Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Samsung představí očekávaný Galaxy S III pravděpodobně 2. května

Samsung představí svůj dlouho očekávaný top model začátkem května. Nyní přibyla další indície, která odhaluje přesný termín premiéry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

debi

Vzhled

Ahoj doufám,že nový Samsung S3 bude vypadat "nověji" než S2 ,aby neudělal tu samou chybu jako Iphone.Jen krátký postřeh ze všedního života,koukám na lidi když volají co mají za značku a všiml jsem si ,že majitelé Iphonu drží svůj přístroj nějak jinak než zbytek obyčejných volajících smrtelníků.Drží ho minimálně v půlce,skoro ve spodní jedné třetině výšky přístroje.Říkám si ,že by se musel iphone takhle držet kvůli problémům s anténou?A pak jsem zaostřil a najednou jsem na to přišel,iphone se drží proto tak,aby bylo vidět logo jablíčka na zadní straně přístroje,pán se s ním náležitě točil a ukazoval se okolí.Bylo mi ho líto ,tak nepohodlně držet mobil jen proto, aby se ukázal.Jen pro info to není útok na apple,tuto firmu obdivuji,jak umí prodat své produkty,jen někteří lidé co je vlastní se chovají jako by měli něco co ostatní mít nemůžou a urážejí v diskuzích ostatní,co je nemají,ti se chytnou vynadají jím do iovcí.A v květnu to vypukne nanovo ,už se těším,tak jako každý rok.

+10/0
14.4.2012 23:50

xxdavxx

Re: Vzhled

vyborne napsane.

0/0
15.4.2012 4:59

majkom

Re: Vzhled

Preco je nutne aby vyzeral inak? Aby ste ho mohli drzat tak, ako pripisujete uzivatelom ip a ukazat tak ostatnym, ze mate sgs 3?;)))

0/0
15.4.2012 9:33

xxdavxx

Re: Vzhled

protoze at s tim souhlasis nebo ne, ale jeden z rozhodujicich faktoru pri koupi noveho mobilu je vzhled...

0/0
15.4.2012 17:01

majkom

Re: Vzhled

s tym samozrejme suhlasim:D ale u SGS sa bavit o designe mi pride zvratene:D

0/0
15.4.2012 18:31

xxdavxx

Re: Vzhled

tak je to mozne, me zase prijdou designove zvracene nove kolekce od armaniho :D

0/0
15.4.2012 19:31

majkom

Re: Vzhled

tak aspon na tom sa zhodneme:D

0/0
15.4.2012 20:03

xxdavxx

Re: Vzhled

hehe

0/0
15.4.2012 21:31

Andee

Re: Vzhled

Nejsmutnější na tom je, že většina uživatelů věcí od Apple taková není. V diskuzích se ale pohříchu objevují právě ty iOvce, které popisuješ...

0/0
15.4.2012 10:53

ODSakEda

Re: Vzhled

Vzhled je pro naivni blbce nebo snoby... Me zajima vykon a vydrz o kdyby vypadal od S2 k neorzeznani! Apropo ajfon udelal chybu hlavne v nerozdilu vykonu a funkci a stale jen LCD displejem a stale nepodporou ledasceho a stale zavislosti na itune...

0/0
15.4.2012 11:06

doktor_bota_2

Re: Vzhled

Meleš nesmysly, ale to u tebe není nic nového. iP4S přinesl oproti iP4 citelný nárůst výkonu plus si jako obvykle pleteš pojmy (LCD/TFT). A design je samozřejmě důležitý, tedy alespoň pro lidi s estetickým cítěním...

+1/0
15.4.2012 11:27

ODSakEda

Re: Vzhled

Pojmy jako AMOLED si jistě nepletu! ;-) Ten oceníš, jako já na svém SG2 především venku na Slunci! A dizajn mi není lhostejný, ale spíše u aplikací, neb na smrtphounu není co vymejšlet, je to hlavně displej- tedy obdélník a hotovo! A důležité je až na něm co se zobrazí a jak přívětivé prostředí a ovládání aplikaců je. Zezadu je to teprve šumafuk a jsem vděčný za matný vroubkovaný odolný plast a ne lesklé klouzající zapatlané sklo přidávající váhu a zvyšující možnost poškození... (zepředu to lépe u dotekáče udělat nejde než- kopromisní = lesklé... sklo) Mechanická odolnost je u mobilního přístroje "až"  na 1. místě před vzhledem, alespon pro mě! Pro mě!!! - opakuji pro jistotu. Ty si kup třeba celoskleněný nebo pozlacený...;-D

0/0
15.4.2012 14:37

doktor_bota_2

Re: Vzhled

Napsal jsi "Vzhled je pro naivni blbce nebo snoby" - já tam nevidím, že bys napsal něco takového, co pro jistotu 2x opakuješ, trollíku. Zbytek neřeším, jsi technický diletant.

0/0
15.4.2012 14:45

ODSakEda

Re: Vzhled

Technická nadšenec, to přiznávám, ale technický diletant??? To jakože nerozumím technice jen kvůli tomu, že mi nezáleží až tak na jejím vzhledu ale funkčnosti a spolehlivosti?!8-o... Já hlavně nésu ten naiva co jej dostane pouze dizajn! Mě zajímá co to umí a ne jak to vypadá! :-P

0/0
15.4.2012 15:01

doktor_bota_2

Re: Vzhled

Že jsi technický diletant soudím z toho, že nevidíš technický (výkonový) rozdíl mezi iP4 a jeho nástupcem, jak jsi napsal, ačkoliv tam je a nemalý. Jinak řeč je o nástupci SGS2 a je tedy vrcholně nepravděpobné, že by neměl výkonná střeva - proto tvůj výsměch kvůli něčemu, co krom toho může být pro někoho taky důležité, působí stejně trapně, jako tvá nevědomost.

0/0
15.4.2012 15:19

xxdavxx

Re: Vzhled

navic, ne kazdy sleduje co v tom mobilu je, staci ze to vola a pise smsky, vse navic je bonus, a myslim si ze drtiva vetsina se nejdrive na ten mobil podiva nez zacne zjistovat co je uvnitr. mobil ktery se mi nelibi si proste nekoupim.

0/0
15.4.2012 17:03

ODSakEda

Re: Vzhled

Kdo jen volá a SMSkuje si nekoupí smartphoune za víc jak 15.000kč!...;-)

0/0
15.4.2012 19:15

xxdavxx

Re: Vzhled

to by ses divil... prave proto ze je to in a cool...

0/0
15.4.2012 19:32

ODSakEda

Re: Vzhled

No šak poudám - pro blbce a snoby...

0/0
16.4.2012 9:09

petrxl

Re: Vzhled

Ano ocení to zejména grafici u vývojářů her, že už konečně můžou použít kompresi textur a efekty, které jsou u nejnáročnějších her pro Android běžné a taky že už konečně lze nahrávat v 1080p, kde by starší verze jablka nestíhala, no a pak je posun snad už jen fotoaparát, který je shodný s tím v SGSII (Sony), jinak vše při starém.

0/0
15.4.2012 19:16

OrignalTrotl

Re: Vzhled

Tady na tomto příkladě je přesně vidět jak příznívce jiného fotbalového týmu hájí svůj klub. Odolnost má ten Váš ťamťung stejně mizernou jako iPhone. Viděl jsem pár kousků, které jenom spadly na zem a bylo po nich. I blbá stará Nokia za 1 u operátora vydrží víc. Samsung má jediné ESO v rukávu a tou je AMOLED display. To, že má ten display přesycené barvy až hanba je druhá věc. ;-)

0/0
15.4.2012 16:57

xxdavxx

Re: Vzhled

tak to s tebou moc nesouhlasim. sefovi spadl na zem iphone a okamzite pavucina, oprava tri tisice. moje xperia mi spadla asi trikrat, a je v pohode... presycene barvy souhlasim, ale kazdemu vyhovuje neco jineho.

0/0
15.4.2012 17:05

majkom

Re: Vzhled

jezis, to je diskusia o nicom, na jednom priklade robit zavery, kolegov iphone letel pri vytahovani kajaku, na kamene, odrazil sa dokonca roh, ale frci, ziadna pavucina... moj letel asi z metrovej vysky na kachlicky, cez celu chidbu po nich a mam tam par vlasencovych skrabancov, ale nebudem na zaklade toho tvrdit ze iphone je nerozbitny:D

0/0
15.4.2012 18:34

xxdavxx

Re: Vzhled

ty to asi nechapes... jde o to ze, sklokeramika je sice na omak fajn, ale rozhodne nachylnejsi k poskozeni. proto jsem psal, ze kazdemu vyhovuje neco jineho. a nevykladej mi blbosti... iphone je jeden z nejcitlivejsich telefonu na poskozeni obalu, takze tyhle pohadky si nech pro sebe, nebo budes za trotla co neuzna nic co se mu nehodi do kramu.

0/0
15.4.2012 19:34

majkom

Re: Vzhled

hm,pohadky, dal som ti dve realne skusenosti, presviecat ta nemienim, je mi to sumak, ver svojej jedinej pravdivej prihode so sefom:D doteraz slusna diskuse s tebou konci, skoda

0/0
15.4.2012 20:06

xxdavxx

Re: Vzhled

pro me za me... tvuj primer byla taky jedna pravdiva story z kamosem... obecne, majitele iphonu nad tim ze jejich phone je nachylny na ruzne skrabance a ulomky je vseobecne znamy, nevim, proc by to co ti pisu nebylo v ramci slusnosti...

0/0
15.4.2012 21:34

majkom

Re: Vzhled

hele, ja sem napsal svoju skusenost, kamosovu skusenost, ale negeneralizujem z nej tak ako ty... to je vsetko, o pohadky nejde... sice je sklo nachylnejsie, ale robit z toho vedu v zmysle, ze pomaly ten telefon nemozes polozit bez toho aby sa ti nerozbil je blbost

0/0
15.4.2012 23:42

xxdavxx

Re: Vzhled

generalizuju? to je dost zvlastni nazvat generalizaci fakt, ze sklokeramika je nachylnejsi na narazy nez plast... jak jsem psal vyse, nepochopils me.

0/0
16.4.2012 0:00

kontratrakt

Re: Vzhled

no ja mam iP4 poskrbanej tak ze by ho nikdo nevzal ani v bazaru...tolikrat mi spadnul ze bych to nespocital...ale mam na nem bumper. Myslim ze bez toho narazniku by neprezil...uz jen z toho duvodu ze je docela neprijemne ho drzet bez nejakyho krytu... Pro me to tedy neni duvod...jestli telefon vydrzi vic nebo min pri padu. Kdybych si vybiral telefon podle toho jak se drzi...byl by to jiste Nexus S...ten je proste na drzeni luxusni :o)

0/0
15.4.2012 19:04

xxdavxx

Re: Vzhled

tak zase je fakt ze pocitove je iphone na drzeni hodne dobry, nexus s jsem v ruce nemel, ale mel jsem SG2 a to mi opravdu prislo takove trosku divne, ne ze bych si nezvykl, ale ten prvotni dojem byl divny :)

0/0
15.4.2012 19:37

ODSakEda

Re: Vzhled

1, Tamtung SG2 má kolem akleného skla kovovou dutou nárazníkovou lištu vystupující skoro 1mm nad sklo a zezadu odolný plast! Díky těm lehkým zádům tak netrpí při pádu neb má menší hmotnost než iPhone s těžkým sklem i vzadu kde i toto má většina mojich známých na iPhonu prasklé neb onoje skla vystupují skoro 1mm nad rámeček!...

2. Přesycené barvy???8-o Vy neumíte nastavit jas a saturaci displeje na SG???8-o;-D . . .

0/0
15.4.2012 19:19

majkom

Re: Vzhled

AMOLED je vyhra ;-D zlta biela, celkovo preexponovany kontrast, uzivaj si to, ja verim ze apple na tuto tragicku technologiu ani nepomysli

0/0
15.4.2012 18:33

kontratrakt

Re: Vzhled

no nerekl bych ze ta technologie je tragicka...ale s vernosti mas pravdu.

0/0
15.4.2012 18:49

petrxl

Re: Vzhled

Apple o OLED usiloval, ale Samsung jej poslal do patřičných míst, tak to holt dopadá, když firma nemá vlastní HW vývoj a musí žebrat u konkurence, jinak kontrast a barvy lze regulovat, nikomu nebrání zůstávat u továrního nastavení a u SGSII ta možnost je přímo v systému.

0/0
15.4.2012 19:05

kontratrakt

Re: Vzhled

ale nedostanes se nikdy na vernejsi barvy...a stale jsem nikde necetl oficialni zpravu o tom ze samsung technologi Amoled nechtel applu prodat...

0/0
15.4.2012 19:13

petrxl

Re: Vzhled

Tak z marketingového hlediska je naprosto logické, že Apple nebude svoje neúspěchy oficiálně zveřejňovat.

0/0
15.4.2012 19:18

kontratrakt

Re: Vzhled

tech kachen tady bylo tolik...ze je tezke necemu verit. Spis bych tomu neveril...pac treba ted novy ipad ma display s certifikaci true RGB. Takze bych rekl ze Apple radeji pujde do neceho co mu vernost u dispalyu zajisti, nez aby sel do technoligie ktera je treba revolucni, ale v podstate deklasuje samotnej vizualni zazitek na kterem jsou jeho vyrobky zalozeny.

0/0
15.4.2012 19:27

petrxl

Re: Vzhled

Jedna z těch zpráv byla třeba že si Apple předobjednává u Samsungu kapacity na výrobu OLED displejů což by asi dost těžko vyvracelo tvrzení že o OLED nemá zájem.

0/0
15.4.2012 19:36

xxdavxx

Re: Vzhled

asi tak, navic samsung byl jedinou firmou ktery dokaze vyrabet ultrajemne displeje coz by to celkem vysvetlovalo. akorat nevim proc je teda nestrka do svych telefonu.

0/0
15.4.2012 19:40

kontratrakt

Re: Vzhled

mozna z toho duvodu ze by nepokryl kapacity...coz by bylo docela logicke.

0/0
15.4.2012 19:49

xxdavxx

Re: Vzhled

muze byt. ale prijde mi to divne, pokud nekdo vyrabi neco pro nekoho jineho, a to neco je kvalitni, proc to nepouzit u sebe. nevim, nechapu to moc.

0/0
15.4.2012 21:37

anonymousCZ

Re: Vzhled

Displeje pro iphone vyrabil LG.

0/0
15.4.2012 21:12

xxdavxx

Re: Vzhled

no to si nemyslim, mam pocit ze tu byl clanek o tom, ze prave lg neuspel, protoze jen samsung to dokaze v te jejich kvalite a mnozstvi...

0/0
15.4.2012 21:36

anonymousCZ

Re: Vzhled

Pletes si iPhone a IPAD.

0/0
16.4.2012 13:14

xxdavxx

Re: Vzhled

aha, mas pravdu, dik.

0/0
16.4.2012 16:30

kontratrakt

Re: Vzhled

ja nerikam tak ani tak...jen si nemyslil ze by to byla az takova vyhra...ne dokud ta technologie nebude dotazena. Ke vsemu nevim jak se to dela v asii...ale pokud zasilam nekomu "zakazkovej list" dohodnu se nejdrive na podminkach a pak si podepiseme smlouvy. To je oficialni cesta. Ale mozna to mohlo byt jen predbezne obednano mailem a voni jim proste rekli ze jim je z nejakeho duvohu nedodaj...kdo vi?!

0/0
15.4.2012 19:47

majkom

Re: Vzhled

stavat argumentaciu na rumours, ako sa ti paci iphone 5? :D pred par mesiacmi mal vraj vist... ako som uz pisal, dufam ze amoled v iphone neuvidim, sucasne display ip je z mojho pohladu lepsi ako amoledy (jeden mam doma, od samsungu)

0/0
15.4.2012 20:08

xxdavxx

Re: Vzhled

proto pisu ze je to vec nazoru. nekomu se ty prepalene barvy libi, neni problem se sluncem atd. nekomu ne. imho, oba displeje maji neco do sebe. ja mam bravia engine a nepoznam rozdil od iphoackeho nebo sg2 displeje. to bych musel si dat oba telefonu az k nosu a pozoroovat raster. a kdo to dela.

0/0
15.4.2012 21:40

majkom

Re: Vzhled

no ja mam ip a samsung, a ten samsungaci display sa mi proste nepaci, vdaka nemu som zistil, ze zlta biela ma stve viac ako seda cierna:D

0/0
15.4.2012 23:43

xxdavxx

Re: Vzhled

tak sam vis ze ze zlute bile udelas normalni bilou celkem v pohode :) vzdyt je tam na tom milion hejblatek :)

0/0
16.4.2012 0:03







Najdete na iDNES.cz