Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Android kraluje trhu, denně jsou aktivovány statisíce nových zařízení

Nedávno vypluly na povrch zmínky o údajném odchodu Andyho Rubina ze společnosti Google, v níž zastává funkci šéfa vývojového týmu operačního systému Android. Rubin však tuto zprávu na Twitteru dementoval a podpořil ji i zajímavými čísly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kunk

"Z toho Linuxu nikdy nic nebude."

Zrovna dnes jsem se zas na Internetu setkal s nekolika komentari typu "Linux je maly a zanedbatelny a nic neumi a pitomy a nikdo ho nechce.". :D A to Linux je mnohem vic nez jen Android.

0/0
18.6.2012 0:12

shadowceek

Re:

On spíš Android je v současné době mnohem více než Linux a ten komentář zřejmě cílil na desktopové prostředí, kde z Linuxu opravdu nikdy nic nebylo a nebude, protože je nepoužitelný pro korporátní prostředí a i pro běžného uživatele není ideální. Po lehkých úpravách je fajn do specializovaného HW ale jinak za zenitem.

0/0
18.6.2012 17:24

Přezdívka1

No a

Existuje nekdo, kdo si koupi Android a po teto zkusenosti si jej bude chtit koupit znovu?

0/0
17.6.2012 7:48

tomrak

Re: No a

Mezi znamyma vsichni... tak nejak ted vsichni v mem okoli zbavuji applu a kupuji androida

0/0
17.6.2012 7:55

Přezdívka1

Re: No a

Otazkou je, jestli se pak zase nevrati.

0/0
17.6.2012 8:50

tomrak

Re: No a

no ja tenhle trend pozoruju uz rok... lidi zacali masivne kupovat samsung s2 a ti kteri cekali koupili ted s3 ( nebo chteji koupit) a nikdo z nich si nestezuje.... a navrat rozhodne ne. naopak jedni z poslednich co maj iphone docela zavistive pokukuji po androidu...

0/0
17.6.2012 8:54

tomrak

Re: No a

ale mi znami jsou docela nevypovidajici vzorek - nemaji problem si kupovat highend telefon kazdy pulrok

0/0
17.6.2012 8:56

Přezdívka1

Re: No a

Vsadím se, že se budou vracet k Iphone nebo přejdou na Windows. Jsem podobná cílová skupina, taky si kupuji několik mobilů ročně, rád si hraji a Android mě krutě zklamal.

0/0
17.6.2012 9:06

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

zřejmě potřebuješ jednodušší zařízení. Nelam si s tím hlavu, každej nemůže zvládnout všechno...

0/0
17.6.2012 9:11

Přezdívka1

Re: No a

Potřebuji spolehlivější zařízení. Složité může být libovolně.

0/0
17.6.2012 9:13

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

někdo zvládne koloběžku, jinej i auto. Tak zůstaň u tý koloběžky a diskuzi o Androidu se raději vyhni..

0/0
17.6.2012 9:16

Přezdívka1

Re: No a

Zvládl jsem i Windows Mobile včetně nastavování registrů atd. Nevím, proč bych nezvládl Android.

0/0
17.6.2012 9:18

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

jestli si myslíš, že někoho ohromíš nastavováním registrů, tak bys opravdu zůstat u tý koloběžky... ;-D

0/0
17.6.2012 9:20

Přezdívka1

Re: No a

Jestli si myslíš, že někoho ohromíš Androidem, tak radši zůstaň u Sunaru ;-D

+3/0
17.6.2012 9:20

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

jenže já se tady nikoho ohromit androidem nesnažím, nemám to zapotřebí, to je ten rozdíl mezi náma... ;-D

0/0
17.6.2012 9:22

Přezdívka1

Re: No a

Lžeš. Rv

+2/0
17.6.2012 9:22

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

nemůžu za to, že se ti nepovedl víkend a přišel sis vybít mindráčky na diskuzi, já s tebou končím.. ;-)

+4/0
17.6.2012 9:24

Přezdívka1

Re: No a

Sbohem.

+1/0
17.6.2012 9:25

tomrak

Re: No a

to je mozny. ale microsoftu neverim - stejne tanecky, ktere delal kolem windows phone 8 delal kolem windows 7... je nepravdepodobne, ze by uspeli... a k apple ? to je nepravdepodobne. ten je stale o nejakou generaci za androidem, v IOS6 nebyla v podstate zadna zajimava novinka(mapy ma google lepsi a je o par svetelnych let napred) - stejna situace byla s IOS5... siri je sice efektni, ale funkcni jen pro americany - neumi cesky a neni propojena poradne se zdroji mimo USA. za rok ji apple nebyl schopen do cestiny predelat - google voice to text je uzitecnejsi.

kdyz se na to podivam ze sveho subjektivniho pohledu, tak apple neintegroval a neplanuje ani integrovat zakladni funkce - sdileny adresar, widgety, lepsi multitasking, flash, mass storage atd .....

proste mam pocit, ze vyvoj apple se zastavil s IOS 4.x.. ne nebudou prechazet

nicmene nema se vyznam vsazet o neco co bude a rok.. to se muze objevit uplne novy system a vsechny prevalcovat :)) nebo si lidi oblibi google bryle atd...

0/0
17.6.2012 9:15

tomrak

Re: No a

a copak jsi mel za androida ze te tak zklamal? veri systemu /typ..

0/0
17.6.2012 9:18

Přezdívka1

Re: No a

Samsung Galaxy Nexus, ICS 4.0.4.

0/0
17.6.2012 9:18

tomrak

Re: No a

a jak dlouho jsi ho pouzival jako telefon? on android je odlisny od iphonu a chce to zvyk....

0/0
17.6.2012 9:21

Přezdívka1

Re: No a

Půl roku. Ale není to o zvyku. Je to o chybách v systému.

0/0
17.6.2012 9:22

tomrak

Re: No a

no android ma radu problemu... na druhou stranu nejsou horsi, nez jinde... vsechny dnesni mobilni platformy se vyviji a s tim se vezou chyby...

0/0
17.6.2012 9:27

Přezdívka1

Re: No a

Ios takove zasadni chyby nemel.

0/0
17.6.2012 10:29

tomrak

Re: No a

napriklad ? android ma radu problemu, ktere jsou svazane s otevrenosti. ale to IOS nema, takze nema vyznam srovnavat tenhle typ problemu.. jake "zasadni" chyby u funkcionalit, ktere jsou na obou platformach android ma? ja si nejsem vedom zadne.. - mam ICS 4 na s3...

0/0
17.6.2012 10:32

Přezdívka1

Re: No a

Ztraci signal, vrati se az po restartu. Sam od sebe ztisi hlasitost, na update se pry pracuje, ale porad i ve verzi 4.0.4 to dela. Proces Android OS nekdy vycucne bez duvodu baterku. Vse problemy, ktere jsou bezne a i po hardresetu, v cistem OS.

+1/0
17.6.2012 10:38

tomrak

Re: No a

ok. tak to jsou evidentne HW zavady na danem hw zarizeni( mam jiny hw a ty problemy nepozoruju) . tudiz to neni OS.... navic hw zavady jsou typicke i pro iphone - viz ztrata signalu....

proces android OS neexistuje :)) je mozne, ze nejaka aplikace ma velikou spotrebu. ale to zase neni problem systemu.

takze mate nejaky priklad "zasadni chyby androidu" ? na IOSu byl takovym typickym prikladem zasadni chyby implementace notifikaci(ala android), ktere poziraly velmi baterku.

ale pro android ... napada me trebas zmrsene pptp VPN.. ale neni to nic sileneho, protoze android ma vpn api, takze na marketu jsou ke stahnuti vpn...

0/0
17.6.2012 10:46

Přezdívka1

Re: No a

Vsechny uvedene vady maji ruzne android telefony v nasi firme. IT mi jen suse pokrcilo rameny a reklo, ze to je holt android a jedine, co to trosku vyresi je Cyaenmod.

0/0
17.6.2012 10:53

tomrak

Re: No a

to ted si vymyslis :)) mam uz asi 3-4 android a tebou popisovane problemy jsem nikde nevidel(google nexus, samsung galaxy s2, s3, htc one x)..... a co se tyka cyanogenmodu... ja jsem ho dlouho pouzival, ale ics je uz tak promakana a bez problemu, ze jsem prestal cyanogenmod pouzivat.

+1/0
17.6.2012 10:56

Přezdívka1

Re: No a

Ne, spis podezrivam tebe, ze kecas.

0/0
17.6.2012 10:56

tomrak

Re: No a

ok. evidentne jsem narazil na trola. ok hezky den :D

+1/0
17.6.2012 10:58

doktor_bota

Re: No a

Ano, a na vyhlášeného. Je to model "mlčenlivý prudič", takový ten případ, který problém zásadně popisuje větou "prostě to nefunguje". ať už to vůbec nejde zapnout, nebo jde o problém s doplňkovou funkcí podle manuálu na straně 152.:-)

+4/0
17.6.2012 11:15

Přezdívka1

Re: No a

Proc lzete?

0/0
17.6.2012 11:29

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

0/0
17.6.2012 15:19

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

koukám, že ten idiot strávil slunečnou neděli na diskuzi. ;-D Opravdu nemá cenu na něj reagovat, nech ho bejt, on si časem pořídí novou Přezdívku... ;-)

0/0
17.6.2012 15:20

Přezdívka1

Re: No a

Nesmysly, Andee.

0/0
17.6.2012 16:01

Přezdívka1

Re: No a

Tak v zrcadle...

0/0
17.6.2012 11:30

navico

Re: No a

Lžeš.

0/0
17.6.2012 12:42

Přezdívka1

Re: No a

Poprosim o dukaz tohoto tvrzeni.

0/0
17.6.2012 13:13

RomanL

Re: No a

Hm, tak tady začíná být něco divné. Protože s ničím takovým jsme se tedy u Androidu nesetkali. Právě naopak, všechno skvěle funkční a na první pokus.

0/0
18.6.2012 11:05

tomrak

Re: No a

a i na samsung nexusu - mam zname co ho pouzivaji a tyto problemy to nema. proste bych to vratil po prvnich problemech jako vadny kus.

0/0
17.6.2012 10:48

Přezdívka1

Re: No a

Staci pohledat na supportu Google. Je to bezne, vse slibuji opravit v dalsi verzi, na reklamaci to neni.

0/0
17.6.2012 10:54

tomrak

Re: No a

tohle bulikuj lidem co android nemaj :) a budou ti verit veci co sis vyfabuloval, precetl nekde na internetu. zacal jsem ted pochybovat, zda ty ten samsung nexus jsi vubec kdy drzel v ruce.

+5/0
17.6.2012 10:57

Přezdívka1

Re: No a

Takze jsi kecal. Myslel jsem si to. Jsi proste trol. Sbohem.

0/0
17.6.2012 11:29

navico

Re: No a

R^

0/0
17.6.2012 17:36

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

je to poznat i z těchto diskuzí. Bohužel iFanatik nemá možnost volby...:-/

0/0
17.6.2012 8:56

Přezdívka1

Re: No a

Zvláštní logika. Proč by si někdo kupoval mobil jen proto, že jej vyrábí firma X nebo Y? Přece vybírám mobil a je mi jedno kdo ho vyrábí, hlavně aby mi vyhovoval.

0/0
17.6.2012 9:05

ibid II. - nezničitelný

Re: No a

ano, však také prudký nárůst zařízení s Androidem jasně ukazuje, co lidem vyhovuje...

0/0
17.6.2012 9:09

Přezdívka1

Re: No a

Prudků nárůst zařízení? To jako, že ta zařízení se zvětšují? ;-D

0/0
17.6.2012 9:14







Najdete na iDNES.cz