Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Operátoři si u Samsungu již objednali 9 milionů kusů Galaxy S III

Samsung dle posledních informací eviduje již 9 milionů předobjednávek na svůj nedávno představený top model Galaxy S III, a to od bezmála tří set mobilních operátorů po celé planetě. Zprávu dnes publikoval deník Korea Economic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martínek092

Samsung

Musím se přiznat že jsem Samsungář a nic jinýho neberu... :D ocením kvalitní sony, htc, někdy LG, jediný co mi nejde do hlavy je úspěch předraženého a diktátorskýho iPhonu, ale to je na jiný diskuze, chci jen říct že jsme z telefonu nadšenej, něco takovýho sem čekal, prostě něco víc než nějaký top HTC... samsung umí a takový objednávky si za to zaslouží..., já jsem začínal před dvoumy lety s hloupým Monte, pak jsem šel do galaxy ace, a teď mám galaxy s2 a nemůžu si ho vynachválit (narozdíl od kamaráda který ma iphone, měsíc, a už přemýšlí o tom že se ho zbaví) trojku si rozhodně koupím, hned jak to půjde, ještě využiji slevu na paušál u Vodafonu a budu ho mít za pár kaček, co víc si přát, samsung forever... :D

0/0
20.5.2012 5:26

JamesBlond

Re: Samsung

Pacient

0/0
21.5.2012 20:43

pouyt

Zatimco nezapominaji na telefon s cenou 20 $ (E1050)

Dobra reklamace .Chytri korejci

0/0
19.5.2012 10:49

Gizmoz

Plastovej

Mozna dobrej, ale určitě pouze plastovej. A cena taky trochu vyumelkovana. A velikost by byla příjemná pouze pokud by se ten plast dal ohýbat. Jo jo zlatej apple, ale vás taky dobrej ale pouze dobrej proste plastovej

0/0
18.5.2012 21:31

Teletabis

Re: Plastovej

Copak to kupuješ na celý žívot? Na luxusních autech je také víc plastů než bylo na trabantu.

0/0
18.5.2012 22:06

Balvann

Re: Plastovej

Jj třeba kožená palubní deska v novým MB B je samý plast :-P

0/0
18.5.2012 22:12

alesus

Re: Plastovej

no neveril by si kolko plastu sa poziva v autach...napr aj niektore BMW maju pastove casti napr kufr...usetri sa tym vaha a napr sa tym padom mozu dat silnejsie vystuze...plast neni uz len bakelit...takze zase by som plast nepodcenoval...no a iphone sice vyzera pkene, lebo sklo je sklo ale az do mementu ked ti padne na zem aj z beznej vysky a to sklo ti pekne popraska...

+1/0
19.5.2012 8:17

ODSakEda

Re: Plastovej

Trumpeto, plastovej je jen zezadu, zeoředu je jen sklo a kovové(!) olemování vystouplou(!!!) lištou a ne jak i těžké cihly - iPnone4 a S s vyčnívajícím sklem nad rámeček, navíc i zezadu sklo a cca 50% uživatelů iPhone - mojich kamošů je maj prasklý z pádu na dlažbu, kamoši Samsungáči ani jeden! ;-D A není plast jako plast! Ten odnímací(!) dekl zezadu je odolůný neprasknutelný ani ohybem o 180% (viz Test na Technetu) a příjemně teplej vroubkovanej, aby se nepatlal a neklouzal jak zadní ledová skleněná(!) stěna iPhpne s něodnímacím(!) skleněným deklem (co zbytečně přidává hmotnost a neumožnuje výměnu aku, pamětovky, a potřebuje nevratně zničit SIMku...). Jinak je pevnej i na skrut jak cihla - iPhpone ;-) A nezničí jen tak moc při pádu na dlažbu vlastní hmotnost...

+4/0
18.5.2012 22:10

Andee

Re: Plastovej

To jim nevysvětlíš, maj prostě great feeling z toho sklíčka. Co na tom, že je odolné jak plastové lžičky od soudruhů z NDR ;-)

+2/0
18.5.2012 23:53

doktor_bota

Re: Plastovej

To by mě zajímalo, co bys napsal, kdyby nebyl z plastu, dal se ohýbat a stál polovinu. Budu hádat - "fujtajxlový Android, zlatý iOS", co? Ty jsi přesně ten důvod, proč do diskuzí nelezou slušní majitelé iVěcí, oprávněně se totiž obávají, že budou zařazeni do stejné škatule s tebou.:-/

+1/0
19.5.2012 1:44

Nubby

Ten "telefon" je super, ale...

...nekoupil bych si ho. Na muj vkus je prilis velky (a zatim i drahy).

+1/0
18.5.2012 19:37

Drobeczech

Radost

Uz se na nej tesim.

0/0
18.5.2012 18:18

Turner

90000001

Bude můj :) Zahraniční servery už nabízejí i recenze. A velmi kladné. Ani one X se nechytá...

0/0
18.5.2012 18:12

Teletabis

Re: 90000001

9000002

0/0
18.5.2012 22:04

Petr7777

Pujdu

do nej, prodam sgs 2 a poridim sgs 3.

0/0
18.5.2012 17:30

ODSakEda

Re: Pujdu

Dkud jej neosaham a neuvidím jas a kontrast displeju i na Slunci, v žádném případě do té doby můj SG2 nepordám! Jak můžete slintat jen nad teorií než si něco osahám, otestuji a soudit dopředu??? Trpíte předsudky... ;-O Snadno vás pak marketing utáhne i na nůdli... ;-D

0/0
18.5.2012 22:13

Martynet

Samsung se chlubi tim...

kolik si galaxy s3 objednali operatori? Jak typicke a zoufale jako vzdy ;-D;-D;-D

+3/0
18.5.2012 17:21

niko7

Re: Samsung se chlubi tim...

Samsung dostal velkou zakázku a tu bezproblémů vyrobí. Co je na tom zoufalého? 8-o

Kdyby takovou zakázku dostal Apple tak oblepí půl zeměkoule PR články, jakou by měl radost. ;-D

+4/0
18.5.2012 17:56

JamesBlond

Re: Samsung se chlubi tim...

Ty asi zijes v nejakem paralelnim vesmiru ne? Schvalne si zjisti kolik Apple prodava kazdy mesic iPhonu - to cislo je o rad jinde. Navic to jsou prodeje zakaznikum kteri za ne zaplatili. Samsung se v tuhle chvili chlubi ze distribuce od nej objednala 9 mil kusu, ne spotrebitele. Uz nam nerika, zda je to prvni objednavka, na jake obdobi ani jaka cast je skutecne pokryta objadnavkou od spotrebitelu.

0/0
21.5.2012 20:49

Mike757

Re: Samsung se chlubi tim...

No, když jen odpověděl na takový dotaz vznesený od novinářů, nevím, co je na tom typického a zoufalého. Tak mně spíš připadá Vaše konstatování. :-/

+5/0
18.5.2012 21:41

TommyAngelo

jen je skoda...

...Ze je za ry penize plastovej a ne treba z polykarbonatu jako HTC One X

+1/0
18.5.2012 16:24

Shinta

Re: jen je skoda...

A polykarbonát je co? Kov?

0/0
18.5.2012 16:54

petrxl

Re: jen je skoda...

viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/Polykarbonát

Jedná se o termoplast, ze kterého se vyrábí např. CD/DVD média,či plastové ochranné brýle takže plast jak vyšitý. takže tohle beru jako vtip.

0/0
18.5.2012 17:05

ODSakEda

Re: jen je skoda...

Není plast jako plast! Jiř SG2  má zadní dekl příjemně vroubkovanej a velmi odolnej neprasknutelněj ani při ohybu 180st! A plno jemných zobáčků po celém obvodě takže i časté odnímání by jej brzo nezničilo. A tím že nemá debilně ledové lesklé a klouzavé apatlací sklo i zezadu jak iPnohe..., nezničí jen tak snadno pádem na dlažbujeho vlastní hmotnost jak iPhone kdy 50% mojich kamočů iPhonáků má prasklý displej a někteří i zadní sklo... O neodnímatelnosti u iPhpne ani nemluvě...Rv

+1/0
18.5.2012 22:16

cibetik

čísla

Kdyby to byly objednávky od skutečných zákazníků, tak je to skvělé číslo. Ale objednávky od operátorů... ? koho to zajímá...

+3/0
18.5.2012 14:02

JmX1977

Re: čísla

Samsungu je to jedno... oni dostanu zaplatene... takze tak

+2/0
18.5.2012 14:13

emape

Re: čísla

Operátor není skutečný zákazník, který si objedná zboží a zaplatí ho?

+2/0
18.5.2012 14:34

xxdavxx

Re: čísla

von si nekdo mysli ze samsung ma postovni urad kde mu ty objednavky chodi a kazda se vyrizuje zvlast :P

+1/0
18.5.2012 14:41

Brugal

Re: čísla

No,operátoři mohou objednat 9 milionů kusů a z toho jim pět milionů bude ležet rok ve skladech.Jasně,SGS 3 je hvězda,která se určitě bude dobře prodávat,ale asi je zbytečné teď zveřejňovat čísla s nulovou vypovídající hodnotou.

+3/0
18.5.2012 14:43

xxdavxx

Re: čísla

ti dobre hrabe...

+1/0
18.5.2012 14:58

Brugal

Re: čísla

Podle čeho to poznáš? Protože považuji SGS 3 za hvězdu? Podle tebe se jedná o mizerný,neprodejný telefon?;-)

0/0
18.5.2012 15:03

tomrak

Re: čísla

protoze ma kombinaci toho nejlepsiho - momentalne nejuspesnejsi a nejpropracovanejsi system a nejlepsi hw. plast by mohli nahradit kovem, ale suma sumarum je to nejlepsi co bude ke konci mesice ( kdy se to vyda) na trhu....

a co se tyka predobjednavek - hromada lid v mem okoli dela predobjednavku na s3 osobne...

+1/0
18.5.2012 15:26

liquido

Re: čísla

Tak hw je odpovídající době a tomu, že se jedná o vlajkovou loď významného výrobce.

S nejlepším a nejúspěšnějším OS bych tak autoritativní nebyl - když se třeba iPhone dostal v USA k dalším operátorům, dali mu uživatelé přednost.

Ale máš pravdu - prodává se s ním víc telefonů - otázka je, jak by to bylo, kdyby nehrála roli cena - pak by asi teze o nejúspěšnějším systému padla. mimochodem, jak se pozná nejpropracovanější systém? Že sníží výkon HW o třetinu, jako minulá verze?

+2/0
18.5.2012 16:23

tomrak

Re: čísla

kdyby kdyby kdyby. ptat se na nejake kdyby je bezpredmete...

nejuspesnejsi je. je nejrozsirenejni.

a co se tyka nejlepsi, tak tam to uznavam je subjektivni. ja chci pracovni zarizeni a moje pozadavky splnuje jen android....

+1/0
18.5.2012 17:31

liquido

Re: čísla

Souhlasím - co si lidé v drtivé většině vyberou, když vybírají bez ohledu na cenu je jasné - proto, když amíci dostali na výběr, vybrali si to lepší - iOS.

Ale co, je pátek a já jsem rozpustilý - tahle diskuze, přeju ti, že ti Android vyhovuje - stejně jako všem ostatním, kteří si našli platformu, která vyhovuje jim.

Mě jako pracovní zařízení telefony nevyhovují, tak je jako takové používám jen jako velkou nouzovku. A že by, co se pracovních věcí týká, měl Android nějak navrch, to se také říct nedá - viz současné nasazení v podnicích. Když shrneš výhody telefonů s Androidem - neomezují uživatele z hlediska výměny dat (masstorage, bt, karta) + cena.

+1/0
18.5.2012 18:35

tomrak

Re: čísla

no to nesouhlasim. i v americe zvitezil android. takze kdyz amici meli na vyber, vybrali si lepsi ;) android ;)

ty vyhody androidu jsi nerozvinul uplne oproti androidu - vpro me je nejdulezitejsi - plna podpora webu - tzn i flash, sdileny adresar ( a to je asi nejvetsi duvod, proc u me nema apple sanci), aplikace jako tasker, foldersync, openvpn, moznost nainstalovat aplikace mimo hlavni marketplace, jednoduchy vyvoj aplikace, moznost vyvoje aplikace primo na zarizeni samotnem, velmi kvalitni prevod cestiny na text, ktere je zabudovane do systemu atd....

a to jsou opravdu zasadni veci, ze prez ne nejdu. sice neco z toho co jsem vyjmenoval jde udelat pomoci jailbreaku, ale jailbreak nejde udelat obvykle po vydani nejnojsich zarizeni a je to velmi nestandartni aktivita, ktera odstrani jakekoliv zabezpeceni z iphone. a navic to neni trivialni. jailbreak nepocitam za cestu.(stejnne tak nemam rad root na androidu)

+1/0
18.5.2012 19:40

liquido

Re: čísla

Hmmm... Unikly ti aktuální údaje - Android skutečně iOS válcoval, když se prodávaly jen přes jednoho opa, navíc nezapomeň na americké marketingové akce typu: k founu s Androidem dostanete druhý zdarma - to se také projeví.

At AT&T, Apple activated 4.3 million iPhones, or 78% of all AT&T smartphones for the quarter. At Verizon it activated 3.2 million iPhones, or 51% of all Verizon smartphones for the quarter. At Sprint it activated 1.5 million iPhones, or 60% of all smartphones for the quarter, according to Macquarie's Kevin Smithen.

Zdroj: http://www.businessinsider.com/apples-us-smartphone-marketshare-versus-android-for-q1-2012-5

+1/0
18.5.2012 20:11

tomrak

Re: čísla

ten link co jsi dal je nejaka " studie" ktera se snazi potrit vysledky jine studie na zaklade toho co rikaji operatori - coz muze byt diskutabilni. spise bych veril tomu pruzkumu, ktery rika, ze ma apple v telefonech za posledni Q1 29%....

+1/0
18.5.2012 21:35

liquido

Re: čísla

No, tak to úplně není - jedný firmě vyšly nějaký čísla, který jsou příznivý pro Android - a jak je vidět, čert ví odkud si je ta forma cucá - ale tak zase chápu, že jako fanoušovi ti vyhovuje horší ýsledek - i když jen krkolomně obhajovanej.

Proti tomu údaje od operátorů jsou prostě údaje od operátorů - jasný a přehledný a jednoznačný čísla. Navíc udávají prodeje u opů, který dávají na výběr - jak telefony s Androidem, tak s iPhonem - a jak je vidět, ve všech třech případech amíci kupovali iphone ve více než 50% - Takže na Android zbývá necelý zbytek (musíme také odečíst BB a možná i pár WP).

To není o tom, čemu věříš, nebo čemu věřit chceš - tak to prostě je.

0/0
18.5.2012 22:40

tomrak

Re: čísla

no jejich metodika je jasna - je to pruzkum. Operatori na druhou stranu delaji statistiky jen z vlastnich cisel. a podil jaky maji na prodeji zarizeni operatori , to jsou jen odhady.

a vzhledem ke zbytku sveta, kde iphone vseobecne podil iphone/android pada, tak mi prijde verohodnejsi ten pruzkum, ktery delal statistiku napric zakazniky.

ale to je fuk... imho ja osobne jdu vzdy za zarizenim ktere je technicky vyspelejsi. kdysi jsem mival ipad, a kdyz jsem nekomu kupoval telefon, tak to byl iphone. - 3gs... ale ted uz jsem radeji koupil ja ko darek htx one x, protoze je na lepsi urovni. iphone a ostatni produkty zustaly tim, cim aple vzdy byl. fanouskovskym telefonem.

+1/0
18.5.2012 22:47

liquido

Re: čísla

Jejich metodika je jasná a tak na 10x vysvětlují, proč se jejich výsledky rozcházejí s čísly operátorů?

Přijde ti věrohodnější, nebo ti víc vyhovuje? Nevadí ti třeba, že do průzkumu nezapočítávají firmení mobily?

Takže se Verizon, ATT a Sprint podle tebe spolčili proti Googlu a všichni jako jedna firma dali lepší výsledky Applu, než jaké byly ve skutečnosti?

Podíl iPhone/Android padá daleko pomeleji, než jsem třeba já očekával - Aple sice pustil starší modely za nižší cenu, ale pořád je daleko dražší, než levné telefony s Androidem. A cena je při nákupech důležitá. Navíc Apple se zjevně orientuje na příjmy - a to se mu daří. Proti tomu většina Androidů bojuje cenou - ale to s kvalitou systému až tak nesouvisí.

Apple podle mého vždycky dělal pracovní stroje, pak se pustil do řekněme kancelářských designových a teď se pustil do masové spotřební elektroniky - uživatelé jsou příznivci firmy, protože jsou spokojení.

0/0
18.5.2012 23:50

tomrak

Re: čísla

rozchazeji se, protoze ten vyzkum, co vzal v potaz jen cisla operatoru vzal v potaz jen cisla operatoru a zbytek odhadl. tecka. vytvorene nejakym fandou :)

0/0
19.5.2012 1:00

liquido

Re: čísla

Takže podle tebe je přesnější výzkum na pár tisícovkách lidí, ignorující třeba nákupy společností, před číslama operátorů, kteří mají 80% daného trhu?

OK, přijde mi to, že ten první, kterému věříš má hlavní kritérium - líp ti vyhovuje, ale to je jdno.

Ale i tak ignoruješ, že u všech 3 operátorů, kteří toho prodali fakt hodně se prodával víc iPhone než Androidy. A tam už prostor pro dohady není žádný.

0/0
19.5.2012 1:09

tomrak

Re: čísla

no obecne pruzkumum neverim. Cislo 80% je tvrzeni tvurcu te druhe studie, ktera vyhovuje applu. a na tom cisle je to cele postavene.

vzhledem k zprumerovane situaci ve zbytku sveta, mi ta druha studie, prijde mene pravdepodobna. ... ale u hodnoceni pruzkumu je to vzdycky o odhadu...

0/0
19.5.2012 1:27

liquido

Re: čísla

Není přece třeba věřit těm 80!

Stačí věřit oficiálním číslům 3 nejvetších US operátorů - kteří shodou okolností všichni prodávají iPhone i Android a kteří všichni uvádějí, že iphone má přes 50% prodejů všech chytrých telefonů.

Koneckonců - na konci roku 2011 se prodalo víc zařízení s iOS (tzn. včetně iPadu a iPodu Touch), než Androidů - Apple na tom tak špatně není... A třeba do číny zatím nesměle nastupuje.

0/0
19.5.2012 1:31

liquido

Re: čísla

Flash - zrovna před pár dny tu dělali šou kluci od adobe (chytrý, až z ameriky) - a zaujalo mě, že už i flash můžeš exportovat přímo do html5 (a dalších) - skoro bych řekl, že to vypadá na ručník hozený do ringu. (Proč to Adobe přeju, i přes to, že jsem první kousky ve flashi dělal ve verzi 2 je na jinou debatu o tom, kam se flash zkusily posunout a proč to byla chyba). Sdílený adresář - máš konkrétní praktický případ, kdy ti to vadí? MInule tu Andee nadhodil tvorbu webu - ale stačilo se podívat do krámu (na telefonu fakt tyhle věci nedělám a dělat nehodlám) a zjistil jsem, že řešení existuje.

Aplikace na task management sanozřejmě existují (nevím jestli máš na mysli konkrétní appku, nebo typ), to samé u foldersync a VPNky jsou už dávno.

Co tě pudí instalovat aplikace mimo hlavní marketplace? Firemní, ale třeba i školní distribuce je samozřejmě vyřešená.

Co si představuješ pod jednoduchým vývojem aplikace? Když nechcheš jít přes sdkčko, máš zvrácené možnosti - včetně třeba flashe.

0/0
18.5.2012 20:23

tomrak

Re: čísla

ad flash - muzou si exportovat co chcou - html5 neni zatim standartizovana a implemetace se ruzni a je to pomalejsi nez flash... mozna tak za rok... sice nemam taky flash rad, ale zatim nevidim ekvivalent.

tasker neni task management. je to komplexni reseni jak reagovat na ruzne eventy systemu. bez jailbreaku nic takoveho ani v IOSu nemuze fungovat a jailbreak me nezajima

openvpn neni - zase jen pouze pomoci jailbreak. tudiz nezajimave

co me nuti instalovat app mimo market? Proc bych mel byt vazany na pravidla ofiko marketu ? Obcas tam chcu dat trebas aplikace, ktere nekdo nechce/nemuze sirit v ofiko (ktere ma i v gogole provedeni restrikce)...

vyvoj aplikaci pod javou je mnohonasobne jednodussi, nez v te smesi, co pripravil apple....

+1/0
18.5.2012 21:28

liquido

Re: čísla

Zatím co flash standardizovaný je? Flash většina věcí je nahraditelná - a postradatelná - osobně mi nevadil, když ho začal každej moula rvát na stránky, až oči přecházely - to není chyba technologie, ale autora. Flash mi začal vadit, když se začal cpát do role, která mu nepřísluší - to znamená víc než jednoduché banální zpestření webu.

S taskerem sorry.

OpenVPN Apple vnímá jako bezpečnostní riziko, proto zpřístupnil PN/SSL framework pro cisco a juniper - nevím, jestli ještě pro někoho dalšího. Z toho hlediska dává možnost jeho použití pouze po JB smysl.

Otázka je, proč někdo nechce/nemůže šířit aplikace v ofiko marketu? Ale máš pravdu - většina problematických aplikací pochází z alternativních marketů. Zase - zvyšuje to riziko pro uživatele - z toho hlediska dává JB, který má odradit nekvalifikované uživatele smysl.

Java - výhoda je, že je spousta kódu, nevýhoda je, že i když se v posledních letech na klientovi zlepšila, native appky budou běhat líp.

0/0
18.5.2012 23:09

tomrak

Re: čísla

neni podstatne slovo standartizace. podstatne je, nakolik se lisi implementace. to je dulezite pro programatory a uzivatele. html5 je docela fungujici, ale nema celou mnozinu funkci flashe a funguje ruzne v ruznych prohlizecich. html5 proste je ted krok zpatky do doby boje implementaci....

hele ja taky nemam rad flash. nicmene vzatim je vice vyhod nez nevyhod.

openvpn je bezpecnostni riziko? a v cem ;) openssl byla derava pred 5 lety. ted uz je na velmi solidni urovni. maximalne jako konkurence pro cisco :)) na androidu to taky do verze 4.x byla bida. od verze 4.x se objevil vpn framework a ted uz se objevuji implementace ruznych typu vpn. nicmene vpn jsou kvanta - trebas microsoft ssl - a obecne ssl vpn jsou ted velmi popularni, pac cisco implemetatori konecne po 15 letech zjistili, ze provozovat ipsec na internetu je humus.

+1/0
18.5.2012 23:16

liquido

Re: čísla

A to já flash docela rád mám, když se používá na vhodných místech a vhodným způsobem - a samozřejmostí by měly být nonflash ekvivalenty.

Jak jsem psal vpnek je v AppStoru několik, před nějakou dobou jich bylo přes deset (jak tak odhaduju ikonky srovnané v matici).

Satndardizaci jsi použil ty - bylo to jen neviné žďuchnutí. 1/ Ano, vím, že HTML5 není final 2/ Vím, že nemá všechny možnosti flashe 3/ Ano, podle mě to nevadí 4/ Důležité je, jestli je HTML5 vhodnější Flashe - a na co.

Apple se nikdy nebál zaříznout zdánlivě nepostradatelnou technologii a nahradit jí novou - scsi vs usb, 3,5" vs internet. Pokaždé tím hodně urychlil vývoj. A vždycky lidi tvrdili, že bez 3,5" nebo flashe to nejde.

0/0
19.5.2012 0:19







Najdete na iDNES.cz