Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Vodafone má novou internetovou samoobsluhu, superlativy se nešetří

Vodafone spustil pro své zákazníky přepracovanou internetovou samoobsluhou. Nová aplikace slibuje široké možnosti správy zákaznického účtu i rychlejší a stabilnější chod. Operátor v tiskové zprávě superlativy nešetří, zda se mu ale změna povedla, posoudí až sami zákazníci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

svatej

29. 2. 2012 21:16
Jo, vypadá to líp... po roce utrpení

Zdá se mi že na novou samoobsluhu vodafoun přecházel nejmíň celej minulej rok...  A hlavně zvýšili počet reklamních telefonátů, tak jim pokaždý řikám proč jim chodí samoobsluha tak strašně pomalu... oni že prej vylaďujou novej systém...

Tak jsem rád že maj zase novej a lepší systém, kdyžý překopnou v Německu kabel tak se nikdo nedovolá a Vodafone bude mít pokoj.

0 0
možnosti
PH

Trýznitel démonů

28. 2. 2012 15:18
Kdo jim to dodaval?

Zase Cleverance/Sitronics?

Teda jestli se nepletu...

0 0
možnosti
LT

bluespirit

29. 2. 2012 22:11
Re: Kdo jim to dodaval?

Subdodavatel byl Accenture a zdá se, co nebyl vybrán do další fáze vývoje samoobsluhy, tak se vše zlepšilo. Spolupráce s touto firmou opravdu není jednoduchá, o čemž by své mohl vyprávět i O2.

0 0
možnosti
RZ

usti-mnichov

28. 2. 2012 11:45
me se to libi, je to svizny, ne to co predtim

R^

1 0
možnosti
LV

Kewl

28. 2. 2012 10:36
Docela dobrý

Nová samoobsluha mě příjemně překvapila. Je rozhodně rychlejší, než předchozí verze, design je konzistentní, takže i přes změny jsem se v něm prakticky okamžitě zorientoval. R^ Za sebe můžu říct, že se mi nová verze líbí, uvidím, až budu potřebovat provést něco složitějšího než sledovat přehled volání a vyúčtování. :-)

0 0
možnosti
FP

mufinek1

28. 2. 2012 9:40
Já odcházím nyní.

A možná jsem to měl udělat dříve. Poslední kapkou bylo to, že jsem si chtěl vybrat "zaslouženou" odměnu po dvou letech poctivého a asi hloupého placení.Jenže ouha.Přibyla jedna podmínka.Musíte mít aktivní nějaký internetový balíček nebo se zaháčkovat na jeho placení.A důvod? Teď se podržte. Dle slov operátorky na jejich lince "Všechny telefony, které nabízíme internet potřebují tak si ho musíte aktivovat". O WiFi nebo jiných možnostech připojení k internetu slečna si v životě neslyšela. Takže jsem smlouvu vypověděl a basta.S takovejma šmejdama nechci mít nic společnýho.Teď jen lituji, že jsem to neudělal již dávno.

0 0
možnosti
MP

Dannyelek

28. 2. 2012 15:41
Re: Já odcházím nyní.

jakýho hloupýho placení? za služby se platí normálně ne?

0 0
možnosti
D

deusEx

28. 2. 2012 9:00
Internetova samoobsluha

byla tou posledni kapkou. Pote jsem od vodafonu odesel.

1 0
možnosti
RL

RomanL

28. 2. 2012 9:35
Re: Internetova samoobsluha

Sbohem! ;-D

6 0
možnosti
PT

pettyo

28. 2. 2012 8:39
Dá se tam..

...konečně změnit tarif?

0 0
možnosti
PT

pettyo

28. 2. 2012 8:42
Re: Dá se tam..

Aha....tak nejde.

0 0
možnosti
P

přezdívky_došly

28. 2. 2012 8:36
Samoobsluha jako taková vypadá úžasně

ovšem přístup na web je tradičně pomalý. Měly by něco udělat s hostingem, někdy se tam nedá ani nalogovat. Jestli je přehlcený, nebo co se tam děje, to nevím... ale je to trága. Na každé kliknutí se čeká mraky času. Určitě by u mě vyhrál soutěž o nejpomalejší web v ČR.

2 0
možnosti
RH

PiPiiiiiK

28. 2. 2012 11:37
Re: Samoobsluha jako taková vypadá úžasně

Oni mají vlastní servery, v tom bych viděl ten problém. To je jako kdyby měl hosting active24 svůj vlastní web na forpsi

0 0
možnosti

Ravenek

28. 2. 2012 8:20
Me tam neskutecne stve tohle...

Do nebes vychvalovana moznost zmenit tarifu a zrovna me se to evidentne netyka:

"Pro změnu vašeho tarifu prosím kontaktujte operátora na lince *77 nebo navštivte jednu z našich Vodafone prodejen , kde vám s vaším požadavkem rádi pomůžeme."

Si skoro rikam, ze kdyz uz me teda kvuli zmene tarifu nuti nekam chodit, nebo volat, tak uz to rovnou vezmu se zmenou operatora...

0 0
možnosti
RPFFF

Rudý přízrak fights for freedom

28. 2. 2012 8:27
Re: Me tam neskutecne stve tohle...

porad mi jakyho ?;-O Kdyz jsem odcghazel od T-Mobile k Vodafonu, zahadne nefungovalo automaticke preneseni cisla a musel jsem to resit telefonicky s operatorem, ktery se me pul hodiny snazil presvedcovat abych zustal, tohle bude podobny, v CR si nevyberes. Ale ted s tema datovyma tarifama me Vodafone tak nastval, ze se vratim k predplacence, to je jedinny co na operatory plati. :-PRv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Spotem s Trojanem na horách operátor popudil Poláky. Nerozuměli nadsázce

21. dubna 2024  8:01

Po dvojici Vojtěch Kotek a Lukáš Pavlásek, k níž později přibyl Jakub Kohák, vsadil T-Mobile ve...

Je to už spíš foťák s mobilem a opravdu se povedl. Test Xiaomi 14 Ultra

21. dubna 2024

Prémiový smartphone Xiaomi 14 Ultra působí mezi současnou nabídkou mobilů jako unikát. Jaký jiný...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Operátoři zahušťují pokrytí Česka signálem 5G. Máte ho doma? Podívejte se

20. dubna 2024

Premium V červenci to budou již čtyři roky, co byla v Česku spuštěna první komerční 5G síť. Zatímco v...

Hlasujte o nejlepší sportovní fotku. Vyberete tak vítěze smartphonu vivo

26. dubna 2024

Soutěž o úplnou novinku, smartphone vivo V40 SE s bohatou výbavou nebo podepsaný dres...

Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce

26. dubna 2024

Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

Toto mohl být nevídaný smartphone. Myšlenku však nakonec poslali k vodě

25. dubna 2024

S takovým smartphonem bychom už nikdy nemuseli řešit, že se zpomaluje, nemá dostatek paměti či je...