Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Apple zřejmě neuhlídal fotky nového iPhonu. Bude tenčí

S velkou pravděpodobností známe podobu příštího iPhonu. Internetem kolují fotografie údajného nástupce modelu 4S. Ačkoliv pravost snímků zatím nelze ověřit, vypadají velmi věrohodně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majkom

Liquido

To si dufam myslel len ako vtip, ze bada je relativne v pihode a ze webos nie je ziaden zazrak - bada je totalne zaostaly, nevyladeny a padajuci os vo verziu beta, a na tom hidnoteni nemeni nic ani fakt ze tamtung na to kasle, webos bol super svizny os z mnohymi super featirami, je len skoda ze ho kupil vrah vsetkeho - hp

0/0
3.6.2012 1:03

liquido

Re: Liquido

No, vzhledem k tomu, že jsem to neřekl - resp, řekl jsem něco dost jiného jsem to jako vtip nemyslel.

1/ K badě jsem napsal: "Tak já myslím, že na to, jak málo se Badě Samsung věnuje se jí vede celkem dobře. A že kdyby chtěli, tak jí jednak dokážou ylepšit a jednak jí dokážou procpat k zákazníkům - dokonce si i myslím, že by docela rychle naplnili krám aplikacema - stačilo by nějak lehce motivovat vývojáře." - to je něco jiného, než že bych si myslel, že to je super OS, nebo celkem vpohodě. Je to OS, ke kterému se Samsung chová macešsky, i přes to se docela dobře prodává - navíc, kdyby Samsung chtěl, má kapacity, jak ho dotáhnout - o tom, jestli by to byl dobrý OS, jak by byl úspěšný co se podílu týká a jestli by na něj byly aplikace, teď nemá cenu spekulovat.

0/0
3.6.2012 8:57

liquido

Re: Liquido

2/ WebOS jsem napsal: "Nic proti WebOS nemám, ale fakt si nemyslím, že by byl na míle daleko a pomohl by třeba tomu samsungu - to je spíš nostalgie, ve vzpomínkách je minulost vždycky růžová a o mrtvých se mluví jen uctivě." Zase to je něco jiného, než že Web OS není žádný zázrak - je to prostě další OS, který byl v té době svižný - otázka je, jak by tomu bylo dnes, a ano, měl zajímavé prvky. Na druhou stranu, měl i věci, které mi vadily.

Jak sem psal - volat, koho všechno by zachránil WebOS a jak by ho všichni chtěli slýcháme tak často díky tomu, že si ve vzpomínkách pamatujeme to pěkné. A kdyby dneska existoval, díval by ses na něj jinak.

Prostě si nemyslím, že by WebOS byl zázrak - na druhou stranu mohl bojovat o dost dýl - a v ideálních podmínkách klidně i uspět, kdyby Palm nezvrtal (neuspěchal) představení, dal mu lepší HW, vývojáři by se dřív dostali k nástrojům a HP... Nebyl HP.

0/0
3.6.2012 9:12

liquido

Re: Liquido

A co se svižnosti týče - TouchPady už jsou sice z éry HP (na druhou stranu to není až tak dávná minulost), ale tam se o nějaké svižnosti fakt nedalo mluvit - a s ohledem na čip, který to v té době mělo, byla práce s tím k uzoufání nekonečná - a vyžadovala nekonečné množství trpělivosti.

Zapůsobila na mě taky nabídka aplkací pro tablety, která (když jsem to testoval) byla zoufalá - některé aplikace pro tablety měly mrńavý okna pro mobily, některé padaly, něco nešlo stáhnout (na to jsem neměl trpělivost,a le mám pocit, že nešly stáhnout celý - neptej se mě proč)...

0/0
3.6.2012 9:24

recyklovana_lahev

Exkluzivita iPhonu

Exkluzivita iPhonu spočívala v tom, že dlouhou dobu byl v trendu jen jeden konkrétní model, a to třeba v rozmezí dvou tří let. Teď, když Apple produkuje nový mobil každý rok, který se liší větším displejem a novým stínem ikonek v menu, pak to trochu ztrácí smysl...

+1/0
1.6.2012 14:34

liquido

Re: Exkluzivita iPhonu

Šlo by to trochu rozvést?

Pokud Vám rozumím správně, tak se mýlíte - Apple má +- pořád stejný cyklus, nevím přesně z čeho vyvozujete, že něco (co) ztrácí smysl.

+3/0
1.6.2012 14:41

Veska pořád umírá. Co je?!

Neuhlídal....

Ty kecy jim může žrát fakt vygum....Navíc si stejně myslím, že si někdo spíše "pohrál".

0/0
1.6.2012 0:24

liquido

Re: Neuhlídal....

Tak samozřejmě že to nějaký únik, nebo "únik" být může, ale taky bych se vůbec nedivil, kdyby nakonec vypadal jinak - nezdá se mi to kvůli tomu displeji (TimCook by si nepochvaloval jednotné displeje, kdyby je chtěli znudlovatět) a konektoru.

0/0
1.6.2012 0:34

kontratrakt

Re: Neuhlídal....

v tom zakladnim vyvojarskem prostredi se pracuje porad na puvodnim rastru zarizeni...to znamena ze u iPhone se pouziva pri vertikalni poloze rastr 480 × 320 px...presneji 320 x 480 px...od iP4 je to 640 x 960 px a hodnota iPadu 1,2 je horizontalne 1024 x 768 px...levy "tretinovy" panel napr. mail nebo poznamky je 320 px jako sirka u iP3Gs a jeho prechudcu. U ipadu treti generace je "tretinovy" panel 640 px coz odpovida vertikalni sirce iP4, 4S. To znamena ze mutovani z aplikace pro iPhone velice usnadnuje vyvoj pro iPad(seznamy, databaze). Zaklad je ale puvodni rastr iP3Gs a iPad2...grafika se posila dvoji a pro vyvojare je dulezita ta pro stare formaty...pro vetsi ci novejsi se posila vzdy s oznacenim @2x,png to uz si XCode nacte sam, podle zacatecni schodnosti nazvu souboru...tedy sparuje to i pro vetsi rozliseni...a tak aplikace muze fungovat stejne dobre jak na iPad1,2 tak i bez rozrastovani na treti generaci.

0/0
1.6.2012 1:01

kontratrakt

Re: Neuhlídal....

A ted o co mi jde...proste byla by chyba udelat specifickej format bez jednoducheho nasobeni...dukazem je iPad treti generace!!! Proto hadam ze to bude nudle jako Lovosice. Neda se tomu smat.

0/0
1.6.2012 1:01

Andee

Re: Neuhlídal....

Jedno se ti musí nechat - narozdíl od Brugala, likvída a podobných nepíšeš nesmysly a víš o čem mluvíš R^ Ještě nebuď tolik zaujatý a bude s tebou i docela řeč ;-)

+1/0
1.6.2012 9:03

cutting

Re: Neuhlídal....

Nemyslím si, že by kontraktant mel zájem o "reč" s někým tak fanaticky zaujatým, jako jsi ty . :-)

0/0
1.6.2012 9:22

Andee

Re: Neuhlídal....

Promiň, na tebe jsem ve výčtu zapomněl Rv

0/0
1.6.2012 10:46

Leopardo DiKardio+

Re: Neuhlídal....

;-DR^

0/0
1.6.2012 11:43

liquido

Re: Neuhlídal....

No, když už jsi mě jmenoval - tak bych tě upozornil, že vzholedem k těm nesmyslům, které z tebe docela často vypadávají si s člověkem, který věci rozumí fakt nepoklábosíš. Ale co - správnej psycho si pamatuje jen co se mu hodí - a nevím, jestli je vhodné připomínat ti tvoje přešlapy...

Ale tak třeba aspoň jeden (a další jen pokud si je vyžádáš) snad tvoje chabá psýcha snese, a třeba se konečně nějak inteligentně postavíš ke svému tvrzení, že čipy Apple Ax nejsou customizované Applem?

0/0
1.6.2012 9:39

liquido

Re: Neuhlídal....

Abych nezapomněl - očekávám obvyklou odpověď, to jsem ti už dokládal tolikrát, že si to najdi - milý Andee, to je lež, tak mě jí tentokrát ušetři. Podobně jako další dětinský mnévr "Nenenenen, něco takového jsem nikdy neříkal" - to je také lež a bohužel, už i tohle jsi předvedl - a když jsem sem zkopíroval tvůj příspěvek, tak jsi se odmlčel.

No, jestli mám hádat - zase se odmlčíš.

Víš, já vlastně chápu, že nemáš v oblibě diskutéra, který ti připomíná tvojí nízkost a dětinskou formu diskutování.

0/0
1.6.2012 9:43

kontratrakt

Re: Neuhlídal....

tys to myslel dobre…ale nejak se ti to divne vratilo... Je to uz hodne dlouho co se s tebou dalo rozumne bavit. Ale vim ze si nemame co vycitat :o)

0/0
1.6.2012 10:12

Andee

Re: Neuhlídal....

Tak vzhledem k tomu, co sem chodí poslední dobou za kousky, jsem i já poněkud rezignoval na rozumnou debatu. Přečti si ty statě, co zas vyplodil likvído a řekni mi, co se na to dá vážného odpovědět... z toho se dá akorát dělat sranda ;-)

0/0
1.6.2012 10:45

liquido

Re: Neuhlídal....

No Andee, dá se třeba napsat, z čeho jsi vycházel, když jsi něco tvrdil...

Ale chápu, že to není snadné, když plácáš ničím nepodložené nesmysly, jak ti v tvém svatém boji přijdou na jazyk - tak si musíš dělat srandu místo rozumné diskuze - ale to sranda fakt není. No kecám, sledovat tě, jak se kroutíš sranda celkem je.

0/0
1.6.2012 11:09

Andee

Re: Neuhlídal....

Proč se pleteš do cizí debaty?

0/0
1.6.2012 11:25

liquido

Re: Neuhlídal....

Já za to nemůžu - ty jsi mě přvolal, když jsi vyslovil kouzelné jméno...

Ale můžeš se mě zbavit úplně jendoduše - a nechápu, že tě to nenapadlo už daleko dřív! Stačí neplkat bez rozmyslu podobný kraviny, a když už je plkáš, tak bys aspoň měl chápat, že někdo tak provařenej, jako ty by se měl opravdu jen opatrně stavět do role, kdy bude posuzovat, kdo plká nesmysly a neví o čem píše.

0/0
1.6.2012 11:41

Andee in Red Book

Re: Neuhlídal....

Nevnucuj se. Nemám náladu na trolla.

0/0
1.6.2012 13:02

liquido

Re: Neuhlídal....

Já vím - podle očekávání - na moc se nevzmůžeš...

Mimchodem - proč si myslíš, že se trol pozná podle toho, že chce po diskutérovi doložení jeho pochybných tvrzení?

Zjevně toho máš popleteného víc než by jeden čekal.

0/0
1.6.2012 13:07

cutting

Re: Neuhlídal....

A tebe to překvapuje ? Endík je celkově popletený, to je o něm známo již dlouhá léta, kdy se tady projevuje - z 90 % na diskusích o telefonu firmy, kterou nemá rád a vyžívá se v urážkách jejích uživatelů. A má stále pocit, že je něčím vyjímečný. Není. Je to prostě jen a pouze ........ endík.;-D

0/0
1.6.2012 13:39

Skadi

Re: Neuhlídal....

Kdyz si jdu precist diskusi o produktech Apple a chci se pobavit, tak si dam do vyhledavani Endika a ctu specielne jeho prispevk ;-D Endik je proste Endik a ma svuj svet :-)

0/0
1.6.2012 13:52

liquido

Re: Neuhlídal....

No, já s ním nemám problém - za časů WM s ním byla řeč - teď upadl, stejně jako WM. Třea tam je nějaká spojitost.

Bohužel, Andee má problém se mnou od té doby, co mu čas od času připomínám nějaké klenoty, které tu vypustil.

Dneska to bylo o čipech Apple Ax, které - podle Andíka - customizoval někdo jiný, než Apple. Otázkou, co v Applu dělá ta tisícovka inženýrů, které Apple kvůli customizaci zaměstnal ho netrápí - szejně jako akvizice několika společností.

Podle očekávání - neodpověděl - nesmysl je těžké doložit. Ae nechápu, že když ví, co tu předváděl a co předvádí, že se nechová slušně. Normální ztráta soudnosti.

A pak tu vykřikje o trollech - jako kdyby ho nějaký troll nutil psát podobné nesmysly.

0/0
1.6.2012 14:21

liquido

Re: Neuhlídal....

Nemyslim si, že by tu chybu udělali.

Ale počkal bych - nechal bych se překvapit, co vyleze. Nevím, jestli by si TC tak pochvaloval jeden displej s jedním rozlišením na jejich telefonech, jako to udělal na D10: "One thing is that we're not fragmented. Look at the percentage of users who upgraded to iOS 5. We have one App Store. We have one phone with one screen size, one resolution. So it's pretty simple if you're a developer."

Read more: http://www.businessinsider.com/tim-cook-at-d10-2012-5#ixzz1wWXGSRO6

Jak jsem psal - displej je celkem snadno řešitelný - vývojáři si s tím poradí a uživatele to nepostihne. Zvědavější jsem na ten menší konektor, o kterém se spekulje - ať už by to byl TB, nebo USB (koneckonců, apple s jeho použitím souhlasil už před lety), znamenalo by to ztrátu zpětné kompatibility.

0/0
1.6.2012 9:26

kontratrakt

Re: Neuhlídal....

Je pravda ze pokud Apple udela nejakou zasadni zmenu…bude to zcela urcite u iPhonu..iPad rozhodne rust nebude ani co se tyce DPI, a kdyz, tak jednine na zaklade iPhonu…urcite ne opacne. Vyvojar nemusi pouzit vyhodu jednoducheho nasobeni a tretinoveho panelu. Aplikaci vyvojar muze postavit tak jak chce on sam. Ono se to stejne tyka takovych veci jako jsou pruvodci, organizacni aplikace, atlasy atd. Vetsina aplikaci nebo her jsou postaveny bez vyuziti vyhod ktere apple nabizi. Co se tyce TB…bylo by rozumne ho pouzit u iVeci…uz kvuli nabijeni noveho iPadu…myslim ze je tam vetsi napeti a nabijeni by tak dlouho netrvalo…rychlost konektoru by taky nebyla zanedbatelna…to by me potesilo :o) Jen mam takovou obavu…ze cena noveho iPhonu o neco stoupne.

0/0
1.6.2012 10:07

Paprikin1

Informace z agentury JPP o iPhonu

a příspěvků víc než u recenze "krále smartphonů"...;-D

+1/0
1.6.2012 0:14

nudavlese

+

vacsi a sirokouhly displej je plus, konecne to u Applu pochopiliR^

0/0
1.6.2012 0:05

lassesse

Re: +

Este to musia naservirovat svojim oveckam, ale tie im zozeru vsetko, takze to bude jednoduche.:-P

+4/0
1.6.2012 0:12

liquido

Re: +

Víš že ten tvůj zblebt o ovečkách vypovídá hlavně o tobě, tvém přístupu a moudrosti?

Můžu tě ujistit, že těch pár set milionů uživatelů výrobků Applu fakt nesežere všechno a Apple to ví, tak se o ně stará - na proti tomu, uživatelé z Androidu nemají jinou možnost, než sami sebe přesvědčovat, že stará verze OS jim bohatě stačí - více půl roku po uvedení je ICS na 5% zařízeních s Androidem.

No, jestli si roboťák a označuješ uživatele Applu za ovce - a sám se necháváš takhle odrbávat, tak jsi vážně daleko.

+10/0
1.6.2012 0:30

Ananta

Re: +

Nikde není řečeno, že 16:9/10 je ta správná cesta, viz iPad.

0/0
1.6.2012 9:32

kontratrakt

musim...

...na zaver konstatovat...blbost je nekonecna, jako vlakno applebijcu :o)

+1/0
31.5.2012 23:59

lassesse

hm

ibid tu namotal par oveciek a tie si tu masiruju svoje .................... iphony, ze aki su dovtipni.;-DR^

0/0
31.5.2012 20:52

liquido

Re: hm

Druhý úhel pohledu je, že ze sbe ibid udělal hlupáka...

Vzhledem k jeho stylu se nemůže divit následkům.

+6/0
31.5.2012 20:53

looking

Re: hm

:-)

0/0
31.5.2012 20:55

lassesse

Re: hm

Nasledky? Myslis to, ako si tu pri jeho prispevkoch vy iphonaci vzajomne lestite gulky? Z toho musi mat tazku traumu.:-P

+1/0
31.5.2012 20:59

liquido

Re: hm

No, nevím, jak to chodí ve vaší partě - ale můžu tě ujistit, že si při psaní příspěvků o telefonech gulky neleštíme... OK, aspoň pokud vím.

Ale pokud sem chodíte kvůli tomu, tak to vysvětluje chybou úroveň vašich příspěvků, kluci. Ale co - když se vám to líbí, tak si to druh s duhem užijte.

+1/0
31.5.2012 21:01

liquido

Re: hm

Mimochodem - sice jsem ti odpověděl - ale to jen proto, že doufám, že tvůj předchozí příspěvek přijde hloupý i tobě samému a teď se za něj stydíš.

Kdybych něco takového četl a pak zjistil, že jsem pod tím podepsaný - no, připadal bych si nedobře.

Ale co, tobě to třeba nevadí...

0/0
31.5.2012 21:03

lassesse

Re: hm

detto

0/0
31.5.2012 21:07

liquido

Re: hm

No jo když napíšeš ptákovinu o leštění kulek při prsaní příspěvků - těžko můžeš čekat, že se s tebou potom bude někdo bavit normálně.

Tak nějak to poznamená pohled lidí na tebe.

0/0
31.5.2012 21:20

Andee in Red Book

Re: hm

A on snad může za to, co tu předvádíte?

+1/0
31.5.2012 21:28

looking

Re: hm

No nevím, ale ohání se tady svou inteligencí a vzdělaností , ale jinak se chová, jako obyčejný omezený trouba. Stejně, jako ty. Ale nakonec, je to někdy i docela zábavné pozorovat vás, jak se stále dokola snažíte ostatní urážet vašimi ovcemi a vrací se vám to od jmenovaných s úsměvem na tváři , jako bumerang. Že vás to pořád baví se takto sami stále se zesměšňovat.:-)

+3/0
31.5.2012 22:08

Andee in Red Book

Re: hm

přelogovat, nalajkovat R^

+2/0
31.5.2012 22:26

liquido

Re: hm

Rozhodně může za to, co tu předvádí on.

Za svoje příspěvky nese odpovědnost on sám - stejně jako pan lassesse nese na ramenou kříž svých příspěvků o leštění gulek - stejně jako po nikom nechci, aby nesl odpovědnost za moje.

Otázka je, jaký má tvůj příspěvek smysl?

0/0
31.5.2012 22:44

lassesse

Re: hm

Ty to ale prezivas...8-o

0/0
1.6.2012 0:08

liquido

Re: hm

Ani ne...

0/0
1.6.2012 0:24

looking

Re: hm

Jsi si jistý, že mají všichni iPhona ? Mimo jiné i tím škatulkováním jste směšní. :-)

0/0
31.5.2012 21:04

cutting

Ibide

Snažíš se tradičně vypadat chytře a zajímavě, ale pak to vždy zazdíš rádoby urážlivými bláboly o ovcích a dehonestováním lidí s jiným vkusem, zájmy a potřebami . Opravdu si myslíš, že právě to je projev inteligence? Já si to nemyslím. :-) Tak se chová jen b.... A nebo ibid. ? ;-)

+7/0
31.5.2012 19:32







Najdete na iDNES.cz