Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nevyměnitelné baterie si brzy vyměníte sami. Postačí návod

Mugen Power patří k tradičním výrobcům kvalitních baterií pro mobilní zařízení. Současný trend, kdy výrobci své špičkové smartphony vybavují napevno nainstalovanými bateriemi, ale jejich podnikání nepřeje. Společnost přesto uvažuje, že velkokapacitní baterii pro takové přístroje bude vyrábět. První na řadě jsou HTC řady One.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fungy

stačí šroubovák a kladivo

0/0
1.5.2012 23:14

PiPiiiiiK

A víte co je nejhorší

pokud to zamrzne, to pak nepomůžou ani všichni svatí...

0/0
1.5.2012 20:25

poterienko

Re: A víte co je nejhorší

Kolik Vás blbejch je? Každý telefon se zašroubovanou baterkou má kombinaci tlačítek pro restart.

+1/0
1.5.2012 22:38

BigpetBig

Re: A víte co je nejhorší

A to funguje vždy? PC taky dokáže vytuhnout tak, že žádné klávesy nefungují... Ptám se vážně, zkušenost nemám.

0/0
1.5.2012 23:01

Carlos

Re: A víte co je nejhorší

Funguje to vždy.

0/0
1.5.2012 23:19

artaxerxes

Re: A víte co je nejhorší

No takové fígle znám už z dotykových "průmyslových" displejů - Např. aby se človék dostal do nastavení, tak musí současně podržet 3 rohy okraje displeje apod. :-)

0/0
4.5.2012 1:10

JmX1977

toto je jeden z najhlupejsich napadov...

davat do telefonov nevyberatelne baterie... mam Galaxy S2, a kupil som si este jednu bateriu pre pripad ze idem niekam kde nie je moznost dobitia. za 5 sekund vymenim bateriu, a fungujem veselo dalej... HTC One, ci iPhone by som mohol pouzivat maximalne ako tazitko...

+6/0
1.5.2012 18:47

Taposek

Zivotnost baterie?

Ja si taky stezuji a takovy mobil bych si ani nekoupil. Krome zvyseni kapacity by mne hlavne zajimala zivotnost baterie (pro mladezniky, nepotrebuji menit kazdy (2,3..) rok(y), 1GHz mi v soucasnosti vyhovuje, mam jej temer 2 roky a nevidim duvod kupovat novy, tedy az by mi odesla nevymenitelna baterie).

+1/0
1.5.2012 17:00

PiPiiiiiK

Re: Zivotnost baterie?

pokud je tu řeč o os, které se nemění je u mě také jediný důvod pro výměnu stav telefonu, nebo právě baterie. Každopádně se mi ještě nestalo, že by mi telefon vydržel více jak rok....tak Vám tiše závidím :)

0/0
1.5.2012 20:27

poterienko

Vyměnitelná baterie?

Já nechápu lidi, co si pořád stěžují na nevyměnitelnou baterii. Když už jste takový magoři do her nebo programování na mobilu, tak si kupte za litr externí baterku, která má dvojnásobnou kapacitu jako ta v mobilu.

0/0
1.5.2012 13:38

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

Ano, nechápeš. Což vysvětluje i tu skutečnost, že si nedokážeš vysvětlit jiné energeticky náročné využití mobilu, než uvádíš (i když čert ví, co myslíš tím programováním - raději to ani nechci vědět).

Pro tvoji informaci, prakticky kdokoliv, kdo často mění pozici, nebo se pohybuje v místech s nekvalitním signálem, v horším případě v dosahu více vzdálených BTS, by za zvýšení kapacity baterie klidně pár milimetrů tloušťky a jedno dvě deka hmotnosti obětoval.

+4/0
1.5.2012 13:48

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

To je ve většině případů možné i dnes. V čem je problém? Vyplkat se?

0/0
1.5.2012 15:18

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

A pomohlo ti to?

+2/0
1.5.2012 15:31

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Snad jestli to spíš pomohlo tobě :-P

0/0
1.5.2012 17:37

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

Ćlánek se týká telefonů, kdy možnost výměny baterie výrobce uživateli nedává, ne těch, kde je to možné dnes. Proč se vyjadřuješ k tématu, které nechápeš?

+2/0
1.5.2012 18:12

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Existují řešení i pro telefony, kde vyměnitelná baterie není. Proč se vyjadřuješ nesmyslně k tématu, když o něm absolutně nic nevíš?

0/0
1.5.2012 22:41

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

Ještě jednou: Ćlánek se týká telefonů, kdy možnost výměny baterie výrobce uživateli nedává, ne těch, kde je to možné dnes.

+1/0
2.5.2012 3:27

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Ty nejsi moc bystrý, že ne?

0/0
2.5.2012 12:48

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

Takže troll. Dobré vědět.

+1/0
2.5.2012 12:58

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Ano to jsi. Zkus se ještě jednou zamyslet nad tím co jsem psal, třeba to pochopíš.

0/0
2.5.2012 13:03

anonymousCZ

Re: Vyměnitelná baterie?

A tys necetl, co psal?

" tak si kupte za litr externí baterku, která má dvojnásobnou kapacitu jako ta v mobilu."

0/0
1.5.2012 17:49

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

Externí baterie je krabička, ze které se dobíjí interní baterie, o kterých je řeč v článku.

+2/0
1.5.2012 18:08

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Jaký je v tom rozdíl? Je jedno zda ty vyměníš baterii a telefon ti vydrží 2x déle a nebo připojíš externí baterii a telefon ti vydrží 2x déle. Efekt je stejný.

0/0
1.5.2012 22:42

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

V pořádku. Ty si tahej externí baterku připojenou kablelem k telefonu kde chceš, třeba za sebou na kolečkách, já dám přednost baterce s výrazně vyšší kapacitou přímo v telefonu. A jak se zdá, nejsem s touto preferencí zdaleka sám.

+2/0
2.5.2012 3:26

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Nevím proč bych měl externí baterii připojovat kabelem, opět jen ukazuješ, že o daném tématu absolutně nic nevíš a proto je další diskuze s tebou naprosto zbytečná.

0/0
2.5.2012 10:58

doktor_bota_2

Re: Vyměnitelná baterie?

A směl bych se zdvořile otázat, jak z té externí baterie chceš napájet telefon bez kabelu? Víš doufám, že "externí" znamená "vnější"...

+1/0
2.5.2012 12:28

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Nejsem google, najdi si to. Pokud myslíš, že jsou jen externí baterie s "ocasem" a konektorem jsi na omylu.

0/0
2.5.2012 12:54

romank3

Re: Vyměnitelná baterie?

a jak jinak bys ji chtel pripojit?

+1/0
2.5.2012 12:31

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Konektorem?

0/0
2.5.2012 12:54

JmX1977

Re: Vyměnitelná baterie?

ty asi vela necestujes... ja mam baterky dva - jednu v mobile a druhu (nabitu) so sebou - ak idem niekam kde viem ze nebude lahke telefon dobit... vymenit baterku v SGS2 je otazka 5-10sekund... v pripade ze si v zahranici na dovolenke a vyuzivas GPS na ulici (samozrejme peso) tak takato rezervna bateria ti moze zachranit kopec casu ktore by si stravil bludenim s vybitym telefonom vo vrecku...

+1/0
1.5.2012 18:51

Carlos

Re: Vyměnitelná baterie?

Jistě, ale pokud někdo hodně cestuje, tak si asi nepořídí telefon, kde to nejde ;-)

0/0
1.5.2012 23:21

doktor_bota_2

Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

pokud bude dodavatel telefonu respektovat platné zákony a při výměně baterie nedojde k poškození telefonu. A pokud nedávno vytáhla ČOIka kvůli záruční době i proti Apple, a to zatím velmi úspěšně, není důvod se obávat, že by měl podobný zásah do telefonu nějaké negativní dopady i u jiných výrobců. V každém případě je samozřejmě nutné před uplatněním reklamace vrátit do telefonu původní baterku...

+3/0
1.5.2012 2:03

OrignalTrotl

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Jeden úspěšně vyřešený případ ještě nemusí znamenat, že se tak bude dít automaticky. Mám tu zkušenost, že se výrobci co se týče záruk cukaj jak můžou, protože každý reklamovaný kus znamená automaticky desetinásobek ceny přístroje (toto jsem si nevycucal z prstu, v podobném oboru jsem dělal). Autorizovaný service získává peníze na tyto opravy z prostředků výrobce, takže jak se říká koho chleba jíš...  A v reálu se tak pochopitelně děje.

+1/0
1.5.2012 7:37

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

pravda, jinymi slovy, ale nejen telefony jsou casto nereklamovatelne i bez jakehokoli poruseni reklamacnich podminek at uz zakonnych nebo nezakonnych, casto nezbyva nez se soudit, ale vyrobce (autorizovany servis) spoleha na to, ze se soudit nebudete, proto casto slysime, ze telefon ma porusene cidlo na vlhkost a ze byl ve vode a tudiz nereklamovatelny, pritom toto zaznamenani vlhokosti cidlem provedou az v servise, kdo z nas ale pred servisem rozebere telefon a nafoti ho?, nehlede na to, ze rozebrani telefonu k cidlu samo znamena ztratu zaruky.

+1/0
1.5.2012 8:04

doktor_bota_2

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Ano, a nepochybně se najde spoustu lidí, kteří si nechají namluvit, že používáním "neznačkové" baterie, byť ve směrodatných parametrech identické, podmínky záruky porušili. Pro zákazníky, kteří se nedají, je ale zmíněný případ výborným argumentem.

0/0
1.5.2012 12:48

Carlos

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Je poměrně logické, že výrobce podmiňuje záruku originálními díly. Kdo je schopen zajistit, že neoriginální baterie nebude dávat třeba více proudu a nepoškodí tak telefon? Těch scénářů mohou být desítky.

+1/0
1.5.2012 15:21

doktor_bota_2

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Více proudu?8-o

0/0
1.5.2012 17:07

Carlos

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Jistě.

0/0
1.5.2012 17:38

doktor_bota_2

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

To jako že mají "originální" baterie nějaké omezovače proudu? Nebo jak to myslíš?

0/0
1.5.2012 18:14

Carlos

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Originální baterie prošly testováním, neoriginální nikoli. Proto výrobce neuzná záruku, stejně jako u čehokoli jiného. Co je na tom nejasné?

0/0
1.5.2012 22:43

doktor_bota_2

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

To je obecný PR blábol, zákon hovoří jinak. Já se ptal na ten proud - jak může "neoriginální" baterie dodávat vyšší proud při stejném napětí stejnému spotřebiči ve srovnání s "originální" baterií?

0/0
2.5.2012 3:34

Carlos

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Jaký PR blábol? Telefon se prodává jako komplexní celek včetně baterie. Baterie a telefon jsou v této soustavě testovány. Pokud si tam někdo strčí kdejaký čínský šmejd či odpad z linky a telefon se mu poškodí, je logické, že výrobce záruku neuzná. Udělal by to tak jakýkoli jiný výrobce a téměř čehokoli. Je to normální běžná praxe. Co se týče té neoriginální baterie, stačí si dohledat na internetu, co takové batrie dokáží a odkud pochází.

0/0
2.5.2012 12:18

doktor_bota_2

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Ty "neoriginální" baterie dost často vyrábí stejná firma, jako ty neoriginální a samozřejmě je nutné si dávat pozor na šmejdy. Ale měl jsem za to, že jsi se mnou ukončil diskuzi.

0/0
2.5.2012 12:26

Carlos

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

To je pravda :-P

0/0
2.5.2012 15:46

RomanL

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Nemáte náhodou vzdělání humanitního směru? ;-)

0/0
2.5.2012 9:47

Carlos

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Ne. Máte snad pocit, že pokud pistole strčíte namísto originálního zásobníku nějaký šmejd, on vám tu pistoli zničí, že vám výrobce uzná záruku?

0/0
2.5.2012 13:30

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

jj, vyrobci (servisy) jen spolehaji na to, ze to zakaznik nepozene pred soud nehlede na to, ze velmi casto je v reklamacnich podminkach jako ztrata zaruky i takovy nesmysl jako je nahrani customROM, co ma napriklad uzivatelsky OS spolecneho s velmi castou HW poruchou mikrofonu. Osobne absolutne nevidim problem ve vymene "nevymenitelnych" baterii. Koupim foun, tri (ctyri) mesice ho mam v provozu a pokud se v teto dobe neprojevi zavada je minimalni pravdepodobnost, ze tam nejaka zavada z vyroby (kterou by nezpusobil uzivatel) je. Prvni baterka urcite ctyri mesice vydrzi a pak mohu vymenovat jak chci. R^

+1/0
1.5.2012 8:10

OrignalTrotl

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

S tou custom romkou prrr. Jelikož se bavím programováním kernelu pro mobily a všeho co se na to pojí (tj. vrstvy směrem výš) tak Vám můžu zodpovědně říct, že jste lehce schopen zrušit hardware špatným softwarem. Už se mi párkrát stalo, že jsem napsal nějakou blbost a controller display-e se odporoučel do věčných lovišť. A to platí i pro ostatní věci. Stačí špatně zadat napětí, ohmáš, paremetry atd. Takže i když si myslím o servisech to co myslím, tak v těchto případech bych reklamaci neuznával. Proč se na vývojové Kity neposkytuje téměř žádná záruka? A nejde o žádné levné věci (není vyjímkou 15k a výš). Takže za mě. Chceš se s telefonem takto bavit? OK, ale bez záruky. Nebo si myslíte, že Vám uznají záruku např. na auto když bude mít komplet přeprogramované řídící jednotky?

+2/0
1.5.2012 9:13

komora

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

Tak to mi řekněte označení toho controlleru, protože buď má tuhle chybu zapsanou obrovským písmem v errata nebo si vymýšlýte. Pokud je to špatným zapojením nebo vynecháním ochran, je návrhář HW diletant.

Nikdy nemůže být možné, aby SW jakkoliv odpravil HW. Pokud se tak děje, je špatně navržený HW a nesmí se dostat do výroby.

+2/0
1.5.2012 12:33

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Automatická ztráta záruky je velmi sporná,

R^ nemam co dodat, snad jen, ze volby pretaktovani, za jejichz pomoci se da pristroj odrovnat jsou vzdy defaultne vypnute a odrovnani pristroje za pomoci vysokych teplot se pozna. Mimochodem na sve Omnii (WM6.5 foun) mam nahozenou betu Androida 2.2 a obcas se to sekne a zacne se to prehrivat tak, ze pristroj je tak horky, ze se neda udrzet v ruce, zatim mi foun neshorel, ale fascinuje me, ze vyrobci nemaji HW pojistku proti prehrivani, ktera by telefon natvrdo vypnula. Nicmene odpraveni pristroje prehratim se pozna a na to bych chapal, ze se nemuze zaruka vztahovat.

0/0
1.5.2012 12:55







Najdete na iDNES.cz