Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co se vám nelíbí na iPhonu 4S: největší kritiku slízly iTunes

Po redakční kritice mobilního telefonu Apple iPhone 4S přišla řada na čtenáře Mobil.cz. Nejvíce vám na jablečném telefonu vadí nutnost používat iTunes, nedostatečně využitá technologie Bluetooth či absence FM rádia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

romsad78@gmail.com

Bude siri v češtině

jestli ano kdy

0/0
17.4.2012 13:18

Smrtžvatlalům

 



0/0
14.4.2012 19:36

MartinRascal

Dodatek

... a když tu nadáváte na iOS jsem zvědav co řeknete na Windows phone. Muj názor: Struktura menu windows phone je asi jako vysypat igelitku plnou pořadačů z cd na hromady a pak v tý hromadě hledat jedno konkrétní cd. Design je naprosto vedle a ani po 15 minutách v prodejně o2 jsem v telefonu nenašel pokročilejší funkce jako je nastavení vlastní tapety nebo nějakou možnost vytvořit složky na ten bordel v menu

0/0
14.4.2012 17:27

p.alič

Re: Dodatek

Jj, věčná škoda, že Nokia umrtvila Meego, které má krásné čisté a funkční rozhraní. Obávám se, že orientace na ty ohavné dlaždice jim moc dobrého nepřinese, i když finanční možnosti MS jsou v podstatě bez limitu.

0/0
14.4.2012 21:20

icepoint

Re: Dodatek

Ohavné,snad, pro někoho, ale geniálně funkční a použitelné a přehledné.Na co se líp trefím- na ikonku cca 8krát 8 mm nebo poslepu na dvojnásobně velkou dlaždici i poslepu??Možná ženy s krátkými nehty a útlými prstíky to maj snažší, ale ne normální chlap.

0/0
15.4.2012 13:00

icepoint

Re: Dodatek

Vážně???, mám je, WP a žádná nic neříkající volba jako obecné apod tam není.Systém je rychlejší než iOs, i když to je nepodstatné. Dlaždice ukazují spoustu informací. Složky- proboha, to je překonané nebo bude s WIN 8 už i na PC a ne tak na pididispleji mobilu.Najdu jakoukoli aplikaci do cca 3s max.Tři rychlé kliknutí. Listovat po několika obrazovkách otevírat a zakládat různé složky, na co proboha. Pokud ovšem nejsem magor a nemám na jednu věc 10 podobných aplikací, pak smysl složky chápu, ale ne rozum uživatele.Tapeta- hm- NASTAVENI-ZAMEK+TAPETA-ZVOLIT TAPETU,tj.naprosto jasné,po dvou krocích.Systém mrtvých ikonek iphone je nejzaostalejší ze všech mobilních platforem. I widgety Androidu jsou lepší.Navíc už z logiky patlání po displeji- nač ikonky se spoustou černého-nevyužitého místa mezi nimi- akorát se musím více snažit, abych se trefil-jak nelogické.

0/0
15.4.2012 12:36

liquido

Re: Dodatek

Tak ono těch hodnocení je hodně, a některá se liší od toho Vašeho.

Třeba tohle je celkem solidní plátek a porovnává Lumii (jakožto top WP) s iPhonem.

A Lumia úplně nevyhrála: http://www.businessinsider.com/should-you-buy-the-nokia-lumia-900-or-iphone-2012-4

Ale podobných hodnocení není problém najít spoustu, s různými úhly pohledu a různými výsledky.

0/0
15.4.2012 12:43

icepoint

Re: Dodatek

Tak to je subjektivní-hned s prvním nemohu zcela souhlasit, ale pravda, němel jsem lumii 900 v ruce, ale dle recenzí má obraz zcela jinde než iPhone. Souhlasím, ne rozlišení, ale proboha, k čemu na pididispleji iPhonu velké rozlišení. Mám 60 palc.plasmu, čumím na to cca ze 3 m ,jen full hd-víc není a nevidím pixely!!! S některými hodnoceními v tom článku bych souhlasil, s některými vůbec, viz bod 1, nebo kamera- chci li kvalitní foto nebo video, koupím si zrcadlovku nebo full hd kameru se slušným objektivem, na chvilkový záznam mi stačí de fakto cokoli., Foto a video z iPhone jsem viděl na jen 52 palc.plasmě, v zásadě nekoukaltelné, jen pokud bylo natáčenoi a focena za jasného krásného počasí, pak jakž takž.i můj 8 let starý 5MPX polozrcadlový canon udělá fotku, kde se jakýkoli mobil ůže jít zahrabat.

0/0
15.4.2012 12:55

liquido

Re: Dodatek

Ono se spoustou věcí nemusí každej souhlasit ani z druhý strany - ale ono o to ani nejde.

Sám nejsem fanda hustejch pixelů - vlastně by mi stačilo třeba rozlišení z prvního iPhona - jemnější kresbu bych bez váhání vyměnil za delší výdrž - stejně pár milimetrů navíc, nebo váhu.

Ambice dělat HD video na telefonu je podle mého omyl - nikdy to nebude koukatelný - a právě v méně ideálních podmínkách - třeba za šera, se to projeví pokaždý.

Na druhou stranu, když si vzpomenu na svojí první kameru - kvalitu obrazu, cenu, velikost, váhu, odolnost - párkrát jsem koupil nový modely a vždycky jsem se radoval, jakej technologie udělaly pokrok - je to strašnej rozdíl. Chci říct, je možné, že jednoho dne budou i videa v HD natočená na telefonu koukatelný.

0/0
15.4.2012 16:03

icepoint

Re: Dodatek

Doplnění- nicméně chápu, že design WP je velmi konzervativní a nemusí se líbit každému hned. Ani mně se hned nelíbil po omalovánkách WM 6.5 a Androidu. ALe používáním jsem zjistil, jak je to skvělé, použitelné a jednoduché, funkční. Ikonky bych už nechtěl ani za nic.

0/0
15.4.2012 12:44

liquido

Re: Dodatek

No, tak vidíš to, mě se třeba WP líbí, vlastně se mi líbí i ta nokie...

0/0
15.4.2012 19:00

p.alič

Re: Dodatek

Mně taky. Nokii totiž slouží ke cti, že si stále jde svojí cestou, co se týče vzhledu a přináší tak do světa aspoň trochu elegance, narozdíl od všech těch samsungů a jiných htc, co prostě obkreslili iPhone a nahráli do něj malware.

0/0
16.4.2012 8:06

liquido

Re: Dodatek

Taky jsem čekal od firmy jako je google trochu inovativnější přístup.

A dále oceňuju i RIM - taky dělá co může a snaží se o vlastní řešení, byť mu to teď zas tak nejde, držím jim palce.

Podobně MS - i když tam mě mrzí, že opustili WM, tedy koncept počítač do kapsy, který sice neměl šanci být mainstreamem, ale mohl být zajímavou alternativou a uživatelská obec nebyla zas až tak malá.

0/0
16.4.2012 10:11

p.alič

Re: Dodatek

Ono to RIMu jde a v korporátní sféře se kvůli svýmu kvalitnímu zabezpečení asi udrží. Bohužel si ale dost uškodili s Playbookem, tedy s odfláknutým softwarem.

0/0
16.4.2012 13:05

liquido

Re: Dodatek

V korporátní sféře se RIM udrží, ale nemá to jednoduché a na jeho místo se cpe třeba iOS.

Oni už na to přišli sami, že byla chyba cpát se do mobilů pro pro všechny a že jejich místo je ve firmách.

0/0
16.4.2012 17:17

MartinRascal

Mass storage neni?

Vždyť existuje aplikace která tuto možnost dokáže. Nainstalujete si do iPhonu aplikaci a pak přes iTunes nahážete jakákoliv data jakoby do té aplikace. Samozřejmě ty věci nemůže spouštět v mobilu ale tak pokud někomu chybí tohle jde jenom o to že lidem vadí to že nemůžou stahovat hry v hodnotě 50 kč z warezů a musí si je kupovat přes iTunes. To jsem vždycky nesnášel tohle že radši někdo jailbreakem přijde o záruku než aby si těch pár aplikací koupil za 200 kč celkem. Já když jsem iPhona měl tak jsem využíval cca 100 aplikací z toho bylo 75% placených a fakt mi nevadilo dát 20 Kč za hru nebo aplikaci. Teď mám Androida a i přes možnost kopírovat hry z ulož.to zadarmo prostě občas nějaký peníze vydam a tu hru koupim i přes to že mam ROOT a že vydam 50 Kč za aplikaci(a to je hodně dobrá app za tuhlůe cenu). Řikam ti proto protože když budete vy vytvářet aplikace a budou vám je nějaký parchanti nahrávat na ulož.to zadarmo tak vás to taky bude štvát jako tvůrce

0/0
14.4.2012 17:19

truthspeaker

Re: Mass storage neni?

Ještě mi poraď, jak do multimediální jednotky mého auta nainstaluju iTunes, aby se mohla připojit k datům na iPhonu. :-P

0/0
15.4.2012 21:04

liquido

Re: Mass storage neni?

U většiny značek to je více než snadné: http://www.apple.com/ipod/car-integration/#mercedes

K čemu chceš ten iTunes připojit? iTunes jistěnebude potřeba... Neboj.

0/0
16.4.2012 10:06

p.alič

pokud

někdo nenajde v tak blbuvzdorném systému jako je iOS nastavení klávesnice, tak nechápu, jak takový člověk zvládne zavázat botu nebo uvařit kafe.

+1/0
14.4.2012 14:21

icepoint

Re: pokud

Našli jsme to chytráku, ale ne hned- co se tak asi schovává za volbou -OBECNÉ - jak výstižné a stupidní  !!! U windowsu NASTAVENÍ-KLÁVESNICE-VOLBA PSANÍ. A teď, co je lepší!!! IMODLA samozřejmě8-o

0/0
15.4.2012 13:07

p.alič

Re: pokud

Pochopitelně. iOS není žádná modla. Jenom OS pro mobily, který je funknční, vypadá krásně a všichni se ho snaží lépe nebo hůře kopírovat.

0/0
16.4.2012 8:04

KarelPl

pekne

Tyhle PR články a antireklama na ajfouny nemají chybu. To je jako napsat ve článku o tom, co se lidem nelíbí na Škodovce, že nejede 400 km/hod a že nemá hranatá kola, ale jen kulatá a že nemá spotřebu 3 l/100. :-)

0/0
14.4.2012 14:19

BigpetBig

Re: pekne

Chtít po Śkodovce 400 km a hranatá kola může chtít pouze nesvéprávný jedinec, chtít např. posílat něco přes BT naopak není vůbec od věci. Ten příměr už více mimo být nemůže. ;-)

0/0
14.4.2012 15:18

KarelPl

Re: pekne

Jasné, že jo. O takových věcech, jako je BT by měl článek být a ne o tom, že se musí denně nabíjet, nebo, že když upadne, rozbije se (což jsou vlastnosti většiny smartphonu.

0/0
14.4.2012 16:14

MartinRascal

Re: pekne

každý telefon po pádu je mrtvý. Mě ale upad tehdy iPhone do vody a ještě vesele fungoval půl roku a pak jsem ho prodal do zastavárny jako že je ok :D

0/0
14.4.2012 17:21

KarelPl

Re: pekne

Já jsem zase jednou chytal ryby a vytáhl jsem lampu, která ještě svítila.

0/0
14.4.2012 17:36

KarelPl

Re: pekne

Přesně tak, o tom (BT & spol)

měl článek byt a ne o tom, že se musí každý den dobíjet., nebo že když upadne, rozbije se. To jsou vlastnosti téměř všech smartphone.

0/0
16.4.2012 10:39

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

jako socka z gheta si o

ifounu myslim jen to nejlepsi;-D

0/0
14.4.2012 12:54

xxdavxx

Re: jako socka z gheta si o

:D

0/0
14.4.2012 16:54

liquido

Návrh pro pana navico

Přemýšlel jsem o tvém příspěvku, že tě obtěžuje, jak vytahuju staré nezodpovězené otázky a reaguju na věci, které si podle mého reakci zaslouží a zapleveluju jimi diskuzi. Což ti, na rozdíl ode mně, jak se zdá vadí víc, než diksutéři, kteří lžou a vykrucují se. Protože tě respektuju, mám pro tebe návrh, který problém může vyřešit, pokud na něj přistoupíš.

Když se obětuješ a prohrabeš se nějakým tím případem a rozsoudíš nás, přijmu to a vyvodím z toho důsledky.

Navrhuju čerstvou debatu s panem xxdavxx o tom, že srovnávat aplikaci instagram s fotoeditory je stejná blbost, jako srovnávat aplikaci facebook s textovým editorem, což pochopil, že tvrdím, že facebook je texťák (nechápu jak). Pak do toho přimotal jabka, hrušky a AJAX. Takže bych tě, pokud na to přistoupíš docela litoval.

Když mi napíšeš, že je xxdavxx v právu a útočí na můj chabý intelekt oprávněně a jeho vysvětlení je logické, AJAX do diskuze samozřejmě patří - liquido definitivně zmizí a neobjevím se ani pod jiným nickem.

0/0
14.4.2012 10:39

liquido

Re: Návrh pro pana navico

Když mi napíšeš, že je to hlupák, ale že ti podobní lidé s podobným přístupem ne zdejší diskuzi vyhovují a není nutné proti nim vystupovat a moje příspěvky, které na podobné věci upozorňují jsou nemístné - no, tak by mě pro tuhle diskuzi, kde by i pro rozumného diskutéra bylo přijatelnější lhní, zkreslování skutečnosti a vyhýbání se odpovědi bylo opravdu škoda a liquido by zmizel.

Vím, že po tobě chci otravnou věc, ale tahle diskuze bude mít takovou úroveň, jakou tu lidé připustí - takže, kromě toho, aby ses podíval na pár písmenek po tobě chci, aby ses rozhodl, jestli ti jde o úroveň diskuze, nebo je lepší zbavit se otravného liquida.

Myslím, že za to by ti pár antijabčáků dost zatleskalo - což ale neznamená, že by to byla správná věc.

Upřímně by mě mrzelo, kdybys to po svém včerejším příspěvku nedotáhnul a nevěnoval tomu ten čas. Linky pošlu když budeš chtít pošlu.

0/0
14.4.2012 10:42

cating

Re: Návrh pro pana navico

A opravdu tě baví takto pitvat diskusi ,navíc na základě blábolů některých jedinců ? Znám lepší náplň svého volného času. Také sem chodím často, ale snaha o rozumnou a hlavně věcnou diskusi s některými jedinci je právě ztrátou toho času a házení perel a tak jsem ji u některých konkrétních jedinců vzdal.:-) Budou stejně stále dokola žvanit ty své duchaplné urážky a moudra, aby ,když už nemají holku a nebo kamarády,mohli honit zde své ego, když je jejich okolí naprosto ignoruje. Obdivuji tvou trpělivost, ale tvá snaha o konkrétní rozumnou diskusi se zaslepenými jedinci je naprosto promrhaná energie. :-)

+1/0
14.4.2012 11:57

liquido

Re: Návrh pro pana navico

A upřímně - to, baví nebaví v tom nehraje roli. Že jsem dostal od celkem rozumného člověka najevo já, že v diskuzi je špatné trvat na odpovědi kecálka (jestli to případně pan navico posoudí jinak, tak to vemu s omluvou zpět) a že tím zapleveluju diskuzi - je docela dobrý signál, abych popřál, ať si tu super diskuzi, kde může kdokoliv beztrestně plácnout cokoliv a provokovat užijou.

Stačí rezignovat... Je to snadné a bezbolestné. A zase tu někdo bude remcat, že zdejší diskuze má mizernou kvalitu. Ta diskuze má takovou kvalitu, jakou si zasložíme - a když tu nedáme najevo člověku, který kecá, vykrucuje se, že se chová trapně - nemáme co remcat.

0/0
14.4.2012 12:45

cating

Re: Návrh pro pana navico

Nejsme v rozporu, ale já osobně už určité lidi ignoruji a řeším to neustálé spamování , zesměšňování a urážky jinou cestou. Tito lidé skutečně nestojí za žádnou diskusi a už vůbec ne za rozumnou a věcnou. Chodí si sem jen léčit své mindráky , protože ve svém reálnem životě jsou neviditelní a pro své okolí nezajímaví. :-)

0/0
14.4.2012 14:02

xxdavxx

Re: Návrh pro pana navico

textovy editor liquido je veren svemu grafomanstvi. po te co zvladl zapnout pocitac, hrave zvladl i umeni psat, dlouhe a objevne prispevky, jen ma porad problem s psanym textem :D jeho neutuchajici myslenkove pochody se stavaji gejzirem genialnich myslenek a kazde jeho slovo vepsano do stranek diskusi idnesu je treba tesat do kamene tak aby poslouzilo dalsim a dalsim generacim, nebot genius ducha musi byt zachovan po dalsi generace :D trdlo :)

0/0
14.4.2012 17:00

liquido

Re: Návrh pro pana navico

Víte pane učiteli - tohle se Vás už netýká. Prostor pro vyjádření jste dostal anevyužil. Jestli pan navico přijme mojí výzvu a já budu rád, posoudí to co jste dokázal napsat.

Takže, pokud pan navico řekne, že Vaše vyjádření dávala smysl a všechno jste mi objasnil, čekejte mojí omluvu.

Zatím se na Vás budu dál dívat jako na přihlouplého agresivního ubožáka, který příspěvek, že srovnávat aplikaci instagram s fotoeditorem je stejná blbost jako srovnávat aplikaci facebooku s textovým editorem dokáže pochopit jako facebook je textový editor. Podobné výkony musí Vaše okolí traumatizovat.

A vysvětlení s AJAXem, jabkama a hruškama taky bylo hodné velikána Vašeho formátu - mimochodem, co má společného aplikace Facebooku s AJAXem(?), a co má aplikace Instagramu společného s AJAXem(?) a co jsou jabka a co hrušky se Vás ani neptám - a nechám to posoudit někoho třetího.

Jistě panu navico také věříte - je spíše z Vašeho tábora, že?

0/0
14.4.2012 17:27

xxdavxx

Re: Návrh pro pana navico

tunto:)

0/0
14.4.2012 18:32

liquido

Re: Návrh pro pana navico

O tom mluvim.

Odkazy na naše předchozí diskuze panu navico s potěšením poskytnu - vzhledem k tomu, jak razantně do toho vstoupil a zaujal jednoznačný (pozoruhodný) postoj "lhaní a vykrucování je v diskuzi přijatelné, ale dobývání odpovědí z trollů zapleveluje diskuzi" by to měl dotáhnout do konce.

Ale spíš se tomu vyhne a vycouvá, což bude smutné, vzhledem k tomu, jak razantně se zapojil.

0/0
14.4.2012 18:59

xxdavxx

Re: Návrh pro pana navico

vždyť ty nic nevíš tak jak můžeš s někým diskutovat? trdlo

0/0
14.4.2012 19:10

liquido

Re: Návrh pro pana navico

S tebou diskutovat opravdu nedokážu - to máš pravdu... z tebe dostat něco podobného odpovědi, to by pan navico vyskočil z kůže a napsal dalších 10 příspěvků jak je hrozné, když liquido zapleveluje diskuzi při snaze získat od trolla odpovědi.

ale drobné posuny jsou - třeba jsi už přišel na to, že aplikace instagramu a facebooku s ajaxem nesouvisí - no, v rámci diskuze bych souhlasil, ale zasloužilo by si to rozvést, ale to nechme být. Otázka teda je, proč jsi to do diskuze tahal? (Nečekám odpověď)

A pak že je facebook redakční systém (a tedy není textovým editorem) - což vzbuzuje další otázku - proč na mě útočíš kvůli větě, že srovnávat facebook s textovým editorem je stejná blbost jako... (Nečekám odpověď) A jak jsi, proklatě přišel na to, že tvrdím, že je facebook texťák, to asi nevíš sám?

A o NSDAP, který byl dobrý ale stal se něčím špatným, když se stal nacismem jsme se taky bavili - mimochodem, program NSDAP je z roku 1925 a členové strany se jmenují nacisté od začátku - hlavo.

0/0
14.4.2012 19:40

xxdavxx

Re: Návrh pro pana navico

jsi blázen prcku. fb s ajaxem souvisí. a napověda pro tebe,nejedná se o fotbalový klub.

0/0
14.4.2012 21:01

liquido

Re: Návrh pro pana navico

Tak už jsi toho napsal moc a málo spal, tak se ti to motá - fb, aplikace fb, já, další nicky, pravda, fantazie, sny...

Mrkni na tohe vlákno o AJAXu, hochu: "FB aplikaci se to vubec netyka, tyka se to facebooku jako takoveho. Chlapce, cti, uc se, ptej se ucitelu, pak diskutuj. Ty mi silne pripominas holzmanna... , coze banjo? takova basa ze jo :) doporučit nevhodné? vlákno xxdavxx 8.4.2012 14:18reagovat"

Takže... To znamená, že jsi zase mlel o něčem úplně mimo téma? Jaké překvapení! Máš v hlavě tolik témat, jak jsi se holedbal, ale tahle jednoduchá diskuze je na tebe zjevně moc.

Víš co na tobě nejvlíc miluju - jak vždycky něco něco vytáhneš mimo téma (třeba AJAX) - a domníváš se, že to druhá strana nechápe.

Takže už víme, že jsi mlel o AJAXu omylem, prostě jsi si spletl FB a aplikaci FB - no, upřímně, jen trouba jako ty by to zatahoval do naší debaty, takže to je stejně skoro jedno - prostě jsi se zmýlil, stane se. Ale jako šašek jsi geniální!

0/0
14.4.2012 21:44

liquido

Re: Návrh pro pana navico

Ale aspoň jsme se posunuli.

je fakt škoda, že jsi se nevjenoval třeba těm dalším věcem, které jsi nablábolil, ty génie ušatá, třeba k tomu, jak jsi mohl pochopit tak jednoznačné a jednoduché vyjádření takhle blbě? Asi se ti nechtělo... No nedivím se ti, taky by se mi a tvém místě nechtělo.

Mimochodem - když jsem si přečetl o čem všem jsi připraven hovořit, tak jsem se rozesmál - když tvrdíš, že tyle věci tě živí, nechci si představit diskuzi o tématech, kterým se věnuješ amatérsky a rozumíš tomu ještě míň - a co třeba víš, to stejně nesložíš se svojí kapacitou dohromady.

0/0
14.4.2012 21:49

xxdavxx

Re: Návrh pro pana navico

mluvis nesmysly, prekrucujes kdo co rekl, hazis nesmyslne odkazy. a ted mi rekni jak si predstavujes diskuzi? ty reknes neco, co kdyz ti na to neco namitnu, tak otocis a zacnes hazet nesmyslne a urazlive komenty. pak si nekde neco prectes, a delas ze tomu rozumis spoustu let prcku. tak zkus se nad tim zamyslet, proc jsi tady pro smich. me se muzes smat jak chces od tebe to neberu.

0/0
15.4.2012 18:00

liquido

Re: Návrh pro pana navico

No jo, jsem hroznej... Ale víš co? Mážeme to lidně vrátit zpátky na začátek, kde psal kolega, že na Android existuje mnoho lepšíchfotoeditorů než je Instagram - správně, že? Já mu na to odpověděl, že Instagram je v první řadě SocAppka, která umí pár banálních efektů a ořez na čtverec a tudíž jí srovnávat s fotoeditory je stejná blbost, jako srovnávat fb s textovým editorem - jestli si nevzpomínáš, klidně si oživ paměť. Všimni si, že v článku o aplikaci pro mobily mluvíme o aplikacích pro mobily. A pak jsi do toho vstoupil ty, genie a tak mi, když začínáme od začátku vysvětli:

1/ jak jsi z výše uvedeného pochopil, že tvrdím, že je fb texťák?

2/ proč do debaty o aplikacích pro mobilní platformy taháš AJAX? (bez ohledu na fakt, že by to na bod 1/ nemělo žádný vliv, i kdyby v tom ajax roli hrál...

Namyšlená méněcená frustrovaná nula xxdavxx si nebude nic dělat z mého posměchu - kdo by se něčemu tak tupému, jako jsi ty vůbec smál? Lítost... To ano...

0/0
15.4.2012 18:21

liquido

Re: Návrh pro pana navico

Víš hochu, kdyby ty jsi tak zoufale nekličkoval, mohli jsme to vyřídit během pár otázek a odpovědí a pan navico se nemusel rozčilovat, že zapleveluju diskuzi.

Tak mi pověz, co jsi tvrdil - a jak jsi pochopil z toho jednoduchého přirovnání, že si myslím, že fb je textový editor a že v naší diskuzi hraje nějakou důležitou roli AJAX - i když se teda vlastně celou dobu bavíme o aplikacích...

Hele, jsi si jistý, že jsem pro smích já? Nedělej závěry z toho, že ti frustrovaný a opakovaně usvědčený lhář Andee dává doporučení - je na mně trochu naštvanej. A ibid - no, ten je objektivní, co se týká boje proti Aplu, že být tebou z toho velké závěry nedělám.

0/0
15.4.2012 18:39

majkom

Uz je to tu zas

Dorucenky:))) sa asi pose.u, ste zaseknuty 10 rokov spat, ak su pre vas dorucenky klicova vlastnost, tak sa iphonu vyhnite;))) ostatni, co pozaduju stabilitu, vyladenost, vela kvalitnych apps, icloud atd si ho radi kupia. Dorucenkam zdar! :)

0/0
14.4.2012 9:29

anonymousCZ

Re: Uz je to tu zas

Dorucenky v iphone josu, pres kod operatora.

0/0
15.4.2012 8:55

xxdavxx

pro anonymous.

facebook je redakční systém,mysli si co chceš. sice ne v tom otrockem slova smyslu ale když se nad tim zamyslis uznas ze jim je prostě je. už jen ze si muzes zvolit třeba timeline. myslím ze hádat se je zbytečně ale díky kontrole nad vzhledem frames jim skutečně je. a to se budu hádat do krve.

0/0
14.4.2012 3:02

Andee

No...

Jejda, cating tu zase obhajuje absenci zakladnich funkci u ajfounu? Icho de puta :-D

0/0
14.4.2012 0:23







Najdete na iDNES.cz