Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Možná to nejlepší pro letošní rok. Recenze HTC One X

HTC se novým modelem One X vrací na absolutní špičku světové produkce smartphonů. Lépe vybavený chytrý mobil budeme hledat jen těžko. One X navíc skvěle funguje, má dobrou výdrž a nadchne displejem i fotoaparátem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Return

Bez slotu na sd ?

Používám více sd karet ve svém htc incredible s. Nemusím neustále sdílet všechny snímky . Takže až mi incredibl doslouží,poohlédnu se po mobilu se slotem asi u jiného výrobce! Cloud mi nevyhovuje už vůbec :-PRv

+1/0
5.5.2012 8:13

Fido

Že by?

Mno vypadá to, že to je telefon, který konečně dokáže na displeji zobrazit virtuální klávesnici a vga okno současně bez toho aby se vzájemně překrývaly. Když už tedy není HW klávesnice, tohle by mohlo být použitelné.

0/0
17.4.2012 11:44

flajboj82

Můj názor...

iPhone jde po designu (aby to bylo in), HTC a Huawei po technologiích a výkonu...Nokii ve spojení s Microsoft bych do budoucna rozhodně nepodceňoval...čím víc se mobily budou blížit PC, tak tím podle mě Windows phone bude sílit...(8 z 10 PC na světě má Windows)...ale je to můj názor...já osobně tíhnu k jednoduchosti...není pro mě důležitá kvalita focení u mobilu...pro mě je důležitá výdrž a jednoduchost uživatelského rozhraní...každému se líbí něco jiného...

0/0
16.4.2012 11:26

anonymousCZ

Re: Můj názor...

WIndows Phone nema absolutne nic spolecneho s Windows.

Snad jen ten nazev a firmu.

0/0
16.4.2012 11:28

flajboj82

Re: Můj názor...

Asi jako VW se škodovkou, že...? Ach jo...:-P

+1/0
16.4.2012 11:52

anonymousCZ

Re: Můj názor...

LOL.

Pokud mate problem pochopit, ze WP7 a WIndows jsou dve NAPROSTO NEKOMPATIBILNI PLATFORMY, pak je jakakoliv diskuse naprosto zbytecna.

0/0
16.4.2012 12:12

flajboj82

Re: Můj názor...

Psal jsem o době budoucí...Logicky bude strategie Microsoftu tyto platformy umět synchronizovat a sdílet její aplikace...Pokud vidíte dopředu pouze dobu dnes večer a slovo zítra Vám nepřijde do hlavy, tak je dikuze opravdu zbytečná...

0/0
16.4.2012 12:30

komentator-1

Re: Můj názor...

a čo si představujetě pod takoým slovom naprosto nekompatibilní? Myslíte nekompatibilitou přímou podporu vývoje aplikací ve vývojových nástrojích MS, kdy u jednodušších aplikací napsaných pro PC je stačí jenom rekompilovat pro telefon? Případně plnou implementaci synchronizace s Windows telefony v operačním systému pro PC Windows od Vist nahoru? Myslíte tím stejný vzhled a ovládání a aplikací jako MSN messenger či MS Office a i stejný formát dokumentů? Potom ano, jsou naprosto nekompatibilní.

0/0
16.4.2012 13:06

anonymousCZ

Re: Můj názor...

Aplikace pro X86 nelze pouzit na ARM a naopak.

0/0
16.4.2012 14:08

xxdavxx

Re: Můj názor...

mas pravdu predsedo!

0/0
16.4.2012 16:04

anonymousCZ

Re: Můj názor...

8-o

0/0
17.4.2012 10:16

xxdavxx

Re: Můj názor...

to nebylo ironicke. proste mas pravdu, to predsedo je z jednoho filmu.

0/0
17.4.2012 12:07

anonymousCZ

Re: Můj názor...

Ja vim, jen me to prekvapilo.

0/0
17.4.2012 12:19

flajboj82

Re: Můj názor...

Nebylo to myšleno tak, že Windows je stejný....ale firma stejná a sdílení technologií tudíž myšleno tak, že velmi silné zázemí pro úspěch...proto jsem psal, že bych je do budoucna nepodceňoval ve spojení s Nokií...to samé platí pro VW a Škodovku...sdílené technologie...Škodovka by nikdy nedosáhla takového úspěchu bez VW...tak to bylo myšleno...

0/0
16.4.2012 11:55

anonymousCZ

Re: Můj názor...

Microsoft nema zazemi na uspech.

0/0
16.4.2012 12:11

flajboj82

Re: Můj názor...

Člověče, jak to můžete tvrdit...? Máte nějaká konkrétní data, která Vaši tezi podporují?

0/0
16.4.2012 12:28

PiPiiiiiK

"absolutne nic spolecneho"

To není pravda, jelikož cloudovací aplikace, synchronizace, office (v mobilu) a live account bude po příchodu win8 používat mnohem větší část lidí. Samozřejmě existují alternativy od Google atd. Ale s názorem flajboj82 o sílícím wp a totožností s pc verzí se mohu také ztotožnit.

0/0
16.4.2012 12:09

liquido

Re: Můj názor...

Na druhou stranu, jak se budou mobilnízařízení svým výkonem přibližovat počítačům, až jednoho dne splynou, významně se změní poměr sil v neprospěch MS.

0/0
16.4.2012 13:20

flajboj82

Re: Můj názor...

Ano. To je jasné. Potom ovšem výběr telefonu (smart) bude hodně ovlivněn stejnými kritérii, jako je třeba dnes při koupi laptopu a v tom může Microsoft právě získat...Ztratí tedy reálně podíl na trhu total (PC + Tel), ale podíl v prodeji smartphonů může získat...

0/0
16.4.2012 13:36

liquido

Re: Můj názor...

Otázka je, kdy k tomu dojde, mám pocit, že doba, kdy počet zařízení s mobilním OS bude vyšší než počet počítačů s plnohodnotným OS je vzdálený už jen pár měsíců. A ke smazání rozdílů mezi mobilními a desktopovými OS zas tak rychle asi nedojde.

I když kdyby měl MS třeba třetinu všech počítačů by nebyl úplně nevyhovující stav.

0/0
16.4.2012 15:28

xxdavxx

Re: Můj názor...

kurnik, ty se toho porad drzis :( uz z principu, je uplne jedno jak to bude na poli mobilu. PC platformu mobilni platforma neovlivni... PC funguje diky necemu cemu se rika preruseni. Mobily ne. to jsou uplne cizi svety, textovy editore.

0/0
16.4.2012 16:07

liquido

Re: Můj názor...

Víš, to si můžeme povědět za pár let - a nebude jich zas tak moc, jak to vypadá s rozdělením koláčku. Že jsou to dneska různé světy ví každý - ale otázka je, co se stane, až ty různé světy jednoho dne začnou splývat. Nebo myslíš, že k tomu nedojde? Ono jezbytečné, se ti kvůli tomu smát - děláš čest své mu jménu...

Navíc - neměl by js se hrdou přezdívkou "textový editor" holedbat ty sám? Vzhledem k tomu, že jsi dokázal z jednoduché věty "srovnávat facebook s textovým editorem je blbsot" pochopit, že tvrdím, že facebook je textový editor by ti slušela.

0/0
16.4.2012 16:58

xxdavxx

Re: Můj názor...

tak kdyz si pletes platformu a technologii tak si to jmeno zaslouzis trdlo. dokud bude existovat HW roztristenost tak nikdy splyvat tyhle svety nebudou. to je to same jako bys rekl ze MAC splyva z PC... CHAPES ASPON TOHLE?

0/0
17.4.2012 1:44

xxdavxx

Re: Můj názor...

i kdyz tohle byl ode me debilni primer, tak ze SOLARIS splyva s PC je mnohem lepsi. bo ten MAC uz jede na architekture x86.

0/0
17.4.2012 1:47

liquido

Re: Můj názor...

Ale o současnosti se tu nebavíme, bavíme se o budoucnosti - která nebude až tak vzdálená.

Podívej se, co se děje s OS - Apple i MS se snaží přiblížit mobilní OS těm desktopovým - i když z rozdílných důvodů: Apple je silnější v mobilních a láká lidi na povědomé prostředí v desktopech, MS je naopak výrazně dominantní v desktopech a snaží se tuhle převahu zužitkovat v podstatnější podíl na mobilní platformě.

A když si uvědomíš, co lidé dělají na desktopech - banality typu browsení, maily, kancelářský balík + kalendáře, kontakty a případně nějaké firemní aplikace, hry, přehrávání FullHD videa a jeho editaci,všechno už dneska zvládnou čipy v mobilech a tabletech levou zadní.

A všimni si rychlosti, s jakou se výkon čipů zvětšuje.

Otázka není ani tak jestli mobilní a desktopové OS splynou - otázka je kdy a jakým způsobem.

0/0
17.4.2012 10:37

xxdavxx

Re: Můj názor...

no s tim nesouhlasim, ale konecne rozumny nazor tak zkusim taky rozumne. podle me je jediny zpusob jak spojit obe konstrukce vyuzit technologii zalozenou na portletech. cili ze pres webove rozhrani se dostanes k jakekoli i desktopove aplikaci. tam je pak jedno jaky kdo pouzive hw. uvidime. kazdopadne prima podpora arm vs x86 pujde jen diky emulatorum nebo technologiim jako je .NET, musi se proste obejit rozdilna architektura.

0/0
17.4.2012 12:11

liquido

Re: Můj názor...

Dobrý nápad - jinak souhlasit v tomhle přece nemusíme - je to odhadování budoucnosti na základě minulého vývoje, podle předpokládaného rozvoje techniky bez znalosti plánů klíčových výrobců. Takže jen tak kafráme nad docela zajímavým témtem.

Mluvil jsem o splynutí desktopových a mobilních OS, ne o sloučení architektur, tam se shodneme, že to by šlo leda přes virtuální stroje a já tyhle věc nemám rád (problém je ve mě) - byť jsem v javě, flashi a dalších něco spáchal, tak jim nevěřím. Mám rád jednoduchá řešení.

Kdybych měl sázet na budoucnost, tak bych vsadil na budoucí verzi čipů - jsou laciné, rychle se vyvíjejí a jsou i relativně výkoné. A jak jsem psal výše - na ty blbosti, které lidi na počítači obvykle dělají bohatě stačí (budou stačit).

0/0
17.4.2012 15:35

akleen

Jak rikam

uz je to tu nuda, stale ti stejni pomlouvaci, at uz na jedne nebo druhe strane.

0/0
16.4.2012 11:10

OrignalTrotl

Závěr

Podle toho co jsem si zde přečetl, tak existují pouze dva mobily a to Ťamťung a Jebko. Ostatní výrobci by to měli rovnou zabalit, protože karty jsou už rozdané. Minimálně dle názorů některých zdejších chytráků. HTC je mrtvé, Nokia je mrtvá. Apple všechno vymyslel a Ťamťung vše jen kopíruje.  Možná by nezaškodilo si přečíst pár informací o tom kdo vlastní různé patenty na různé Vámi obdivované technologie. A kdo komu vlastně co platí. Ale na obhajobu zdejších diskutérů. Jsou informace ke kterým Vás jen tak nikdo nepustí. A pro lidi co se dívají na mobil jako na Black Box je každý argument jak házení perlí sviním.

+3/0
16.4.2012 10:29

pteryx

Re: Závěr

Když vidím jak se snaží výrobci nacpat PC do mobilu, tak si kladu otázku kdy to lidi přestane bavit. Nakonec je možné, že Nokia + Microsoft nejdou úplně špatným směrem, když se to snaží pro uživatele zjednodušit, spoustu lidí ty Tamagoči nebaví. Vidím na trhu určitou mezeru v tom, že zatím nikdo nezkusil udělat "hloupý" mobil se špičkovými periferiemi. Aby to dělalo ty běžné věci (telefonování, přehrávání filmů, přístup na internet), mělo to kvalitní displej a foťák a aby to nebylo Tamagoči (výdrž na baterky, údržba systému atp.). Uživatel by neměl vědět, že jeho telefon nějaký operační systém vůbec má. Rovněž by neškodilo rozdělit "PDA" funkce a mobilní funkce, proč má být uživatel trestaný za to, že si koupil silný hardware tím, že se nemůže dovolat?

0/0
16.4.2012 11:19

komentator-1

Re: Závěr

nic přece nebrání používat chytrý telefon jako hloupý. K tomu všichni výrobci nabízejí nějakou grafickou nadstavbu, takže kromě aplikací třeba u HTC skoro nepoznáte, jestli máte starý wokennní telefon, nebo androidí, protože vidíte jejich rozhraní sense a musíte se dost snažit, abyste se z něj dostal.

Iphone má jednoduché rozhraní rovněž. To, že si lidi s telefony hrají, neznamená, že je nejde jednoduše ovládat. Spíš mám dojem, že jste smartphone viděl sotva z rychlíku, ale přesně víte, jak by se měly dělat....

+1/0
16.4.2012 13:02

pteryx

Re: Závěr

Že vypadá ovládání smartphone "jednoduše" neznamená, že to není Tamagoči. Pokud chcete být trochu v bezpečí a chcete to mít stabilní, tak byste měl neustále instalovat záplaty a dát si do smartphonu antivir. Je v tom OS pro sálové počítače (Unix), což má svoje zákonitosti. S tím nic nenaděláte. Co si o mě myslíte je úplně vedlejší.

0/0
16.4.2012 16:33

xxdavxx

Re: Závěr

antivir v mobilu je nesmysl pokud uzivatel jen trochu pred instalaci cte, k cemu ta aplikace zada pristup. navic vetsina tech antiviru zaseka system a dost ho zpomali. tohle mi prijde hodne zbytecna vec.

+1/0
17.4.2012 8:53

rub.l

O čem to mluvíte ?

Jako potencionální zákazník chci nakoupit to nejlepší za co nejmenší peníz=nezajímají mě patenty, ale jak dobře koupit... Z tohoto pohledu je S jako jednička na trhu SP laťka, takže se nemůžete divit porovnávaní S vs ostatní. HTC fandím, ale to není důvod, abych koupil 1x, když za stejný peníz můžu mít (dle mého názoru) lepší SP.

0/0
13.5.2012 10:53

Necroman

Nejlepsi? tezko

Mozna to nejlepsi od HTC pro letosni rok, ale jinak urcite ne - uz ted je tu Nokia Lumia 900, ke konci roku prijdou WIndows Phone 8 telefony. Take za par mesicu prijde Samsung Galaxy S III a iPhone 5 - to je uplne jina liga :)

+1/0
16.4.2012 7:54

baraxas150

Re: Nejlepsi? tezko

a ta Lumia a Windows 8 má být jako konkurence? Platforma co se potácí s 1.4% trhu na hranici naprosté neprodejnosti? Pořád sliby, že až přijde mango tak se to začne prodávat, až přijde windows 8 tak se to začne prodávat a nic. jenom lži. MS za celou dobu existence týhle platformy nevydal ani jednou čísla skutečnýho prodeje. Jenom dodávky operátorům a prodaný licence. Proč asi?

0/0
16.4.2012 8:33

Necroman

Re: Nejlepsi? tezko

Windows Phone telefony jsou momentalne nejprodavanejsi na Amazonu a AT&T, maji nejrychleji rostouci uzivatelskou zakladnu a pocet aplikaci na Marketplace. Stejne tak uzivatelska spokojenost prave s WIndows Phone patri k nejvyssim - cca na stejne urovni jako iPhone, daleko pred Androidem.

0/0
16.4.2012 13:32

anonymousCZ

Re: Nejlepsi? tezko

" maji nejrychleji rostouci uzivatelskou zakladnu a pocet aplikaci na Marketplace."

Z nuly se roste vzdy nejrychleji. Napriklad narust z 1 uzivatele na 10 je narust o 1000 %.

FANTASTICKE ;-D

0/0
16.4.2012 14:01

anonymousCZ

Re: Nejlepsi? tezko

"Windows Phone telefony jsou momentalne nejprodavanejsi na Amazonu a AT&T"

Nemate pravdu. Podle prodeju: - iphone 3gs, blackberry 8520, galaxy note, galaxy nexus, palm pixi, motorola MB632, samsung ace atd.

V top 25 neni ani jeden s Windows Phone, viz http://jdem.cz/ufd95

0/0
16.4.2012 14:07

Necroman

Re: Nejlepsi? tezko

Hmm, jeste nedavno brala Lumia 900 prvni dve mista. Ted uz je druha a sesta:

http://www.amazon.com/Best-Sellers-Cell-Phones-Accessories-Service-Plans/zgbs/wireless/2407747011

http://blog.laptopmag.com/nokia-lumia-900-top-selling-phone-on-amazon-beating-android

0/0
16.4.2012 15:28

OrignalTrotl

Re: Nejlepsi? tezko

Jiná liga? ;-D;-D

0/0
16.4.2012 10:13

liquido

Re: Nejlepsi? tezko

Co se HW týká, tak bude patřit ke špičce.

Ale mezi - řekněme - nejdůležitější telefony roku patřit nebude.

0/0
16.4.2012 10:13

Nubby

Re: Nejlepsi? tezko

NO jasne. SGS a iPhone, to je tak jina liga, ze se da na nich i jezdit ;-D

+2/0
16.4.2012 10:45

Andee

Re: Nejlepsi? tezko

SGS3 přijde za dva týdny... prej pár měsíců ;-D

0/0
16.4.2012 13:21

Necroman

Re: Nejlepsi? tezko

No dokonce, jsem celkem zvedavy, pokud vim, tak FullHD telefonu zatim moc neni :-)

0/0
16.4.2012 13:28

xxdavxx

Re: Nejlepsi? tezko

ale jo, uz jsou.

0/0
16.4.2012 16:08

Apophis1

Ta cena je nejak mimo!?

0/0
15.4.2012 21:25

doktor_bota_2

Re: Ta cena je nejak mimo!?

Uvidíme, jak se předvede konkurence, resp. srovnatelné modely ostatních značek, ale mám podobný pocit. Tedy pokud to není v pesos.:-/

0/0
15.4.2012 23:20

Petr.Zametal

QWERTY

Zase bez QWERTY, co s tím? Vždyť to je úplně k ničemu.

0/0
15.4.2012 21:16

doktor_bota_2

Re: QWERTY

Ano, TOBĚ je to k ničemu. Milionům lidí to nevadí.

0/0
15.4.2012 21:24







Najdete na iDNES.cz