Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový systém je noční můrou operátorů. Tentokrát si naběhl T-Mobile

T-Mobile změnil web. A udělal dobře, ten dosavadní už byl opravdu hodně zastaralý. Náběh toho nového ale provázely značné problémy, které omezily používání mnoha služeb. Stejné výpadky měl loni při výměně systému i Vodafone.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Své dukáty věnuji na chudé feny

T-mobilu někdy stránky fungovaly???

Dovolím si tvrdit, že

a) to byl obecně nejpomalejší web, na který jsem kdy vlezl

b) přibližně při každém třetím přihlášení do svého účtu buď nefungovalo přihlášení jako takové nebo byla nefunkční některá služba (vyúčtování, nastavení služeb)...

Nic horšího jsem opravdu v životě nezažil RvRvRv

0/0
2.7.2012 11:42

Své dukáty věnuji na chudé feny

Re: T-mobilu někdy stránky fungovaly???

Krásná byla ještě jedna "funkce" t-mobilních stránek:

Kliknul jsem na službu, kterou jsem chtěl - např. útrata k určitému číslu, a jako mezikrok se zobrazilo hlášení "Pokud si přejete zobrazit útratu k číslu xxxx, stiskněte "Pokračovat" - a takovýhle zbytečných proklikání byly na jejich stránkách mraky Rv

0/0
2.7.2012 11:44

gerhardm

Zase to nejede !

Banda amatérů v t-mobile se zase předvedla.

0/0
1.7.2012 10:04

venecek.nebo.rakvicku3

Každý nový web operátorů......

...je jedno velké neštěstí, které má za úkol pouze zmást zákazníky a utajit před nimi důležité informace. Jedná se o zcela jasné a účelové klamání spotřebitele, proti kterému nelze nic dělat.

+3/0
30.6.2012 17:28

Dýzl

Re: Každý nový web operátorů......

Každy nový web operátoru je nabubřelejší a plný další reklamy na pofidérní firmy typu Aukra, nebo předražených shopů atd. Děkuji, o reklamu nestojím. A také nejsem zvědav platit za přenesená data která nemají nic společného s funkcemi které vyžaduji pro obsluhu svého čísla. Jako by nejdražší operátoři v Evropě nerýžovali dost již na nás, ještě jim máme vypomáhat generovat zisky z reklam pro jiné firmy.

0/0
1.7.2012 11:14

Marik admin 0:9

Re: Každý nový web operátorů......

A co vás nutí tam lézt ??Vaše IQ ??

0/0
1.7.2012 21:44

Lord Helma

Re: Každý nový web operátorů......

Slabé, musíte se víc na PR oddělení snažit

+1/0
2.7.2012 8:45

Marik admin 0:9

....Naběhl ?

neznám žádnou firmu která by po přechodu na nový systém dopředu vychytala všechny mouchy...

I když se vždy dopředu vše testuje ....

0/0
30.6.2012 7:51

ipm

oproti claudii ,,,

(modri uz vedi) je to vlastne pohudka

0/0
30.6.2012 1:32

Jim Morrison

Re: oproti claudii ,,,

jooo claudie... no, už tam nějakou dobu nedělám, ale ten náběh byl zajímavej... ostatně jako všechny změny předtím.. MS Access, Prodej, TCS Prodej, Siebel... atd.;-)

0/0
1.7.2012 22:08

Rudý přízrak lucha la libertad

T-Mobile rozjel s problemama novy web

tak na jednu stranu za ty prachy co jim platime :-/, ale rozjeli to, potreboval jsem neco zmenit a ani jsem nevedel, ze zrovna predelavalia slo to, potom jsem vlez na Vodafone a samoobsluha samozrejme nebezela az za 2 hodiny. RvRvRv

0/0
30.6.2012 1:25

Lovec dukátových pastí

Vážení, vám ještě nikdy nic nekleklo?

... no tak vidíte.

0/0
29.6.2012 22:22

quido

Hezký PR článek

... Odesílání SMS je i teď (pátek večer) ne zcela korektní (přestože jste přihlášeni v systému, systém se tváří, že odesílaná SMS bude "navýšena" o reklamní sdělení), přístup do vyúčtování padá jakbysmet - tohle předvést IT v naší firmě, tak si mohou hledat jinou práci ... OSTUDA!:-/

0/0
29.6.2012 21:06

Hanspaulka

Hezký PR článek

Musíte pracovat ve velmi významné a na zaměstnance náročné firmě. Já pracuji v T-Mobile od roku 2000. Na IT v T-Mobile jsou zjevně jiné nároky. Tady u nás vedení firmy chápe, že každá podobná záležitost jde ruku v ruce s určitou dávkou omezení. Výsledkem je to, že vedení firmy je spokojeno a oddělení IT si na odměnách rozdělí možná tolik, kolik je rozpočet Vaší firmy na celý rok. Kdyby toho na Vás v práci bylo moc a budete si chtít odpočinout, zkuste výběrové řízení k nám...

0/0
29.6.2012 23:07

DocMart

Re: Hezký PR článek

Upřímně, původní přispěvatel to trochu přehnal, ale tohle zní zase dost arogantně. Už jen kvůli tomu, že masivní výpadky v takovémto systému jsou opravdu v normálních podmínkách na padání hlav. Vy se oháníte tím, kolik si rozdělují vaši šéfové odměn, ale upřímně, nebýt v tak oligopolním businessu, hledal byste si novou práci už dávno možná vy. T-mobile by se musel při tech přemrštěných cenách jinak snažit bojovat o zákazníka, kdyby byla na trhu reálná konkurence. S "pokrokovostí" technologií této firmy jsem se setkal osobně trošku zevnitř a občas to bylo dost úsměvné, ale jak říkáte, peníze stále tečou, takže o úspěchu asi rozhodují jiné věci.

0/0
29.6.2012 23:21

Hanspaulka

Hezký PR článek

1) neoháním se tím, kolik berou šéfové. Psal jsem o zaměstnancích IT - ne o vedení. Vedení společnosti skutečně nesedí u PC a netvoří stránky... Sám s IT nemám nic společného. Pracuji na jiném oddělení.

2) nerozumím tomu, co je na mém příspěvku arogantního. Když si to znovu čtu, je z toho cítit pouze soucit - ne však arogance. Nároky na zaměstnance, kde pracuje dotyčný mi přijdou příliš tvrdé. U nás si vedení firmy umí představit určitá omezení při závádění nových systémů a procedur. Snahu a finální výsledek dokáže ocenit. Z toho důvodu jsem nabízel možnost účastnit se výběrového řízení do T-Mobile, kde se svými schopnostmi a dovednostmi může ve své podstatě relaxovat. Podle mého názoru by byla škoda, aby se tento odborník na IT nervoval. V T-Mobile by mohl být v klidu.

3) mohu poprosit o info, s jakou pokrokovostí této firmy jste se setkal osobně trošku zevnitř?

Moc děkuji

0/0
29.6.2012 23:44

Fogacer

Re: Hezký PR článek

Kdepak, už to nezachráníte. Ta arogance je z vašeho příspěvku cítit. Na druhou stranu, je fajn, že vedení IT oddělení ocení, to u nás dostaneme za to, že děláme svoji práci dobře, mimo platu, tak akorát ... no, však víte.

0/0
30.6.2012 4:16

Sam666

Re: Hezký PR článek

Netusim, jak jste dosel k zaveru, ze IT oddeleni si rozdeli na odmenach vice, nez cini prijem jejich firmy. Odmnenovy ramec cini 2 platy rocne (a to pri nadprumernem hodnoceni), takze by zamestnanci IT museli brat neskutecne penize. Coz vzhledem k tomu, ze se tmobile specifikuje do 3. kvantilu (co se mezd tyce) asi neni mozne-

0/0
30.6.2012 20:52

the 2nd

tak proto...

...mi od nich na obě čísla přišla vtipná sms, že inkaso na 507 korun neprověhlo úspěšně a že si mám zajít do banky a zaplatiti tuto částku do 12.2. ;-D tak volám na infolinku co že to jako je - slečna evidentně vyplašená rychle rychle naháněla kolegyně okolo a nakonec mi bylo sděleno, že se jim nějak zbláznil systém a posílá zákazníkům tuto zprávu....

0/0
29.6.2012 21:02

kajak v zakoně

klasické podcenění toho, čeho jsou schopni programátoři...

;-D

0/0
29.6.2012 20:39

Buffalo007

Vodafone

Vodafone neměl minulý rok problém pouze se samotným spuštěním samoobsluhy. U mě jim trvalo půl roku, než jim začalo fungovat sipo, potom taky nevyžádané přepínání tarifů (mimochodem tohle se mi stalo i teďka na začátku června) a plno dalších problémů. Já nejsem moc velký telefonista, takže nebylo divu, že podle statistického programu, který jsem si stáhl jsem nejvíce telefonoval na infolinku - No a na pobočku už vůbec nemá smysl chodit. Já tam vždy narazím na nějakou novou ženskou a ta nemá páru vůbec o ničem.

+4/0
29.6.2012 19:09

bluespirit

Re: Vodafone

U VF to bylo (krom jiného) tím, že změna se zdaleka netýkala jen samoobsluhy na webu, ale všech tzv. backendových systémů, kterých není málo.

0/0
29.6.2012 21:13

ppavell

web

Ach jo, další web pro slepce, tenhle trend pro nevidomé se mi vůbec nelíbí Rv

+3/0
29.6.2012 18:35

taktaktak

U Vodafone

U Vodafone mám ukončenou smlouvu,ale již víc jak 3/4 roku od nich nemohu dostat přeplatek.Veškeré moje snahy jsou nulové.Budu to muset odepsat.Je pro mne,ale podivné,že u dlužníku nepostupuji stejně jako k těm co dluží oni jim.

+1/0
29.6.2012 17:23

alsl

Re: U Vodafone

preplatek by ti dali i na prodejne po ukonceni smlouvy ...jinak vodafone dle zakona neuchovava osobni udaje takze uz asi mas smulu max je pul roku

0/0
29.6.2012 17:36

doktor_bota

Re: U Vodafone

Tak to silně pochybuji, že by jen tak vymazali třeba platební historii, který zákon máš na mysli? Navíc tady jde podle popisu o zákazníka s oprávněnou pohledávkou, to by byl skutečně geniální způsob, jak se vyhnout placení dluhů...

+1/0
29.6.2012 18:32

JeFFik

Re: U Vodafone

nech to uzrát 5-10 let a pak na ně pošli exekutora ;-)

0/0
29.6.2012 21:57

Alechin

Re: U Vodafone

co by s tou firmou delal? Za 10 let budou operatori ti tam.

0/0
29.6.2012 22:14

jural

Re: U Vodafone

Hm, az na to, ze to musi najdriv zalovat. A to jde nejpozdeji do 3 let. Pak az teprve prijde na radu exekutor.

Aneb, nekdy je dobre aspon neco malo vedet o tom, co placnu do diskuse...

0/0
6.7.2012 23:39

MartinRascal

2/2

Dále jsem měl od nich paušál konkrétně Krdit 300 kde jsem měl mít za 300 Kč měsíčně k dispozici 300 Kč na provolání,sms atd. No ale skutečnost byla jiná. Většinou jsem měl tak 220 nebo 240 nejvíc. Když jsem se na to zeptal tak jsem to prý provolal ale nikdy mi to nebyli schopný doložit. Už jsem se všech jejich služeb zbavil a jsem rád. Nejvíc mě vytočili tim že jsem jim dlužil (bývalka provolala) 2500 Kč. Vše jsem splácel až když mi chybělo 1100 Kč tak mi přišel dopis od vymahačské agentury že pokud to nezaplatiom do 5 dní že mě navštíví jakýsi terenní pracovník a to byl vrchol. Já který jsem jim to platil každý měsíc že jsem víc nemoh tak se mnou takhle zamávali. No už závazky nemam u nich a nikdy se týhle sítí co je sto let za oopicema už nikdy neuvážu. Využívam Vodafone a ten má všude pokrytí HSDPA a jsem spokojenej. A když jsem překročil FUP stránky v mobilu mi nabíhaj normáně.

0/0
29.6.2012 16:51

kosobecny

Re: 2/2

Jenže nejhorší je, že není ke mou přejít.

0/0
29.6.2012 17:56

MartinRascal

Nesnášim t-mobile 1/2

Měl jsem u nich internet do notebooku a představte si měl jsem 10 gb fup za měsíc ale oni mi snižovali rychlost už při 7 Gb co jsem vyčerpal. Jejich počítadlo ukazovalo 10 ale moje dvě nezávislý počítadla v pc ukazovali vždycky přes 7. Poté snížili rychlost na takovou hrůzu a při každým otevřením prohlížeče mi nutili za 150 kč navýšit fup o 1gb. Když jsem chtěl službu ukončit vypočítali mi že zaplatim 10 litrů pokutu za porušení smlouvy a ještě doplatim paušály takže jsem internet převedl na jednoho známého co mě od nich vytáhl a co neni takový sosač jak já.

0/0
29.6.2012 16:51

the 2nd

Re: Nesnášim t-mobile 1/2

a počítal sis to i s uploadem nebo jen download? ;-) aby to nebylo tímhle....

+2/0
29.6.2012 20:59

Lovec dukátových pastí

Re: Nesnášim t-mobile 1/2

Používám od T mobilu internet šestým rokem, naprosto bez problémů. Data počítají dobře a když jsem to někdy přetáhl, navýšení stojí 100,-, nikoliv 150.

Teď mi navýšili FUP na 30Gb, a cenu za připojení snížili na 1/2.

Nemám nač si stěžovat.

0/0
29.6.2012 22:25

kotatkoxxl

Re: Nesnášim t-mobile 1/2

pěkně kecáš, když pominu ostatní věci, které ti nemohu doložit bez více údajů, tak navýšení FUP o 1GB nestojí 150 ale 99 Kč ! Navíc nikdo ti navýšení limitu nenutí, je to pouze info o možnosti, protože při překročení se sníží rychlost. Taky je pravda, že nikdy není přesně 10GB ale vždy o malinko víc. Zkontroluj si jednotky, on 1GB není to samé jako 1 Gb ... ;o)

0/0
17.7.2012 17:00

PaegasRobin

Nefunkční hnus za hnusem:

Vlastním Samsung Galaxy S II a musím napsat jediný.Hnus za hnusem.Bydlím v oblasti s 1671 obyvateli (Krucemburk/Havlíčkův Brod) T-Mobile zde má zatím EDGE.Nový stránky nefungujou už nikoliv 3 ale 8 dní.Co fungovalo třeba na Ninesky Browser.Nyní nefunguje nic.Kamarádi,přátelé mají připojení přes HSPA a stejný.Hází jím to chybu.Vzkaz pro Martinu Kemrovou a celý PR.,že Vás hamba nefackuje.Kdyby jste raději pokrývali Českou Republiku 3G/HSPA.Za FUP limit 30 GB 999,00 Kč ? Vy jste se opravdu,ale opravdu pomátli.Prostě starší,bylo lepší.Jak bylo dříve,stačí jeden click.Nyní musíte clicknou víckrát než se přihlásíte.

0/0
29.6.2012 16:21

petrph

to je skutečně vysvětlení pro blbce

"zvýšený provoz jsme samozřejmě očekávali, mnohem tvrději ale

náhlý příliv uživatelů dopadl na back-endové systémy, se kterými

zákazník nemá přímý kontakt."

Z jejich interního pohledu jsou přece ty backendové systémy součástí webu a komunikace s klientem. Takže, tedy neočekávali, nebo se na to vykašlali..

0/0
29.6.2012 14:43

doktor_bota

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

Tak to dopadá, když cvičená opice komentuje IT.:-/

0/0
29.6.2012 16:03

petrph

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

To nevím koho jste tím myslel.protože, z hlediska silného producenta či poskytovatele služby je nad jasné, že pokud chce přes web úspěšně a masově komunikovat se zákazníkem,tak pak nerozhoduje těch pár líbivých   stránek webu , ale právě ty informace, které si dokáže přes ten web protlačit- buď je klientovi dle jeho požadavků předat a nebo je od něj získat. A právě za tyto přenosy zodpovídají ty backendové systémy. jestliže se sice klientovi zobrazí pouze ty stránky, ale místo relevantních informací chybová hlášení o nedostupnosti, tak je to pochopitelně katastrofa....

0/0
29.6.2012 16:14

jezek

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

Tak jako asi nikdo nepostaví jaderné elektrárny na špičkové zatížení (k nim si přistaví špičkové vodní nebo dokonce přečerpávací), tak jako asi nikdo nepostaví telefonní síť na špičku silvestrovské půlnoci, tak jako nikdo nepostaví (ani!) německé dálnice na prázdninové špičky, tak asi nikdo nezainvestuje do HW back-endů pro špičku vygenerovanou zákazníky "vyhladovělými" třídenní odstávkou...

0/0
29.6.2012 16:21

petrph

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

Tak zrovna za eŕy cloudu by zase neměl být takový problém si na těch pár dní tu potřebnou zvýšenou kapacitu pronajmout-pokud by ten systém byl takto řešen...Ale zase asi tak "moderní " ten nový systém asi není, a s tím že se na ten systém budou chtít podívat zákazníci v nějakém období ve větší počtu se asi nepočítá. .Dneska vyhladovělí  odstávkou, zítra se zájmem o nějakou ohlášenou technickou novinku, pozítří se zájmem o nějakou novou zapnutou službu....

0/0
29.6.2012 16:36

pokladník

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

Firemní SAP R/3 v cloudu? Nebo v oblacích, ne?

0/0
29.6.2012 16:42

petrph

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

Jen jsem konstatoval že technicky to realizovatelné je.To že T-Mobile nevadí že jeho zákazníci jsou otrávení že jejich nový web je po naběhnutí nefunkční, a neumí to řešit, to je věc jinái,,A že nepočítá s tím, že takové návaly zájemců se mohou i opakovat..Popřípadě -jestli mu vnější web pro zákazníky běhá na stejném backendu jako  firemní SAP- to musí být pro hackery úplná pochoutka...

0/0
29.6.2012 16:52

doktor_bota

Re: to je skutečně vysvětlení pro blbce

Myslel jsem paní Kemrovou, která vyjádřila obligátní "my za to nemůžem" skutečně nadprůměrně idiotsky.

0/0
29.6.2012 16:51

serz I.

...

Tydýt na praseti je kouzelnej! R^

+4/0
29.6.2012 14:28







Najdete na iDNES.cz