- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď máme v ČR 3 nejdražší operátory světa. Jak si pomůžeme, když budeme mít 4 nejdražší operátory světa?
O necelý měsíc později, 9. listopadu, proběhnou školení zájemců a dvě zkušební aukce ...... tak tato věta mne rozesmála, to jsou opravdu takový tupci že si aukce musí zkoušet? Na Aukru mohou trénovat do zblbnutí
Ta aukce neni jako na aukru, je tam mnohem vic pravidel a pripadni zajemci musi prihazovat systematicky
Myslel jsem, že se hledá jejich nový konkurent a ne že si Vodáci s outůčkem a témobílem ošéfují stávající oligopol
Cilem aukce opravdu neni vyber 4. operatora. To je vedlejsi dusledek toho, ze se o nove frekvence muze uchazet kdokoliv.
Ctvrty operator je v aukci zvyhodnen, ale vysledek muze byt i to, ze zadny nebude.
Nechapu ale Vase doufani v to, ze s novym operatorem musi prijit nutne snizeni cen. Dle meho nazoru je to naopak (narozdil od stavajici trojky bude muset masivne investovat), takze na zacatku nasadi dumpungove ceny aby ziskal zakazniky a pak bude bud mene kvalitni, nebo drazsi.
Konečně si někdo všímá ČRa. Ti, vzhledem k tomu, že vlastní síť DVB-T vysílačů, mají totiž dle mého soudu nejlepší šanci na rychlé postavení LTE sítě. Bylo by to tak dobré i pro koncové zákazníky, protože by nemuseli v cenách hradit další investici. Kromě toho, že ČRa vlastní páteřní síť, pro ně hovoří i relativně nový majitel z blízkého východu. Návrat jeho investice asi s DVB-T nesplnil očekávání.
PPF? To by byla katastrofa. Museli by vybudovat síť, což by něco stálo a chvíli by to trvalo (pozemky pro pokládku optiky, stav. povolení pro nové věže, pronájmy na stávajících věžích, atd.) no a PPF určitě nepůjde o rozvoj broadbandu v ČR, ale o marži. Takže pokud PPF, tak jako virtuál.
Takže očekávám konsorcia společností, třeba zrovna PPF+ČRa.
CRa by mohla mit zajem, pokud podminky umoznuji, aby postavili sit a nasledne ji poskytovali zajemcum z rad operatoru, neverim vzhledem k jejich dlouhodobe obchodni strategii, ze by se chteli starat o prodej koncovym zakaznikum.