Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Apple iPhone už rozpozná český hlas. Nadiktovat lze nejen SMS

Rozpoznávání mluveného slova v českém jazyce bylo doposud pro iPhony velkou neznámou. Na trh nyní přichází aplikace, která smartphone tuto dovednost naučí. A co víc, nemusíte za ni zaplatit ani korunu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sun in lion

Dragon Dictation a Dragon Search jsou na českém App Store

Dragon Dictation a Dragon Search v české verzi s plnou podporou češtiny jsou ode dneška (10.5.2012) opravdu reálně ke stažení na App Store. Rozhodně stojí za to je vyzkoušet :-)

Základní české FAQ jsou na webu Nuance: http://www.nuancemobilelife.com/global/czech-republic/cse-cze/

0/0
10.5.2012 11:03

OBI_CZ

Aplikace Dragon Dictation a Dragon Search se o týden opozdí

„V návaznosti na tiskovou konferenci z minulého týdne si Vás s politováním dovoluji informovat, že veřejný start (dostupnost) aplikací pro přepis mluvené řeči na text od společnosti Nuance je zhruba o týden posunut. Aplikace Dragon Dictation a Dragon Search budou z technických důvodů na Apple Market zdarma ke stažení až během druhého květnové týdne. Konkrétní datum dostupnosti oznámíme prostřednictvím tiskové zprávy. Společnost Nuance se tímto velice omlouvá jak novinářům, tak čtenářům, kteří počítali s možností veřejného stažení aplikací již dnes, „ říká Jan Hlaváč mediální zástupce společnosti Nuance Communications

0/0
3.5.2012 8:28

milivicak

Hmmm,

nekde je asi kristalova chyba.... Nikde nic.

0/0
2.5.2012 19:54

zlíňák x-file

pořád nic

prohledávám česky iStore a furt nic... jsem slepý?

0/0
2.5.2012 16:35

lkrata

nebude to tak horké

Kdyby bylo, dávno to používají neslyšící k převodu řeči na text, aby nemuseli odezírat, což je namáhavé, nespolehlivé a když nekdo přijde o sluch náhle třeba ve čtyřiceti letech, je pro něj napsané nepostradatelné.

0/0
30.4.2012 15:26

certik_bertik

pouze v

hlavních světových řečích? Tak to asi polsky a slovensky

0/0
29.4.2012 16:27

niko7

Tak nejak nevim, co si mam myslet

Kamarad, co ma iphone, mi uz v lednu ukazoval diktovani a take cteni textu. Samozrejme v cestine.

Iphone ma od vanoc.

0/0
28.4.2012 23:22

ertik

Re: Tak nejak nevim, co si mam myslet

A jakou aplikaci používá?

0/0
2.5.2012 11:56

milivicak

Re: Tak nejak nevim, co si mam myslet

Tusku a papir, ifounidlo lezi na stole.....

0/0
2.5.2012 19:55

OrignalTrotl

Dnes jsem viděl na mobilmanii

Srovnání rozpoznávání hlasu iPhone vs. Android a vypadá to, že to Android okopíroval od Apple, ale na rozdíl od nich to tam funguje. ;-D;-D

0/0
28.4.2012 17:25

ibid II. - nezničitelný

Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

Gratulujeme. ;-DR^

+7/0
28.4.2012 8:17

anonymousCZ

Re: Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

Máš ho delšího?

+2/0
28.4.2012 8:32

Andee

Re: Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

Nepochybně. Ale hlavně má pravdu :-P

+1/0
28.4.2012 9:34

doktor_bota_2

Re: Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

No, ještě neumí, cz verze ještě není dostupná. Ale bude. Snad.:-)

0/0
28.4.2012 15:18

kontratrakt

Re: Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

ke vsemu to ani neni produkt Applu...ale jine firmy. Diktovani v androiudu je provazane celym systemem...nevim ocem je tady rec...je to jen aplikace...bez ni to iOS proste porad neumi...

0/0
29.4.2012 23:14

Petrik73

Re: Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

Zpracování se provádí na serverech Googlu, ne? Jediné, čím se na tom Android, jako takový podílí je, že zapne hlasový záznamík, odešle na server a přijme výsledek v textové podobě. To neni zase nic tak světoborného, ne?

0/0
28.4.2012 20:09

BurningSoul

Re: Takže konečně umí to, co na Androidu funguje roky

a čí je asi android?;-D;-D;-D;-D

+1/0
28.4.2012 22:35

_xprim01_

Sivi is cvap

Ani to neumí najít vestauvaci. Pvoto si Apple nekoupím.

0/0
27.4.2012 18:47

Funso

Re: Sivi is cvap

R^

Dneska jsem se velice dobře zasmál, hlavně při narážce na Sailor Moon ;-D

0/0
27.4.2012 19:33

dresinek

Re: Sivi is cvap

A sakra. Diky za pripomenuti. Skoro bych zapomnel, ze je dalsi dil. Uz jsem se bal, ze se budu divat na Hrichy pro patera Knoxe, nebo jak se to jmenuje

0/0
27.4.2012 21:31

kontratrakt

ted by me zajimalo

…kdyz neprojdou ve schvalovacim rizeni…co budou delat?

0/0
27.4.2012 13:14

looking

Re: ted by me zajimalo

Už prošli, na US appstore tyto aplikace již jsou.

0/0
27.4.2012 13:26

kontratrakt

Re: ted by me zajimalo

ty asi nevis jak to funguje!

0/0
27.4.2012 16:22

anonymousCZ

Re: ted by me zajimalo

NO ty asi take ne.

0/0
27.4.2012 16:48

kontratrakt

Re: ted by me zajimalo

z ceho tak soudis?

0/0
27.4.2012 16:50

anonymousCZ

Re: ted by me zajimalo

Ze tve reakce na odpoved ("uz prosly") na tvoji otazku, co budou delat, kdyz neprojdou.

0/0
27.4.2012 16:58

kontratrakt

Re: ted by me zajimalo

projit na US appstore s EN neznamena ze muze projit na ceskym s CZ jazykem. Kdyz umistujes aplikaci na appstore…muzes cas odhadnout podle toho jakou developerskou licenci mas zaplacenou, ale jiste to nemuzes rict na 100%…muzou mit chybu ve spojeni s databazi (pokud je online)…nebo muze byt chybne napsanej multitasking na pozadi..je toho mraky kde muzou mit chybu a neprojdou…

0/0
27.4.2012 17:07

cutting

Re: ted by me zajimalo

Koukám, že jsi človíček, který má potřebu se hádat a mít poslední slovo, viď. Looking napsal jasnou stručnou informaci , ale ty hned rozvíjíš duchaplné OT,a jdi ten nejchytřejší. Už jsi stejně trapný , jako slavný Andee. Ten take píše neustále kraviny, a také musí mít vždy poslední slovo a když je v koutě, tak okořeněné nějakou hloupou urážkou a kupou smajlíků. To ve tvých reakcích zatím chybí.

0/0
27.4.2012 17:44

kontratrakt

Re: ted by me zajimalo

Ano? Kde jsem napsal kravinu? Ted neco napis a sleduj ze ti neodepisu :o))) Kdyz mi neodepises...nevyvratis ze jsem napsal kravinu...ale potvrdis tedy ze mam posledni slovo a tim tak budu jmenovan stravnikem salamounova h**a :o) uzij si vikend

Btw: jen fakta

0/0
27.4.2012 18:09

cutting

Re: ted by me zajimalo

;-D i tobě krásný víkend. A neprožívej to tak. ;-) Do andika máš přecejen ještě daleko;-)

0/0
27.4.2012 18:56

liquido

Re: ted by me zajimalo

Andee je velikán a základní pilíř zábavy tohohle spolku.

Včera zase předvedl něco neskutečného i na sebe - při porovnávání rychlosti photoshopu na W7 a Macu našel PDFko, v něm 2 grafy a W7 zvítězil rozdílem třídy!

Andeemu to vůbec nebylo divné a jak občas moc nepřemýšlí, nevšiml si, že všechno sedí - jen každý ten graf hodnotí úpně jinou činost. Z faktu, že ve W7 uloží Photoshop obrázek rychleji, než změní velikost rozlišení na Macu dokáže snad jen Andee vyvodit, že je PC rychlejší než Mac.

Ale je to duševní a morální gigant - zanadával mi, vysvětlil mi, že neumím anglicky a že moje lži ho už vážně nebavěj a odmlčel se.

0/0
27.4.2012 21:03

kontratrakt

Re: ted by me zajimalo

pockat pockat...co se tyce vyuziti vypocetniho vykonu procesoru...je vyuziti jednoucelovyho serveru s W7 porad lepsi nez s osx. Proto se pouzivaji postcriptove servery nebo renderovaci s win...jsou na tom proste lip a musim se andeeho zastat i kdyz jsem tu diskuzi tedy nevidel... Kdyz budu mit masinu jen na PS nebo IN...nebo Cinemu 4D...nepotrebuji zadne statistiky abych vedel ze Win7 umi s vykonem procesoru pracovat mnohem lip nez OSX!!!

0/0
27.4.2012 23:31

liquido

Re: ted by me zajimalo

1/ lepší je se nejdřív na diskuzi podívat, než se někoho začneš zstávat - jak jsem psal, Andee je jelito, které vyvozuje z toho, že W7 zvládne činnost A rychleji, než Mac OS X činnost B, že je W7 rychlejší.

2/ nevím, z čeho čerpáš svoje přesvědčení, ale Andee našel pěknou studii, kterou Pfeifer Consulting vypracovalo přímo pro Adobe - týká se tedy roku 2010 a Photoshopu CS6. Mrkni na ní: PhotoshopCS5_64bit_Bench_Rep.pdf - někde bude viset. A ta tvoje nezpochybnitelný tvrzení jaksi úplně nepotvrzuje... Třeba u souboru velikosti 300 MB byl v 5ti ze sedmi případů rychlejší Mac. Většinou prohrával, když úloha souvisela s prací s disky.

Ale nevím, jestli člověka, který nepotřebuje vidět žádné statistiky mohou podobná fakta zviklat v jeho víře.

Pověz mi - jak si ty statistiky, které jsou v rozporu s tvým dogmatem vysvětluješ? Jsou celé špatně? Protože ty to víš, že to je jinak?

Potřebuju to vědět, abych věděl, jak se s tebou mám dále bavit.

0/0
28.4.2012 0:32

Andee

Re: ted by me zajimalo

Libido, libido, ty na mě myslíš i když nejsem v diskuzi ;-D

0/0
28.4.2012 4:12

liquido

Re: ted by me zajimalo

Nemohu jinak - tvoje intelektuální a mravní výkony jsou hodné giganta tvého formátu a hlavního pilíře zábavy zdejší společnosti.

Mimochodem, kdyby ses nějak vyjádřil k faktu, že hodnotíš W7 a Mac podle výkonů v rozdílných disciplínách, udělal bys líp. Ale znám tě, tak to nečekám - opravdu bys překvapil.

0/0
28.4.2012 8:42

Andee

Re: ted by me zajimalo

Copak nám nalžeš dnes? Nějaká další iOvčí moudra? ;-D

0/0
28.4.2012 9:26

liquido

Re: ted by me zajimalo

Ale ne, Andee... Jen se ti budu dál smát - co taky jiného s člověkem, který nerozlišuje "ukládání souboru" a "bikubické převzorkování obrazu".

Porovnávat dvě platformy podle výkonů ve dvou různých disciplínách zvádneš jen ty.

0/0
28.4.2012 9:32

Andee

Re: ted by me zajimalo

Zase lži, umíš něco jiného?

0/0
28.4.2012 9:37

liquido

Re: ted by me zajimalo

A v čempak lžu, Andee? Že u jednoho grafu je napsáno "Save file" a u druhého "Resample image (bicubic)".

To se dá snadno ověřit, hochu...

http://wwwimages.adobe.com/www.adobe.com/content/dam/Adobe/en/products/creativesuite/corporate/pdfs/cs5_ps64bit_benchmarking.pdf

Cituju Andeeho: "Je tam srovnání na straně 5-6 a W7 poráží Mac Pro rozdílem třídy. Na 2GB souboru dosahují času 8,49 vteřiny a 55,36 vteřiny. Srovnatelná sestava od Applu má 37 vteřin a 180 vteřin."

Jen velikán jako ty dokáže něco podobného...

0/0
28.4.2012 9:44

Andee

Re: ted by me zajimalo

neztrapňuj se ;-D

0/0
28.4.2012 9:49

liquido

Re: ted by me zajimalo

Víš Andee, co je na téhle situaci krásné? Každý, kdo má zájem se může mrknout, kdo se tu ztrapňuje díky odkazu, který jsem sem dal, může si i najít celou diskuzi.

A co můžeš dělat ty? Psát podobná moudra, jako teď, psát o inteligenci, porozumnění angličtině, ztrapňování. Blbý je, že čím víc to děláš, tím víc shazuješ sám sebe. Ale nestalo se ti to poprvý - asi ti to dělá dobře, tak pokračuj.

0/0
28.4.2012 9:53

Andee

Re: ted by me zajimalo

Ano, to máš pravdu. Každý se na to může podívat a jen se utvrdí v tom, že ty se vždy budeš do krve bít za to, že bílá je černá ;-D

0/0
28.4.2012 11:09

liquido

Re: ted by me zajimalo

Můžeš mi vysvětlit, jak to myslíš?

Jako že tvrdím, že bílá je "Save file" a černá je "Resample image (bicubic)"?

No, to úplně netvrdím, ale tvrdím, že to jsou jen dvě různé úlohy - a tedy normální člověk by tyhle výsledky nepoužil na posouzení, která platforma je rychlejší.

Nebudeš tom věřit, ale třeba ve sportu taky netvrdíš, že je rychlejší lyžař sjezdař a pomalejší slalomář. Ale porovnáváš jejich výkony v dané disciplíně. Ale to mluvme o normálních lidech - a t se tě netýká.

Jinak - prosí kohokliv, ať Andeemu přečte, co je napsáno u těch 2 grafů - a kdyby jste měli trpělivost, vysvětlit mu, kde ten kluk ušatá dělá chybu, to by bylo krásné.

0/0
28.4.2012 12:08

Andee

Re: ted by me zajimalo

Lyžař jedoucí sjezd je zcela jednoznačně rychlejší, než lyžař jedoucí slalom. Co na tom nechápeš? ;-D

0/0
28.4.2012 12:12

liquido

Re: ted by me zajimalo

No vidíš to, na tomhle jednoduchém příměru ze sportu, který ti je patrně bližší to zdá se pochopíš.

Ale z faktu, že W7 uloží v Photoshopu 2GB obrázek rychleji, než mu Mac změní velikost dokážeš odvodit, že je W7 rychlejší.

Tak k tomu ti gratuluju.

0/0
28.4.2012 13:08

Andee in Red Book

Re: ted by me zajimalo

Já to vyvodil z objektivních testů firmy pfeifer, která poslední tři verze photoshopu označila za rychlejší pod win. To ale ty nekousneš, že tvoje modla Apple ztrácí svoje výsostné teritorium grafických studií ;-D

0/0
28.4.2012 13:33

liquido

Re: ted by me zajimalo

No, bavíme se o CS5ce - ty máš ještě nějaké soubory, než ty 2 o kterých se bavíme?

A kde to v tom materiálu je napsané?

Nebo kde jsi na to přišel? Zatím jsi se odvolal jen na grafy, z kterých je patrné že lyžař (W7) jedoucí sjezd (ukládající soubor) je rychlejší než lyžař (Mac) jedoucí slalom (měnící velikost souboru).

Já se s faktem, že je W7 rychlejší popasuju celkem snadno, ale z toho materiálu jsem to nevyčetl, tak se snažím zjistit, jak jsi na to přišel a ty mi to odmítáš povědět, Andee...

Jinak v tom materiálu na který jsi se odvolával minule se to porovnává podrobněji - a představ si, že u 300MB souboru (přišlo mi, že dál nemá cenu pokračovat) byl v 5ti případech ze 7mi rychlejší Mac. Rád si o tom s tebou popovídám. Hlavně když se přestaneš chovat jako děcko.

0/0
28.4.2012 16:27

Andee in Red Book

Re: ted by me zajimalo

Jak říkám, nejsi schopen to pobrat ;-DRv

0/0
28.4.2012 17:14

liquido

Re: ted by me zajimalo

Máš asi pravdu Andee - tohle pobereš jen ty.

Bohužel to neznamená, že máš pravdu.

0/0
28.4.2012 17:44

Andee in Red Book

Re: ted by me zajimalo

Bohužel pro tebe ji mám ;-D

0/0
28.4.2012 18:23







Najdete na iDNES.cz