Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový iPhone má být už v červnu. Výrobce totiž najímá tisíce lidí

Podle mnoha zdrojů se jeví jako nejpravděpodobnější termín premiéry nového iPhonu červen. Výrobce přístrojů Foxconn prý už začíná nabírat tisíce nových pracovníků, aby dokázal pokrýt očekávanou poptávku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andee

Hm...

Servisní oddělení Foxconu má pohotovost. Taky budou muset nabrat pár tisíc lidí a to i přesto, že na iPhone je jen roční záruka ;-D

+1/0
8.4.2012 13:53

Petrik73

Re: Hm...

Zaruka je takova, jaka je na vyrobky v tom kterem state.

+2/0
8.4.2012 15:32

xxdavxx

Re: Hm...

to mas pravdu, apple ma s tim ale problem.

0/0
8.4.2012 21:39

liquido

Re: Hm...

Jaký že s tím má Apple prosím problém? Třeba u nás?

0/0
8.4.2012 21:42

xxdavxx

Re: Hm...

ano, a nejen u nas... prosim te, zkus si neco precist, nenutim te si cist nic sloziteho nebo nedej boze v cizim jazyce, mam pocit ze o tom psali i tu na idnesu, to snad neni takovy problem si zapamatovat kdyz tu sedis porad ne?

0/0
8.4.2012 21:47

liquido

Re: Hm...

Hele, nemám rád lid, kteří něco plácnou - navíc když se jedná o popletu, jako jsi ty...

Tak buď od té dobroty, ať víme, z čeho vycházíš.

Díky a těším se na další klábosení.

0/0
8.4.2012 21:48

xxdavxx

Re: Hm...

ok, nebudu to dolovat ale ty bys to mohl udelat, asi rok a pul zpet se nejen na idnesu ale celkove resil problem, ze ze zakona musi apple poskytovat dvouletou zarucni lhutu, nicmene na dokladech o koupi byla uvedena zarucni lhuta jednoleta s tim, ze se apple odkazoval na svou evropskou centralu s tim ze postupuje v souladu ne se zakony zeme kde prodava, ale kde ma pobocku... problem apple vyresil jeste pred tim nez otevrel oficialni zastoupeni u nas, nicmene teprve az po tom co mu to bylo vnuceno. pokud to nenajdes smula, fakt se mi to nechce hledat...

0/0
8.4.2012 21:53

liquido

Re: Hm...

Ale - a tomu říkáš problém? To je normálně řešené zákonem a není s tím žádný problém - tak si najděte, pane učiteli ten článek, určitě Vám to tam někdo vysvětlil - jen není dobré plácnout takhle nepřesnou informaci - zvlášť jestli ve svých 10-12ti letech učíte, měl by jste být objektivnější, že? Heh.

0/0
8.4.2012 22:24

xxdavxx

Re: Hm...

ty jsi fakt jelito... co je reseno zakonem? to ze to apple obchazel? nezvan aspon blbosti, sranda s tebou sice je, ale pokud zacnes reagovat jak pako pak mas seriozni problem... mimo to, ty nereagujes nikdy nicim, jen sprskou urazek a nic nerikajicich vykriku. trotle

0/0
9.4.2012 23:00

liquido

Re: Hm...

Tak jestli to Apple obcházel, tak k soudu s ním! Zákony se nemají obcházet! A když to tvrdíš, tak o tom jistě něco víš! Asi se o tom někde něco psalo - dáš mi odkaz, viď? Přece bys neházel špínu na nějakou firmu - když jsi tak hrozně - heh - objektivní!

Tak hurá do toho... Ale vzhledem k tomu, že zase jenom blemstáš mohou být v cupertinu dost vklidu, že?

Víš - když naíšeš nepodloženou blbost, a na konci napíšeš trotle - není to zaklínadlo a nezařídí, aby se z tý tvý vysosdaný ptákoviny stala pravda.

0/0
10.4.2012 1:20

liquido

Re: Hm...

Tak rozhodně - prodeje jsou rekordní a opravvaných telefonů bude přibývat, to je jasné, Andee.

Otázka je, proč jsi tam doplnil ten emotikon...

0/0
8.4.2012 21:47

Andee

Re: Hm...

aby se chytla hloupá ovce ;-D

0/0
9.4.2012 20:56

liquido

Re: Hm...

Aha, takže hloupá ovce se pozná tak že raguje na hloupý příspěvek? Otázka je, co je pak zač autor toho hloupého příspěvku...

Jo ten určil kdo je ovce - jo a napsal to Andee...

Tak to je všechno v pořádku - je to jak má být...

0/0
10.4.2012 1:17

Matthew bee

pořadové číslo

bude 6 ne?

0/0
7.4.2012 20:25

ibid II. - nezničitelný

To není na výrobu,

ale do fronty...;-DRv

+4/0
7.4.2012 15:48

liquido

Re: To není na výrobu,

ne milý ibide, jsi hezký, chytrý a neventiluješ tu žádné trauma.

Ale neboj, jsem dobrý přítel, a když budeš zase frustrovaný a projevíš se tady, ochotně ti napíšu.

+1/0
7.4.2012 15:52

xxdavxx

Re: To není na výrobu,

tohle je vtipne... i na tebe :)

0/0
7.4.2012 16:27

liquido

Re: To není na výrobu,

Díky, máme se s ibidem fakt rádi...

0/0
7.4.2012 17:30

cating

Re: To není na výrobu,

A já myslel, že máš nejraději Andíka. Až se to chudák dozví, tak bude smutný....;-)

0/0
7.4.2012 18:33

liquido

Re: To není na výrobu,

Tak radši pššššššššt!

0/0
7.4.2012 19:09

Andee

Re: To není na výrobu,

jsem rád, že na mne denně vzpomínáš... už sis našel, jak je to s tím životním cyklem výrobku? ;-DRv

0/0
8.4.2012 13:51

cating

Re: To není na výrobu,

Marná snaha úsměvný človíčku. Mé pozornosti jsi hodně vzdálený,reagoval jsem na liquida a jeho citové variace. A o cem mluvíš, to netuším a je mi to naprosto volné.:-)

0/0
8.4.2012 21:34

xxdavxx

Re: To není na výrobu,

a proto sis nasel skulinu ve sve drahocennem case a musel jsi strasne nutne zareagovat? :)

0/0
8.4.2012 21:40

cating

Re: To není na výrobu,

Pouze jsem chtěl zklidnit jeho zvýšený krevní oběh. Nechci ho mít na svědomí, je to nemocný člověk.

0/0
8.4.2012 22:20

xxdavxx

Re: To není na výrobu,

to nic nemeni na tom, ze neni tak uplne pravda to co jsi psal...

0/0
9.4.2012 23:01

liquido

Re: To není na výrobu,

Marně přemítám, co není tak úplně pravda... On cating upřímně zas tak nic moc nenapsal, aby se to dfalo vážit pravda/nepravda.

Co jsi tím zase proboha myslel? Jen tak ze zvědavosti - očekávám, že zase předvedeš nějaké dobré číslo.

0/0
10.4.2012 1:22

OrignalTrotl

Špatné načasování

iPad new měli vydat v zimě stejně jako nový iPhone. Pokud bude mít stejné parametry tak ušetřím za rukavice. Co jsem měl možnost si s novým iPadem hrát, tak se po chvíli celkem zahřál. A podotýkám žádná hra na něm nejela a brouzdání po netu bylo taky celkem limitované časem stráveným v Datardu. ;-D;-D Jó vlastně vždyť je to vlastně nová featura stejně jako absence Flashe. ;-)

0/0
7.4.2012 13:57

Petrik73

Re: Špatné načasování

Flash pro mobilní zařízení se přestal vyvíjet, s tím nic nenaděláš.

0/0
7.4.2012 13:59

liquido

Re: Špatné načasování

No, díky Vašemu nicku není třeba si s Vaším příspěvkem lámat hlavu.

Pro další: http://tech.ihned.cz/apple/c1-55211790-neni-to-tak-horke-testy-ukazuji-ze-novy-ipad-hreje-podobne-jako-konkurence

Je mi líto - ale zdá se, že jste se nechal oblafnout - bohužel pro lidi jako jste vy - tedy s povrchním zájmem o problematiku - se v médiích orientovaných na masy výrazně více zmiňují problémy Applu, než že to vlastně není zdaleka tak horké. Takže pak se Vám stane, že Vám hoří v Datartu ruce při držení ipodu, ale u jiných, stejně "pálivých" Vám to nevadí.

jo, mozek, to je nová featura - ale tu by jste dostal až s upgradovaným Androidem - ale to se u roboťáků nenosí, takže máte smůlu.

+2/0
7.4.2012 14:25

OrignalTrotl

Re: Špatné načasování

Analýza Nicků Vám jde. Tak to jsem namouduši rád. Na urážky nehodlám reagovat, protože za ten zrušený účet mi to nestojí (minimálně za tento thread). Co se týče ovlivnění masou, tak tím rozhodně netrpím. Android používám jenom jako hračku (nic víc, nic míň). Na ten Váš nový dokonalý iPad jsem se byl podívat už z důvodu, že mě jakákoliv novinka na trhu zajímá. Ovšem ne z důvodu se zařadit do nějaké komunity. To zahřívání mě zarazilo a rozhodně s tím nemají nějaké články nic společného. Otázka jak se zařízení chová při delším provozu. Výdrž baterie nehodnotím, protože s tím nemám zkušenost. Věci které mám momentálně na stole (vývojové kity) se rozhodně při běžném provozu tak nehřejí. Co se týče té povrchní problematiky, tak máte bezpochyby pravdu. Vývoj firmwaru (kernel atd) mě opravdu neživí beru to pouze jako koníček. Rozhodně si troufám říct, že o hardwaru a softwaru vím víc než vy i když mě živí vývoj Enterprise aplikací.

0/0
7.4.2012 15:04

liquido

Re: Špatné načasování

Tak jestli Vašim neoblafnutým rukám a neobalamucené hlavě věříte víc než několikanásobnému měření infrateploměrem a srovnání s několika konkurenčními modely a to několikrát opakovanému, tak to Vašemu úsudku gratuluju, taková čidla měli hrdinové z komixů.

Což patrně jste - tipnu si - ironman?

Takže... Můj příspěvek vycházel z Vámi uváděných a mnou výše uvedenými měřeními vyvrácených nesmyslů. A moje vyjadřování tak nějak volně navázalo na úroveň Vášeho seriozní příspěvek o rukavicích doplněného mnoha emotikony.

Když chcete seriozní diskuzi, nemůžete začít tak jak jste začal - Váš příspěvek totiž ladil s Vaším nickem docela dobře, tak nevím, proč s teď čílíte, když všechno sedí od emotikonů, přes obsah až po Váš nickname?

0/0
7.4.2012 15:51

OrignalTrotl

Re: Špatné načasování

Seriózní diskuzi? Tady? :-) Nemám potřebu se tady rozpovídat nad tím jak funguje marketing a jak to očividně v praxi funguje. To moje rypnutí na začátku bylo záměrné. Neuvěřitelně se bavím tím jak se tato komunita začne čertit nad tím, když někdo napíše něco proti tomuto Bohu. Je to stejné jako diskuze typu Linux vs. Windows. Vždycky to končí stejně. Ironman rozhodně nejsem a na to zahřívání mě upozorni kolega co tam byl se mnou. Dovolím si podotknout, že on pro Apple vyvíjel, takže moc dobře zná jeho výhody a nevýhody. A jen tak na okraj iPad vlastní. Absence Flash-e (ofiko)  je věc, která mi vždycky neuvěřitelně vadila. A nikdo mi nenamluví, že je to výhoda. Co se týče mého nicku, tak ten je záměrně takový jaký je. Důvodem je, že se mě lidé snaží hodnotit podle vzhledu a jména a toto je jistá forma protestu.

0/0
7.4.2012 16:19

xxdavxx

Re: Špatné načasování

stoprocentni souhlas, ono totiz podle lidi jako je on, je mereni infra daleko dulezitejsi nez to ze to fakt hreje :) to je jako tvrdit, ze teplomer vam nameril 37 stupnu celsia a proto vam v zadnem pripade nemuze byt spatne :))

0/0
7.4.2012 16:30

liquido

Re: Špatné načasování

Opravdu jste učitel? Tokovéhle miely by jste dělat neměl.

"teplomer vam nameril 37 stupnu celsia a proto vam v zadnem pripade nemuze byt spatne " je logický nesmysl - teplota 37° nesouvisí s tím, jestli je Vám dobře nebo špatně. Souvisí prostě s tím, že na povrchu těla máte nějakou teplotu - a ta se dá porovnávat s jinými teplotami.

Chápete?

0/0
7.4.2012 17:15

xxdavxx

Re: Špatné načasování

stejne tak jak pocit ze nekoho hreje 30 stupnu a nekoho az 40 chapes? :DDD boze ty si tak dobre nabihas :D

0/0
8.4.2012 1:26

liquido

Re: Špatné načasování

Ale pane trdločiteli aplikací na iOS, Mac OS X a Android - chvilkovým brouzdáním na netu se to na 30 stupňů asi nedostalo, že?

Bohužel - Consumer Reports něco naměřili a kabrňáci se toho chytli a teď tu prskošej, protože si o tom přečetli - problém je, že článků o rozpáleném iPadu (a toho jalového humoru v diskuzích) byla spousta - ale pro novináře ta méně skandální informace - no, hřeje stejně jako konkurence - zast tak zajímavá není.

A z toho pak plynou podobné veselé příspěvky.

Nečekám, že chápete.

0/0
8.4.2012 10:00

xxdavxx

Re: Špatné načasování

ani neni treba je se tebou bavim trdlo :)

0/0
8.4.2012 21:42

liquido

Re: Špatné načasování

Jak jsem psal - od člověka, který nepochopí banální přirovnání a kloiščkuje jak zajoch se nedá čekat, že bude brát diskuzi vážně - on toho vlastně není schopen.

0/0
8.4.2012 21:46

xxdavxx

Re: Špatné načasování

tak ono se dost spatne reaguje na cloveka, ktery banalne srovnava banany s moukou, trdlo :)

0/0
8.4.2012 21:48

liquido

Re: Špatné načasování

Tak povídej o tom, co je banány - Instagram? A co mouka? Facebook? - Proč prosím? Tak nějak obsáhleji - ještě bych podotknul, že se bavíme o aplikacích pro iOS - tak bych rád věděl, proč do toho motáte ajax, resp. čím se z hlediska ajaxu liší. A také jestli je rozdíl mezi nimi tak zásadní, že se Vám podaří tím zamaskovat vlastní nepochopení jednoduchého přirovnání podle určení aplikací.

0/0
8.4.2012 22:28

liquido

Re: Špatné načasování

Tak vidíte to - já se zase bavím zoufalcema, kteří se realizují tím, že se snaží bojovat proti neexistujícímu antikristu - jak chrabří křižáci, s pocitem božího vyvolení a vlastní nadřazenosti - pan xxdavxx je toho pěkným příkladem.

Případně se stačí podívat, co se děje pod článkem, který je proti Androidu - to je teprve fanatizmus. Tady musíte provokovat - tam se věrozvěsti bouří sami a aktivně.

O jejich objektivitě ani nemá cenu mluvit - je k pláči a dvojí metr na Apple a jejich jedinou správnou platformu je evidentní.

Takže - výsedek dnešního dne je, že nový iPad hřeje víc než iPad 2, ale na druhou stranu hřeje zhruba srovnatelně s konkurencí a výrazně méně než 7" tablety, kde se nemá teplo kam rozšířit. Takže Váš příspěvek měl znít, že tablety se hodí místo rukavic - to by mi přišlo OK. Absence Flashe nevadí snad nikomu, tedy kromě těch, kteří iPad nemají a ani si ho nechtějí koupit.

Věřte mi, že kdyby byl Váš příspěvek jiný, nick bych nezmiňoval, hodnotím lidi podle písmenek.

0/0
7.4.2012 17:13

xxdavxx

Re: Špatné načasování

zastitovani se cizi autoritou at uz v pozitivnim ci negativnim smyslu je obrazem dusevni nevyzralosti... zkus se toho vyvarovat.

0/0
8.4.2012 1:30

liquido

Re: Špatné načasování

Tak tohle prosím objasnit - upřímně, je to tak mimo, že bys to mohl napsat třeba pod seznam do krámu, který ti dají odpoledne, abys tam skočil - a bylo by to stejně na místě.

A jestli máš v plánu nebýt jako obvykle konkrtní konkrétní a odvolávat se na to, že jsem tě nepochopil - radím ti, nedělej to - působíš totiž jako plácal, který neví, o čem mluví. A svoje cancy nedokáže vysvětlit.

0/0
8.4.2012 10:10

xxdavxx

Re: Špatné načasování

pokud mas potrebu v reakci na cizi prispevek zminovat me jmeno a pak exhibovat pak je to jiste naprosto noumauni udo :) delaji to tak vlastne vsichni tady ze jo? :D porad si pletes textovy editor s webovymi technologiemi trdlo? :)

0/0
8.4.2012 21:45

liquido

Re: Špatné načasování

Ale no tak - tak pěkně jsme si povídali, že jsem Vás, pane učiteli iOS, Androidu a Mac OS X, podle kterého sedí přirovnání Applu k NSDAP, který možná (nechce se mi tomu věřit) nepochopil opravdu jednoduché přirovnání a je hrdý, že ovládl tak náročnou věc, jako je Android - že jste si zmínku svými výkony vysloužil.

A teď ti dám další nápovědu k tomu textovému editoru a awebovým aplikacím - jednak jsme se bavili o aplikacích (instagram je aplikace) a facebook má aplikaci pro všechny platformy, že? A jednak - přirovnání reagovalo na uživatele a bylo o tom, že srovnávat instagram s fotoeditory je stejná hloupost, jako srovnávat facebook s textovým editorem - tedy, je mi líto, že to říkám takle přímo, ale nikdo netvrdil - a nikdo s IQ vyšším 40 bodů mě z toho ani neobviní - že bych tvrdil, že facebok je textový editor.

Doufám, že jestli Vám to dojelo, tak se svému trapasu dokážete zasmát.

0/0
8.4.2012 22:36

liquido

Re: Špatné načasování

Jestli chcete klábosit o marketingu, tak můžeme - teřba že produkt nemůže být dlouhodobě úspěšný bez kvalitnío marketingu a hlavně kvalitního samotného produktu? Což je důvod, proč si teleshoppingové firmy ani nesnaží vychovat dlouhodobě úspěšné značky - je pro ně jednoduší vymyslet novou a díky masivní kampani jí vnutit neš'tastníkům.

Nebo že součástí marketingu Applu při vývoji iPhonu bylo důkladné zkoumíní uživatelského prostředí, služeb, které uživatelé chtějí používat a jejich implementace, aby je skutečně využívali?

Jak vidíte, seriozní diskuzi jsem otevřen - jen opakuju - když napíšete provokující nepříliš seriozní příspěvek, nemůžete se divit, že se vrátí nepříliš seriozní odpověď.

0/0
7.4.2012 17:23

Věrný sluha pana Hraběte

a bude to mít

infraport? :-P

0/0
7.4.2012 13:55

xxdavxx

Re: a bude to mít

ne, ale bude to mit Airport :D

0/0
7.4.2012 16:30

1000101111010001

Re: a bude to mít

Tak pak se to snad nebude přehřívat, jako nový iPrd...

+1/0
7.4.2012 22:46

liquido

Re: a bude to mít

Vidíte pane učiteli - další trdlo, které si něco přečetlo a teď žije v bludu - měl by jste ho opravit!

0/0
8.4.2012 10:01







Najdete na iDNES.cz