Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Android přidá účty uživatelů. O tablet se rodina podělí, o tajemství ne

Google zřejmě připravuje operační systém Android na to, aby získal podporu více uživatelských účtů. To znamená, že tablet bude moci sdílet třeba celá rodina, ale osobní data a konverzace jednotlivých uživatelů zůstanou před ostatními utajeny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

male_zvire

Nebýt na křišťálové lupě

tak bych napsal že mi tady chybí informace o tom, že kucí z XDA už to poměrně úspěšně oživují.

0/0
3.8.2012 20:05

ibid II. - nezničitelný

Snad to jednou okopíruje i Apple

a iOvce budou moct sdílet stejný přístroj s maminkou a tatínkem, když už jim na něj dali peníze...

+8/0
3.8.2012 7:19

anonymousCZ

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Konečně jsem pochopil tu flustraci zelených konzerv z výrobků Apple. Jim totiž rodiče peníze na Apple nedali ;-D

Neplač chlapče...

+12/0
3.8.2012 7:28

ibid II. - nezničitelný

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

vím, že nejsi moc chytrej, ale teď si tomu teda nasadil korunu... :-)

+8/0
3.8.2012 7:30

Carlos

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Tu jsi tomu nasadil ty v prvním příspěvku a evidentně chceš, aby tatínek a maminka s tebou sdíleli iPad. ;-D

+7/0
3.8.2012 7:39

ibid II. - nezničitelný

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

iPad je zbytečné zařízení a narozdíl od značné části iOvcí si ho můžu koupit sám...Navíc mi chybí to prostředí spolužáků základní školy, kde bych s ním mohl machrovat... :-P

+7/0
3.8.2012 7:43

anonymousCZ

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Takze alespon ukazuje v klubu anonymnich diskutérů, jaký jsi borec na konec? ;-D

+3/0
3.8.2012 9:16

Brugal

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Tablet je zbytečný jak pro koho - pro maníka,který sedí někde za kasou nebo hází lopatou je opravdu k ničemu.Pro spoustu lidí v jiných profesích je neskutečně užitečný a hodně jim pomůže.

Příště prostě napiš,že pro tebe je zbytečný ... vlastně ani nemusíš,z tvých blábolů to každý pochopí.

Btw,konkrétně ve školství mají tablety ohromnou budoucnost a je jasné,že je dětem budou muset kupovat rodiče

+2/0
3.8.2012 10:14

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Například Brugal, jak jsme se nedávno dozvěděli, na něm kreslí v cadu :-DDD

0/0
3.8.2012 15:43

Brugal

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Ti chytří pochopili,že na tabletu lze CAD prohlížet a "mírně" upravit.Ty k chytrým zjevně nepatříš.

+2/0
3.8.2012 15:47

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

To musí být přesnost jak kráva na kapacitním displeji :-D Ty drobná úpravo :-D

+1/0
3.8.2012 15:53

Brugal

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

No,několikrát jsem se zmínil o tom,že AutoCAD v tabletu mám,ale náplň mé práce je úplně jiná takže ho nepoužívám.

Naše následující diskuze by se tedy sestávala z dohadování člověka,který o AutoCADu ví velmi málo s lopatou,která o něm neví vůbec nic,ale má utkvělou potřebu do všeho cintat.

+2/0
3.8.2012 16:01

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Máš pravdu, že o Autocadu toho příliš nevím, ale překvapuje mne, jak vulgárně se vyjadřuješ o sobě :-D

0/0
3.8.2012 16:16

Brugal

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

http://www.youtube.com/user/AutoCADWS?feature=relchannel

Jinak myslím,že se tu o AutoCADu zmiňoval doktor bota a ten v něm i kreslí,takže případné útoky směřuj na něj.

+2/0
3.8.2012 16:21

doktor_bota_2

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Výhradně technická připomínka - já to nebyl, s AutoCADem nedělám ani na desktopu, pominu-li výjimečné příležitosti, jako třeba při nutnosti převést něco pro 3DS MAX. Se kterým dělám. A tabet mi dnes při pokusu o loupež zničil jeden neviditelný malíř - policajti byli velmi potěšeni, když jsem jim doložil cenu nad hranici přestupku... Konec výhradně technické připomínky.:-)

0/0
4.8.2012 1:30

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

To je v pohodě, brousaustolovi se hodila tupá připomínka, tak ji dal, blbeček....

0/0
4.8.2012 3:02

doktor_bota_2

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Jen pro přesnost, já rozhodně nesouhlasím s názorem, že je iPad (resp. jakýkoliv kvalitní tablet) zbytečné zařízení. Má svůj smysl a řada věcí se na něm dělá mnohem pohodlněji, než na čemkoliv jiném, ačkoliv AutoCAD bych jako příklad určitě nepoužil. Teď jsem koukal třeba na maníka, který na tabletu mixoval hudbu v reálném čase, s myší na desktopu neměl šanci.

0/0
4.8.2012 10:54

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Tak to je na dlouhé diskuze. Třeba mě osobně by posloužil hodinku denně v posteli před usnutím a kvůli tomu si ho pořizovat nebudu. V ostatních případech mi přijde praktičtější netbook, který mám s jedenáctkou displejem a výkonem notebooku. Ale každý jsme jiný... Nicméně kupovat iPad nebo SGT je podle mě naprostá pitomost, když jsou na trhu zařízení za 200 dolarů jako Fire apod.

0/0
4.8.2012 11:35

doktor_bota_2

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Mně nevadilo dát 15k za SGT7.7, protože jsem věděl, že nejméně polovinu té ceny tvoří cena naprosto bezkonkurenčního displeje. Kdo nezkusil, neuvěří. Mimochodem, ještě loni na jaře jsem mě na tablety podobné názory, jako ty.;-)

0/0
4.8.2012 11:45

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Záleží, jak to bereš. Pokud si kupuješ tablet jako hračku a fakt ho užiješ denně, tak si za něj děj třeba dvacku. Ale pokud to má být jenom výplň mezi notesem a mobilem, tak je to blbost, jestli mi rozumíš....

0/0
4.8.2012 11:52

doktor_bota_2

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Jako hračku jsem si to pořídil, čili s první větou souhlas, protože se naštěstí na cenu moc koukat nemusím, ale řada lidí si takové věci pořizuje kvůli práci, o to jde. I kdyby to mělo znamenat "jen" mít přístup k dokumentaci, protože tablet je někde na stavbě či ve fabrice výrazně pohodlnější, než notebook. A u levných tabletů, protože dokumentace je nejčastěji v PDF, je dost problém ve výkonu a překvapivě i ve velikosti RAM.

0/0
4.8.2012 12:02

ibid II. - nezničitelný

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

to dává BMW, když si koupíš navigaci na CD, zdarma... ;-D

0/0
3.8.2012 16:10

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Méně, je to mazda x7, ale musíš vyžadovat k zadním dveřím svihadla, aby si malej brugalicek za jízdy neotevřel :-D

0/0
3.8.2012 16:19

Brugal

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

takže jen dotaz.Jak dlouho se zdržíš? Je jasné,že zase zahnojíš diskuzi trollením - zatím bych hupsnul s psíkem,dal si pivko na zahrádce a vrátil se až tu místo tebe budou normální lidi,které zajímají mobily.

Tak do kdy tu budeš hnojit diskuzi?

+2/0
3.8.2012 16:25

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Tak hlavně, že sis to jako likvído doporučil...

0/0
4.8.2012 2:48

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Ne Andee, já to nebyl, já doporučuju jenhodně vyjímečně.

Ale víš ty co? Teď ten brugalův příspěvek doporučím...

To ti řeknu - seš opravdovej podivín - ty tvoje příspěvky tu sice způsobujou hodně zábavy a dost se ti smějeme, ale to neznamená, že se sem musíš plížit pod rouškou noci - neboj se nás, a lepší, než aby ses styděl bude, když nebudeš psát blbosti.

0/0
4.8.2012 9:11

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Pořád má jedno doporučení, takže jsem měl pravdu, co? :-DDD

0/0
4.8.2012 11:36

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Ale Andee - ty jsi vážně komik - ale máš pravdu - měl jedno doporučení, protože jsem na to zapomněl kliknout.

Zjevně to pro mě neznamená tolik co pro tebe.

Ale - abys věděl, jak si tě vážím a jak jsi důležitý - tak teď jsem na to nejdřív kliknul a pak teprve napsal - vše pro tvojí spokojenost.

0/0
4.8.2012 12:40

doktor_bota_2

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Hm, hm, hm...

0/0
4.8.2012 13:11

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Ano?

0/0
4.8.2012 15:38

Martty123

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

tak jestli je zbytečnej iPad tak pak všechny tablety okopírované od Apple, které používají droida musí být už tuplem na hov..o

a navíc nějak nechápu proč bych měl svůj osobní tablet s někým sdílet???!! To není koupelna, postel abych to s někým sdílel. a trochu si protiřečíš, iPady se objevují spíše na středních a vysokých školách, nikoliv na základkách a navíc iPad má ohromný potenciál a jednou bude ve školách standardem, jako už s tím v USA začínají :))))

+2/0
3.8.2012 10:29

XSeth15

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

a jak vite ez to je kopie applu proto ze to je placka s obdelnikovym tvarem?kouknete trosku do minulosti zarizeni s  podobnou funkci a i uzitnosti bylo vice jen nedopadly dobre pro nedostatecny vykona vydrz baterie a cenu apple jen obslehnul vybonej napad puvodne se obevil tusim uz i ve scifiserialech tak se muze rict ze aplle to ukradl odtud :) auto ma take 4 kola a obdobne tvary a nikdo nerika ze ho vymyslel napriklad ford.Bohuzel jsem vlastnikem Ipad2 a je to pouha predrazena hracka stale mne lepe slouzi notebook nebo stolni pc a co se do funkcnosti tyce tak by mne poslouzil mozna i  lepe nejakej tamtung s androidem  a jelikoz mam zkusenost s ipadem tak u koupe noveho telefonu jasne vyhral android

+2/0
3.8.2012 13:57

Brugal

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Vždyť to ve svém příspěvku vysvětlujete ... cosi jako tablety tu už bylo,ale teprve Apple vytvořil použitelné zařízení ... ostatní tablety nejsou kopie těch nefunkčních ze sci fi filmů,ale kopie funkčního iPadu.

Lidé jako vy mne pořád zaráží - proč si pořizujete drahé zařízení jako je iPad 2 a teprve potom zjistíte,že se jedná o "předraženou hračku"?Pokud je podle vás iPad "předražený" proč si ho proboha pořizujete? Abyste pak obíhal netová fóra a vysvětloval,že se jedná o "hračku"???

Dejte příště těch 15 tisíc na dětské domovy nebo na útulky pro psy a hlavně už se nezesměšňujte podobnými příspěvky.

+2/0
3.8.2012 14:37

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Ve scifiseriálech se objevila i teleportace a spousta dalších úžasnejch věcí - mají totiž jednu výhodu - nemusej se pařit s technologií.

Taky nikdo netvrdí, že byl iPad první tablet - na druhou stranu, apple tablet nově definoval jak po HW strance, tak hlavně pro něj vymyslel použití, které je pro lidi zajímavé.

Co se Vaší zkušenosti s iPadem týká - je to možné - u nás třeba kvůli iPadu máme zaprášenej netbook, který nahradil a umožnil i další využití.

Větu o NB nebo stolním PC moc nechápu - pochopil jste doufám, že tablet nemá nahradit hlavní počítač (tedy ten NB, nebo PC)? Je to doplněk k počítači, který je na některé věci prostě vhodnější, nebo pohodlnější, než NB nebo stolní PC.

+1/0
3.8.2012 15:09

hectic

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Flustrace? To nějaký nový termín iOvcí, když někdo plive na značku Apple ? ;-D

+1/0
3.8.2012 9:12

anonymousCZ

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Jo, zelená konzerva ;-D

0/0
3.8.2012 9:16

kontratrakt

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

on asi jeste nevidel novej system s podporou vice uctu... Android 5.0 Recycle bin :o)

http://dl.dropbox.com/u/31127493/ANDROID_5.0.jpg

+4/0
3.8.2012 9:33

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

No, nerad tě zklamu, ale ve v souvislosti s iOS se o tom mluvilo už před pár měsícema - což bys věděl, kdyby ses o problematiku zajímal a nechodil ses sem jenom zesměšňovat.

Jinak v souvislosti s několika účty se na unix/linuxových zařízeních asi fakt nedá mluvit - pokud tedy jeden není podměrečný, že ibide?

+3/0
3.8.2012 7:58

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Jistě pro tebe není problém toto tvrzení doložit odkazem na zdroj informace. A prosím, ať to není letem světem Applem :-D

0/0
3.8.2012 15:47

preaxik

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

http://tabletnet.cz/ipad/898-apple-pracuje-na-uzivatelskych-uctech-v-ipadu

Je to z května 2012

+1/0
3.8.2012 21:38

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Díky, já ten Andeeho požadavek v pátek odpoledne přehlídnul.

Abych řekl pravdu - nečekal jsem, že takový odborník a kapacita o tom neslyšela - psalo se o tom docela dost a i anglicky, a na svojí angličtinu je Andee hrdý.

0/0
4.8.2012 9:14

Andee

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Musel ti to najít někdo jiný :-D

0/0
4.8.2012 10:42

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

No, Andee, abch řekl pravdu, nečekal jsem, že by v takhle banální a medializované záležitosti vznikl nějaký problém - zase jsi mě překvapil hloubkou svých vědomostí, resp. absencí vědomostí - a neschopností je nalézt.

Jinak jsem to už s někým probíral i tady - asi to byl doktor - a debatovali jsme na téma, že to je funkce, která by se moc nelíbila obchodnímu řediteli.

A vzhledem k tvé aktivitě na zdejší diskuzi, a díky vedení naší docházky mě tohle vlákno moc nezajímalo - byla to jen krátká reakce, víc si tradičné ibidovo tupé trollování nezaslouží.

0/0
4.8.2012 11:14

preaxik

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Nz, to víš, my iOvečky musíme držet pohromadě, jinak já si myslím, že by se to i Jobsovi líbilo, jen by se muselo ohlídat to co on furt prosazovala co je charakteristika iOS - důsledné oddělení dat.

0/0
4.8.2012 20:13

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Tak problém to Ande skutečně není - na zahraničních servrech se o tom psalo docela dost - a je to i v tvojí oblíbené angličtině, trochu mě překvapuje, že eso jako ty o tom neslyšelo, nebo že sis to nebyl schopen dohledat sám.

Víš co se mi na tobě ale vážně líbí? Jak chceš, aby ostatní svoje příspěvky dokládali, ale sám se svoje příspěvky dokládat neobtěžuješ - i když... Ty fantasmagorické výjevy mají základ jen v tvé hlavě a většinou moc doložit nejdou. Tak to dává smysl.

0/0
4.8.2012 9:17

preaxik

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Přitom vyhledat to bylo velice jednoducé - stačilo dát do google uživatelské účty v iOS a bylo to. A když jsem tu větu přeložil do angličtiny a dal ji do googlu, tak jsem toho našel ještě víc.

0/0
4.8.2012 20:15

liquido

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Já to díky tobě ani nezkoušel hledat - před těmi pár měsíci se o tom celkem psalo.

0/0
4.8.2012 20:31

Marek71cz

Re: Snad to jednou okopíruje i Apple

Teď se ptám sám sebe, jestli jsi opravdu takového mdlého rozumu nebo máš jenom špatný den. Jinak si tvůj hloupý a urážlivý příspěvek nedovedu vysvětlit. Namísto slušné diskuze o možnostech OS tady začínáš vlákno dětinskou provokací na úrovni žáka zvláštní školy. No ale je to tvoje vizitka, jen tak dál...

+3/0
3.8.2012 9:57

IQ pouhých 41

Spis koukam jako blazen,

ze tohle uz v Androidu daaaavno neni! 8-o

+1/0
3.8.2012 6:14

Marek71cz

Re: Spis koukam jako blazen,

Nouzově se to dá řešit tak, že se určité aplikace "zamknou" a jejich spuštění je podmíněno zadáním hesla. Manželka má právě Asus TF300 a taková aplikace je k dispozici. Takže si občas její tablet půjčím, ale třeba na její mail se nedostanu.

Není to ale úplně ono, opravdu by to chtělo uživatelské účty, možnost vlastních aplikací, oddělených dat, vlastní nastavení jazyka, plochy widgetů, atd... jsem na to zvědavý, protože určitě je to krok správným směrem.

0/0
3.8.2012 10:01







Najdete na iDNES.cz