Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Facebook v těžkém podezření: Údajně sleduje SMS majitelů androidu

Facebook čelí podezření ze sledování SMS zpráv uživatelů mobilních telefonů s operačním systémem Android. Sociální síť podobné spekulace popírá, ale nevěrohodným způsobem, uvedl francouzský informační server gnt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P1azer

Povolení přístupu.

On je spíš problém, že buď ty přístupy povolím a aplikaci nainstaluji nebo nepovolím a mám smůlu... vyber si sám. :-/

0/0
29.2.2012 8:02

majki77

Re: Povolení přístupu.

tak zrovna u fcb není ani třeba apk instalovat, můžu přece využít webové rozhraní

+1/0
29.2.2012 13:07

BohdanKulohryz

Re: Povolení přístupu.

A nebo pro jistotu radši vůbec na tu "xichtknihu" plnou pubertálních výlevů nelézt;-):-P

0/0
29.2.2012 16:53

Karel Infeld Prácheňský, osobně

Re: Povolení přístupu.

anebo je aplikace v telefonu instalovaná už od "výroby" :-P

0/0
29.2.2012 16:18

RomanL

Co je to ten

Facebook?

0/0
29.2.2012 7:53

sekal

špion

co si každou chvíli říká o vaše hesla na kdeco...:-/

0/0
1.3.2012 11:12

sekal

Re: špion

Prohledejte svůj e-mail a najděte přátele, kteří již na Facebooku jsouTito přátelé  -  našli svoje přátele prostřednictvím nástroje pro import kontaktů.

Váš e-mail:

Heslo k e-mailu:

0/0
2.3.2012 0:58

cating

Objev Ameriky?

Všechny tyto sociální sítě, bez ohledu na název, nesou různá rizika narušení soukromí. Osobně jsem doposud nepochopil jejich smysl,proto na žádné takové síti nejsem a nijak mi to nechybí. Ale věřím tomu, že drtivou většinu podobných problémů přináší prostor mezi židlí a klávesnicí. A to zdaleka nejen na internetu.

+1/0
28.2.2012 22:35

Andee

Re: Objev Ameriky?

Konečně se na něčem do puntíku shodneme ;-DR^

0/0
28.2.2012 23:12

xsoft

OMG

Pane bože, někdo z novinářů si přečte, co vlastně odklikl, když si FB do mobilu instaloval, a hned jsou zaspamované všechny přední weby ČR. Publikováním této zprávy u mne jen klesáte o supeň níž k bulváru :( (a dalo by se říci, že i děláte z uživatelů blbce, co ani neumí číst).

Kdybyste třeba napsali, že už několik měsíců nefunguje na androidí FB aplikací nahrávání fotek, třeba by jsme se dočkali opravy. (Andorid 4 / Galaxy Nexus, ofiko FB aplikace, fotak > vyfotit > sdilet na FB > pridat text a publikovat > .... uploading ... > error)

0/0
28.2.2012 22:18

computer

Re: OMG

Noa? To je konec světa?

0/0
28.2.2012 22:54

hujersehlasi

"Britský tisk totiž podobně kritizuje i sítě Flickr, YouTube

... ale predhodime jim k rozcupovani fb, to je ted tak nejak in ...

0/0
28.2.2012 21:11

REN_STIMPY

Pred mesicem jsem doufejme zrusil ucet FCB

Android jsem nikdy nemel, takze pro me je toto celkem usmevna zprava.

0/0
28.2.2012 20:50

D.E.S.

Re: Pred mesicem jsem doufejme zrusil ucet FCB

když myslíš ? :)

0/0
28.2.2012 21:25

radaumacher

Re: Pred mesicem jsem doufejme zrusil ucet FCB

Doufáte smolně, Facebook může Vás účet deaktivovat, případně zrušit, ale Vaše data si může (a také to dělá) ponechat.

0/0
29.2.2012 13:53

majkom

:))))))

Skoda slov, android

0/0
28.2.2012 20:04

Sharkee okraden cenz0ry

Re: :))))))

problem je u FB nikoliv u A.

Alespon si prectete clanke.

Pokud uzivatel nechce povolit FB k datum ve svem mobilu, neinstaluje si jej.Neni instalovan ani defaultne.

0/0
28.2.2012 20:25

majkom

Re: :))))))

Mne na ios fb na sms nesaha, takze kde je ten problem?;))))

0/0
28.2.2012 20:28

Sharkee okraden cenz0ry

Re: :))))))

U FB.

PS: jste si jist ze nesaha, nebo jen doufate. Jak to zjistite? Konkretne?

0/0
28.2.2012 20:29

majkom

Re: :))))))

Droitard logika veli ze to je chyba fb;)) chapem;) ad ps: ked sa ukaze opak aspon raz, zacnem sa bat, zatial sa mozem bavit na zufalej snahe droitardov obhajit neobhajitelne;)

0/0
28.2.2012 20:52

hujersehlasi

Re: :))))))

tak zasadni rozdil je, ze Android to pri instalaci aplikace rekne, musis odsouhlasit, ze pristup k tem datum povolujes... u iOS jen doufas ze to tak neni... to, ze iOS sbiral data o poloze uzivatelu se taky provalilo az po case a de facto nahodou (clanek je v tyhle sekci, cca 3/4 roku zpet)

+1/0
28.2.2012 21:14

majkom

Re: :))))))

a ze na droide mas sakra na vyber, viz .nizsie, kazda druha app xce pristup vsade:) tak si mozes vybrat, ziadne apps alebo mlcat asuhlasne prikyvovat, ved som predsa suhlasil:)) vravim, vyborna platforma:) este k tej poznamke o dufani, nuz, radsej dufat ze spolocnost pre ktoru som zakaznik bude rozumna ako ostat v rukach spolocnosti, pre ktoru som tovar a klientom su zadavatelia reklamy:))

0/0
28.2.2012 23:24

kontratrakt

Re: :))))))

vcera jsem videl docela dobrej film, jmenuje se "Vymereny cas". Ma docela silny tema a ja si uvedomil ze dokud tu bude silna komunita uzivatelu Androidu...budu si porad pripadat jako clovek! Ted ta souvislost...uvedomil jsem si ze Apple udava urcity smer - filozofii...hlavne co se tyce kasirovani lidi...v tom filmu si lidi kupujou vlastni cas sveho zivota...jakoby takova nutnost preziti. Pokud tu bude Android nebo Win...bude tu stale volba! Predstav si ze by vsichni pouzivali iOS...co by jim branilo zvedat ceny...co by jim branilo lidi ultimatne ovladat. Umis si predstavit zivot bez internetu...bez pocitace...bez mobilu bez medii? Ja tedy ne!!! I kdyz zustanu u Applu...budu dekovat googlu - Androidu a lidem co ho pouzivaji...at to zni sebevic divne :o)

0/0
28.2.2012 21:19

Brugal

Re: :))))))

Tohle už několik let zažíváme s Windows a žádný negativní výsledek se pokud vím nedostavil ... naopak MS dostává permanentní pokuty za monopolizaci.

0/0
28.2.2012 21:25

kontratrakt

Re: :))))))

to sice ano...ale win dela soft pro vsechny zeleza...tam se monopol muze regulovat. Apple ma vlastni zelezo vlastni pisecek...uzavrenej system. Nejsem si jistej ze by zaloba proti Applu za monopol uspela. Muze zrusit vyvojare kvuli nejaky blbosti...to u MS je nemyslitelne. Ke vsemu originalni aplikace Applu funguji lip nez ty od ex. vyvojaru...napr. Aperture vs. Lightroom nebo MS office vs. iWork. Nechci rict ze by to bylo tim ze vyvojare Apple omezuje...ale nedava jim vsechny funkce ktere jejich system umoznuje...to muzou jen v Applu. Samozrejme je tu vysvetleni...optimalizace funkce pod iOS...OSX. Ale opravdu by to obstalo u soudu?! Dovedu si predstavit argument "Je to nas pocitac kontruovany presne na miru...pokud povolime vse...muze to fatalne poskodit suvereni funkci systemu!"

0/0
28.2.2012 21:53

majkom

Re: :))))))

nejak ta ten film rozfilozofoval, mne az tak moc dobry neprisiel:) a googlu za droid nemam dovod dakovat,kopia (nedokonala) ostane len kopiou, skor je skoda upadku web os, snad sa poriadne chyti wp...

0/0
28.2.2012 23:26

kontratrakt

Re: :))))))

kazdopadne kdyz jsme u toho...myslim si ze by system nemel povolit az takove upravy v souvislosti s aplikaci...jinak tedy smirovani bude dost podobne...at je to android ci iOS. Souhlasim s tim ze by aplikace mohla mit pravomoce si nakopirovat kontakty do sve databaze...ale rozdil je v tom co pod tim pristupem samotnej system povoli...to je to o cem tu je rec...to ze muze monitorovat aplikace fcb sms ci kontakty mimo prostredi fcb a muze s nima nakladat jak chce nezavisle na prostredi systemu...to je co je kritizovano. Mozna se neumim dobre vyjadrit...snad to pochopis?!

0/0
28.2.2012 20:57

Neposlušný_občan_Rebel

Nemáte

lezt na tu socku a máte klid

+6/0
28.2.2012 19:30

ntk_

jistě že všechny sociální sítě operátoři a emailové servery

mají své roboty co třídí zprávy a dle nařízení vlád se k tomu staví... kromě toho některý zneužívají a mají docela dobrý informace pro marketingové společnosti, co za tyto nasbírané byť i anonymní informace dobře platí... se někdy zamyslete nad reklama co jsou na facebooku nepřijdou vám někdy až příliš okaté... zrovna se bavíte s někým o dovolené do francie a ono do dvou dnů se objeví na vašem účtě banner z čista náhodě s letenky do paříže za výbornou slevu ? proč asi majitel Facebooku je tak bohatý jak je ? protože nás vás kdo tam chodí vlastní z části, každou čárku co tam vložíte tak mají i oni, takže važte račte vstoupit do světa virtuality ? nebo spíše pro některé šílené druhé reality ? ano možná si řeknete co z toho mají, bez tak tam vkládáte bez významné inofrmace.. ale už jen to ským se přátelíte je informace hodně hodnotná pro firmy... informace vládnou světem, bez informací se nikdo ani nerozhodne...

+1/0
28.2.2012 19:15

D.E.S.

nejnebezpečnější je ...

dávat všude stejná hesla, kdo to dělá tak si kope elektronický hrob. V drtivé většině to lidi dělají a tím dávají těmto společnostem přístup kamkoliv. Nemusím snad zdůrazňovat, že NSA si na tom pošmákne a věřte mi že její booti šmejdí všude.

0/0
28.2.2012 19:04

D.E.S.

Re: nejnebezpečnější je ...

nejděsivější je označování - identifikování  lidí na fotografii, z toho se NSA úplně tetelí blahem .. ;-D

0/0
28.2.2012 19:08

tango na třech hodinách

Re: nejnebezpečnější je ...

Nejhorší je, že člověk ani nemusí mít s tím blbým facebookem nic společného a stejně mu chodí do mailu pozvánky, pokud je některý z jeho známých takový zevl, že dal facebooku přístup do svýho mailu.

0/0
28.2.2012 19:56

davyjones

už se dají na facebooku

konečně vydělávat nějaký prachy nebo se tam stále jen hledají nevěsty a to druhý?

0/0
28.2.2012 19:04

tango na třech hodinách

No problemo

na facebooku jsou stejně jenom exhibicionisti, které vzrušuje sdílet svůj život s celým světem, takže no harm no foul.

+4/0
28.2.2012 18:16

FiS95

Re: No problemo

Nesouhlasím. V mojí generaci je facebook významnější než email, i než mobilní telefon (když pominu fakt, že je třeba mít email kvůli facebooku). Prostě tak dnes probíhá komunikace. Je to rozhodně pohodlnější, než psát 30 smsek nebo emailů. To že si někdo nezabezpečí profil je jeho problém a rozhodně to není důvod urážet všechny uživatel facebooku.

0/0
28.2.2012 18:36

tango na třech hodinách

Re: No problemo

Ale jo, to nepopírám. Ono je taky pohodlnější si nezamknout barák, aby se nemusely při návratu hledat klíče. Jsem rád, že nepatřím k potroublé generaci, co se dobrovolně přihlásí do sítě NSA kvůli pohodlí.

+3/0
28.2.2012 18:41

kontratrakt

Re: No problemo

Tise ti zavidim...o)

0/0
28.2.2012 18:43

Brugal

Re: No problemo

Ono záleží na tom jak co používáš - pokud o sobě víš,že jsi závislák,exhibicionista a nemáš soudnost tak se radši na FB nepřihlašuj.My FB používáme na domlouvání zápasů a jen díky němu se mi přihlásilo pár spolužáků a bývalých spoluhráčů z ciziny.

Pokud nemáš žádné hromadné aktivity,nepotřebuješ ho k práci a nechceš komunikovat s lidmi s bývalými přáteli nebo spolužáky,kterří se přestěhovali nepotřebuješ ho.

0/0
28.2.2012 18:53

dual_tip2

Re: No problemo

a k jake generaci patrite tedy? generace vlku samotaru, co ma potrebu sve uzasne postrehy psat do komentaru idnesu, ale s facebookem ci jinou socialni siti by si nezadala? vyborne. jen tak dal :D

0/0
28.2.2012 18:55

D.E.S.

Re: No problemo

Naprostej souhlas, ale lajci si to neuvědomují.

0/0
28.2.2012 19:06

kontratrakt

Re: No problemo

fcb pouzivam hlavne jako informacni kanal a take na nejakou tu slezinu a udalost. Chat ani propojeni s mobilem nepouzivam...celkem si myslim ze mam sve soukromi zabezpeceny. No nedelam si iluze. Nicmene zavislost tam je...jako Brno :o)

0/0
28.2.2012 19:43

lol

No, nějak si na sebe Android a Chrome vydělat musí...

:-)

0/0
28.2.2012 18:13

radaumacher

Re: No, nějak si na sebe Android a Chrome vydělat musí...

Chrome ani Android nijak neovlivňují oprávnění, která vývojáři aplikací požadují o uživatelích a stejně tak nikdo nenutí uživatele, aby ona oprávnění aplikaci udělil a nainstaloval si ji. Fakt, že si to lidé nečtou, jim nijak neubírá na koncové odpovědnosti. KAŽDOU aplikaci resp. jí "vynucovaná" oprávnění MUSÍ uživatel odsouhlasit ještě PŘED samotnou instalací. Lenost nebo hloupost není omluva.

+1/0
28.2.2012 21:15

the 2nd

:D :D

překvapuje to vlastně ještě někoho po nedávných změnách v podmínkách užívání služeb google? Android ani zadarmo, to radši seženu v bazaru nokii 3310 a omezím používání telefonu jen na to volání a sms Rv a to je jen kapka v moři důvodů, proč android NE...ikdyž tentokrát hodně velká kapka ;-D

+3/0
28.2.2012 17:46

radaumacher

Re: :D :D

Tohle je ale problém Facebooku, potažmo jeho uživatelů, nikoli Androidu. Úplně stejně vlezle (i když třeba ne sms) se chová Facebook i na všech ostatních platformách, kde má svou vlastní aplikaci.

0/0
28.2.2012 21:16

kontratrakt

no neco na tom bude

nedavno znamej po updatu fcb aplikace prisel dokonce o kontakty v mobilu!

0/0
28.2.2012 17:42

davyjones

Re: no neco na tom bude

nedávno si je fb automaticky všechny stahoval k sobě

0/0
28.2.2012 18:21

kontratrakt

Re: no neco na tom bude

Je zajimave ze jsem o tom slysel jen o androidu...to nerejpu. To se tyka jen Androidu nebo i iOS?

0/0
28.2.2012 18:46

davyjones

Re: no neco na tom bude

to druhý nevím, první mám odzkoušený:)

0/0
28.2.2012 18:47

radaumacher

Re: no neco na tom bude

Dělá to i na iOS. A především bych rád poznamenal, že takto stažené kontaky lze z databází Facebooku definitivně vymazat, existuje na to formulář.

+1/0
28.2.2012 21:21







Najdete na iDNES.cz