Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vodafone má novou internetovou samoobsluhu, superlativy se nešetří

Vodafone spustil pro své zákazníky přepracovanou internetovou samoobsluhou. Nová aplikace slibuje široké možnosti správy zákaznického účtu i rychlejší a stabilnější chod. Operátor v tiskové zprávě superlativy nešetří, zda se mu ale změna povedla, posoudí až sami zákazníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svatej

Jo, vypadá to líp... po roce utrpení

Zdá se mi že na novou samoobsluhu vodafoun přecházel nejmíň celej minulej rok...  A hlavně zvýšili počet reklamních telefonátů, tak jim pokaždý řikám proč jim chodí samoobsluha tak strašně pomalu... oni že prej vylaďujou novej systém...

Tak jsem rád že maj zase novej a lepší systém, kdyžý překopnou v Německu kabel tak se nikdo nedovolá a Vodafone bude mít pokoj.

0/0
29.2.2012 21:16

Alex1966

Nejde jim to

https://samoobsluha.vodafone.cz/?referrer=%2Fvypadek%2F

0/0
29.2.2012 16:50

Sidonie_11

Re: Nejde jim to

Někde v Německu totiž překopli kabel - http://mobil.idnes.cz/vodafonu-nefunguje-samoobsluha-a-roaming-v-nemecku-prekopli-kabel-1cs-/mob_operatori.aspx?c=A120229_185121_mob_operatori_jm ;-)

0/0
29.2.2012 21:10

Trýznitel démonů

Kdo jim to dodaval?

Zase Cleverance/Sitronics?

Teda jestli se nepletu...

0/0
28.2.2012 15:18

bluespirit

Re: Kdo jim to dodaval?

Subdodavatel byl Accenture a zdá se, co nebyl vybrán do další fáze vývoje samoobsluhy, tak se vše zlepšilo. Spolupráce s touto firmou opravdu není jednoduchá, o čemž by své mohl vyprávět i O2.

0/0
29.2.2012 22:11

usti-mnichov

me se to libi, je to svizny, ne to co predtim

R^

+1/0
28.2.2012 11:45

Kewl

Docela dobrý

Nová samoobsluha mě příjemně překvapila. Je rozhodně rychlejší, než předchozí verze, design je konzistentní, takže i přes změny jsem se v něm prakticky okamžitě zorientoval. R^ Za sebe můžu říct, že se mi nová verze líbí, uvidím, až budu potřebovat provést něco složitějšího než sledovat přehled volání a vyúčtování. :-)

0/0
28.2.2012 10:36

mufinek1

Já odcházím nyní.

A možná jsem to měl udělat dříve. Poslední kapkou bylo to, že jsem si chtěl vybrat "zaslouženou" odměnu po dvou letech poctivého a asi hloupého placení.Jenže ouha.Přibyla jedna podmínka.Musíte mít aktivní nějaký internetový balíček nebo se zaháčkovat na jeho placení.A důvod? Teď se podržte. Dle slov operátorky na jejich lince "Všechny telefony, které nabízíme internet potřebují tak si ho musíte aktivovat". O WiFi nebo jiných možnostech připojení k internetu slečna si v životě neslyšela. Takže jsem smlouvu vypověděl a basta.S takovejma šmejdama nechci mít nic společnýho.Teď jen lituji, že jsem to neudělal již dávno.

0/0
28.2.2012 9:40

Dannyelek

Re: Já odcházím nyní.

jakýho hloupýho placení? za služby se platí normálně ne?

0/0
28.2.2012 15:41

jorokw

Ano, existuje hloupé placení...

A to tehdy, když platíte za něco, za co nemusíte. A pikantní je, že z Vás dělá hlupáka operátor. Roky můžete platit tarif, u kterého novým zákazníkům nabídnou o 100% volných minut zdarma. Dlouhodobě platící zákazníci se stávají "hloupými" dojnými krávami. Dobrou cenu si totiž musíte vyhádat jako na Bagdádském tržišti. Díky tomu největší "potížisté" se uspokojí a hlupáci platí...

0/0
28.2.2012 19:49

Milioi

Re: Já odcházím nyní.

a nestačí mít jen aktivní jen takové to "připojení na den" nebo jak tomu říkají. Datový tarif to je, aktivní ho máš, ale platíš jen v případě, že se nějaký den přihlásíš.

0/0
29.2.2012 18:26

deusEx

Internetova samoobsluha

byla tou posledni kapkou. Pote jsem od vodafonu odesel.

+1/0
28.2.2012 9:00

RomanL

Re: Internetova samoobsluha

Sbohem! ;-D

+6/0
28.2.2012 9:35

pettyo

Dá se tam..

...konečně změnit tarif?

0/0
28.2.2012 8:39

pettyo

Re: Dá se tam..

Aha....tak nejde.

0/0
28.2.2012 8:42

Big-Dog

Re: Dá se tam..

buď jenom plácáš a Vodafon nemáš,nebo se samoobsluhou neumíš

0/0
28.2.2012 11:01

PiPiiiiiK

Re: Dá se tam..

Mě to taky nejde;-(Zase budu muset do prodejny :(

0/0
28.2.2012 11:36

Jim Morrison

Re: Dá se tam..

plácáš tak akorát ty, v samoobsluze jdou změnit jen tarify na míru, pokud má někdo libovolný starší tarif, tak to opravdu nejde

0/0
28.2.2012 11:36

přezdívky_došly

Samoobsluha jako taková vypadá úžasně

ovšem přístup na web je tradičně pomalý. Měly by něco udělat s hostingem, někdy se tam nedá ani nalogovat. Jestli je přehlcený, nebo co se tam děje, to nevím... ale je to trága. Na každé kliknutí se čeká mraky času. Určitě by u mě vyhrál soutěž o nejpomalejší web v ČR.

+2/0
28.2.2012 8:36

PiPiiiiiK

Re: Samoobsluha jako taková vypadá úžasně

Oni mají vlastní servery, v tom bych viděl ten problém. To je jako kdyby měl hosting active24 svůj vlastní web na forpsi

0/0
28.2.2012 11:37

Ravenek

Me tam neskutecne stve tohle...

Do nebes vychvalovana moznost zmenit tarifu a zrovna me se to evidentne netyka:

"Pro změnu vašeho tarifu prosím kontaktujte operátora na lince *77 nebo navštivte jednu z našich Vodafone prodejen , kde vám s vaším požadavkem rádi pomůžeme."

Si skoro rikam, ze kdyz uz me teda kvuli zmene tarifu nuti nekam chodit, nebo volat, tak uz to rovnou vezmu se zmenou operatora...

0/0
28.2.2012 8:20

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Me tam neskutecne stve tohle...

porad mi jakyho ?;-O Kdyz jsem odcghazel od T-Mobile k Vodafonu, zahadne nefungovalo automaticke preneseni cisla a musel jsem to resit telefonicky s operatorem, ktery se me pul hodiny snazil presvedcovat abych zustal, tohle bude podobny, v CR si nevyberes. Ale ted s tema datovyma tarifama me Vodafone tak nastval, ze se vratim k predplacence, to je jedinny co na operatory plati. :-PRv

0/0
28.2.2012 8:27

deusEx

Re: Me tam neskutecne stve tohle...

jediny reseni v tomhle mafianskym kartelu je "seda sfera". Nemohu si vynachvalit, sluzby a hlavne ceny nesrovnatelne s "Velkou trojkou"

0/0
28.2.2012 9:01

mufinek1

Re: Me tam neskutecne stve tohle...

To je přece jasný proč to nejde. Dostaneš se do spárů tzv. přemlouvačů, kteří jsou Ti schopni nabídnout cokoliv jen aby vyždímali víc desátků..

0/0
28.2.2012 9:42

HrubesaMares

Re: Me tam neskutecne stve tohle...

neni to nahodou tak ze zmena tarifu vyzaduje nejakej podpis?

0/0
28.2.2012 10:51

Rudý přízrak fights for freedom

hura funguje to

co na tom, ze na nacteni stranky cekam 5 minut, dulezite je, ze se nakonec dockam a nespadne to jako ve stare samoobsluze, ovsem i tak je to posun maximalne z nedostatecne na dostatecnou. Rv

0/0
28.2.2012 7:49

REMET

Re: hura funguje to

Me to ted funguje celkem svizne proti stavu pred par tydny.

0/0
28.2.2012 8:49

anonymousCZ

Hm

Me ta minula i tato nova vzdy fungovala ok.

Nicmene, at uz ta minula byla jakakoliv, porad byla svetelne roky predtim, co dodnes nabizi Tmobile.

+1/0
28.2.2012 7:30

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Hm

no me ta minula fungovala tak jednou za 14 dni a tato mi funguje hned prvni den, uvidime dal, na druhou stranu T-Mobile mi fungoval vzdy a velice svizne, ale ano stranky T-Mobilu jsou takove docela neprehledne, nicmene narozdil od Vodafone alespon funguji. !!!

0/0
28.2.2012 7:52

REMET

Re: Hm

Jak se to vezme - u Twistu se zpetne nelze dovedet za co vam uctuji. U Vodafone karty je (nebo aspon byl) na webu vypis hovoru. O2 to same jako T-mobile.

0/0
28.2.2012 12:16

faktaR

prekryvani tarifu pri zmene

Az se bude Vodafon chovat korektne pri zmene tarifu,kdy vam do konce mesice pocita jak stary tak novy tarif - bude me jako operator zajimat. V soucasnosti NE! Toto je maximalni mozna vychcanost - uctovat dva tarify v jednom obdobi za jednu pouzivanou sluzbu.

0/0
28.2.2012 6:59

Krucipajs

Re: prekryvani tarifu pri zmene

je to tak, nemohl jsem tomu vůbec uvěřit, ale dostal jsem to z nich. Spousta lidí na to ani nepřijde.

0/0
28.2.2012 7:35

Rudý přízrak fights for freedom

Re: prekryvani tarifu pri zmene

no v centru pece je to jeden ze zodpovezenych dotazu hned na vrchu, staci umet cist, takze se s tim urcite nijak netajej a dokonce nabadaji uzivatele, aby menili tarifi ke konci zuctovaciho obdobi, nicmene je to divnej pristup.

0/0
28.2.2012 7:47

REMET

Re: prekryvani tarifu pri zmene

No kdyz jsem prodluzoval smlouvu, tak jsem si tak nejak nemohl vybrat kdy se oni rozhodnou to zmenit :-( Ale zase ja tech par korun preziju, ikdyz je to v mem pripade 14 tarifu :-(

0/0
28.2.2012 12:20

REMET

Re: prekryvani tarifu pri zmene

Jo jo, to me aktualne taky celkem nastvalo. Na druhou stranu ono je to proste jako predplatne minut. Mel jsem predplaceno 50 minut, chci mit 100, tak mi jeden mesic prodali 50+100 dohromady. Ale netusim proc tu zmenu teda neudelaji ke konci uctovaciho obdobi :-(

0/0
28.2.2012 12:19

Signa

Toto trvalo...

Po tolika letech vypotit použitelnou verzi to je teda úspěch ;-( Pokazit nebylo co, minulá verze byla noční můra ;-€. Přitom ten paskvil, kterého jsme se teď zbavili nahradil celkem fajn funkční samoobsluhu...a ještě se na tom zmetku určitě někdo pořádně přiživilRv!!

0/0
28.2.2012 6:54

kubam

Superlativy

Zajímavé, že v článku je napsáno, že Vodafone superlativy nešetří, ale v samotném vyjádření žádný

superlativ nemůžu najít. Aneb když novinář používá slova, která nezná.

0/0
28.2.2012 0:26

Nigfire

Konečně funguje

Oproti té staré se nová samoška posunula asi tak o světelnej rok dopředu

0/0
28.2.2012 0:17

m4xp0w3r7

Re: Konečně funguje

Já byl spokojen s ještě tou starší než starou ;-D Ta aspoň fungovala, pak udělali novější, která snad půl roku nefungovala a pak měla míň funkcí než stará. Tahle nová zas vypadá použitelně. Ikdyž popravdě jsem začal masivně používat VOIP, takže mám u VF útratu tak 30kč za měsíc ;-DRv

0/0
28.2.2012 1:22

m4xp0w3r7

Re: Konečně funguje

... takže mě mobilní operátoři již nezajímají skoro vůbec. (jsem zapomněl dodat)

0/0
28.2.2012 1:23







Najdete na iDNES.cz