Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pamatujete, jak se změnil mobilní svět? Před pěti lety přišel iPhone

Přesně před pěti lety uvedla společnost Apple na trh iPhone. Smartphone s nakousnutým jablkem obrátil již během prvních měsíců mobilní svět doslova vzhůru nohama. Zavzpomínejte s námi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Gore

Cerstva novinka

Adobe pred par hodinami oznamil, ze z Google Play oficialne stahuje mobilny Flash pre nove Androidy.

Steve Jobs was right.

Again.

You mad?:-P

+3/0
29.6.2012 20:00

cutting

Re: Cerstva novinka

Překvapení ? :-) je vidět, že i v Adobe mají někteří lidé rozum.

0/0
29.6.2012 20:11

kontratrakt

Re: Cerstva novinka

no rozum maji odbornici...takovy ti samo-domo pouzivaji ms-dos a tvrdi, ze je to nejlepsi, co je v zivote potkalo .)

0/0
29.6.2012 21:38

doktor_bota

Re: Cerstva novinka

To se ví skoro rok, že Flash na Androidu končí, původně měl chybět už na ICS.

+1/0
29.6.2012 22:28

navico

Re: Cerstva novinka

Hm, čerstvá novinka... Nesleduji absolutně všechny novinky, ale o ukončení vývoje pro mobilní OS vím cca od listopadu.

+1/0
30.6.2012 0:24

Gore

Re: Cerstva novinka

Rozumies slovu "oficialne"? Tu mas tlacovu spravu priamo od Adobe a mrkni na datum ty mudrlant.

http://blogs.adobe.com/flashplayer/2012/06/flash-player-and-android-update.html

+1/0
30.6.2012 9:34

navico

Re: Cerstva novinka

Hm, tak jo...

http://www.pcworld.com/article/243529/the_beginning_of_the_end_of_adobe_flash_player.html

A aby si tomu i rozuměl...

http://www.svetandroida.cz/adobe-vydal-finalnu-verziu-flash-playeru-201111

0/0
30.6.2012 18:25

Gore

Re: Cerstva novinka

Nie si tak trosku spomaleny? To co mi postujes je mi zname, ak by si si precital tlacovu spravu od Adobe spred dvoch dni, pochopil by si co znamena slovko "oficialne", je tam aj spomenuty termin, kedy sa to definitivne udeje. Ty si vo svojej snahe dokazat mi, ze postujem nieco "stare" tak zufaly, ze mi ta je az luto:-/

Bez si uz najst inu zabavku, tu neuspejes;-)

0/0
1.7.2012 0:45

navico

Re: Cerstva novinka

Spomalenej, přímo přibržděnej, si tady jedině ty. Adobe konec Flash oznámil už loni na podzim. Jediné, co oznámil teď, je termín. Všichni ti to tady píšou, ale ne, ty to víš přece nejlíp. Ale v pohodě, tady se to stává naprosto běžně, že někdo něco plácne a pak neumí uznat chybu...

0/0
1.7.2012 8:04

Andee

Re: Cerstva novinka

U sekty invalidního jablka je tohle chování součást jejich desatera ;-)

0/0
1.7.2012 10:33

liquido

Re: Cerstva novinka

Teda Andee - zrovna legendární pohádkář jako ty by měl v tomhle případě vzít rozum do hrsti a radši mlčet.

Teda kdyby rozum měl...

+4/0
1.7.2012 12:27

navico

Re: Cerstva novinka

Ahoj, máš se? Co ty Áčka tady? ;)

0/0
1.7.2012 15:06

liquido

Re: Cerstva novinka

Ahoj. Ale jo, mám se dobře. Měl jsem trochu práce a když jsem s ní skončil, tak bylo co řešit doma a věnoval jsem se trochu rodině a když sem sem nakouknul, tak sem neměl dočasně náladu na zdejší stereotypy.

Vlastně bych asi zůstal ještě chvíli na penzi, kdyby tu včera někdo neřešil, že jsem brugal, nebo přezdívka1 - ohradil jsem se.

0/0
1.7.2012 16:11

navico

Re: Cerstva novinka

Jo, to znám. Taky jsem měl takové období, kdy mě to nebavilo... Ale najdou se tady i světlé momenty, sice to občas připomíná to pověstné hledání jehly.... Ale to asi neovlivníme.

0/0
1.7.2012 16:38

liquido

Re: Cerstva novinka

Tak jasně - já se sem chodim pobavit se zajímavejma lidma, obvykle s opačnym nebo odlišnym úhlem pohledu, protože mi pomůžou podívat se na věci jinak...

No a občas se nejapně kočkuju s prudičema.

Ono těch jehel moc nenajdeš ani na zahraničních servrech - teda jejich diskuzích.

0/0
1.7.2012 18:42

Gore

Re: Cerstva novinka

Ty si beznadejne zadubeny pripad 8-o

Adobe vcera vydal oficialne oznamenie, ano uviedol OFICIALNE termin, dost dolezita vec, btw. sprava o tom sa objavila na vsetkych vacsich technickych spravodajskych serveroch (napr. tuto na engadget http://www.engadget.com/2012/06/28/adobe-confirms-it-wont-support-flash-on-android-4-1/), asi im z nejakeho dovodu stalo za to o tom napisat clanok, nie len prekopirovat TS. Nikde nepisem, ze ide o absolutnu novinku a ze o tom ze to oznamil uz v novembri samozrejme viem.

Hodilo sa mi to spomenut a pripomenut k clanku o iPhone ako o pristroji, ktory urcoval mobilny svet, ktory sa nebal ignorovat Flash a ktoremu rozhodnutiu historia dala za pravdu. Chapem, prilis tazke konstrukty na teba, tebe staci hadzat bobky na Apple a jeho uzivatelov, tam si doma. Tvoja reakcia pri ktorej mas potrebu si voci mne dvihnut sebavedomie a riesit moju osobu, to dosvedcuje. :)

0/0
1.7.2012 14:47

navico

Re: Cerstva novinka

Tak určitěěěě.... Proto si toto vlákno nadepsal "čerstvá novinka"... A nemám problém diskutovat ani s uživateli a příznivci Applu, jako je např. liquido... Ale nad fanatiky jako si ty, se obcas pobavim. A ta tvoje poslední věta mnohé objasňuje... Kolik ti je, proboha?

0/0
1.7.2012 15:05

Gore

Re: Cerstva novinka

Co je pre teba "cerstva" novinka? Splna to sprava stara par hodin? Alebo musi to byt do par minut? Prezrad mi:) Vzhladom k tomu, ze tie spravodajske servre mali rovnako potrebu tu spravu zverejnit mi dava za pravdu. To ze nejaky navico ma pocit ze sa tam nic nove nedozvedel je uz len jeho problem:)

A v com som ja fanatik prosim ta?:)) Bud konkretny prosim:) S takymito detskymi frazickami u mna neuspejes. Jediny fanatik si tu ty a jednoducha psychoanalyza mi hovori, ze vzhladom k tomu, ze mas neustale potrebu ma usvedcovat z toho, ze sa v niecom mylim, alebo sa mi vysmievat, ze tu postujem nejaku spravu podla teba ako UPLNU novinku a ty uz o tom davno vies (wow, impressive:) mi hovori, ze jediny, kto je tu nevyzrety a zakomplexovany s potrebou si nieco voci mne dokazovat si ty. Toto mi pre zmenu zase objasnuju tvoje reakcie. A tvoja odpoved na toto, hoci uz vsetko bolo povedane, to len este viac potvrdi, takze... smelo do toho, urob mi radost:)

0/0
1.7.2012 15:39

navico

Re: Cerstva novinka

Wow, troll, fanatik a psychoanalytik v jedné osobě... Taková pocta... Škoda ztrácet čas.

0/0
1.7.2012 15:47

Gore

Re: Cerstva novinka

Konecne si to pochopil, uz davnejsie som ti pisal, ze na mna zbytocne reagujes, lebo nemas co povedat. Cely cas si len osobny a riesis moju osobu. Tvoj pocit menejcennosti a snahy sa povysit nadomna dokazuje aj to, ze si mal tu potrebu mat posledne slovo, aj ked bude opat bezobsazne, len vysmech a urazka.

Vyhol si sa odpovedi na moju otazku co je pre teba "cerstva" novinka, aj to ze o nej referovali ine servre a komentovali ju, aj si sa vyhol specifikovaniu v com som podla teba fanatik, proste len bezobsazna fraza a snaha o urazku, tak komunikuju deti, alebo ludia co nemaju argumenty a zufalo len urazaju. Dat facku a zbabelo utiect.

Predpokladam, ze OPAT potvrdis, ze mam pravdu a nejakym sposobom zareagujes, tipujem to opat na taku tu slabossku hru na akoze povznesenie sa v style "si troll, fanatik a nebudem s tebou stracat cas":)

Proste to dokaz, nekecaj stale o tom a nereaguj uz na mna! Je to fakt tak jednoduche. Skus to, uvidis, ze to ide:)

0/0
1.7.2012 16:36

přítulný sBARťan

Re: Cerstva novinka

Hm, novinka stará tři týdny pane blesku ;-D:-P

0/0
30.6.2012 2:15

Gore

Re: Cerstva novinka

Fakt? Zeby oficialna tlacova sprava od Adobe mala hore 3tyzdne stary datum?:)

http://blogs.adobe.com/flashplayer/2012/06/flash-player-and-android-update.html

+1/0
30.6.2012 9:37

you.can

Re: Cerstva novinka

to už nějakou dobu snad vědí všichni..

0/0
30.6.2012 10:45

wolfík

Re: Cerstva novinka

A teď se od majitelů androidů dozvíme že že je Flash vlastně na nic.:-)

+4/0
30.6.2012 11:09

Andee

Re: Cerstva novinka

Nedozvíme, oni nejsou jak jableční sektáři... ;-D:-P

+2/0
30.6.2012 18:24

cutting

Re: Cerstva novinka

Pravda, v diskusich o apple vystupuji, jako fanatici a ty jim to vedes. :-)

+3/0
30.6.2012 22:37

Andee

Re: Cerstva novinka

Tobě nějak otrnulo po té ostudě, co sis udělal minule, lookingu, repaire, cuttingu, catingu, skate atd... hlavně si líp hlídej, za koho seš zrovna lognutej, ať nejsi k smíchu jako posledně ;-D;-D;-D

+1/0
1.7.2012 10:35

cutting

Re: Cerstva novinka

Nevím, o jaké ostudě mluvíš, ale je vidět, že tvé postižení paranoiou je už skutečně velmi vážné. A víš co je nejhorší? Že v tak pokročilém stádiu se již nedá úspěšně léčit. Ale líto mi tě není. Užij si to. :-)

0/0
1.7.2012 13:16

Pyranha

Re: Cerstva novinka

bude chybět flash, telefon přímo od googlu nemá paměťovky, vlajková loď Samsungu nemá mass-storage... Ty vado to už nebude nikdo kupovat, to jsou přece tři nejdůležitější věci při výběru telefonu, to je hrůza...

Konečně to snad těm lidem dojde, že tohle není na telefonu to nejdůležitější..:) A i bez těhlech věcí je telefon pořád skvělej.

+4/0
30.6.2012 11:17

cutting

Re: Cerstva novinka

To, že si to díky těmto nesmyslům nekoupí pár jednotek nabouchaných adolescentů nebude nikomu vadit. :-)

0/0
30.6.2012 12:25

Forrrest

Re: Cerstva novinka

A pokud chcete telefon, který ty nedostatky (plus mnoho dalších) obsahuje všechny najednou, kupte si iPhone. Ve třídě budete ti největší borci!;-)

+1/0
30.6.2012 14:05

wolfík

Re: Cerstva novinka

Třeba ten tvůj bluetooth, borče.

0/0
30.6.2012 14:41

Forrrest

Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

za rozšíření dotykáčů. Vždycky uměl zaujmout nejširší veřejnost, která je plná technických antitalentů, nadchnout ji pro nové věci. Jobs byl mistr, co se týká intuitivnosti ovládání a image. Díky intuitivnosti nebylo potřeba inteligence, technologie se mohla rychle šířit. Image vytvořila věrné následovníky. A tento "profil" zůstal Apple fans dodnes.

Na Apple navázal Google s Androidem, který s netrpělivostí uvítali lidé technicky zdatnější, inteligentnější a méně "stádní". Uvítali větší možnosti systému, lepší přizpůsobení, multitasking, flash, širší výběr přístrojů, nižší ceny. Konečně se vrátily naprosto základní a nepostradatelné věci, jako doručenky, bluetooth a SD karty.

A pak začala válka...:-)

+1/0
29.6.2012 18:49

cutting

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

:-) "....... Android, který s netrpělivostí uvítali lidé technicky zdatnější, inteligentnější a méně "stádní"."........ ;-D Má smysl takový blábol komentovat ? Snad jen, že posuzovat jiné podle toho , jaký používají telefon , umí jej lidé "stádní a méně inteligentní" . Lidem skutečně inteligentním je to úplně volné. :-) Ale můžeš doufat, že z toho možná vyrosteš. Je to především ve tvém zájmu. :-)

+1/0
29.6.2012 19:59

Forrrest

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

Je to pro tebe moc složité, tak to rozepíšu víc polopaticky:

Větší možnosti systému, multitasking - ocení technicky zdatnější a inteligentnější lidé, protože pro ty ostatní je vrcholem vrcholem schopností volání, posílání sms a hraní her. Lepší přizpůsobení bude vyhovovat těm, kteří mají svůj osobitý vkus, nechtějí být součást stáda oveček, které si nechají vzhled prostředí nadiktovat výrobcem. Širší výběr přístrojů - to samé - nezávislost na jednom jediném vzhledu a výbavě, které určí jediný výrobce. Nižší ceny, doručenky, bluetooth a SD karty... praktické věci, které ocení spíš inteligentnější lidé než ti, kterým jde o image.

+2/0
29.6.2012 20:55

bad_azz

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

u vas je jeden problem - vy absolutne nevite, co je v iphonu mozne :D s jailbreakem si muzete menit cokoliv.

- dorucenky - jsou mozne

- sd karty a prakticka vec? nepokousejte se mi rozesmat. Prijdu s iphonem domu a vse si synchronizuji pres wifi, proc bych proboha mel pouzivat sd kartu? to je pravek...

- bluetooth iphone ma, nevim, proc o otm pisete

- vzhled - jailbreak vam umozni vic nez cely android (nezlobte se na me, ale vas si dovolim oznacit za potrefenou husu ;-D)

0/0
29.6.2012 21:04

Forrrest

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

Vím o výhodách jailbreaku, ale přebíjejí je nevýhody, zvláště ohledně bezpečnosti: Xnásobně větší možnosti pro škodlivé aplikace. Další: http://apple.stackexchange.com/questions/12492/what-are-the-disadvantages-of-jailbreaking-iphone-4-even-if-its-legal

Jailbreak proto neuznávám, tak jako se mi nelíbí ani rootnutí Androidu. Systém má mít všechny potřebné funkce v základu (Android toto splňuje), pokud nemá, je to špatně a je vhodné to řešit výběrem vhodnějšího.

SD karty jsou nutnost: 1) Jsou přenosné, 2) Jsou bezpečnější - v případě poruchy telefonu se dá snadno přijít o data ve vnitřní paměti, 3) Chrání soukromí - v případě poruchy telefonu, před odnesením do servisu, stačí vytáhnout paměťovku se soukromými daty, 4) Paměť je v podstatě neomezená.

Pardon, bluetooth byl, ale nefungoval, minimálně u prvního iPhonu - nebylo možné kopírovat data mezi telefony! - obrovský krok zpět.

0/0
29.6.2012 21:47

bad_azz

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

To jsou mnohem rozumnější důvody. S jailbreakem máte možná pravdu. Já nejsem odborník na bezpečnost, takže tohle nejsem schopen potvrdit ani vyvrátit. Patřím mezi ty, co si nahráli sbssettings a zbytek je nezajímá.

Je to samozřejmě o preferencích každého člověka. Kamarád za mnou přišel tehdá s novým Samsung Galaxy s2 a řiká, koukej na ten wallpaper a ikony. Já osobně si na tomhle nepotrpim. Sedí mi klasické rozložení ikon a přehlednost. Každopádně ty možnosti na iphonu jsou.

U SD karty máte pravdu, že Vám to chrání soukromí v případě poruchy. Zde si dovedu představit člověka, pro kterého je to nezbytné. Ale zase - já k tomu nemám moc důvod. Nic tajného v telefonu nenosím. Samozřejmě používám SD karty na jiných zařízeních a vyndavat, zandavat apod. je v mém případě spíš na obtíž. Rád přijdu domů a nahraju si věci na mobil či do pc tak, aniž bych musel něco vyndavat či připojovat.

Pokud mi nějaká věc na iphonu chybí, je to pořádná navigace. Ale kvůli tomu jsem si jiný mobil nekupoval.

0/0
29.6.2012 22:13

janok77

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

je to tak. Navyse s prichodom iCloudu uz pridem domov a rano odchadzam s tym, ze mam vsetko zosynchronizovane automaticky...Co sa tyka navigacie, som odchovany na TomTom, ale ako aplikacia do iphonu je priserne draha, tak pouzivam NAVFREE-momentalne su upgradovane do formy, ze nemusim prepinat jednotlive mapy rucne, ale automaticky ako prejdem kanal z UK do Fra, alebo Beneluxu. Su free a funguju tak ako maju. OdporucamR^

0/0
1.7.2012 15:05

bad_azz

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

Každopádně nemám ten pocit, že inteligentní používají android a hlupáci iphone. Vzhledem ke svému povolání se nesetkávám s žádnýma v0lama a většina lidí má iphone nebo blackberry. Ale tohle opravdu nechci řešit, protože to je opravdu nesmysl takhle škatulkovat.

0/0
29.6.2012 22:19

cutting

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

Vaše snaha o "rozepisování" je zbytečná. Pokud posuzujete a hodnotíte jiné lidi a jejich inteligenci podle značky telefonu a nebo systemu, pak vyjadřujete jen a pouze svou vlastní omezenost.Představte si, že zdaleka ne každý má vaše potřeby a priority, ne pro každého je mobil jakási modla. No co si to ti lidé dovolují.....:-)

+1/0
29.6.2012 22:43

liquido

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

S tím, co jsi napsal o Applu souhlasim, ale o těch Androiďácích máš teda velký iluze...

Sundej si růžový brejle.

+1/0
29.6.2012 20:53

bad_azz

Re: Jak Apple nemám rád, je třeba mu přiznat kredit...

kdo si chce na telefonu radit a je technicky zdatny, jiste si zvladne do iphonu nainstalovat jailbreak...

0/0
29.6.2012 20:57

Martynet

je docela sranda

nakouknout do diskuzi u recenzi starsich modelu iPhonu... Anti apple ovce se moc nezmenili. Jen jejich nicky a misto WM maji v HTC androida ;-D

+2/0
29.6.2012 18:39

Veska, faraón diskuzí idnes

Re: je docela sranda

A jéje přišel člověk, co měnil iP4 za iP4S jenom kvůli větší paměti:-D

+3/0
29.6.2012 18:46

Martynet

Re: je docela sranda

Ne jen kvůli paměti. Ale i kvůli foťáku, rychlejšímu procesoru, grafice... Dokonce i na Siri jsem si časem zvyknul a používám ji témeř denně.;-)

0/0
30.6.2012 15:09

Forrrest

Re: je docela sranda

Pamatuji si, že jsem měl tenkrát SE K810i, uvažoval jsem o iPhonu, ale když jsem se dozvěděl, že nemá základní výbavu, kterou v té době měly i nejlevnější a nejobyčejnější Javovské telefony, místo toho má x omezení... tak jsem si to rychle rozmyslel. Bylo to celé o tahání peněz z kapes, "cool" vzhledu, barvičkách a image... na úkor praktičnosti a použitelnosti. Už tenkrát jsem začal přemýšlet, co jsou asi jejich uživatelé zač...8-o

+1/0
29.6.2012 21:56

cutting

Re: je docela sranda

Lidé, kteří nemají tvé názory, tvé priority a tvé potřeby hodnotit jiné podle telefonu. Lidé, kteří jsou spokojení a prostě jen jiní, než ty. Pokud s tím máš problém, je to jen tvůj problém.:-)

0/0
30.6.2012 0:23

Forrrest

Re: je docela sranda

Žádný problém s tím nemám, problémy z toho děláš vždy jen ty, v každé diskuzi. Hraješ si na chytřejšího a "nad věcí", když androiďáci rozebírají jakékoli své názory. Jsi tím neuvěřitelně otravný.

+1/0
30.6.2012 13:58

cutting

Re: je docela sranda

Je vskutku úsměvné, když tzv. androiďáci, jak se nazýváte, se v každé diskusi o Apple a iPhonu ,pokoušíte poučovat jiné o své dokonalosti a urážíte je jen proto, že mají jiné názory a potřeby. Ale nakonec, zesměšňujete se pravidelně sami . A díky své nedospělosti a nevyzrálosti si to ani neuvědomujete. A že tě otravuji? To je dobře, že to tak cítíš :-)

0/0
30.6.2012 18:04







Najdete na iDNES.cz