Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

HTC v tichosti prodává slabší mobil za stejnou cenu

Model One S je aktuálně druhým nejlépe vybaveným smartphonem ve stáji HTC. Nemá sice HD displej, ovšem pohonná jednotka v podobě Snapdragonu S4 je více než dostatečnou náplastí. Vysokého výkonu si ale neužijí všichni. Na mnoha trzích, včetně českého, je totiž One S v prodeji se starší generací čipsetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

j.veverka

Vyjádření Vodafonu

děkujeme za e-mail a těší nás, že se zajímáte o pořízení nového telefonu od Vodafonu.

Můžeme uvést, že nám dodavatel poslal telefony HTC One S se slabším procesorem, než který uvádíme v naší nabídce. Z tohoto důvodu jsme zastavili prodej stříbrné i černé varianty přístroje.

Je nám to líto, ale bohužel Vám nemůžeme potvrdit, kdy bude tento telefon opět k dispozici. Děkujeme za pochopení.

Věříme, že Vám tyto informace pomohou k objasnění záležitosti.

Přejeme hezký den.

0/0
3.7.2012 16:44

diskuter99

čemu se divíte? vždyť je to v pořádku

podle euro-hujerů a brusele .... když to takhle může fungovat u potravin, proč ne u ostatních výrobků ... vždyť češi přece mají jiné chuťové buňky, než němci .... tak taky máme jiné požadavky na mobilní telefony ... a stačí, když to tam napíše (=upozorní) těmi "blechami"

0/0
3.7.2012 10:37

John_Matey

To jsou specifika trhu

je to záměrně, protože z toho vyššího výkonu by nás mohla začít bolet hlava, jsme přeci zvyklí na tu pomalejší verzi. Stejně tak nám to vysvětluje paevropská uhnije i v případě potravin...

0/0
2.7.2012 22:38

Carcin

HTC mám rád

Já HTC mám rád, líbí se mi jejich smysl pro design a ještě jsem neměl žádné větší problémy s telefonem. Až teďka mi padá systém u One V, ale jen některý z mála špatných kusů. Za rok, co dělám reklamace jsem jich zasílal tak 0,1 toho co například iphonu nebo samsungů.

Jejich servis je taktéž super, nikdy nebyly žádné problémy.

Jen tímhle si chtěl nějakej papaláš polepšit, nechápu je. Nemají to zapotřebí.

0/0
2.7.2012 15:51

douglass

Není to trestnej čin?

Není tohle trestnej čin? To je normální podvod na spotřebitele. Sem zvědavej kdo si to od nich nenechá první libit. Naslibovat hory doly a pak normálně podvod. By mohli sponzorovat naší vládu šmejdi :D A to sem přemýšlel že bych si ho koupil. Je to pro mě stejný tragéd jako Nokia...

0/0
2.7.2012 14:40

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Není to trestnej čin?

V podstatě u každého návodu nebo technického listu k výrobku máš malým písmem psáno něco v tom smyslu, že údaje mohou podléhat změnám a výrobce za nic neručí :-)

0/0
2.7.2012 15:48

legnaw

palec dolu podvodnici

stejny podvod udelalo HTC cca dva roky nazpatek s modelem Desire, kdy najednou zacalo namisto displeju Amoled cpat lidem shitne SLCD... kdyz se mi ten ksunt bez upozorneni dostal z kramu do rukou, vratil jsem ho natotata... a htc to ma u mne uz mocmoc posramoceno..a vidim ze ne nepravem Rv

0/0
2.7.2012 14:16

navico

Re: palec dolu podvodnici

S displeji to bylo "krapet" jinak, jestli si dobře pamatuji...

0/0
2.7.2012 15:03

Andee

Re: palec dolu podvodnici

Silně pochybuju, že by prodávali něco jiného... ale nic o tom nevím, takže možný to třeba je.

0/0
2.7.2012 15:12

navico

Re: palec dolu podvodnici

No, tenkrát prostě HTCčku přestal tuším Samsung dodávat Amoled displeje, protože prostě nestíhal vyrábět... Tak do toho začali cpát S-LCD, ale bylo to na krabici jasně napsané, jaký typ displeje v telefonu je...

0/0
2.7.2012 15:21

Andee

Re: palec dolu podvodnici

Aha... tady je ale vůbec otázka, která verze byla lepší, protože to zrovna není tak jednoznačné. Amoledy mají dost omezenou životnost, ale zase lepší zobrazení...

0/0
2.7.2012 17:20

legnaw

Re: palec dolu podvodnici

nebylo....

krom toho se tim uplne zmenila technicka specifikace (i ROMka je jina)... slusni vyrobce by minimalne pridal do nazvu pismenko nebo to proste nejak odlisil...

0/0
2.7.2012 20:01

navico

Re: palec dolu podvodnici

Nebudu se tady s tebou dohadovat... Na krabici bylo v technických specifikacích napsané o jaký typ displeje se jedná, jestli S-LCD nebo Amoled. Není problém to dohledat na netu.

0/0
2.7.2012 23:47

mkw

Me jenom udivuje

ze HTC se ke svym premiovym zakaznikum takhle chova. Pokud by to bylo tak ze normane je to S3 a obcas dodaji S4 tak super ale to z clanku nevyplyva. Kazdopadne premiovy zakaznici si zrejme dle HTC nic lepsiho nezaslouzi, az se mi chce namitnout ze snad vsichni vyrobci jsou podplaceni Applem aby si lidi co na to maji kupovali vyhradne iPhone (tato kauza HTC, Lumie, nokie a Microsoft atd). Nejak nerozumim proc maji Appli konkurenti potrebu odirat a nastvavat zakazniky, kteri maji penize. Pochopil bych kdyby "sidili" na tech levnych smejdech, tam je to skoro jedno a navic to mnohdy lidi ani nemohou poznat, kdyz to ale zacnou delat u high end modelu tak si lidi co jsou zvykli na kvalitu bez kompromisu prectou takovy clanek a na hodne dlouho zapomenou ze nejaky HTC existuje.

+2/0
2.7.2012 9:39

doktor_bota

Re: Me jenom udivuje

Jací všichni výrobci? Problém má HTC a Nokia (mnohem větší, a to mj. díky Microsoftu), to jsou dva...

0/0
2.7.2012 9:55

mkw

Re: Me jenom udivuje

Cteni je myslim v osnovach prvniho stupne zakladni skoly pochopeni psaneho je tusim dovednost kterou by si mel clovek osvojit behem povine skolni dochazky. Zjevne se vam nedostalo ani jednoho, zkuste si zakladku zopakovat, mozna to pak pujde lip ;-)

0/0
2.7.2012 23:16

Andee

Re: Me jenom udivuje

Ten problém má dvě roviny. 1. HTC (nebo i Samsung) začali prodávat pod stejným jménem více verzí HW. To je podle mě špatně, přece není problém označit jednu variantu One S a druhou třeba One Si nebo nějak podobně to lehce odlišit. 2. Tenhle neobjektivní článek tvrdí, že HTC dalo k recenzím S4 a prodává tu S3. A to je lež. Z oficiální distribuce jdou normálně S4. Že se sem dostaly nějaké S3 (pravděpodobně proto, že byly pro obchodníky za lepší cenu), není chyba HTC. Tedy kromě toho, co jsem psal v bodu 1. Každopádně článek je bulvární lež... RvRvRv

0/0
2.7.2012 9:59

ibid II. - nezničitelný

Re: Me jenom udivuje

přesně tak, opravdu by mě zajímalo, kam až je ochoten tenhle idnesáckej xindl zajít...

0/0
2.7.2012 10:07

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Me jenom udivuje

ale to je normální ve více oborech, třeba škoda co se vyrábí tady a v indii pod stejnou značkou je pod kapotou úplně jiná, stejně jako třeba americký passat má úplně jiný podvozek než německá verze.

0/0
2.7.2012 10:18

Andee

Re: Me jenom udivuje

No, ale to není úplně nejlepší příklad. Auto se pod jednou značkou prodává v hromadě verzí (motory, výbava, karosérie atd.), takže tam automaticky musíš řešit, jak je vybavené, když si ho kupuješ (ať už nové nebo jeté). U telefonů je naopak obvyklá praxe, že pod jedním názvem je prostě stejný HW model.

0/0
2.7.2012 10:28

legnaw

Re: Me jenom udivuje

nemas pravdu...  ja osobne to zazil s Desire-m ... avizovan byl amoled a dostal jsem slcd..  a telefon nebyl oznacen jinak... sel okamzite nazpatek

0/0
2.7.2012 14:19

Andee

Re: Me jenom udivuje

V čem nemám pravdu? Já snad mluvil o Desire-M? 8-o

0/0
2.7.2012 15:11

legnaw

Re: Me jenom udivuje

neni "s Desire-m" jako "o Desire-M"..... neumi č-hééski, neumi č-hééski

0/0
2.7.2012 20:03

U-luru

A není to jedno?

Ti lidé, co si tyhle hračky kupují, by na to stejně nikdy nepřišli a dovolat se s tím dá stejně jako s tím pravým, ne?

+1/0
2.7.2012 8:17

doktor_bota

Re: A není to jedno?

Dá se s tím dělat spoustu jiných věcí, proč tady prudíš jen proto, že ty je nepožíváš? Když si koupíš FullHD televizi a dostaneš ji s polovičním rozlišením, bude ti stačit vysvětlení, že "normálním lidem" to bohatě stačí?

+1/0
2.7.2012 9:01

U-luru

Re: A není to jedno?

No, vadilo, ale já bych to poznal a i většina normálních lidí by to poznala.;-D;-D;-D

Já jsem nepsal o normálních lidech, já jsem psal o lidech, kteří si tyhle hračky kupují, těm to evidentně nevadilo a nebyli schopní to ani poznat.

0/0
2.7.2012 9:11

navico

Re: A není to jedno?

Pohádku o tom, jak normální člověk pozná při televizním vysílání v ČR rozdíl mezi FullHD a HD ready nebo SD, můžeš vyprávět po večerech...

+1/0
2.7.2012 9:18

U-luru

Re: A není to jedno?

Tak teď už je to "při televizním vysílání"?8-o8-o8-o

------

Stejně ten jeho počáteční příměr byl nepřesný, spíš je to podobné tomu, že si jdeš koupit nové auto a prodavač nalepí cedulku "Nové" nebo "Poslední model" na dva roky starý vrak a ty si ho koupíš a blaženě půl roku používáš, než ti na internetu napíšou, že máš starý vrak.. - To nedělají normální lidé, to dělá jenom ta vaše specifická skupina lidí.

0/0
2.7.2012 9:57

anonymousCZ

Re: A není to jedno?

Ano pozna. Prave kvuli tomu nekvalitnimu vysilani v CR.

0/0
2.7.2012 14:13

navico

Re: A není to jedno?

Takže ty si pustíš klasické vysílání nějaké české stanice a poznáš, jestli se na to díváš na FullHD nebo HD ready dispeji?

0/0
2.7.2012 15:02

doktor_bota

Re: A není to jedno?

...a rovněž tak můžeš po večerech přemýšlet, proč má naprostá většina lidí jiné zájmy, než ty. A proč si někteří koupí nadprůměrný telefon proto, že si s takovými věcmi rádi hrají, nebo prostě proto, že od něj očekávají naprůměrnou životnost. Mimochodem, nejde ani tak o nedostatek špičkového výkonu, jako o podstatně vyšší žravost toho staršího procesoru - a toho by sis možná všiml i ty, byť jsi techický diletant.

0/0
2.7.2012 9:30

U-luru

Re: A není to jedno?

Evidentně to stejně nikdo z vás nedokáže rozpoznat od starého křápu, takže jak píšu nahoře, stejně je to jedno, co do toho dají.

0/0
2.7.2012 10:02

doktor_bota

Re: A není to jedno?

Co to meleš? Neznáš ani mě, ani ty lidi, na základě jejichž poznatků ten článek vznikl, navíc i trouba pozná, že mu telefon ve standby vydrží o třetinu kratší dobu, než stejný telefon někoho šťastnějšího. Nesuď ostatní podle sebe, ty "fotbalisto".:-/

0/0
2.7.2012 10:07

U-luru

Re: A není to jedno?

Nechápu, proč se navážíš do mě, já jenom reaguju na ten článek.

V něm se píše, že nepoznáte originál od vykuchaného nebo zastaralého křápu, já jsem si to nevymyslel.

Pouze tebe beru podle přísloví o potrefené huse, jako jednoho z těch zmiňovaných kupců-odborníků.

0/0
2.7.2012 10:40

doktor_bota

Re: A není to jedno?

Prostým pohledem do jiných diskuzí konstatuji, že s tebou ztrácím čas.

0/0
2.7.2012 10:42

U-luru

Re: A není to jedno?

Jsem tě snad přemlouval, aby jsi se na mě nalepil jak ******* na košili?8-o8-o8-o

0/0
2.7.2012 11:16

doktor_bota

Re: A není to jedno?

Ne, ale většina lidí si sem chodí vyměňovat názory. Ty patříš k těm, kteří považují diskuzi za alternativu k záchodové míse, a to bez ohledu na téma, což zpočátku nebylo zřejmé.:-P

+1/0
2.7.2012 11:21

nicolas.tesla

Normálka

První měsíc se prodává s lepším displejem a potom tam dají normální. Prostě ať se stihnou napsat recenze a pak si sundají naklady na výrobu :(

0/0
2.7.2012 1:10

Andee

Re: Normálka

Ty seš taky displej... přečti si to ;-D

0/0
2.7.2012 1:17

legnaw

Re: Normálka

myslim ze pouzil jenom priklad...ktery ostatne htc uspesne pouzilo pred dvema lety

0/0
2.7.2012 14:20

Andee

Hm...

Opět jedna ze lží z dílny pana Mikudíka. HTC ve své oficiální distribuci prodává přesně ten model, který inzeruje na svém webu. Že operátoři doprodávají skladové zásoby starší verze, není problém HTC... ale to tomuhle zaslepenému zastánci jisté konkurenční značky nebrání k tomu, aby plival síru... :-PRv

+1/0
2.7.2012 0:47

doktor_bota

Re: Hm...

No počkej, jednak si myslím, že ani mistr Mikudík by neriskoval trestní oznámení, a druhak se ten slabší model pod jménem silnějšího musel k těm operátorům nějak dostat, ne?

0/0
2.7.2012 0:50

Andee

Re: Hm...

Tak to je, bohužel, běžná praxe posledních let, že se specifikace telefonů v průběhu jejich prodeje mění, aniž by se měnil obchodní název. Nicméně pokud si kopíš od HTC ten telefon, máš ho s tím silnějším a lepším chipsetem a procákem. Takže to rozhodně není tak, jak vyznívá tento zaujatý článek Rv Neříkám, že HTC je úplně bez viny, ale ten článek je klamání čtenářů. Buď úmyslné nebo díky "nevědomosti" autora... a zrovna tenhle žoldák, co píše na objednávku, podle mě moc dobře ví RvRvRv

0/0
2.7.2012 0:59

doktor_bota

Re: Hm...

Já se na to zítra zeptám, jestli to stihnu, protože tohle je naprosto nepřijatelné. Pokud máš pravdu, má se pan Mikudík na co těšit... Ale silně o tom pochybuju, abych pravdu řekl, protože v tom článku není ani náznak možnosti, že by mohlo jít o nějakou chybu nebo podraz některých koncových prodejců, od nadpisu po poslední větu je tam jasné tvrzení, že HTC podvádí. a to by si snad bez důkazů nedovolil... I když o mém tabletu taky psal vyložené nesmysly a odmítl uznat chybu.:-/

Uvidíme.

V každém případě jsem si článek uložil, pro jistotu.

0/0
2.7.2012 1:09

Andee

Re: Hm...

Tento týden jsem jednomu zákazníkovi dodával síťové řešení včetně telefonů. Byla to eSka z oficiální distribuce koupená velkoobchodně přes Alzu, 12 kusů - všechna S4. Víc k tomu není co dodat...

0/0
2.7.2012 1:17

cochrane

Re: Hm...

Mužů potvrdit. Píšu z něj, mám ho tři týdny od CZC a taky je to S4. Někdo sem ale dovezl šedivky S3. Řeší se to na dost fórech. HTC za to ale nejspíš nemůže.

0/0
2.7.2012 1:34

doktor_bota

Re: Hm...

http://www.htc.com/cz/smartphones/htc-one-s/#specs

 

Rychlost CPU

1.5GHz~1.7GHz, dvoujádrový

0/0
2.7.2012 1:40

doktor_bota

Re: Hm...

Zajímavé, napsal jse pár detailů a redakce si je nepřeje zveřejnit. Nechápu.:-/

0/0
2.7.2012 1:38

doktor_bota

Re: Hm...

Ale mrkni do té diskuze na android.cz, vzhledem k tomu, že HTC opravdu uvádí u HOS obě varianty za stejnou cenu, je to problém HTC...

+1/0
2.7.2012 1:40

Andee

Re: Hm...

Ale jo, s tím já souhlasím. A dělá to i Samsung, že pod jedním názvem střihá různé HW varianty. Není ale pravda, co tvrdí článek, že HTC dalo novinářům S4 a prodává tu výhradně S3. To je prostě lež Rv

0/0
2.7.2012 9:54







Najdete na iDNES.cz