. Vlastně ti bylo všechno jasné ještě než začal soud, že?

0/0
15.8.2012 10:13

JmX1977

Re: tak dnes je na sude veselo...

mas nejake problemy s citanim? je v mojom prvom prispevku nejak spominany iPad? je tam napisane iPhone... tak neviem na co tu tahas nieco ine...

+1/0
15.8.2012 10:45

liquido

Re: tak dnes je na sude veselo...

No, já jsem se netvářil, že Samsung vytáhl zabijácký trumfa jeho vítězství je jasné a nezadržitelné, i přes nepřízeň osudu.

Samsung vytáhnul ptákovinu, jakých proti němu může Apple uplatnit mrak a většina z těch patentů bude mít jen omezený dopad - pokud vůbec nějaký.

0/0
15.8.2012 12:08

kenx

Spolupráce Microsoftu a Apple

Už dlouho mi vrtá hlavou, proč si Microsoft a Apple od návratu Jobse se Applu tak málo konkurují. Viděl jsem to na nějakou dohodu a další střípek dokazující takové jednání je na světě. Roku 1997 byla sepsána licenční dohoda, kterou chápu tak, že tyto společnosti mezi sebou nebudou válčit a předejdou tomu tím, že budou bojovat na odlišných válčištích. http://www.theverge.com/2012/8/13/3239977/apple-and-microsoft-cross-license-agreement-includes-anti-cloning/in/2971889 . V případě PC si do zelí nelezli a zřejmě je tohle ten pravý důvod, proč v roce 1997 přestal Apple licencovat Mac OS dalším výrobcům (Power Computing apd.). Stejně tak staré WM ani WP 7.x nekonkurovaly o několik tříd vyspělejším iPhonům. Ale tablety s Windows 8 a WP 8 už ambice konkurovat mají, co se dějě? Je ta dohoda snad časově omezená? Kdyby byla na 15 let, smysl by to dávalo ...

0/0
14.8.2012 13:12

liquido

Re: Spolupráce Microsoftu a Apple

Podle mě přestal Apple licencovat Mac OS X prostě proto, že z toho Apple nic neměl. Byl to nesmyslný projekt.

Prostě se to tak sešlo - spiknutí bych v tom nehledal.

JInak se jedná o 2 docela strá firmy, které se opakovaně potkávaly a do jisté míry si konkurovaly,a le prostě se musely naučit žít vedle sebe. A jejich osudy se různě protínaly - ať už v době, kdy byl MS bezvýznamnou firmou, tak se udělal na SW pro Macintosh, stejně tak později, když spolu urovnávali spory a půjčil Applu nějakou hotovost - ty kroky jsou celkem logické a většinou výhodné pro všechny.

0/0
14.8.2012 13:37

aliencz

Re: Spolupráce Microsoftu a Apple

Licensovani OS Apple bylo preruseno z toho duvodu, ze kanibalizovalo vlastni HW, ktery byl ale pro Apple zasadni produkt. Nebyl to take dnesni OSX, ten byl predstaven az s prvnim iMacem a Jobs si jej vicemene pritahl z Nextu.

0/0
14.8.2012 18:37

JmX1977

vcerajsie rozhodnutie sudu..

Sud vylucil international verzie Galaxy S GT-i9000, Galaxy S II GT-i9100 a Galaxy Ace. takze ostali uz len verzie pre americky trh...

http://www.theverge.com/2012/8/13/3240532/galaxy-s-i9000-i9100-ace-cut-apple-samsung-trial

0/0
14.8.2012 7:17

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Takže jak je to s těmi soudy?

Jsou férové? Samsungu asi zas tak jednoznačně neškodí, viď? Nekřivdí náhodou Applu?

0/0
14.8.2012 8:44

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Samsung si toto nechaval az ked sa Apple pred sudom vyrozprava... Americke sudy nemaju pravomoc voci vyrobkom predavanym mimo uzemia USA... Sudkyna nemala inu moznost nez spominane vyrobky vylucit...

0/0
14.8.2012 8:46

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Máš pravdu - soudkyně se řídila právním řádem - stejně jako v dalších případech.

Je to zlovolný a prohnilý systém, který nepřipustí pozdě podaneé nesouvisející důkazy Samsungu...

0/0
14.8.2012 8:55

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

dokaz je dokaz... ak rozhoduje o vine alebo nevine, nemal by byt zamietnuty len preto ze niekto ho predlozi o dva dni neskor... chcel by som vidiet ako by si sa tvaril keby si bol obzalovany ty, a oslobodzujuci dokaz by nepripustili z rovnakeho dovodu...

0/0
14.8.2012 8:56

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Hmmm... Takže bys chtěl, aby už tak komplikovaný spor mohl Samsung dále zamotávat a znepřehledňovat pomocí nesouvisejících důkazů - ke všemu pozdě podaných?

Tak to víš že jo - Samsung samořejmě může všechno.

Vlastně ne - Samsung má stejná práva, jako ostatní, včetně Applu - mě to přijde celkem OK.

0/0
14.8.2012 9:02

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Apple mal neobmedzeny cas na pripravu procesu,kedze ho zacal...

0/0
14.8.2012 9:08

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

To je poměrně revoluční výklad... Heh.

Hele - hádám, že sám víš, že cos napsal je docela směšný, tak to nebudu dále rozebírat, OK?

0/0
14.8.2012 9:34

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Jinak, když z toho chceš udělat grotesku, tak ty soudní spory nezačal Apple a ani za ně není zodovědný - začal je Samsung, když neoprávněně použil duševní vlastnctví Applu - a pevně věřím, že se na soud začal připravovat ještě před rokem 2010, kdy ho Apple na toto upozornil.

0/0
14.8.2012 9:40

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

ake dusevne vlastnictvo? Samsung dokazal pred UK sudom ze Apple si narokuje na technologie ktore vynasiel niekto iny, takze ziadne dusevne vlastnictvo neporusil... navyse rozhodnutie sudu v UK je uz davno v tejto veci zname...

BTW co sa tyka licencii, v 2010 apple chcel od Samsungu 30$ za kazdy telefon a 40$ za kazdy tablet Samsung vyrobi na licencnych poplatkoch za patenty, no tie nezahrnali patenty na graficke rozhranie!! takze v podstate Apple si chcel nechat zaplatit za nieco co nevlastni (multitouch technologia, kapacitivny displej atd... ako to vcera samsung demonstroval na sude)

+1/0
14.8.2012 12:52

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

No, pokud si vzpomínám, tak Samsung před UK soudem dokázal, že je moc málo cool, než aby byl zaměnitelný s výrobky Applu - nějak se ti to pleteš.

A pokud myslíš LaunchTile a DiamondTouch table - i třeba na the verge, který je nakloněn spíše Androidu, než Applu zakončili, že se nejedná o nic, co by Apple kopíroval a může to tak akorát zasít semínko pochybnosti v porotě.

Takže - je mi líto, ale žádné velké odhalení, v které doufáš se nekoná.

A mimochodem - proč by si Aple nenechal za svoje patenty zaplatit? Taky je Samsung mohl odstranit a vyhnout s jim - nevím, c s tím máš pořád za problém.

Že Samsung něco tvrdí u soudu - nemůžeš to brát tak vážně - ony toho obě strany nakecaj - musíš o tom trochu přemýšlet.

0/0
14.8.2012 13:50

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

tak to sa pleties ty, a dost vyrazne. Zisti si co presne stalo v rozhodnuti sudu, ked mi neveris..

0/0
14.8.2012 14:02

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

myslíš třeba tady: http://mobil.idnes.cz/samsung-vyhral-nad-applem-spor-o-tablety-u-londynskeho-soudu-pti-/mob_samsung.aspx?c=A120709_235518_mob_samsung_ada

No jo, no... Co naděláš.

Mimcohodem - zajímavý je, že když argumentuješ rozhodnutími soudů, neměl bys zapomíánat i na ty, která se ti zas tak nehodí, viď? Třeba z německa.

Chjo - lidi s jednostranym poholedem jsou nejlepší.

0/0
14.8.2012 14:44

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

tak napr toto:

http://www.macgasm.net/2012/07/18/uk-judge-says-apple-must-publicly-apologize-to-samsung/

alebo

http://vr-zone.com/articles/apple-ordered-by-uk-court-to-apologize-to-samsung/16723.html ci

http://news.softpedia.com/news/Judge-Apple-Must-Publicly-Apologize-to-Samsung-Make-Amends-281996.shtml

0/0
15.8.2012 7:17

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Jojo, to přece mluvíme o tm samém - ale to ví každej - jen ty to vnímáš klasicky jednostraně:

http://www.bloomberg.com/news/2012-07-09/samsung-wins-u-k-apple-ruling-over-not-as-cool-galaxy-tablet.html

Hele, ty bys měl dělat sporotovní přenosy - oštěpař by vyhrál, i kdyby hodil 20 m, protože bys nezmínil zbytek pole, běžci by brali všechny medaile - teda aspoň by to tak vypadalo, a ve fotbale by vždycky vyhráli naši, nebo by nejhůř remizovali - protože bys zapomněl na góly soupeřů.

Prostě bys referoval stejně, jako věci kolem tohohle sporu.

0/0
15.8.2012 7:39

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

aha, takze sudcovo "not as Cool" ma podla teba vacsi vyznam, ako to ze Apple musi na svojich UK strankach po dobu 6 mesiacov na hlavnej strane uverejnit ospravedlnenie? to tvoje prirovnanie sedi skor na teba...

0/0
15.8.2012 9:55

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Ale, proč sem píšeš, když neudržíš v hlavě, o čem se tu píše. A moje poznámka o tom, že jsou Samsungy příliš trapné, než aby byly zaměnitelné s Apply byla reakce na tvoje "ake dusevne vlastnictvo? Samsung dokazal pred UK sudom ze Apple si narokuje na technologie ktore vynasiel niekto iny, takze ziadne dusevne vlastnictvo neporusil... navyse rozhodnutie sudu v UK je uz davno v tejto veci zname..."

Takže - jak vidíš - soud v UK byl o něčem úplně jiném, než co jsi tvrdil - věřím, že už chápeš a tak budeš v diskuzi pokračovat z nějakého nečekaného, dalšícho a ničím nesouvisejícího a z kontextu vytrženého konce - o tom naše diskuze totiž celou dobu je.

A že sedí na mě? Na rozdíl od tebe jsem se tu opakovaně nemýlil, nemystifikoval a nezesměšňoval - milý křižáku.

0/0
15.8.2012 10:09

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

UK sud zamietol vsetky patenty Apple ktore tam Apple predlozil... navyse, Apple ich uz nesmie pouzit pred inym sudom v UK proti inym spolocnostiam... najdi si cele vyjadrenie sudu... mozno sa ti rozsvieti...Rv

0/0
15.8.2012 10:47

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

To máš pravdu - až na to, že jsi tradičně vynecha, že to slavné vítězství se týká jen průmyslového vzoru (Comunity Registered Design) - což je tak nějak nejslabší možnost, jak chránit duševní vlastnictví.

Taky, kromě uvedených inzerátů, soudce nevyhověl žádosti Samsunu, aby Applu zakázal rozhodnutí komentovat - podobnou žádost bys v případě Applu jistě neopomněl komentovat, viď?

Takže, vzhledem k tomu, že se řešil průmyslový vzor, se můžeme klidně vrátit zpátky k mému původnímu vyjádření, že tablety Samsungu jsou tak trapné, že je nikdo nezamění s iPadem a Samsung je i přes veškerou snahu nedokázal napodobit.

0/0
15.8.2012 12:26

JmX1977

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

ze ty nevies dobre anglicky?

While the two systems demonstrated didn't replicate the functionality found in Apple's devices precisely, they could plant a seed of doubt in the jury's minds as to the originally of Apple's inventions. Questioning the validity of the patents in the first place could end up being Samsung's strongest strategy when it comes to these particular claims; we'll see what they have in store tomorrow.

http://www.theverge.com/2012/8/13/3240686/samsung-apple-patents-launchtile-diamondtouch-table/in/2971889

0/0
14.8.2012 14:07

liquido

Re: vcerajsie rozhodnutie sudu..

Tak povídej, jak to chápeš...

0/0
14.8.2012 14:39

JmX1977

btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

http://www.theverge.com/2012/8/8/3227515/has-apple-really-ever-invented-anything

a btw, ten 30pin konnektor, je patent Motoroly, a Samsung zan Motorole zaplatil... takze ho mal plne pravo pouzit...

0/0
13.8.2012 21:33

liquido

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

No, že je Apple výrobce elektroniky je docela dobře známé - překvapuje mě, že tě to tak vzrušilo. Že vyrábí inovativní výrobky, které ovlivňují zařízení ostatních výrobců v daném segmentu se také ví - otázka je, jestli mu to křižák přizná. Že Apple není primárně vývojovou laboratoří, nebo univerzitou - to taky všichni víme. A že se Apple na spoustě nových technologií podílí v rámci různých konsorcií a úzké spolupráce, to mu jaksi taky neupřeš. A že Apple pomohl prosadit mnoho důležitých technologií, když je brzy nasadil do svých výrobků, to dojede i tobě. A že koupil práva na spoustu zajímavých technologií a tím pomohl společnostem jejich dotažení, to je taky fakt.

Takžeby mě zajímalo, jakou mohlo to video vzbudit mezi soudně uvažujícími lidmi bouřku - když se ví, že Apple je inovativní firma, ale nemusí kvůli tomu vynalézat technologie.

0/0
14.8.2012 8:15

JmX1977

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

vela iOfci si ale mysli ze veci spominane v tom videu vynaslo Apple a preto ich moze pouzivat len Apple... podstatne je, ze prakticky nic nevyvinul sam a inspiroval sa u ostatnych, pricom upiera rovnaky pristup inym... no a nechat si patentovat obdlznikovy tvar so zaoblenymi rohmi je uz vrchol... hlavne ked tablety s tymto tvarom tu boli uz predtym, ako napr HP/Compaq Tablety predavane od roku 2002...

Apple si narokuje na veci ktore nevynaslo, oni nevynasli tenky tablet... skratka technologicky nebol mozny skor. az vdaka firmam ako Intel, ARM, Samsung a pod, sa podarilo dosiahnut zmensenia komponent natolko aby sa zmestili do tenkeho tela... no samozrejme, kedze Apple tie technologie pouzil, tak ostatni na ne zrazu nemaju pravo... co je absolutne smiesne... tak napr bez technologie LCD displeja ktoru vyvinul Samsung v spolupraci so Sony (momentalne ale uz 100% podielu vlastni Samsung, kedze sa Sony stiahlo), by aj dnes mali smartphony minimalne o 5mm hrubsie telo...

+2/0
14.8.2012 8:44

liquido

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

No, ono si mnoho jelit myslí mnoho nesmyslů - to se bohužel týká i toho, c tu předvádíš ty. Takže ty jsi sem napsal slohovku, která s ničím nesouvisí? Proč to děláš? Máš dlouhé prázdniny?

Pověz mi - Apple poškozuje masově duševní vlatnictví konkurence, jako to dělá Samsung? Ale to víš že ne... Tak netrep.

Ano, tabltey tu byly - a jsou zaměnitelné s iPadem? Ty jsi vážně jako kolovrátek - nezačneš myslet a nezačneš myslet.

Apple použil ARM čipy a ostatní na ně nemají právo? Ty dneska perlíš. Nebo Samsung musel čekat, až s čím přijde Apple a pak vyjel s napodobeninou iPadu? Nemohl třeba použít ty součástky dřív? Ale to víš že mohl - kdyby věděl, co s nimi.

Máš pravdu, technologie se vyvíjejí - a dneska už jsou zase o kus dál - co z toho plyne? Dokazuješ něco, o čem není řeč - uvědomuješ si to?

0/0
14.8.2012 9:00

JmX1977

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

Apple si nechal v USA patentovat veci na ktore nemal narok, ako napr multitouch, rubber banding, ci napr patentovy vzor na obdlznik so zaoblenymi rohmi... len tak mimochodom, vsetky tieto veci vcera pocas sudu Samsung ukazal, ze tu boli ovela skor ako sa k nim dostal Apple, a preto akekolvek patenty na ktore si Apple robi narok su neplatne...

http://allthingsd.com/20120813/judge-refuses-to-toss-most-of-apples-suit-against-samsung/

0/0
14.8.2012 12:43

liquido

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

Ale hochu - samsung se to samozřejmě pokusil ukázat, ale jak jsem ti psal - i na the verge který je vstřícný k samsungu, nicméně zůstává celkem rozumný, zakočili článek tím, že tohle je k ničemu a může to v porotě maximálně zasít semínko pochybnosti.

Je mi líto - tvůj osud je smutný.

0/0
14.8.2012 13:56

salam.banan

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

Oba se tady přete o zbytečně o dvou značkách. Nezkouším hádat čí osud je smutnější.

0/0
17.8.2012 23:36

aliencz

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

Prosim vas co jsou to ty iovce?

0/0
14.8.2012 18:42

aliencz

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

Ty jsi zdatny manipulator. Tablety HP, ktere zminujes jako dukaz byly tablety typu iPad? I male dite vi, ze iPad je zcela novy druh pristroje. Mas take odpoved, proc se ty HP nikdy neujaly, zato iPady vytvorily uplne novy segment a revoluci? Kdyby je Apple kopiroval, dopadl by stejne, jako HP, troubo :-) Design je v IT bohuzel zasadni faktor volby a rozhodnuti ke koupi. Lidem se to libi a tak to chteji, jine se jim nelibi a tak je nechteji. Muj napad designu tedy prodava muj produkt. Proc by tedy mel muj napad designu prodavat i cizi produkty? At si jejich vyrobce identifikuje vlastni duvody, proc je bude zakaznik kupovat. Poku je znamo, Apple se nepere s Nokii, se Sony ani jinymi vyrobci tabletu kvuli designu, maji totiz sve vlastni typicke designy. Takze je zrejme, ze Applu nejde o zakaz vyrabet tablety pro vsechny ostatni. Jde mu o zakaz zneuzivani typickeho designu Apple. Jakoby Samsung nebyl schopen nakreslit neco vlastniho. To musi byt strasne tezky :-)

0/0
14.8.2012 18:52

JmX1977

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

nepodstatne... funkcionalita nie je podstatna v designovom patente... tablet HP je Prior-Art (zisti si co to znamena) a tak patent Apple je neplatny...

0/0
15.8.2012 7:36

liquido

Re: btw, toto video rozputalo na US webe slusnu burku...

Hmmm... Víš, kdyby právníci Samsungu mohli tenhle model (bláznivý nápad) použít jako pior art, tak by to použili - rozhodně dřív, než by se začali zesměšňovat vytahováním vynálezů ve scifi filmech.

Ale co, napiš jim, třeba to ještě vytáhnou - když myslíš, že tam jsou takový trdla, že by model, který je zachrání přehlídli.

Takže - i přes tvoje nadšenecké tvrzení - jak jinak označit neopodstatněný výkřik o neplatnosti patentu - patent Applu stále ještě platí.

0/0
15.8.2012 7:53

aliencz

V HLAVE PUSTO

Vis on si ale Apple nenechal patentovat obecny odelnik se zaoblenymi rohy, jak vypada kazda druha vec na tyhle planete, od drezu na nadobi az po zapalovac. On si nechal patentovat naprosto konkretni tvar a to pouze sveho iPadu. A diky takovym ochranam vypada napriklad BMW jako BMW a nikdo si jej nesplete s Volhou a ani si nikdo, krome dalsich, Samsungu podobnym asiatum nedovoli vyrabet auta v designu BMW, prestoze vsechna maji kola, volant, motor a td. Ale mozna jsi u vytrzeni z cinskych Mercedesu, ktere jsou k nerozeznani od pravych a urcite by se nasli i nejake technologie, ktere vlastne nemci kopiruji od tech cinskych vyrobcu :-) Zejo?

0/0
14.8.2012 19:23

JmX1977

iPhone ako kopia Sony...

http://www.dailytech.com/Samsung+Apples+iPhone+Started+as+Sony+Ripoff/article25277.htm

0/0
13.8.2012 21:11

JmX1977

Re: iPhone ako kopia Sony...

alebo inac - Apple sa inspiroval designom Sony, ktory Jobs mal moznost vidiet 2 roky pred iPhonom, no samozrejme zazaluju inu spolocnost z kopirovania co urobi to iste im...

+2/0
13.8.2012 21:16

Raynor

Re: iPhone ako kopia Sony...

tak to delal Jobs od nepameti staci si precist jeho zivotopis sice je to tlusta bichle ale stoji to zato on neudelal nic jen umel lidi kolem sebe vyburcovat a vybrat to nejlepsi co pro nej vymysleliRv

0/0
13.8.2012 21:24

JmX1977

Re: iPhone ako kopia Sony...

oh a uz len dodam, ze Sud samozrejme tento dokaz zamietol, lebo bol predlozeny neskor (2 dni po termine, pricom umoznil Apple predlozit ten 130 pdf dokument s porovnavacky iPhone vs Galaxy S tyzden po termine...) tak nech mi nikto nehovori ze ten proces je spravodlivy.... vobec by som sa necudoval keby bola Sudkyna na vyplatnej paske Apple, rovnako ako ich svedkovia, ktory priznali ze Apple im za svedectva slusne zaplatil (500-700$ za hodinu, pricom priemerne kazdy z nich dostal od Apple 50.000$ a viac...)

+1/0
13.8.2012 21:25

aliencz

Re: iPhone ako kopia Sony...

A muzeme vedet kterym pristrojem se to Jobs inspiroval, kdy se vyrabel, kolik stal, jaky mel OS a ktere konkretni ficury Jobs okopiroval? A co na to Sony?

0/0
13.8.2012 23:39

JmX1977

Re: iPhone ako kopia Sony...

tu sa bavime o designe... a aj ked Apple namietol ze mali prototyp o par tyzdnov skor ako Sony, zakladny design bol rovnaky ako u iPhone prvej generacie, kym Sony design vyzera presne ako iPhone4...

0/0
14.8.2012 8:12

liquido

Re: iPhone ako kopia Sony...

No, víš, kdybys to sledoval a pustil do hlavy i informace, které se ti až tak nehodí, tak bys prostudoval odpověď Applu - šlo o designovou studii, kterou dělal jeden designer Applu a která byla slepou větví vývoje.

Proč byla zamítnutá si můžeš najít na internetu - s tím tvým generalizováním, kdy vezmeš čísla, ale nepodíváš se, co za nima stojí působíš stejně mimo, jako s tímhle designem.

0/0
14.8.2012 8:18

aliencz

Re: iPhone ako kopia Sony...

To ale neni odpoved na me otazky, jen vyhybava a nicim nepodlozena hypoteza.

0/0
14.8.2012 18:38







Najdete na iDNES.cz