Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pouzdro změní iPhone na legendární Motorolu StarTac

Britská společnost thumbsUp! přestavila retro pouzdro pro Apple iPhone. Firma se ve své nové kreaci vrací do mobilní historie, konkrétně do devadesátých let. Pouzdro připomíná tehdy špičkový a oblíbený mobil véčkové konstrukce Motorolu StarTac.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GeorgeOrwell

Hry na iOS jedou :o)

Nejsme daleko od toho že hry na iOS zařízení vytlačí díky výkonu klasické herní konzole a PC:-) už na ně jsou i recenze ;-)

http://www.facebook.com/iOSGAMES.cz

0/0
20.3.2012 12:25

e-jone

absolutní

debilita Rv

+1/0
12.3.2012 14:25

PiPiiiiiK

Re: absolutní

raději si to přečtěte ještě jednou .. "Pouzdro změní iPhone na legendární Motorolu StarTac".

To nemůže bejt ani v nejmenším debilita.

0/0
12.3.2012 15:15

Neonym

Re: absolutní

ještě tam mělo být legendární iPhone!

0/0
12.3.2012 17:54

Mamho Jakotyc

Re: absolutní

Musíte být dostatečný frikulín na to aby jste to pochopil.....;-)

0/0
12.3.2012 21:53

Teletabis

To ještě nic není

Je již známa genetická úprava psů a ty budou místo hromádek dělat iPhony. A to si představte že prý i s lopatičkou a pytlíčkem.

0/0
12.3.2012 14:15

Teletabis

Týýýýýýý blááááhoooo

to je ještě lepší než otvírák. Už jsem si koupil dvacet iPhonů. To musim mít.

+1/0
12.3.2012 13:48

citrusek

Re: Týýýýýýý blááááhoooo

No já se obávám,že ty nemáš ani na jeden.

+1/0
12.3.2012 19:18

PiPiiiiiK

ohhhh :O

Hustopřísná vychytávka

+1/0
12.3.2012 13:41

OOOOK

A máme tady nový seriál:

Po dvoudílném seriálu o nedostatcích mobilních telefonů (v obou dílech vystupoval tentýž telefon, takže to byl vlastně jednodílný seriál s výtahem z diskuze a ten se tím pádem ukázal jako velice objektivní), Vám přinášíme nový seriál, který se jmenuje: Pouzdra na ajfón.

+1/0
12.3.2012 8:42

Andee

Re: A máme tady nový seriál:

Ano, ano... a to nám redakce slibovala, jak postupně dojde na chyby i jiných přístrojů... ale zdá se, že MS s Applem solí za reklamu víc než Google, tak se holt nedočkáme ani za půl roku... ;-D

0/0
12.3.2012 10:03

kosmonaut

Re: A máme tady nový seriál:

Jo jo, paranoiku, reklam od Applu je na iDnesu plno. Stejně jako na všech českej stránkách. Třeba reklamu na Chrome od Googlu aby člověk hledal lupou...

0/0
12.3.2012 13:05

JmX1977

Re: A máme tady nový seriál:

su priamo platene reklamy, a potom su tu nepriame reklamy - staci kazdy treti clanok pisat o iPhone,Apple a pod, a do kazdeho nadpisu o inych produktoch vsunut slovo iPhone,Apple a pod... pozri si historiu mobil.cz a budes prekvapeny..

0/0
12.3.2012 13:17

kosmonaut

Re: A máme tady nový seriál:

Článku s iPhonem nebo Applem v titululku je od začátku února tady asi 10. Článků o Androidech od Samsungu je za stejné období 20. Články o všech možných Androidech, tedy o Googlu, je víc než 50.

Takže dle tvé logiky Samsung a Google sype iDnesu plnej ranec peněz. Kam se na ně hrabe Apple...!!

0/0
12.3.2012 13:43

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Já to počítal za ty objektivní uplakánky nedávno a vyšlo to podobně - přesto budou remcat a remcat.

Druhá věc je, že by článek o nevýhodách dalšího telefonu byl na místě kvůli objektivnosti. Ale jak si na ten článek vzpomínám (shrnutí obecných problémů chytrých telefonů + chabé materiály + rozhraní) tak chápu, že se do toho pokračování nikomu nechce.

0/0
12.3.2012 15:37

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

...pardón, že se vám pletu do tak sofistikované debaty, ale nedá mi to. Kdepak asi v těch vašich výsledcích děláte chybu soudruzi?;-D

Co takhle se naučit například nějaké pokročilé funkce vyhledávání na google?;-)

+1/0
12.3.2012 16:00

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Nementorujte soudruhu a povězte nám, co vám vyšlo a jak jste k tomu došel - bude to lepší.

Jinak podívat se na první stranu tohohle serveru a sečíst jabka, hrušky a roboty Vám přijde z jakého důvodu špatný postup, když kolega výše mluvil o nadpisech?

Těším se na plodnou debatu bez teoretického povzneseného mentorování, za to s Vaším konkrétním a podloženým názorem, soudruhu. Věřte mi, je to lepší přístup, byť méně pohodlný.

0/0
12.3.2012 16:22

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Parafrázi jsi evidentně nepochopil, ale neva, to není předmětem diskuze.

Tady máš pro jednoduchý začátek odkaz - http://www.google.cz/advanced_search

... vyplnit kolonky a následně filtrovat snad zvládneš. Zkus například hesla iphone a apple vs samsung a android;-)

Pokud tě zajímá více, není nic snazšího než si vyhledat "pokročilé vyhledávání google", ještě lépe v anglické mutaci

0/0
12.3.2012 18:50

citrusek

Re: A máme tady nový seriál:

Nechápu proč sem pleteš vyhledávání v googlu. Je vidět,že jsi diskusi evidentně nepochopil ty.

+1/0
12.3.2012 19:15

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Děkuji za názor, myslím si o tobě totéž.

0/0
12.3.2012 21:18

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Ty jsi ale hlavička...

Možná by jsi se měl chytit za nos, než začneš machrovat - pak můžeš být za hlupáka, jako se ti zase jednou stalo.

A když začneš míchat do probíhající debaty o četnosti příspěvků o jendotlivých platformách podobně nabubřelým způsobem zcela nesouvisející vyhledávání na google - stane se ti to znovu. A znovu a znovu - dokud ti nedojede, jak jsi byl mimo.

Už?

0/0
12.3.2012 19:58

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Ale co, omlouvám se, nechtěl jsem si z tebe dělat legraci, opravdu ne a teď cítím potřebu dát ti ještě jednu šanci, kterou si zasloužíš: přestaň mentorovat a slušně nám bez soudruhování (na to jsem trochu alergický) napiš, co jsi měl v 16:00 na mysli a proč do diskuze o četnosti příspěvků týkajících se Applu na serveru mobil.idnes.cz podle tebe patří výsledky na googlu.

Což je, mezi námi, to, co jsi měl udělat už v 16:00 hodin...

A soudruhu si říkej někomu, kdo je na to zvědavej, nebo ti to bude trpět - já to fakt nejsem a rozhodně nemám v plánu s tím začínat pro potěšení člověka, který tu blahoskloně a didakticky začne mlít nesmysly a nepozná, že je mimo mísu.

0/0
12.3.2012 20:46

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Jo, tebe chytil nějaký grafomanský záchvat;-D

OK, vezmeme to postupně: ad soudruzi - odkaz na hlášku z filmu Pelíšky, nemá to s tvou politickou orientací nic společného, doufám, že takhle polopaticky už to pochopíš.

ad vyhledávání přes google - vyhledávání na doméně funguje velmi dobře a na idnes přímo skvěle, že to neumíš ovládat ještě neznamená, že to nezvládne nikdo jiný.

No nic, až se trochu uklidníš můžeme klidně pokračovat;-)

0/0
12.3.2012 21:18

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Ale výborně, konečně jsme se posunuli - už víme, co jsi tím myslel - problém je, že jsi nám neřekl, co ti vyšlo?

Zastáváš se tu kolegy, ktrý tvrdí, že se o Apple/iPhone/iOS píše častěji, než by mělo, já tvrdím že nikoliv - ty tu kolem dokola operuješ s goglem, opíráš své tvrzení o obecné výkřiky, ale loudného nenapíšeš nic - nevím... Patrně projev neschopnosti.

Ale dám ti další šanci - pověz mi, k jakým číslům jsi došel ty, jakjsi k nim došel a případně, proč si myslíš, že jsou nepřiměřeně vysoká ve prospěch Apple/iPhone/iOS.

A prosím, znovu tě žádám, nedělej se chytrým a pověz rovnou, co máš na srdci - takhle působíš jako obecný blábolil. Díky a těším se!

0/0
12.3.2012 23:19

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Víš, hochu - hlášku z pelíšků samozřejmě znám, ale to neznamená, že ti budu tolerovat, když mě budeš oslovovat soudruhu. Vzhledem k tomu, že jsi se zatím vzmohl jen na to, že jsi mě označil za soudruhy, upozornil jsi mě na provařenou hlášku z filmu, která tě neomlouvá, a jsi tak přesvědčen o své pravdě, že se neobtěžuješ to ani vyzkoušet, což je směšné zvláště vzhledem ke způsobu tvého didaktického vjadřování - měl by jsi se zamyslet, kde je tvoje místo a chovat se podle toho.

0/0
12.3.2012 23:30

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Ale ty jsi se nám zase pěkně rozepsal;-D Tak já to vezmu pokud možno stručně v bodech

1.K Pelíškům - byla to jen neadresná hláška v množném čísle, ty jsi to začal personifikovat a oslovovat tak přímo mne, takže se chyť za nos a šoupej nohama. Opravdu nemůžu za to, žes to napoprvé nepochopil a teď se kroutíš. Téma považuji za uzavřené

2.Další tvůj omyl je, že se někoho zastávám. Opravdu to tak není, jen jsem zpochybnil vaše hausnumera a dal jsem vám celkem slušné indicie k tomu, abys došel k lepším číslům. Je mi opravdu jedno, jestli se jedná o Apple, iPhone, Android, nebo Samsung. Pravděpodobně je to pro tebe nepochopitelné, ale je to tak, zřejmě je ale marné ti to vysvětlovat.

0/0
13.3.2012 8:50

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

3.Opustíme teď nápad s Google a zkus prosté vyhledávání na idnes - to je ta kolonka nahoře s tlačítkem hledej, když na něj klikneš, můžeš zvolut takové pseudo pokročilé vyhledávání, kde si můžeš zadat datum, kdy byl článek publikován, tak si zkus cvičně zdat slova "iphone", pak "apple", pak samsung" a třeba pak "android". Výsledný počet článků s výskytem těchto slov tě dozajista překvapí;-)

0/0
13.3.2012 8:50

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

3. Ty jsi vážně fanatik, pro kterého jsou jeho dogmata nepřekročitelná, že? Jinak bys nejdřív zkusil použít vyhledávač iDnesu sám a nemusel bys být překvapen, jak teď budeš:

Apple = 614, iPhone 561, iOS = 208 (dohromady 1383 výskytů); Android = 775, Google = 544, Samsung = 469, HTC = 305 (další výrobce robofénů jsem nevyhledával, zas tak mě to nebaví, celkem 2193 výskytů); Microsoft = 530, Nokie = 372 (dohromady 902 výskytů).

Použil jsem nejjednoduší filtru, pouze s omezením na posledních 12 měsíců, vyhledávání ve všech rubrikách pouze podle uvedeného klíčového slova.

Tak až to rozdejcháš, jestli mi nenabídneš nějaká vlastní čísla, tak se zastav a omluv se - a nedělej takové hloupé chyby soudruhu (jen neškodně parafrázuju po tvém způsobu).

+1/0
13.3.2012 10:44

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

1. Ale hochu hochu - kdo že to personifikoval hlášku z pelíšků na: "Kdepak asi v těch vašich výsledcích děláte chybu soudruzi?". Asi ti budu muset napovědět - byl jsi to ty. Zdá se, že to máš pořád nějaké popletené - člvěk co matlá páté přes deváté by měl vážně vystupovat poněkud pokorněji - ale to ti je zjevně cizí. Tolik tedy k šoupání nohama - když chceš téma uzavřít.

2. Ty jsi úžasný - kolikrát tě mám vyzvat, abys naše hausnumera vyvracel pomocí svých haisnumer? Indicie ti jsou k ničemu - hlavně když se na víc i přes opakované výzvy nezmůžeš... Ale vysvětluju ti to marně.

Takže - nepoučuj o věcech, které zná každý (jak vyhledávat na googu, případně o hláškách v českých filmech) a dej nám nějaké údaje k tématu + jak jsi k nim došel. Až to zvládneš, rád to s tebou proberu, bez ohledu na to, jestli ve výsldku vyjde nejlépe Apple, iPhone, Android neo Samsung.

0/0
13.3.2012 10:29

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Ty jsi vážně úsměvná figurka, ale já s tebou budu mít trpělivost. Zkusím ta tvoje zavádějící slohová cvičení, kde pochybuji že máš tušení o významu některých slov a spojení uvést trochu do věcné roviny:

1.Nepochopil jsi, ale uzavřeno

2. a 3.Chytrému napověz... Myslel jsem, že to zvládneš, alespoň v takto zjednodušené formě, ale marně - moje chyba, omlouvám se, že jsem tě přecenil;-)

0/0
13.3.2012 13:15

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Hezky jsi se dostal od čísel 10, 20, 50 za měsíc k stovkám až tisícům za rok, opravdu důvěryhodné;-D

OK, vytvořil jsem ti dva dotazy do Googlu na základě zadaných kritérií:

allintitle: apple OR iphone -diskuse site:idnes.cz

allintitle: samsung OR android -diskuze site:idnes.cz

Všimni si, rozšířil jsem Samsung i o Android:) Vlevo klikni na více nástrojů a zvol třeba ´"Poslední měsíc"

0/0
13.3.2012 13:15

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Aha, jedny čísla, který jsi mi doporučil ti nevyhovují, tak zkusíš další?

Výborně...

A kde jsem se dostal od čísel v desítkách ke stovkám a tisícům? Všechno je za poseldní rok, ano? Všechno je na iDnesu. A pak už jsem jen zadal klíčové slovo (např. Android, iPhone etc). A nakonci jsem orientačně sečetl položky, které spolu můžou částečně souviset...

0/0
13.3.2012 13:23

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Právě to je tvůj problém, od měsíce, jsi najednou přešel k rokům a tam již na základě takhle nepřesného hledání (nehledá jen v nadpisech) nemůžeš sčítat ani orientačněRv

0/0
13.3.2012 14:12

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Nevím, co máš najednou za problém, jen proto, že ti nevyhovují čísla - vadilo ti sčítání z titlní stránky s odkazem na to, že se články posunují, přičemž jsi nezdůvodnil, v čí prospěch pak takové posuny jsou. Tak jsem použil doporučený odkaz na vyhledávač v iDnes.cz - ten probíral titulky i zmínky uvnitř a poměry byly zachovány - a zase nepotvrdily tvoje pocity. Pak jsi mi poslal odkazy na Google a zase - nemluvě o tom, že jsi vynechal mrak dalších výrobců robofounů - zase to vyšlo podobně.

Takže jsi dostal 3x podobnbé výsldky, ale ty sice nedáš žádná svoje čísla, ale zase víš, že máš pravdu, protože tě někdo přesvědčil, že to jinak být nemůže.

Mimochodem, proč nemůžu sčítat zmínky v textu v jednotlivých článcích? Co kdyby někdo tlačil iPhone i v textu? To by ti nevadilo, kdyby jsme to nepodchytli?

A ten rok jsem tam dal kvůli objektivitě - přece jen to mohla krátkodobě ovlivnit Barcelona, že?

+1/0
13.3.2012 14:22

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Nekruť se, zadání bylo jasné a ty průběžné výsledky byly jen pro tvé zjednodušené podání, protože jsi nebyl schopen vyrobit si relevantní odkaz na googlu - ty už jsem ti přidal.

0/0
13.3.2012 15:22

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Jej, ty seš dobrej - ale nemáš to přesně - já nebyl schopnej si vyrobit odkaz do googlu, který by potvrdil tvoje tvrzení. Ono to totiž ani není na mně, dokazovat nesmylsy, který někdo plácne - to máš dokazova ty. A to si všimni, že jsem spoustu práce odvedl za tebe - bohužel - potvrzení tvých tvrzení se nalézt nepodařilo. Ani na iDnesu (tak platí nebo neplatí?), ani normálním manuálním sčítním, ani nastavením tebou doporučených filtrů na googlu.

Fakt bys měl vzít svoje tvrzení zpátky - nebo mi dej nějaký data, která tvoje tvrzení potvrdí.

0/0
13.3.2012 15:46

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Přestaň mystifikovat a rozmělňovat diskuzi - odpověď máš níže - 16:01

0/0
13.3.2012 16:17

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Děkuju - tak teď odečti iPad na jedné straně a na druhé klidně přidej Google a další robovýrobce.

A zjistíš, že to vychází pořád stejně - ať to počítáš ručo, nebo na iDnesu, nebo na googlu, a't už nastavíš interval na měsíc, nebo na rok, je to fuk.

0/0
13.3.2012 16:49

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Mimochodem, kde jsem podle tebe mystifkoval?

Jsem to já, kdo sem od začátku sype čísla, ty sem píšeš o svých pocitech, dáváš didaktické rady o ničem a na vlastní čísla se vzmůžeš po mnoha hodinách - a to do nich započítáš nesouvisející produkt.

0/0
13.3.2012 16:51

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Děkuju za vytvořené odkazy - škoda žes je sám nepoužil!

První - za poslední rok Apple OR iPhone = 386

Druhá - za poseldní rok samsung OR Android = 565 (s poznámkou, že ti tam schází ještě Google, což je pár dalších odkazů, taky nedělá telfony s Androidem jen Samsung, ale také třeba Motorola, HTC a mnozí další, že?

0/0
13.3.2012 13:30

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Nemáš zač, ale udělej to znovu a lépe - od počátku je řeč o měsíci, tak ho alespoň zhruba dodržuj.

Dále je řeč o heslech "apple" "iphone" "samsung" a "android" (tady jsem ti to ještě rozšířil oproti původnímu androidu od samsungu, tak snad nemůžeš protestovat), jinak tam můžeme přidávat do alelujá google, ios, ipad...

...hmm a kdo má nakonec pravdu?;-)

0/0
13.3.2012 14:16

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Jak chceš - je to kvůli větší objektivitě - jednak byl veletrh v Barceloně a jednak Apple uvedl nový iPad. Navíc dlouhodobější statistika bývá považována za přesnější a já měl dojem, že tvoje výhrady a nespokojenost jsou dlouhodobého rázu?

Ale první tvůj odkaz, jak bys věděl, kdybys to zkusil, tedy Apple OR iPhone = 65 výsledků, Android OR Samsung = 77 výskytů.

Když doplníš allintitle: samsung OR android OR google OR HTC OR Motorola -diskuze site:idnes.cz máš za poslední měsíc 119 výskytů a za rok rovných 900.

Proti allintitle: apple OR iphone OR iPad OR iOS -diskuse site:idnes.cz máš za měsíc 72 výskytů a za rok 451.

Tak povídej, kdo má pravdu...

+1/0
13.3.2012 14:30

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Hele, a když odečteš ještě iPad, tak i když necháš iOS, dpstaneš 46 výskytů. iPad by se sem asi počítat neměl viď?

Tak ještě jednou? Už víš, kdo má zase jednou pravdu? Smíš vítězi - mně - pogratulovat...

0/0
13.3.2012 14:34

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Upravíš si pravidla a prohlásíš se za vítěze? No tak k tomu nemám co říct, snad jen, že je to trapnéRv

Ono by ti neublížilo, kdybys uznal, že ta hausnumera z úvodu příspěvku byla úplně mimo, naopak bys stoupl v ceně.

Je mi líto, že jsem s tebou ztratil tolik času, ale co, život jde dál, alespoň vím, že v budoucnu nemá cenu s tebou diskutovat;-)

0/0
13.3.2012 15:22

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Kde jsem změnil pravidla? Že vychází tvoje tvrzení jako nesmyslné ať už se díváme a výsledky počítáme ručně, nebo vyhledáváme na idnesu, nebo na goglu v intervalu posledního měsíce nebo roku - vždycky jsi prohrál s přehledem.

Nebo jsi mi poskytl nějaké číslo, které by dokládalo něco jiného? Jo, ty jsi vlastně žádné číslo nedodal, jen tvrzení a odkazy...

No nic, se mnou vážně nemá cenu diskutovat... Heh.

0/0
13.3.2012 15:49

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Chlapče ty jsi opravdu ztracený případ, ok tak i pro naprosté negramoty a lidi, kteří neudrží základní myšlenku:

Zadání: (kosmonaut) "Článku s iPhonem nebo Applem v titululku je od začátku února tady asi 10. Článků o Androidech od Samsungu je za stejné období 20. Články o všech možných Androidech, tedy o Googlu, je víc než 50."

Potvrzení zadání: (liquido) "Já to počítal za ty objektivní uplakánky nedávno a vyšlo to podobně..."

Skutečnost: Apple+iPhone za poslední měsíc 66, Samsung+Android za poslední měsíc 77 a tam jsem vám ještě výrazně pomohl s možností výskytu jednoho nebo druhého slova. Kdyby to bylo podle zadání tak je číslo čistě za Samsung 45

Teď už to je snad jasné i cvičenému křečkovi;-)

0/0
13.3.2012 16:01

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

Teda, nevím, ale není tu žádné moje zadání - je tu jen pár tvých nepřesností, ale pokrok je, že už se bavíme o číslech ane o tvých pocitech.

Takže u Applu můžeme klidně odečíst články o iPadu a jsme na 45 článcích. Na proti tomu, i když chápu, že by se ti to hodilo, zapomínáš na další články, které rozhodně nejsou o Applu, ale týkají se "ekosystému" Androidu - není to jen Samsung, je to i Motorola, HTC a mnozí další výrobci - a teď, pozor, ještě Google... Vida, zkus to smaostatně filtrovat a pak se přijd pochlubit, co ti vyšlo.

Jakjsem psal - ať sčítáš ručně, nebo na iDnesu ve všech článcích, nebo na Googlu - všude je vidět, že jsi mimo. A ať to bereš za měsíc, nebo za rok, pořád jsi mimo.

Křeček by to už chápal...

0/0
13.3.2012 16:46

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Přečetl jsem první větu/odstavec, dál to nemá cenu. Pokud nejsi schopen pochopit větu "Článku s iPhonem nebo Applem v titululku...", tak nemá cenu dál plýtvat mým časem. Sbohem

0/0
13.3.2012 16:50

liquido

Re: A máme tady nový seriál:

A to je moje zadání? Nebo něco o roce?

Ale chápu - jsi přesvědčen, že tu je neodpovídající množství příspěvků o Aple/iPhone/iOS - a je to tak silné dogma, že se přes něj nepřeneseš - neboj, nejsi sám a podobných fanatiků vás je v antijabčácké církvi víc.

0/0
13.3.2012 16:53

CZMiki

Re: A máme tady nový seriál:

Zřejmě bys měl navštívit nějakého odborníka z řad lékařů. Je jedno od koho to vzniklo, od těchto čísel a zadání se odvíjí celá diskuze. Téma a zadání bylo zcela jasné, že tam pleteš najednou iPad, Google jako značku a bůhví co ještě, navíc roky místo měsíce je jen tvé hloupé vykrucování, abys nemusel uznat chybu. Jsi směšný;-D

Píšu to už poněkolikáté, je mi jedno o jakou značku se jedná, ač to je pro tebe zjevně nepochopitelné. Jen jsem zpochybnil čísla na které jsi kosmonautovi tak horlivě kýval a podal jsem ti jasný důkaz (16:01), že ta čísla jsou chybná. Uznej to a můžeme se bavit dál a třeba i v širších konsekvencí alá iPad... Jako fanatik se tu projevuješ jen ty, já tu narozdíl od tebe žádnou značku neobhajuju;-)

0/0
13.3.2012 18:03







Najdete na iDNES.cz