Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

T-Mobile umožní vyplatit se ze smlouvy. Dosud končila téměř jen smrtí

T-Mobile chce umožnit svým zákazníkům předčasné ukončení termínované smlouvy vyplacením. Zatímco dosud bylo možné uzavřený kontrakt ukončit před koncem sjednané lhůty jen smrtí či odchodem do domova důchodců, od 2. dubna bude možné smlouvu vypovědět po splacení všech závazků, které z ní vyplývají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vpxyz

Odstoupení od smlouvy při změně všeobecných podmínek

Dočetla jsem se, že lze odstoupit od smlouvy s T-mobilem i v případě, že se změní všeobecné podmínky. Musí to být písemně a do 14 dnů. Vzhledem k tomu, že T-mobil od 1.7.2012 mění všeobecné podmínky, chtěla bych zkusit odstoupení od smlouvy touto formou. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti nebo nějaké informace?

0/0
4.5.2012 10:01

snopel1

Smrtí to nekončí

Po smrti mé manželky, jsem musel u T-Mobile převzít její závazky na sebe a tím pádem se mi prodloužila má smlouva o tu dobu která manželce chyběla do ukončení její smlouvy. Takže žádné ukončení po smrti se nekonalo. Vyřizoval jsem to minulý měsíc, takže žádnaádobročinnost T-Mobilu Vás nečeká ani po 2 dubnu.

0/0
3.4.2012 15:33

doktor_bota_2

Re: Smrtí to nekončí

Příšerné, tohle je fakt humus. Právně je to v pořádku, ale morálně naprostý hnůj.

0/0
3.4.2012 15:39

_xprim01_

Re: Smrtí to nekončí

Sice to možná nicmoc nevyřeší, ale zkuste dá dotaz na ČTÚ, zda se jedná o morálně nezávadný postup a že máte pochybnosti o neetickém vymáhání nevyžádané služby. Dále požádejte o radu, jak vyjednávat s neústupným/amorálním operátorem. Snad to ledy aspoň trochu pohne a třeba se ČTÚ rozhoupe k nějakému rozumnému řešení. Upřímnou soustrast a pevné nervy.

0/0
3.4.2012 23:18

Kocicika101

Re: Smrtí to nekončí

Manželky je mi líto...ale co tu popisujete je nějaká hodně zcestná informace. Byl jsem svědkem několika případů úmrtí zákazníka T-M (bohužel i z vlastní zkušenosti), ale vždycky postačil úmrtní list a vše se vyřídilo i relativně rychle. Vyjímkou by snad jen bylo, kdyby se jednalo o firemní telefon. Pokud je to nějaké s.r.o., tak chápu, že může existovat nějaké právní řízení,ale u fyzické osoby???A navíc jak píšete, že jste musel převzít její závazky na svoji smlouvu...na základě čeho vám operátor takto vaši smlouvu prodloužil?To je podle mě totální kravinaRv

0/0
4.4.2012 21:04

snopel1

Re: Smrtí to nekončí

To potom T-M dává scestné informace. Jak na prodejně T-M tak na lince operátora mi to tak řekli. Poslali mi papír na podepsání a tím přešly její závazky na mě. Jinak že prý to nejde. A ještě mě na té lince cvičená opice přesvědčovala abych to tak nedělal, že už to nemá cenu jen na pár měsíců přepisovat. A bohužel kravina to není, jinak bych se nenamáhal něco psát.

0/0
5.4.2012 13:26

clair3124

Re: Smrtí to nekončí

Stačí otevřít podmínky služeb, a tam si zjistit, že v případě úmrtí stačí doložit úmrtní list a smlouva končí ke dni úmrtí...

0/0
13.4.2012 21:49

petulkabob

Diky tehle zkusenosti u nich uz nemame jedine cislo

Kdyz jsme chteli jako firma prejit k jinemu operatorovi, meli jsme par pouzivanych cisel i u T-Mobile. Asi po dvou mesicich dohadovani s T-Mobilem a jejich arogantnimu pristupu k prevodu cisel jsme je prestali pouzivat i za cenu ztraty casti obchodnich kontaktu a zakazniku a zalozili si cisla nove. Beru to jako vydirani nejhrubsiho kalibru a drzeni zakazniku jako rukojmi. Ze tuto zavrzenihodnou praxi nyni meni pro me nemeni nic na tom, ze od nich nevezmu uz nikdy ani reklamni prupisku, i kdybych mel mit volani a telefony uplne zadarmo, definitivne jsem s nimi skoncil. Verim, ze takovych znechucenych zakazniku bude vic a ze dusledky jejich zcestne obchodni politiky je budou bolet.

0/0
3.4.2012 13:07

humanitární bombardér revival

smrtí někoho od t-mobile?

:-)

+2/0
2.4.2012 21:29

_xprim01_

Re: smrtí někoho od t-mobile?

No zřejmě v tom  lepším případě. ;-)

0/0
3.4.2012 13:05

honza271

Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

Bratr kolegyně si koupil Nokia w7 v prodejně operátora T-M. Protože bratr internet v telefonu nechce tak záporně odpověděl prodavači operátora na dotaz o aktivaci paušálu na internet. Prodavač na to neřekl nic a prodal mu ten přístroj. No a po 14ti dnech dostal fakturu na 16000. Ano dalo by se říct jeho blbost. Jenže já si takhle peci o zákazníka nepředstavuji.

+1/0
2.4.2012 20:21

honza271

Líčila ...

0/0
2.4.2012 21:29

tuan4

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

.................nerozumím - za co platil,když internet nevyužíval?

0/0
2.4.2012 21:57

PiPiiiiiK

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

Ve WP7, Droidech a iOS je v defíku zaplá možnost připojit se na internet.

Kdo to neví, tak je pak nahranej. Například kontakty, emaily, mapy, aktualizace atd. se kontrolují pokaždé, když to jen jde a pokud to šlo z "nepředplaceného" internetu, tak to se vůbec nedivím.

0/0
3.4.2012 12:25

tuan4

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

...............a teď už ani já ne.R^

0/0
3.4.2012 12:34

Marik admin 0:9

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

Péče ?? Prodavač se zeptal a protože je bratr kolegyně idiot tak to měl poznat a zeptat se ho opakovaně ?Nebo co si představujete pod pojmem péče o zákazníka ?? Budete stejnej blb a za blbost se platí.. To pořád platí a to nikdo nezrušil.... ;-D;-D;-D

0/0
2.4.2012 23:52

lithium

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

asi nemáte představu, co péče o zákazníka znamená. Mimo jiné do toho patří, že v případě jako tento je prodejce povinen zákazníka upozornit, že cena s internetem v mobilu je ... a cena bez internetu je ... Nevidím důvod, proč by měl být bratr kolegyně idiot. Od toho tam prodavači jsou, aby zákazníka na ten rozdíl upozornili.

0/0
3.4.2012 6:38

doktor_bota_2

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

Prodavač si patrně neuvědomil, že v případě zmíněného idi... člověka nejde jen o to, že nemá být aktivní datový paušál, ale že má být jakýkoliv pokus telefonu o přístup na internet znemožněn. Lehce pochopitelná chyba prodavače, řekl bych.

0/0
3.4.2012 9:21

hefaistosh

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

S tou péčí o zákazníka sice máš pravdu,ale?Tobě nepřipadá,že tímto způsobem lidi čím dál víc hloupnou?Když se sami osobně nezajímají o dění okolo sebe a o základ fungování světa a věcí okolo sebe?Dle mého názoru má být hloupost po zásluze potrestána což v tomto případě se stalo.Navíc informovanost je tak daleko,že dnes a deně z médií do očí bije takových případů,že jen hlupák je nezaregistruje.

0/0
3.4.2012 21:04

honza271

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

Ano, je málo pasti které vás mohou potkat na kazdem kroku tak proč to nepovazovat za normální.

Povazuji za normální zákazníkovi vysvětlit možna rizika spojena s jeho jednáním.

0/0
3.4.2012 22:23

honza271

Re: Dneska kolegyně lišila příhodu s nokii

Pod peci o zakaznika si predstavuji nasledujici kontrolni dotaz:

1) Prejete si tedy zrusit pristup k internetu, tak aby se telefon nemohl pripojovat?

0/0
3.4.2012 15:02

cubebike

To jsou ale grandi !

No neber to.

+1/0
2.4.2012 17:34

Zooroo

....

za tento stav si můžeme sami svojí závislostí na mobilech, jednoduché řešení, nevázat se, hodit bobek na paušál a hurá na předplacenky, vždyť je to jedno ;)

0/0
2.4.2012 17:34

doktor_bota_2

Re: ....

Zajímavé, to píšeš z Nokie?:-)

0/0
2.4.2012 19:04

Marik admin 0:9

Re: ....

ááááá hihihihihihi pecka !!!!R^R^R^R^

0/0
2.4.2012 23:53

tuan4

Re: ....

......................četl si po sobě ten blábol,nebo si negramotný?

0/0
2.4.2012 22:00

Perfect.Luke

Re: ....

Pak bychom ale neměli dotované telefony - o když s tou dotací je to horší. A psali bychom z deset let starého telefonu přes WAP. A naše příspěvky vypadaly jako ty Vaše :-))).

0/0
3.4.2012 0:11

baran

tak to moje matka platila u O2 ještě půl roku po smrti

Rv

0/0
2.4.2012 17:21

Marik admin 0:9

Re: tak to moje matka platila u O2 ještě půl roku po smrti

A odkud posílala složenky ? Z pekla nebo z nebe hihihihihihi

0/0
2.4.2012 23:54

honza271

Jo nechat podepsat duchodci na nadrazi smlouvu zadara

Nechat podepsat duchodci smlouvu na nadrazi zadara se dvema simkama na dvouletou smlouvu to se jen tak nekomu nepodari.

Pak si necha vypovedet jednu simku ale druhou uctuje za mesicni pausal dal.

A tim si T-Mobile ziskava nehynouci lasku a obdiv vsech obcanu teto zeme.

0/0
2.4.2012 16:32

Rupert von Krazmar

Dále od T-Mobile dále

může Vás potkat neštěstí nenadálé!

0/0
2.4.2012 11:45

KarelV

Re: Dále od T-Mobile dále

od T-mobilu DÁLE vás může potkat spíš štěstí, ne?   ;-D

0/0
2.4.2012 13:06

martin0669

Re: Dále od T-Mobile dále

už tak činím ... jeden skončil včera a druhý příští týden a ... pryč

včera jsem se chtěl na něco zeptat a ten jejich automat mne jen utvrdil, že nejlepší je být už pryč .... začal mi předčítat postupy co mám dělat a na operátora (živého) jsem se nedostal

pokrytí je u nás nějakou dobu (od nějaké bouřky či povodní ... cca 3 roky) na levačku ... a posilovat ho prý nebudou

když jsem to rušil, tak se zeptali zda bych u nich zůstal kdyby mi dali pár minut navíc zdarma :) ... hezký pokus

0/0
2.4.2012 16:59

Perfect.Luke

Pardon za double post

V Austrálii je trošku problém s vypadáváním internetu. Alespoň tady mají neomezené volání a sms, 4 GB dat za 39,9 $...

0/0
2.4.2012 5:33

Perfect.Luke

Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Všichni stávající majitelé T-Mobile migrují k O2 nebo Vodafone. Tak by se mohly hnout ledy. Je to jako z bláta do louže, ale myslím, že T-Mobile je zloděj na entou. Doufám, že u něho lidé nezůstanou jen proto, že má, a některé jsou skutečně srandovní, dobré reklamy...

Lidi dělají protesty proti vládě, ale proti operátorům jen vypnou na hodinu telefon. To je fakt vtipné. Asi jako plivnout do moře. Myslím, že kdyby se sebralo 5 tisíc lidí (a že to v Praze není problém nasbírat) a udělali pochod z Vinice (sídlo VF) na Žižkov - hezká procházka na 40 minut, tak by to bylo mnohem účelnější. Vodafone je na Roztylech, tak tam bych udělal jiný protest s trojnásobnou účastí. Háje, Chodov, Opatov, kde bydlí hodně lidí, jsou kousek.

Platím kolem 1200 korun měsíčně, kdybych ušetřil třetinu, tak to ročně dělá 4800 Kč.

Všichni řvou a nikdo nic nedělá...

+1/0
2.4.2012 5:30

Perfect.Luke

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Na Roztylech je samozřejmě T-Mobile :)))

0/0
2.4.2012 5:34

mobilemikedotorg

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

a k cemu mi to bude, kdyz si s O2 / VDF nezavolam minimalne na 10-20% mist kde se pohybuju a konkurence si tam v praxi ani neskrtne ? Nehledim na mapy pokryti, ty nacmaralo nejake decko pastelkama, verohodnost nulova.

Mozna nekde stoji TM s pokrytim za starou belu ale zrovna me cece plne vyhovuje tam kde se pohybuji. Rek bych, ze TM nema v rovine teorie nejvic zakazniku jen tak...

0/0
2.4.2012 9:20

Perfect.Luke

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Dobrá. Jako jediný můžete u T-M zůstat. :-)))

+3/0
2.4.2012 12:57

igamenir

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Tady ale nemůžeš tlačit na operátory, ale na ČTÚ. Operátoři jsou společnosti, které musejí vydělávat. Pokud ti zlevní, vydělají méně. Nemají tedy důvod. A úvaha, že by vydělali nalákáním nových lidí, je lichá, protože by začali zlevňovat všichni a počty by se opět vyrovnali, jen by všichni méně vydělávali.

0/0
2.4.2012 10:26

honza271

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Nepredpokladam ze treba firemni zakaznici by od T-Mobile jen tak odesli, ale je pravda pokud by odesli vsichni ostatni asi by to T-Mobile bolelo.

0/0
2.4.2012 16:35

KdysiBedlam

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Ale no tak...T-Mobile je obrovska firma a je zastoupena ve vsech vyspelych zemich. Tech par zakazniku co v Cesku prestoupi jim vazne moc neublizi.....:-)

0/0
2.4.2012 16:50

honza271

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Ale místní zaměstnanci by určitě dostali bonusy bez zákazníků.

0/0
2.4.2012 20:13

Perfect.Luke

Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Všichni stávající majitelé T-Mobile migrují k O2 nebo Vodafone. Tak by se mohly hnout ledy. Je to jako z bláta do louže, ale myslím, že T-Mobile je zloděj na entou. Doufám, že u něho lidé nezůstanou jen proto, že má, a některé jsou skutečně srandovní, dobré reklamy...

Lidi dělají protesty proti vládě, ale proti operátorům jen vypnou na hodinu telefon. To je fakt vtipné. Asi jako plivnout do moře. Myslím, že kdyby se sebralo 5 tisíc lidí (a že to v Praze není problém nasbírat) a udělali pochod z Vinice (sídlo VF) na Žižkov - hezká procházka na 40 minut, tak by to bylo mnohem účelnější. Vodafone je na Roztylech, tak tam bych udělal jiný protest s trojnásobnou účastí. Háje, Chodov, Opatov, kde bydlí hodně lidí, jsou kousek.

Platím kolem 1200 korun měsíčně, kdybych ušetřil třetinu, tak to ročně dělá 4800 Kč.

Všichni řvou a nikdo nic nedělá...

+1/0
2.4.2012 5:29

ssluniccko

Re: Navrhuji udělat obětního beránka - T-Mobile

Zdravím :-)

souhlasím s Vaším názorem :) A že platíte 1200,-Kč/měs. - důležité je také, za jaké je to služby, nicméně obecně je v mé moci Vám splnit přání a ušetřit Vám třetinu (nebo téměř třetinu) nákladů na služby mobilního operátora. Máte-li zájem, napište kontakt, kam se Vám mohu ozvat. Přeji hezký večer. V.Š.

0/0
3.4.2012 0:34







Najdete na iDNES.cz