Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Utajte SMS před nenechavci, drahý rozvod zachrání aplikace za dvacku

Nechcete, aby kdokoli věděl, co si píšete s přáteli? Aplikační obchod Apple začal nabízet speciální program pro šifrování iMessage, což jsou zprávy zdarma mezi telefony iPhone. Snadným způsobem tak utajíte svou komunikaci s vybranými přáteli. Telefon navíc nemusí být po takzvaném Jailbreaku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cutting

asi takhle

Nevidím sebemenší smysl takových blbostí. Pokud manželka bude chtít, tak ji na tom ruku neudržím, i kdybych se postavil na hlavu. A pokud to skutečně dělá, tak to vědět nechci, je to o jejím svědomí, stejně, jako v opačném případě o mém. :-)

0/0
19.4.2012 9:54

spelec

Manzelka pastne schranku

co to je za hloupost prenaset to pres schranku?

0/0
19.4.2012 5:28

Veska pořád umírá. Co je?!

Já nevím

Když uř redakce chce něco psát. Proč nenapíše o všech dostupných platformách a programech. To Vám Vaše jablečná přísaha zakazuje nebo jste prostě tak liní udělat veliké srovnání podobných programů? Symbian, Android, WM (nevím jak u  WP), BB dokonce i Bada mají tyto programy. Ale to by Vaše jablečná redakce si musela dát nějakou práci a vyhledat si informace, tak akorát zvednou telefon a zavolají na RP oddělení Apple, jestli je něco co se málo prodává a potřebovali by to prodat či mrknou na konkuenčí weby, co se děje nového.....Vaše úroveň novinařiny článků typu otvírat na iPhone, tisícové slevy u operátorů by se měli vyučovat, jak správně nedělat  novinařinu...

+1/0
18.4.2012 20:20

magicokid

Blackberry

Neokopírovali tuhle funkci, která je už dávno v BB přímo součástí systému? Je tu někdo kdo by mi to potvrdil? Či vyvrátil ?

0/0
18.4.2012 19:12

Brugal

Re: Blackberry

Šifrovací programy jsou tu už desítky let,s BB mají iMessage společné jen šifrování AES,ale BB používá k přenosu BIS.

0/0
18.4.2012 19:34

Neutrální Nick

No uf, tedy

Pokud mám před manželkou co tajit a ona má potřebu prolézat mi mobil, je rozvod stejně nevyhnutelnou záležitostí, protože vztah je dávno mrtvý.

+3/0
18.4.2012 18:06

malomocný

--

Pokud tohle člověk potřebuje, měl by se především zamyslet sám nad sebou.

+2/0
18.4.2012 17:00

bluespirit

Re: --

To není úplně pravda. Jsou lidé, kteří si téměř cokoliv vysvětlí jako útok na svou osobu, dokážou překroutit fakta tak, jak se jim to zrovna hodí a jsou tak schopni druhému udělat ze vztahu peklo.

0/0
19.4.2012 9:36

RomanL

Re: --

Děkuji, ovšem s takovými lidmi já do žádných vztahů nevstupuji... ;-)

+1/0
19.4.2012 9:47

cutting

Re: --

R^

0/0
19.4.2012 9:55

Neutrální Nick

Re: --

No tak to je snad dostatečný důvod vztah ukončit, ne?

0/0
19.4.2012 12:01

Dereck

Z bezpečnostních

důvodů lze zamknout otevření celé aplikace (ale i nastavení atd.), k odemčení ja pak zapotřebí nakreslit třeba gesto nebo zadat kód. Na androidu je na to skvělá aplikace App Lock, viz http://goo.gl/oQipx. Existuje obdoba i na iPhone?

0/0
18.4.2012 14:51

majkl761

A co po odeslání smazat

a po přečtení taky smazat?a je to zadarmo;-D

0/0
18.4.2012 14:12

petr____22

Re: A co po odeslání smazat

a po ceste a pred prectenim je to holy text ;-D

0/0
18.4.2012 14:17

majkl761

Re: A co po odeslání smazat

a to mi jako manželka vysonduje?;-D

0/0
18.4.2012 14:19

Tento příspevek bude smazán.

Nešlo by to bez toho ajfouna?

:-/

0/0
18.4.2012 14:10

zlíňák x-file

nedůvtipná manželka

Takže když manželka najde plný telefon černých bublin... tak jak to vysvětlíte??? :)))

0/0
18.4.2012 14:04

Andee in Red Book

Re: nedůvtipná manželka

Asi důvěrná korespondence s obchodním partnerem ;-D;-D

0/0
18.4.2012 15:29

daffy.d

copy&paste

Apple už podporuje Copy&Paste jo? 8-o Hustýýýý

0/0
18.4.2012 10:40

anonymousCZ

Re: copy&paste

Uz asi 4 roky?

0/0
18.4.2012 10:41

viny.had

Re: copy&paste

Prej 4 roky, muhehe... Ještě v polovině roku 2009 byla jedinou možností aplikace třetí strany...

A tyhle utajené sms ? Na starém "mrtvém" Symbianu používám už pár let aplikaci Black&White, která toho umí podstatně víc.

+7/0
18.4.2012 11:26

cating

Re: copy&paste

jseš prostě bourák.......:-)

0/0
18.4.2012 11:35

Brugal

Re: copy&paste

Uniká mi pointa proč do diskuze taháš mobilní historii.To k Lumii třeba píšeš o době,kdy staré Nokie vážily kilo?

0/0
18.4.2012 11:36

ibid II. - nezničitelný

Re: copy&paste

jsou jinačí bouráci, třeba ti, se snaží dokázat odchod uživatelů od Androidu k ios na rok a 3/4 starým grafu, navíc v době, kdy většina koupených mobilů má v době Android... ;-D

0/0
18.4.2012 12:18

Brugal

Re: copy&paste

No a? Tak tomu člověku postni současné statistiky - když nejsou tak nezbývá než se spokojit s těmi starými.

Což ovšem nevysvětluje to,že někdo dokolečka mele o mobilní historii ... v diskuzi o Superbu také nebudeš vyprávět o tom,že Favorit neměl ABS.

0/0
18.4.2012 12:27

Andee

Re: copy&paste

Jenže tady je situace opačná. Mluví se o tom, že nový telefon dostal něco, co měly telefony staré už před deseti lety. A zatímco ten nový dostal "jen ABS", tak ty starý měly i "ASR a ESP" :-P

0/0
18.4.2012 12:52

Brugal

Re: copy&paste

Hele,necháme toho - tak dál blekotejte o tom,že Samsung dělal kdysi ledničky nebo že nějaký starý model Apple neměl copy/paste.Většině normálních lidí to přijde otravné a mne už teď mrzí,že jsem vůbec reagoval.

0/0
18.4.2012 12:57

Andee

Re: copy&paste

Jasně, k tématu už nic nemáš...

0/0
18.4.2012 13:18

cutting

Re: copy&paste

A co jsi napsal konkretniho k tematu ty ? Z X tvych prispevku jen v teto diskusi se niceho konkretniho netyka ani jediny. Nebo se mylim ? Pokud ano, zkus mi jeden citovat .

0/0
18.4.2012 14:47

Andee in Red Book

Re: copy&paste

Tři příspěvky nad tebou je co asi? :-P Ale chápu, sousloví "konkrétní příspěvek k tématu" značí v mluvě vaší sekty nakouslého jablka pouze ty příspěvky, které se pochvalně vyjadřují k iPhonu, případně hanobí konkurenci, nejlépe Android...Rv

0/0
18.4.2012 15:27

Brugal

Re: copy&paste

Ani to nezkoušej - Andulka musí mít vždycky poslední slovo(příspěvek).;-)

0/0
18.4.2012 17:53

Andee in Red Book

Re: copy&paste

Pochopitelně. A k tématu nic nemáš?

0/0
18.4.2012 17:59

mazatmazatmazat

Re: copy&paste

Ach jo...

0/0
18.4.2012 11:06

Andee

Re: copy&paste

A že zrovna ty vzdycháš... ty, který děláš naprosto totéž ;-D

+3/0
18.4.2012 12:53

Lub05

Může se to hodit,

nevěděl byste někdo i app, která umožňuje  zašifrovat hovory? TO: Anonymous, celkem máš pravdu, ale záleží, jak má kdo nastavený Nastavení/Zprávy/Poslat jako SMS. TO: Scena, BIS může kdeco, ale do mýho iP nenainstaluje ani ň :-) teda, zatím. Takže pokud si nebudeš to heslo posílat další smskou nebo sdělovat hovorem :-) , tak je to opravdu bezpečný.

0/0
18.4.2012 9:05

PiPiiiiiK

Re: Může se to hodit,

Před pár týdny tu byl tuším článek, kde je seznam aplikací pro zašifrování hovorů. Nejlépe vyšly samozřejmě ty placené, ale jde to sehnat i free. (také je možné, že jsem to četl jinde)...zkusil bych google, ten ví vše

0/0
18.4.2012 9:44

1933RT

Re: Může se to hodit,

Sifrovani hovoru je hloupost. Kdyz jsem potreboval neco vyzjistit, stacilo si koupit par diktafonu aktivovanych zvukem a strcit je na par mist a hotovo. Tady vam sifrovani nepomuze.

0/0
18.4.2012 14:47

anonymousCZ

Pokud je to jako iMessage

pak je naprosty nesmysl psat, ze to odchazi jako MMS.

MMS, SMS a iMessage jsou tri naprosto rozdilne veci.

0/0
18.4.2012 8:12

cating

Re: Pokud je to jako iMessage

Jistě,to je pravda, ale pokud druhá strana není v daném okamžiku na datech ,ale někde mimo dosah datové sítě, tak se iMessage vždy odešle, jako klasická SMS, tedy jako zpoplatněná SMS. Jak je to u těchto šifrovaných, to nevím, ale je možné, že v takovem případě se odešle jako zpoplatněný MMS. Ale to nakonec není vůbec podstatné, osobně si myslím, že je to stejně na dvě věci. Kdo a kolik takových zpráv za rok odešle ? ;-)

0/0
18.4.2012 8:16

anonymousCZ

Re: Pokud je to jako iMessage

", tak se iMessage vždy odešle, jako klasická SMS, tedy jako zpoplatněná SMS."

Neni vubec pravda. Pak se totiz zadna iMessage neodesle, ale odejde klasicka SMSKA,.

Proste, iMessage, SMS, a MMS jsou tri naprosto odlisne typy, a rici, ze iMessage se odesle jako normalni SMS, je proste nesmysl.

+1/0
18.4.2012 8:18

cating

Re: Pokud je to jako iMessage

Pokud napíšu ZPRÁVU , tak teprve iPhone rozhoduje, zda ji odešle, jako iMessage - na jiny iPhone a nebo SMS. A v případě, že iPhone na druhem konci není na datové síti, tak ji po chvili , kdy se jej pokousi kontaktovat, odešle , jako zpoplatněnou SMS. takže nevím, o jakém nesmyslu to mluvíš. Ale hádat jsem se sem opravdu nepřišel a už vůbec ne s tím nemocným člověkem , který reaguje pod tebou.

0/0
18.4.2012 9:44

anonymousCZ

Re: Pokud je to jako iMessage

Ano, ale nemuzes rici, ze odesle imessage jako normalni sms.

0/0
18.4.2012 10:17

cating

Re: Pokud je to jako iMessage

V podstatě nejsme v rozporu, ale opakuji, pokud iPhone zjisti, že adresát ma iPhone, tak se mu pokusí odeslat zprávu, jako bezplatnou iMessage. Pokud se mu to ale díky momentální nedostupnosti přijímaného iPhone na datové síti nepodaří, tak zprávu odešle, jako placenou SMS a odesílatele na to oznámením upozorní. To, jestli se jedná o iMessage a nebo SMS si určuje iPhone sám automaticky, takže odesílatel nijak neurčuje, zda píše a odesílá SMS, MMS a nebo iMessage. Ten prostě jen napíše zprávu a v jaké formě odejde a dojde, rozhoduje iPhone.

0/0
18.4.2012 10:33

anonymousCZ

Re: Pokud je to jako iMessage

Ale ja vim, jak to funguje :-))

0/0
18.4.2012 10:34

anonymousCZ

Re: Pokud je to jako iMessage

"odesílá SMS, MMS a nebo iMessage. "

Ano. Me slo o to, zes psal:

"tak se iMessage vždy odešle jako klasická SMS"

0/0
18.4.2012 10:38

cating

Re: Pokud je to jako iMessage

Napsal jsem jasně - cituji "POKUD druhá strana není v daném okamžiku na datech ,ale někde mimo dosah datové sítě, tak se iMessage vždy odešle, jako klasická SMS, tedy jako zpoplatněná SMS" . Takže pokud vytrhneš z kontextu jen závěr této věty, tak tam je ten náž "rozpor" . :-)

0/0
18.4.2012 11:25

anonymousCZ

Re: Pokud je to jako iMessage

To "POKUD" nic nemeni na tom, ze se iMessage se NIKDY neodesle jako SMS.

Kdybys misto iMessage napsal obecne "zprava", bylo by to ok.

0/0
18.4.2012 11:51

spelec

Re: Pokud je to jako iMessage

ty si kluku v.l, to nema obdoby

a to VZDYCKY neplati, je treba to povolit, ze se smi iM poslat jako SMS, dale jsou mraky iDevices bez podpory SMS

0/0
19.4.2012 5:26

anonymousCZ

Re: Pokud je to jako iMessage

IM se NIKDY NEMUZE POSLAT JAKO SMS.

Bud zprava odejte jako imessage, NEBO jako sms, NEBO jako MMS.

Dokud nepochopis tento elementarni fakt, nema smysl s tebou diskutovat (a povsimni si tech carek pres NEBO, snad vis, co to znamena)

0/0
19.4.2012 15:17

e-jone

Re: Pokud je to jako iMessage

řekl bych, že to, zda odeje placená sms rozhoduje osoba co má prst na tlačítku a zmáčkne odeslat v době, kdy iMessage je změněná na sms, tak bych za to nevinil telefon :-)

0/0
18.4.2012 10:45







Najdete na iDNES.cz