Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

HTC začne uvolňovat ICS aktualizace. První na řadě je Sensation

Tchajwanská společnost HTC brzy začne s distribucí Ice Cream Sandwich aktualizací pro svá nejvybavenější zařízení. První se dočkají majitelé modelů Sensation a hudební varianty s přídomkem XE.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

preaxik

Hezký

Rovnou říkám, jsem iOvce, používám jak MacBook Pro, tak iPhone i iPad. A musím se usmát. ICS byl oficiálně představen 21.10.2011. Dnes je 21.3.2012, takže 5 měsíců od představení. A HTC teprve spouští update. to je fakt rychlost. ;-D

Jo když před pár dny vyšel iOS 5.1, tak jsem ho měl zaktualizovanej den po představení. ;-D

0/0
21.3.2012 15:01

luka_luka

Re: Hezký

a proč tak rychle ? .... někdo Tě honí ? .... jsi pod tlakem ? .... měl bys jinak deprese ?

0/0
21.3.2012 15:16

preaxik

Re: Hezký

Ani jedno. Jen jsem chtěl ukázat, jaký je rozdíl v aktualizaci. Jinak tobě přijde normální nemít 5 měsíců od představení systému jeho aktualizaci pro telefon, který ji výkonostně zvládne?

0/0
21.3.2012 15:53

whistler

Re: Hezký

Mě to normální docela přijde, s Gingerbread nemám žádný problém takže se pár měsíců bez ICS obejdu. Jinak, máš pravdu s těmi aktualizacemi - Apple když vydá patch, plní se diskusní fóra reakcemi, proč jim tak klesla výdrž baterie a nebo magazíny píší instrukce, jak správně provést tu danou aktualizaci. Já jsem rád, že toho nejsem součástí.

0/0
21.3.2012 16:24

liquido

Re: Hezký

Když si vezmu, kolik spokojených uživatelů Androidu si koupí telefon, na kterém jim nikdy nepoběží aktuální OS, přijde mi to nepochopitelné.

A proč ICS? Vypadá to, že by mohl dost ulehčit HW - zrychlit zařízení a prodloužit výdrž. Ale dost lidí si ho koupí až ve svém příštím mobilu.

Když Vám to přijde normální... Mě ne.

0/0
21.3.2012 19:18

luka_luka

Re: Hezký

90% lidí aktualizaci OS VŮBEC NEŘEŠÍ ! takže to asi bude normální ....R^

0/0
21.3.2012 21:52

navico

Re: Hezký

Ano, stejně jako byl iOS 5 představen počátkem června a na telefony uvolněn počátkem října, jestli se nepletu. Takže se mi zdá, že to bude nějaké 4 měsíce... To je fakt rychlost.

A nezdá se mi, že by to Apple optimalizoval pro 8 modelů. :-P

0/0
21.3.2012 18:51

liquido

Re: Hezký

Tak v říjnu byl uveden v prvním zařízení.

Překvapuje mě, že někdo tak ostražitý jako Vy udělá podobnou chybu a počítá v případě Androidu říjnové uvedení Nexusu a v případě iOS počítáte představení. Už chápu - ICS byl představen ještě výrazně dřív v květnu 2011, takže teď dorazí na várku mobilů od HTC skoro po roce (nevím co znamená několik týdnů).

A to je tak smutné, že se o rychlosti nedá mluvit ani z legrace.

A mimochodem - kolik má Apple modelů, to s tím, že jsou roboťáci spokojení na svých neaktuálních systémech jak stádo na pastvě, opravdu nemá nic společného - Googlu nic nebrání, aby prodával jen Nexusy a nenechal svoje uživatele čekat.

0/0
21.3.2012 19:26

navico

Re: Hezký

Jako obvykle, hrušky a jablka dohromady. Ztracený čas.

+2/0
21.3.2012 21:17

P1azer

SGS I a CM9 (ICS)

Už asi 2 měsíce. :-P

0/0
21.3.2012 11:32

michalnadlabem

Vždyť už to Sensation má.

V pondělí mi kolega říkal, že mu jeho Sensation XE nabídlo aktualizaci na 4.0 a tak to potvrdil a teď mu padá téměř po každé operaci. Nakonec jsem mu tam našel v nastavení nějakou položku o ukončování aplikací u které jsem zrušil zaškrtnutí a je to zatím OK. Takže aktualizace už tu jsou a ne že se přijdou.

0/0
21.3.2012 7:32

JiHik

Re: Vždyť už to Sensation má.

No, mám Sensation XE a stále nic. Zajímalo by mě, jak ty regiony berou. Mám z oficiální distribuce koupený v ČR na konci ledna. Nicméně údajně byla vypuštěna "testovací" várka, asi aby se zjistilo, zda nejsou problémy. A pak teprve to začnou pouštět masověji. Takže stále čekám :-/

0/0
21.3.2012 9:35

cassul

Sense?

Popravdě řečeno, povinným monstrem HTC Sense to ztrácí dvě třetiny zajímavosti...

0/0
21.3.2012 7:08

RomanL

Re: Sense?

Mně Sense docela vyhovuje...

0/0
21.3.2012 8:33

kari.laz

Re: Sense?

Naopak Sense je to, kvůli čemu je HTC tak výborné. V době podobných HW a jednostného SW si člověk vybírá bud to podle vzhledu a nebo podle nádstavby. A ze všech, co jsem měl (SE, Samsungy, LG, ZTE, Huawei, Motoroly, HTC) my sense vyhovovalo nejvíce. Ted mám Galaxy Nexuse s čístým androidem a už čekám, až bude na trhu ONE X.

0/0
21.3.2012 8:37

JiHik

Re: Sense?

Sense je super :-) I přes to, že si samozřejmě něco vezme. Taky nebydlíte v holobytu jen proto, že tam pěkný a užitečný nábytek zabírá trochu místa ...

+1/0
21.3.2012 9:09

kenx

Re: Sense?

ICS je první Android, kde se mi líbí UI. Bohužel jak HTC se svým Sense nebo Samsung s Touchwiz tohle konzistentní a elegantní prostředí rozbíjí. Kdybych měl používat Android, tak buď ICS na Nexusu nebo CM9. Obecně jsem zvědavý, jak se lidé kolem CM vyrovnají s vysokou poptávkou, která po CM9 je. Alespoň v diskuzích CM9 letí jak ještě nikdy. Myslím si, že by uživatelé uvítali podobnou podporu jako vybudoval Shuttleworth kolem Ubuntu. Otázkou je, co vlastně chce Google. Poslední dobou se setkávám čím dál tím více s názorem, že lidé ve vedení Googlu chtějí více "sklízet" a méně "zasévat" semínka, jinými slovy, technicky zaměření tahouni byli zatlačeni do pozadí obchodníky. Nedivil bych se, kdyby se masivní rozšíření CM9 setkalo s odporem i ze strany Google.

0/0
21.3.2012 20:23

kenx

Re: Sense?

K poslední větě dodávám otázku, jak je to s Androidem a podporou UEFI?

0/0
21.3.2012 20:27

tomrak

Re: Sense?

efi je podporovane v linuxu uz hodne dlouho. tudiz plati stejne pro android.

0/0
21.3.2012 22:25

tomrak

Re: Sense?

a co se tyka potencialniho uzamknuti - uz ted muze google, nebo kterykoliv z vyrobcu extremne ztizit nahrani custom rom. Jenze vsichni velici vyrobci jdou smerem ke komunite - rusi se omezeni bootloaderu a vsichni sou happy. Dokonce vyrobci zacali vypoustet bety softu.... vsimli si, ze komunita jim muze zdarma delat testery a dokonce i vyvoj na typy, ktere uz vyrobci nechcou podporovat/platit.

0/0
21.3.2012 22:33

tomrak

Re: Sense?

po cm9 byla poptavka, protoze jako jedini dodali rychle jakztakz stabilni ICS chvilku po vydani. Jenze uzivatelu cm9 je malo - mrknete se na ofiko statistiky. bude trvat jeste tak mesic/2 nez vyjde stabilni verze trebas samsungu s2

a co se tyka postoje googlu? cm9 je fakt minoritni. instalace cm9 na jakykoliv telefon neni jednoducha. Kdysi davno cyanogen daval aplikace googlu ( ktere normalne google si nechava platit). Google se proti tomu ozval, ale dohodli se, takze google aplikace se dodavaji separatne. neni duvod aby google s nima cokoliv delal. ani nic tomu nenasvedcuje. kde se setkavate s jinym nazorem ? ;) na stejnych forech, kde rikaly, ze vydat ICS potrva jeste 2 -3 mesice ;)

0/0
21.3.2012 22:30

kenx

Re: Sense?

K poslední větě, zásah, máte bod :) Ale stejně jsem k ICS v praxi skeptický, uvidíme, co to udělá. Popravdě jako programátor bych se nikdy nechtěl starat o frontendově zaměřený operační systém, udržování zpětné kompatibility aplikací musí být peklo. Mě uplně stačí starat se o knihovny nebo nedejbože vlastní frameworky.

0/0
22.3.2012 19:31

tomrak

Re: Sense?

kdyz uz to spamuju - kdyz se vam nelibi touchwiz ( stejne jako me ) tak si nainstalujte jiny launcher. proste. a hned mate jine ui.... ja trebas pouzivam nova launcher... idealni

0/0
21.3.2012 22:45

5_reinkarnace

A kdy bude konecne i pro

Nexus S?

0/0
21.3.2012 6:54

ibid II. - nezničitelný

Re: A kdy bude konecne i pro

to je nějaký HTCčko? :-P

0/0
21.3.2012 7:05

5_reinkarnace

Re: A kdy bude konecne i pro

ne neni;-)

0/0
21.3.2012 13:37

kari.laz

Re: A kdy bude konecne i pro

Na tom jsem ho měl už před dvěma měsíci. Ale zajímavé je, že jsem ho dal do reklamace, protože spadnul na zem a měl pak flek na display (kupodivu display bezplatně vyměnili) a provedli i přehrátí FW (napsal jsem že se seká, aby to nevypadalo, že chci jen opravit display, co jsem sám rozflákal) a je tam ted 2.3.6 a aktualizaci to nenabízí. Přitom před dáním do reklamace tam byla 4.0.3. Ale používám ted Galaxy Nexus a tam je ICS od začátku.

0/0
21.3.2012 8:34

Karlsbader Becher

Asi to není jednoduché...

Moc Android nesleduji, ale vždyť se o ICS mluví skoro 2 roky a ono to není již standartně ve všech AND přístrojích?

+1/0
21.3.2012 6:30

navico

Re: Asi to není jednoduché...

Je vidět, že máš přehled. ;-D

0/0
21.3.2012 6:50

shadowceek

Re: Asi to není jednoduché...

Máte podivný pojem o čase a nebo věšteckou kouli...

0/0
21.3.2012 6:51

ibid II. - nezničitelný

Re: Asi to není jednoduché...

ano, jinými slovy tomu vůbec nerozumíš, což ti nebrání v tom se k tomu pořád vyjadřovat a i tento příspěvek zcela zapadá do kontextu toho, co tu předvádíš...

0/0
21.3.2012 7:13

RomanL

Re: Asi to není jednoduché...

Tak tak, nesledujete to... ;-)

0/0
21.3.2012 8:33

Andee in Red Book

Re: Asi to není jednoduché...

iOvce opět perlí ;-DRv

0/0
21.3.2012 11:02

preaxik

Re: Asi to není jednoduché...

Jen 5 měsíců, ale i tak to je rychlost. ;-D

0/0
21.3.2012 15:02

liquido

Re: Asi to není jednoduché...

O ICS se mluví od Google IO v květnu minulého roku. V říjnu už byl první telefon. A co v případě HTC znamená několik týdnů ych se ještě nechal překvapit - třeba ten rok čekání dají - ale oni jsou nekompromisní antijabčáci daleko míň radikální, když se nejdená o Apple, ale o jejich Google.

0/0
21.3.2012 19:31

Jánošíkův dech

Az to konecne bude, budu uz moje evicko ai prodavat

proc to tak pane boze trvaaaa. Asi aby se stihlo prodat co nejvice Nexusu.

0/0
21.3.2012 0:25







Najdete na iDNES.cz