Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Galaxy S III na naše One X nestačí, říká interní dokument HTC

Hlavním rivalem Samsungu Galaxy S III je na současné scéně jednoznačně HTC One X. Oba přístroje mají své přednosti i chyby. Na web unikl interní dokument HTC, který obě zařízení srovnává. A zatímco výhody One X mnohdy účelově vyzdvihuje, se stejnou razancí poukazuje na leckdy diskutabilní nedostatky konkurenta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

quadro

HTC a potemkinova vesnice?

To me vubec neprekvapuje... :-/

0/0
20.6.2012 0:53

honzour1

Špatné iZvyky u HTC

Pokud HTC přestane dávat telefonům sdkartu (nebo cokoli jiného, stejně levného, vyměnitelného, velkého a připojitelného jako USB mass storage) a nebude umožňovat vyměnit baterii, tak má v mém případě smůlu. Klidně může být ten mobil jak chce rychlý, krémový, nablejskaný, tenký, frikulínský.... Ještě můžou zakázat aplikace odjinud než z Google Play a trochu zdražit a bude z toho iPhone :-(

+6/0
15.6.2012 16:26

honzour1

Re: Špatné iZvyky u HTC

Jinak kdyby v HTC nevěděli, co (bez velké námahy) zlepšit, tak já jim poradím: nedávat tam neodstranitelné kontroverzní předinstalované aplikace typu facebook nebo twitter, umožnit jednoduše vypnout zvuk při bootu, umožnit ještě víc snížit jas (pro použití v úplné tmě), přidat milimetr tloušťky a vyplnit to baterií, nepřehánět to s modifikacemi standardního androidího GUI.

+3/0
15.6.2012 16:36

Roger Wilco - 4. reinkarnace

Re: Špatné iZvyky u HTC

R^ U mě jasně vede Samsung. Právě kvůli té baterii a SD kartě.

+3/0
15.6.2012 16:41

valissen

Re: Špatné iZvyky u HTC

Nerozumím.

Mám HTC Evo - vyměnitelná baterie, 32GB SD karta nenašel jsem chybu (možná slabší fotoaparát)

0/0
15.6.2012 22:58

steve78

Re: Špatné iZvyky u HTC

Ale oni se baví o nových modelech a cestě, kterou se tím HTC vydalo, Evo je starší model, a pro mě osobně lepší než ty současné. Právě kvůli SD kartám a možnosti vyměnit baterku

+1/0
16.6.2012 0:19

Erixe

Re: Špatné iZvyky u HTC

Přesně tak, nemožnost výměny baterie je pro mě nemyslitelna. Zajimalo by mě, jak dlouho v HTC baterie vydrži než bude třeba telefon rozebrat a nechat si ji zřejmě u specializované firmy baterii vyměnit.

0/0
23.6.2012 16:29

mike_corp

Je to jedno

vsechno zalezi na uzivatelskem rozhrani. Jak dlouho bude produkt podporovan a na servisu.

Obe firmy maji tolik telefonu a updatuji takovym tempem, ze Vas drahy telefon bude za mesic totalni sra*^a ;-D

a jestli to nepoznate sami tak vam to rekne kamarad ci idnes..

0/0
15.6.2012 14:59

Drobeczech

Re: Je to jedno

Tak kamaradi vi o telefonech h...o a idnes jeste vetsi.

0/0
15.6.2012 15:17

Turner

Pádlo One X má do S3 daleko

Možná jsem trochu mezi těma dvěma váhal ale v reálu mě S3 vyrazila dech. Je to úplně jiný telefon než znám z obrázků a je na něj radost pohledět. Ač je to telefon velký tak je v ruce nesmírně kompaktní, tenký štíhlý, lehounký a působící naprosto luxusně, žádný obyčejný plasťák. . HTC působí obrovsky, je to fakt pádlo, ač je dokonce papírově menší. Tohle se samsungu povedlo, S3 tak velikost nesmírně sluší. Zbytek už si přečtete v hromadě porovnávacích recenzí těchto telefonů, kde S3 má navrch téměř ve všem. I když by se slušelo vyzdvihnout výdrž baterie a vyladěné prostředí..Jasně oba jsou to super telefony, ale S3 je prostě víc než jen nabušený obří telefon….

+3/0
15.6.2012 14:42

navico

Re: Pádlo One X má do S3 daleko

Přeplácaná pouťová atrakce a.k.a. displej S3 má opravdu do One X daleko... A ten nesmysl o velikosti ani nebudu komentovat. Nicméně, řada One je snad první, která mi je víceméně volná... :-/

+1/0
15.6.2012 16:22

doktor_bota

2 akro - ad 7.7

Tenhle teblet jsem měl taky a souhlasím s tím, že po sw stránce se Samsung moc nepředvedl. Zapisovat na kartu sice šlo, ale jen tím jejich nepoužitelným explorerem, po tomto zjištění jsem při ověřování na Samsung lince asi poprvé v životě neudržel nervy na uzdě... Root se ukázal v tomto případě nezbytný, pak už šlo naprosto všechno.

0/0
15.6.2012 14:25

Drobeczech

Redakce

Zajimalo by me kolik ma sekce pro mobily redaktoru, denne se tu objevi tri az pet clanku, z toho dva jsou o nicem, dva jsou prevzate z jinich webu a jeste od dva dny pozdeji nez jinde a jeden je nejaka radoby recenze. Treba tento clanek jsem cetl pred dvema dny na mobilmanii. Je sice pekne ze jste nabrali novyho clena ale porad neni videt zadne vyrazne zlepseni. Jine weby oproti vam jsou o dva, tri levely vejs.!!

+3/0
15.6.2012 14:15

izyweb.cz

Jednoznačně HTC

Měl jsem možnost pohrát si s oběma telefony a HTC jednoznačně vede. Design, zpracování, rychlost... jistě jsem ovlivněm tím, že Samsung nemám rád a HTC používám již od P4550 TyTN II Kaiser, ale One X pro mě bylo jasnou volbou, když jsem se rozhodoval, co si pořídím za nový telefon. Také jsem si počkal na uvedení SIII na trh, ale prostě HTC je HTC.

Jen dvě věci v mém případě mluvili pro koupi Samsungu a to:

- vyměnitelná baterie (u HTC s tím za čas jistě bude problém)

- lépe zvládnutý marketing (na štěstí nemá vliv na funkci)

Tak a teď mě Samsungáčci ukamenujte. :-)

+1/0
15.6.2012 12:59

Baround

Re: Jednoznačně HTC

Hm, právě, HTC je HTC. Měl jsem Cruise, to bylo pomalé, že by to uspalo lenochoda, tak jsem koupil Diamonda, který byl o něco rychlejší, ale taky žádná sláva. Podpora ze strany HTC tragická. Pak jsme přešel na Samsung, konkrétně S1 a od té doby jsem zůstal a HTC se vyhýbám. Takže je to o zkušenosti.

0/0
15.6.2012 13:03

akro

Re: Jednoznačně HTC

v době kdy HTC vyráběl cruise byl samsung ještě daleko od pojmu smartphone. Dnes je situace úplně jiná, máme tu dva top výrobce na platformě android, kteří se můžou prát o zákazníky, což všem jen prospěje. Momentálně má navrch samsung, ale hoši od HTC se hloupými nápady odstavují sami, byť i samsung dělá kiksy k pohledání - viz níže příspěvek na téma Note a tab7.7

0/0
15.6.2012 13:47

kontratrakt

Re: Jednoznačně HTC

kdyz nekdo napise jako vyhodu v souvislosti s nenavisti "marketing" ukamenoval se sam :o)

0/0
15.6.2012 13:04

akleen

Re: Jednoznačně HTC

Zajimave, ze jsem pri fyzickem porovnavani dosel k opacnemu nazoru.

+2/0
15.6.2012 13:32

emape

Re: Jednoznačně HTC

Mám to přesně naopak .. :)

0/0
15.6.2012 13:43

doktor_bota

Re: Jednoznačně HTC

Zvažoval jsem HOX kvůli opoždění dodávek SGS3 do ČR a povedenému designu, a to i přes stížnosti kolegů, kteří se HTC drží dlouhodobě a tvrdí, že míří do pekla. Vyhrál SGS3 kvůli vyměnitelné baterii, SD kartě a možnosti indukčního dobíjení.

+2/0
15.6.2012 14:14

Drobeczech

Re: Jednoznačně HTC

HTC uz nikdy mam od nich treti telefon a zadna slava. Mel jsem HTC wildfire, strasne pomaly, HTC Desire HD, na to ze to byla vlajkova lod a cekal jsem na ni tri mesice tak zadnej zazrak - zvuk z jacku nic moc a kdyz jsem pripojil vlastni telefon zacal nahodne volat, po case se silene zpomalil a sense kazdou chvili padalo. Ted mam EVO vymenil jsem ho za predchozi Desire HD a zase strasny - pomaly, na baterku to dlouho nevydrzi, Sense pada, zvuk zase spatnej, kazdou chvili pada prohlizec. Takze jsem objednal S3 modrou barvu a cekam a cekam.

0/0
15.6.2012 14:23

doktor_bota

Re: Jednoznačně HTC

Tak od pondělka je modrá v ČR, takže by to už nemělo trvat dlouho. Jen nevím, co budou dělat s těmi bílými, z pěti lidí, co znám, bude ten bílý vracet... pět.:-)

0/0
15.6.2012 14:28

kontratrakt

Re: Jednoznačně HTC

asi netusis od kdy se bude prodavat Allshare Cast Dongle? Nikde jsem se nedocetl...od kdy se bude prodavat.

0/0
15.6.2012 15:27

kontratrakt

HTC muze klidne hazet z letadla

propagacni letaky pres celou asii...jenze jim to nepomuze. Je jedno jestli je v necem HTC vykonejsi. Samsung jedinej nezaspal a uvedomil si ze potrebuje pro svuj uspeh i soft..inovace. HTC se muze stavet klidne na hlavu a svym zamestnancum cpat do hlavy jaka jsou elita...ale pokud nebudou mit S-voice, nebo mirroring, nebo neco originalniho...HTC bude jen padlo...ktere dneska dokazou vyrobit dalsi 4 firmy. Bez pardonu...

+2/0
15.6.2012 12:34

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Co dělám špatně, že mám HTC (vnutil mi jej zaměstnavatel) a úplně normálně s ním funguju, aniž by mi S-voice nebo mirroring chyběl?

Proč by věc jako je telefon, tedy obyčejná ryze účelová spotřební elektronika, měla mít za každou cenu něco originálního? Aby s tím mohla děcka ve škole mávat a chlubit se?

0/0
15.6.2012 12:43

kontratrakt

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

tak tobe by treba stacilo vsecko co nejak funguje...ja mluvim o tom co prodava. Nevim...ale me udela radost neco navic...to preci nevylucuje standardni funkce?!

0/0
15.6.2012 12:47

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Mě něco navíc potěší, když je to pro mne důležité k používání. Pokud to něco navíc nemá vliv na mé používání, je mi zcela jedno. Nejsem tupec reagující na rovnici víc funkcí=lepší.

0/0
15.6.2012 13:17

kontratrakt

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

ta rovnice funguje kdyz pro ni najdes vyuziti...napriklad mirroring je luxusni funkce...a snad kazdej chodi z prace domu a umi relaxovat. Nevim jestli si videl nekdy jak funguje airplay a mirroring na ATV?!

0/0
15.6.2012 13:44

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Záleží na úhlu pohledu. Pro tebe je relax kynutí na divanu před bezduchou střílečkou a proto tuhle funkci proto považuješ za luxusní. Pro jiné lidi je to naprostá ztráta času a kolosální nuda.

.

Proto názor, že ten a ten telefon nemá Mirroring a proto je nepoužitelný, je jen důkazem o mentální úrovni jejího autora.

0/0
15.6.2012 13:51

kontratrakt

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

tak kdyz to omezis na strilecku a domyslis si ze travim vecer jen v sedacce...ukazujes jen omezenost sve fantazie. Tobe fakt staci nejaka Nokie. Bejt tebou..tak se odstehuju do kanclu nebo kde delas a nevylejzal :o) Ses proste takovej ten suchar :o) Chudak tvuj sef...kleknul si urcite na kolena a prosil te at si vezmes ten novej mobil a zahodis tu starickou Nokii.

0/0
15.6.2012 14:01

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

"a domyslis si ze travim vecer jen v sedacce" - kde jsem tohle napsal? Ty bys to se svou fantazií neměl přehánět, to máš z těch her. Ani nevíš, co je skutečnost a co tvá fikce.

.

A máš pravdu. Netrávím čas hraním her na telefonu a proto jsem suchar. Krásný závěr ;-D.

0/0
15.6.2012 14:11

doktor_bota

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Rozhodně se jako suchar projevuješ, musím říct. Ten první pisatel se vlastně ptal, proč by si někdo měl kupovat HOX, když nepatrně dražší SGS3 má výrazně větší přidanou hodnotu - na to reaguješ napůl posměšně tím, že tobě telefon od HTC (který jsi neplatil ze svého!) stačí a že nevidíš důvod, proč by telefon měl umět něco navíc.:-/

+2/0
15.6.2012 14:45

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Měl by ses více soustředit.

Na slova "pokud nebudou mit S-voice, nebo mirroring, nebo neco originalniho...HTC bude jen padlo" jsem reagoval slovy "Co dělám špatně, že mám HTC (vnutil mi jej zaměstnavatel) a úplně normálně s ním funguju, aniž by mi S-voice nebo mirroring chyběl?".

.

Tedy něco docela jiného, než jak sis to převyprávěl, jen aby ses měl o co hádat ;-D.

0/0
15.6.2012 14:52

doktor_bota

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Hádat? Sleduj...

0/0
15.6.2012 14:59

kontratrakt

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

ne...tys pouziti funkci ze sveho pohledu zobecnil a z ostatnich si udelal decka...a kdyz jsem mluvil o padlech...bylo jasne mysleno ze HTC nevyrobil nic extra mimo Samsungu...kapisto. Placas blbosti tady...i jinde...s tvoji pokrivenou realitou nechci mit nic spolecneho...troubo...proste mas mobil...ktery dle tveho nebude vyvolavat mezi deckama senzaci...tak si to myslel. Kdyz chces ignorovat vyvoj a inovace...lepe se to demonstruje na te nokii...kterou ti tady nejden diskuter predhodil.

0/0
15.6.2012 15:03

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

;-D;-D;-D

0/0
15.6.2012 15:07

kontratrakt

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

doufam ze nebudes mit cerne svedomi...zes pouzil nadstadardni smailiky. Mohl si vyuzit klavesnici...ale ty ne..proste sis musel zaklikat :o)))

+1/0
15.6.2012 15:18

Antonín, topič

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

On se hádat nechce, na rozdíl od tebe, který cítíš potřebu každého v diskusi deklasovat. Takže ochutnej svou medicínu: kdybys četl pozorně, tak psal "ale pokud nebudou mit S-voice, nebo mirroring, nebo neco originalniho...HTC bude jen padlo...ktere dneska dokazou vyrobit dalsi 4 firmy." Což vyznívá trochu jinak, než jak sis to vyzobal ty, že?

0/0
18.6.2012 9:01

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Baví mě ten tvůj mindráček, který máš z chytřejších lidí ;-).

0/0
19.6.2012 14:39

akleen

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

prosimte tobe by stacila Nokia 6300

0/0
15.6.2012 12:55

anonymousCZ

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

JO? Je tu tvuj bracha? Ze ho znas a jeho potreby?

0/0
15.6.2012 12:58

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Díky, to je dobrý. Tyhle trolly mám víš kde... ;-).

+1/0
15.6.2012 13:19

akleen

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Vsak my tebe taky....

+1/0
15.6.2012 13:33

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Ty trpíš poruchou osobnosti, že si myslíš, že je tě víc?

+3/0
15.6.2012 13:42

OchlupenyHomogen2

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

R^

0/0
15.6.2012 14:00

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Fakt? Jak se s Nokií 6300 přihlašuje prostřednictvím VPN do firemní sítě?

.

Spíš mám levnou spotřební elektroniku k používání, ne k machrování nesmyslnými funkcemi.

0/0
15.6.2012 13:15

akro

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

jednoduše. dáš si 6300 do kapsy a jdeš se k vrátnému přihlásit. sí´t už najde ve skladu.

0/0
15.6.2012 13:49

___Radi

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

S-voice v čechách ;-D;-D;-DR^ stejně jako si pořídit F1 na cesty do práce R^

0/0
15.6.2012 13:42

Neutrální Nick

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Fantasta s minimem vědomostí, co bys chtěl...

0/0
15.6.2012 14:12

Antonín, topič

Re: HTC muze klidne hazet z letadla

Ale no tak chlapečci, kdo chce, ten si na cesty do práce koupí třeba F1, pokud ho s ní pustí na silnici, a to, že vy dostanete služební fábii, neznamená, že jste lepší.

0/0
18.6.2012 9:08







Najdete na iDNES.cz