Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi dluží operátorům miliony. Exekuce každoročně hrozí tisícům lidí

Platební morálka českých zákazníků není ve srovnání s ostatními zeměmi Evropské unie dobrá. Za mobil každý den dluží stovky tisíc zákazníků, někteří dokonce nechají dojít nezaplacenou fakturu až k exekuci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Manasinho

ufon

Nejhorší byl Ufon ten udělal za chvíli z dluhu pár stovek přes 9tisíc sám bez exekutora či vymahačů hlavně že net a hlavně fup na 2věci

0/0
2.9.2012 7:58

Anonym152

:-D

A pak chceme levnější služby... Někdo ty dluhy za druhé zaplatit bohužel musí EU

+2/−1
24.7.2012 20:00

Marek.Paroubek

Až to bude u nás

Za stejnou cenu jako jinde v EU, to znamená za 11 euro 1000minut+ 1000sms + 2gb dat každý jistě s radostí tu fakturu zaplatí. Do té doby budou naše opice stále v mínusu ;-D;-D;-D

0/0
24.7.2012 14:21

littlelioncz

Re: Až to bude u nás

Tohle není o ceně za služby. Přece si nepořídím na leasing auto u drahého prodejce a protože je drahý, tak ho nebudu platit.

Pokud jsem neplatič, je jedno, jestli je to levné nebo drahé, prostě neplatím.

+1/0
25.7.2012 9:02

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

Re: Až to bude u nás

že jsi neplatič nikoho nezajímá, my chceme evropské ceny!

+1/0
25.7.2012 18:04

Peťulák2

Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

nebylo a najednou mi přišel e-mail z nějaké vymáhací agentury, že dlužím. Podle takové té smsky o dluhu, kterou si můžete poslat jako dotaz, jsem žádný neměla. Ale až agentura je schopná napsat jeden blbý e-mail, já jsem zavolala, slečna mi vysvětlila, že dluh tam je, ale bohužel ho nevidím, a jakmile ho zaplatím, tak se všechno smaže. Nepříjemné je, že co měsíc jim platím skoro 1000.-, visela tam jedna platba 260.- Kč, ale dozvím se to až od někoho jiného.

0/0
24.7.2012 11:38

REMET

Re: Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

Zvlastni. Me od Vodafone prijde SMS pred splatnosti (asi -3 dny), pak po splatnosti (zhruba+3 dny), pak ze je treba uhradit do 7 dnu (zhruba +10 dnu) a pak volaji (zhruba +20 dnu) a dal uz to bohudik neznam... Pak to asi uz odpoji a pak vymahaji.

0/0
24.7.2012 12:21

Peťulák2

Re: Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

Není to zvláštní, jen je to asi případ, s kterým nepočítají. Takže já dluh v samoobsluze nevidím, na smsku se mi neukáže, protože už je ve zrušeném plátci a já mám zavedeného nového. Takže ani nevolají. Navíc v lednu mi to slečna vysvětlila tak, že i když přijde smska ke 12., tak zaplatit klidně můžu až se vším všudy jako obvykle k 25., že je to tak v pořádku a přičte se to, protože jsem právě kvůli seskupení všeho k 25. měla zavedeného nového plátce. Ale co je to platné, když místo upozornění radši rovnou dluh předají firmě...

0/0
26.7.2012 20:21

a111

*

A jak je to z předplacenou SIM? Pokud mě pustí do minusu třeba 5Kč za odeslané SMS a SIM již nechci využívat, nebudu ji znovu dobíjet a nechám číslo svému osudu. Může mě pak operátor dohnat resp.exekutor za dva roky s exekucí? :-)

0/0
24.7.2012 10:52

Vindis

Re: *

Pokud nezná tvoji identitu, tak tě nemůže chytit. Pokud zná, tak by měla doprovázet stejná situace, jaká je zde uvedena.

0/0
24.7.2012 11:33

Třetí jezdec apokalypsy

Tak třeba já.

Využívám DSL od O2.

2. až 3. dne v měsíci mi ty samice od vepře inkasují fakrury z účtu.

Tj. dnes mám 9 dní před inkasem z účtu. Do dnešního dne mi O2 nebyla schopna doručit elektronickou fakturu, v které bude napsáno kolik mi budou inkasovat toho 2. až 3.

Opravdu se nedivím, že to někdo duševně nevydrží a nezaplatí jim.

0/0
24.7.2012 10:03

mamsrb

V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

ze svého účtu bud Rotschilld nebo nesvéprávný.;-)

0/0
24.7.2012 10:22

Třetí jezdec apokalypsy

Re: V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

Jako to mám platit příkazem k úhradě a klepat se jestli nezapomenu, průšo?

0/0
24.7.2012 10:22

Peťulák2

Re: V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

No, nechci nikoho urazit, ale podle mě ten, kdo si není schopen ohlídat své účty, je právě ten, kterého jsou ostatní schopni oškubat přes nějakou děsně výhodnou službu. Jakmile mi někdo nabídne, že něco bude dělat jen tak za mě nebo to hlídat místo mě, je to podezřelé. Pokud si nejsem schopna pohlídat placení svých účtů, tak takové účty nedělám. Viz např. kreditky: jak si tam nepohlídáte splacení včas, narostou velice velmi úroky. Když si nejsem jistá, že se doma nudím natolik, abych na to dokázala myslet, tak prostě kreditku nepořizuju a nevyužívám. Pak taky nejsem ten, kdo v krotitelích dluhů brečí, že jen zapomněl, ale chtěl, a teď má dluh a neví, jak ho platit, protože narostl atd.

+2/−1
24.7.2012 11:42

Třetí jezdec apokalypsy

Re: V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

8-o

Bože, co je špatného na tom nechat si inkasovat peníze ze svého účtu? ;-D

Samozřejmě. Pokud je ti 18 let a bankovní účet máš k přijímání kapesného od maminky a zaplacení jednoho telefonu, své účty si ohlídáš. Pokud máš však podobných účtů 15, nástává problém. Tam je dobré si to nechat inkasovat a jednou za měsíc to zkontrolovat.

0/0
24.7.2012 13:53

Peťulák2

Re: V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

15 účtů? Nebylo myšleno jakože by to bylo 15 příkazů? Na 15 účtech bych měla tak litr a půl na každém měsíčně, to fakt ne. A 15 věcí taky měsíčně neplatím, takže nevím. Ani mě nenapadá, jakých 15 věcí bych platila - zatím vystačím s nájmem, internetem a telefonem. Jo a penzijko, které mi teď není schopný strhávat zaměstnavatel.

0/0
26.7.2012 20:24

IamNo1

Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

prijde mi, ze jeho cilem je nikoliv ziskat opravnene finance, ale vyrezjovat z toho co nejvice. Uz nekolikrat se mi stalo, ze mi bylo nauctovano neco, co jsem vubec nepouzival, pripadne, ze nezaevidovali pozadavek na zmenu sluzeb, ktere jsem jiz vice nechtel a tedy ani nehodlal platit. Extremem byla nahlasena ztracena simkarta, kdy mi ji nezablokovali a nekdo mi provolal 3000 Kc na tarifu Odepis i pres nastavenou 1000 Kc zalohu.

1/ neposilaji pisemne upominky a sms upominky chodi dost chaoticky. Nekdy vam prijde 3x ta sama, nekdy vubec

2/ veskere reklamace je nutne resit pisemne, i v pripade opravnenych reklamacich. To mi prijde jako extremni sprostarna. Proste po telefonu se s vami nikdo nebavi a reklamaci dokonce neresi, pokud nesrovnate dluh (i neopravneny) na nulu

3/ za blokaci za prodlenou platbu pokuta 300 Kc. Chapu, ze by si mel kazdy hlidat splatnost, ale zrovna VF a caste vypadky samoobsluhy a lonsky nekolikatydenni error po zmene systemu, by mel byt tolerantnejsi

+1/−1
24.7.2012 9:38

Třetí jezdec apokalypsy

Re: Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

Vodafone je taky dobrý.

Loni se jim nepovedlo odeslat inkaso z jejich banky (RBS) a upomínali mě, že jsem nezaplatil. Ač jsem měl dostatek peněz na účtu.

0/0
24.7.2012 10:05

ndorfin

Re: Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

Bohuzel s nimi mam v tomto podobne zkusenosti a koukam ze v tom nejsem sam. Chtel jsem po nich jen aby slo inkaso z jineho uctu a od te doby jen problemy. Nejdriv nauctovali pokutu za neplneni smluvnich zavazku, coz jsem nekolikrat resil telefonicky. Problem je ze pokazde mluvite s jinym operatorem a pak mate opakovat vse znovu a znovu. Uznali svou chybu omluvili se a prask za dva dny me odpojili od netu kvuli neuhrazeni smyslene faktury. Neco jim vygeneruje jejich uzasny novy system a oni to pak nejsou schopni dat sami do poradku. Misto aby tu fakturu vymazali ze systemu nebo ji stornovali tak tam soupnou dobropis na tu samou castku, cimz v tom delaji jeste vetsi zmatky. Nastalo par ostrych telefonatu s jinymi operatory na zakaznicke lince ale i tak to trvalo dva dny nez jsem se mohl pripojit zase. Dokud jsem je neserval a nezminil prechod k jinemu poskytovateli tel sluzeb tak se ani moc nesnazili. Pak to slo jak po dratkach plus 50 procentni sleva pausalu na neurcito.

0/0
24.7.2012 11:52

pettyo

Pěkný PR článek...

...nicméně podle článku se T-mobile chová proti Vodafonu dost slušně, když posílá písemné upomínky. Vodafone pošle 2 sms, 1 jako fakturu a druhou jako upomínku a pak číslo hned odpojí. A za znovuzapojení si účtuje 300.

+1/−1
24.7.2012 7:36

pepino555

Bla bla bla

Jedna paní povídala .. Z kdysi zajímavého internetového portálu MOBIL se stal naprosto bezcenný a neužitečný plátek, který ze setrvačnosti doluje z inzerentů prachy (stejně jako Technet). Většina článků převzatých, testů pomálu, hodnocení operátorů zcela vymizelo, převládají bláboly jako právě tento článek.

Inu volání v ČR je předražený, díky impotentním úředníkům, operátoři arogantní. Pokud někdo neplatí, operátor "vypne" služby, když dlužník nezaplatí, na své si přijdou další experti, pak to stojí desetitisíce. Kdyby byly i v ČR ceny volání jako v zahraničí - řádově stovky minut za nějakou stokorunu, jako jinde ve světě, nebudeme zde řešit nehorázné požadavky nenažraných gaunerů, neschopnost ČTÚ, ÚOHS atd.

+2/−1
24.7.2012 6:20

good_man

Re: Bla bla bla

kdo vas nuti pouzivat sluzby mobilnich operatoru? Nebo proc pouzivate postpaid sluzby kdyz si je nemuzete dovolit? Nemuzu si dovolit Ferrari a taky mi neprijde normalni vzit si ho a nezaplatit...

+1/−1
24.7.2012 6:49

pettyo

Re: Bla bla bla

Myslím že ten příspěvek je spíš o tom, že u nás dostaneš od operátorů Škodu za cenu Ferrari.

+1/−1
24.7.2012 7:38

radaumacher

Re: Bla bla bla

Přesto to nic nemění na faktu, že je zaprvé používat nemusí a zadruhé, když používá, musí zaplatit.

+1/−1
24.7.2012 8:46

RomanL

Re: Bla bla bla

Ovšem zdůrazňovat fakt, že je nutné zaplatit je zcela zbytečné stejně jako tím pádem celý váš přispěvek... :-P

0/0
25.7.2012 10:13

pepino555

Re: Bla bla bla

Ano, pro levnější a kvalitnější potraviny si dojedu do Německa ale telekomunikační trh je REGULOVÁN státem, potažmo druhým nejhorším regulátorem v EU, hůř jsou na tom jen Bulhaři, paradoxně je dnes v Bulharsku kvalitnější síť a nižší ceny za volání. V ČR jsou marže operátorů na 50 %, do sítí se investuje jen z nutnosti, operátoři měsíčně vydělají 1/2 miliardy čistého. Nejde o to jestli mám nebo nemám na volání, něco je špatně

0/0
24.7.2012 9:00

Mahas

Re: Bla bla bla

souhlasim se vsim, sam jsem sluzby mobilniho operatora orezal na minimum a snazim se podstatnou cast resit pres VoIP.

Ale je pravda, ze kdyz uz nejakou - jasne ze predrazenou - sluzbu cerpam, tak to bylo me rozhodnuti ( otazka miry svobodnosti je v dane chvili irelevantni ) a nemuzu se vymlouvat na to, ze je to predrazene. Nikdo me doopravdy s pistoli u hlavy nenutil k tomu tu sluzbu cerpat

0/0
24.7.2012 9:39

Return

Platební morálka

Je přímo úměrná morálce okrádání zákazníků oproti jiným zemím EU :-P

+5/−1
24.7.2012 6:11

Kilián Nedory vopatrnejakPalivec

až tu nebude ČTÚ placen operátory

tak se možná dočkáme i normálních evropských tarifů a pak můžou ti naši operátoři něco kvákat o platební morálce v ostatních zemích EU

+2/−1
24.7.2012 0:22

looking

Re: až tu nebude ČTÚ placen operátory

A co má společného jakýkoliv úřad s morálkou namachrovaných zmetků ?

+2/−1
24.7.2012 0:28

doktor_bota

Re: až tu nebude ČTÚ placen operátory

Hrazení faktur po splatnosti nedělá z člověka namachrovaného zmetka a to je největší část z těch "statisíců dlužníků".

0/0
24.7.2012 1:09

kapikavs

Re: až tu nebude ČTÚ placen operátory

No spíš to chce se zamyslet a omezit zbytečné vykecávání a používet telefon na to k čemu je určen sdělit něco stručně a jasně a ne 2 hodiny plkat o kravinách, objednávat si tarify které prakticky nevyužiju aniž bych někoho otravoval zbytečným voláním. To nemluvím o dovolené v zahraničí protože pokud mém dovolenou tak nebudu na pláži kecat a nebo surfovat na netu.

+1/−1
24.7.2012 6:01

pepino555

Re: až tu nebude ČTÚ placen operátory

Fakt zajímavý názor. Volání máme nejdražší na zeměkouli protože hodně vykecáváme

+3/−1
24.7.2012 6:22







Najdete na iDNES.cz