Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Levný tablet, který neumí telefonovat. Test Vodafone Smart Tab 7

Smart Tab 7 se pokusí získat náklonnost českých uživatelů dvoujádrovým procesorem, jemným displejem, paměťovým slotem a podporou surfování i přes data mobilních operátorů. Zařízení ale má i své mouchy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RomanL

Hehe, a iPad

by mohl mít nadpis "Drahý tablet, který neumí telefonovat". ;-D

0/0
20.2.2012 9:56

bukin

neprehraje hd videa?

To jako opravdu? Dvoujadrovy procesor to nezvladne? Pokud je to pravda, je to pekne "smecko". FullHD video totiz zvladne i jednojadrovy Cortex A8. Podivne, skoro se mi tomu nechce verit.

0/0
19.2.2012 12:02

doktor_bota

Re: neprehraje hd videa?

Ale zvládne, jen je potřeba video optimalizovat, což autor (stejně jako mnoho jiných věcí) nechápe.

0/0
19.2.2012 15:19

bukin

Re: neprehraje hd videa?

optimalizovat video? Myslite rekompresi videa? To bylo zvykem u low level zarizeni pred mnoha lety, ale dnes? Jakmile to neprehraje fullhd video, treba fullhd. mkv, bez predchozi upravy uzivatelem, je to velmi podivne,no snad ho budete moct flashnout nejakou poradne udelanou ROM, ktera vyuzije potencial toho hardwaru.

0/0
19.2.2012 18:12

doktor_bota

Re: neprehraje hd videa?

Tak beru zpět, vycházel jsem z toho, že alespoň v tomto se autor recenze nesekl. MKV, video H264 + 7 Mbps stream, audio AC3 + 640 Mbps, naprosto plynulé přehrávání i ve velmi rychlých scénách. Přehrávač: Dice Player Pro.

0/0
19.2.2012 19:10

doktor_bota

Re: neprehraje hd videa?

*640 Kbps, samozřejmě.:-)

0/0
19.2.2012 19:10

grosz

Blbost !!!

Jak je vidět autor je zaujatý.  Tablet používám už měsíc, a tlačítka na zvuk nepřekáží .. ke všemu jsou v takovéúrovní, že tam se tablet nedrží v rukách. Prostě co kritika to blbost!  Zajímalo by mě kolik mu Apple nebo Samsung zaplatil za špínu na tento vynikající tablet ???  8-o8-o8-o

+6/0
18.2.2012 23:16

Wendeee

funkce

autor zapomněl napsat, že se s nim nedá rybařit, nedaj se s tim uplést ponožky.. to jsou podle mě největší mínusy tohoto tabletu..

+5/0
18.2.2012 20:42

oldfashioned Kokodák v2

Re: funkce

souhlas:-)R^

0/0
18.2.2012 21:03

pettyo

3G...

...modul v tabletu mi přijde úplně zbytečný. Bez něj by mohl být levnější.

0/0
18.2.2012 18:07

Flames Bond

Re: 3G...

co když chci na net mimo dosah wifi?

0/0
18.2.2012 20:06

pettyo

Re: 3G...

Lepší varianta je mít telefon s datovým tarifem podporující hotspot.

+2/0
18.2.2012 21:01

REMET

Re: 3G...

Presne, to je mnohem lepsi si vybit obe zarizeni najednou :-)

0/0
18.2.2012 21:38

pettyo

Re: 3G...

Ne. Mnohem lepší je platit vydřiduchům dva datové tarify.

0/0
18.2.2012 21:45

pettyo

Re: 3G...

A mimochodem 3G žere na tabletu 2x tolik energie jak wifi.

0/0
18.2.2012 21:57

doktor_bota

Re: 3G...

To je celkem jedno, když je to proti hotspotu pořád nulanulanic.

0/0
19.2.2012 2:04

pettyo

Re: 3G...

Já nevím jestli píšu česky. Hotspot je Wifi. To co žere energii je 3G a ne wifi. Pokud chci ušetřit energii tak musím vypnout 3G a ne Wifi. Řešením je např. sdílet EDGE. Každopádně tablet o kterém tu je řeč prostě vydrží 2x tak dlouho. Dle specifikace Apple nebo Samsung ke to 5-6hod na 3G / 10-12hod. na wifi. O čem se to tu proboha bavíme. Prostě 3G v tabletu je pro většinu lidí naprosto zbytečná záležitost.

0/0
19.2.2012 8:44

bukin

Re: 3G...

wifi hotspot je pekny zrout energie, nicmene, pokud ten tablet ma usb host, mohl by fungovat s nekterym 3G modemem pres usb, spousta tabletu bez 3G to tak podporuje

0/0
19.2.2012 12:04

bukin

Re: 3G...

a jo, on ma primo 3G modul, sorry, mea culpa

0/0
19.2.2012 12:05

pettyo

Re: 3G...

Samotný hotspot není takový žrout energie. Problém je v kombinaci s 3G. Jinak je logické že má 3G protože ho prodává Vodafone.

0/0
19.2.2012 12:50

doktor_bota

Re: 3G...

Ne, plácale. WiFi hotspot sám o sobě je obrovský žrout energie. A už toho nech.

0/0
19.2.2012 13:23

pettyo

Re: 3G...

Wifi je prostě mnohem menší žrout energie než 3G. A je úplně jedno v jakém režimu je zapnuté.

0/0
19.2.2012 13:46

doktor_bota

Re: 3G...

Zkus si to, plácale.

0/0
19.2.2012 14:42

pettyo

Re: 3G...

Já to mám vyzkoušené a potvrzují to i výrobci jako Apple nebo Samsung. Stačí se podívat do technických specifikací.

0/0
19.2.2012 15:02

doktor_bota

Re: 3G...

To se týká WiFi v režimu klient...:-P

0/0
19.2.2012 15:16

pettyo

Re: 3G...

A jaký je mezi tím rozdíl? Wifi má nějaký výkon a ten se nemění podle toho jestli jede v režimu klient nebo hotspot. Spotřeba je stejná. Takže být tebou tak se dál neztrapňuji.

0/0
19.2.2012 16:01

doktor_bota

Re: 3G...

Ach jo... Ten rozdíl je poměrně zásadní, plácale, i když při tvé zabedněnosti asi odborné vysvětlení nepomůže... Jednoduše řečeno, v režimu hotspot WiFi rádio VYSÍLÁ veškerá data, která 3G rádio PŘIJÍMÁ. Evidentně to nevíš, ale vysílání je energeticky výrazně náročnější, než příjem.

0/0
19.2.2012 16:25

pettyo

Re: 3G...

Pobavils :-)) Fakt jsi mě pobavil.

0/0
19.2.2012 16:46

doktor_bota

Re: 3G...

Co se dá dělat.;-(

0/0
19.2.2012 16:50

entony13

Re: 3G...

Wi-Fi je obousměrné, tak vysílá i druhá strana. pokud pojede něco s cloudem, může odesílat víc než bude přijímat.Ale jinak souhlasím, že hotspot bere víc, protože komunikuje s okolím a většinou člověk víc dat dostává než posílá ( mimo cloud a poštu).

0/0
19.2.2012 16:46

doktor_bota

Re: 3G...

V případě WiFi klienta na přijatý 1 MB vyšleš asi 10 KB. U hotspotu je to logicky opačně...

0/0
19.2.2012 16:52

entony13

Re: 3G...

Já tedy nevím, ale když budu něco aktivně užívat, třeba posílat poštu, u mne běžná činnost, tak je to i obráceně

0/0
19.2.2012 16:53

doktor_bota

Re: 3G...

Může být, vyjímečně. Jenže uploadu je v mobilní sféře tak málo, že se to na spotřebě prakticky neprojeví - ostatně proto se taky upload nezapočítává do FUP (obvykle). Bavím se o typickém využití mobilních zařízení (brouzdání, downstream a stahovaní).

0/0
19.2.2012 16:59

entony13

Re: 3G...

Já tedy mám internet často na práci a tedy posílám data. Synchronizace s iCloudem zatíží upload dost, každá odeslaná fotka a video, to bude víc odeslaného než přijatého....doba se mění :-)

0/0
19.2.2012 17:07

doktor_bota

Re: 3G...

Nelze to vyloučit, pak se ale nediv, když ti WiFi rádio vyždíme telefon podstatně rychleji, než když jenom stahuješ.

0/0
19.2.2012 17:16

pettyo

Re: 3G...

Takže v obou režimech, hotspot i klient, proteče přes Wifi naprosto stejných 1MB a 10KB. Na kydy že 2W vysílač má mnohem větší spotřebu než 2W přijímač vůbec nebudu reagovat.

0/0
19.2.2012 17:02

doktor_bota

Re: 3G...

2W přijímač je prosím co?8-o;-D;-D

Tohle nemá cenu, máš znalosti průměrného poslance a IQ blondýny za volantem SUV.

0/0
19.2.2012 17:04

pettyo

Re: 3G...

S přijímačem a vysílačem jsi začal ty. Asi jsem to měl dat do u uvozovek. Číslo a jednotky v příkladu jsou irelevantní. Pro tebe stačí když si zapamatuješ, že každé Wifi a je jedno v jakém režimu pracuje, zároveň data vysílá i přijímá.

0/0
19.2.2012 17:20

doktor_bota

Re: 3G...

SUV...:-P

0/0
19.2.2012 17:22

pettyo

Re: 3G...

Na SUV jsem si vydělal v IT při stavbě sítí.

0/0
19.2.2012 17:24

doktor_bota

Re: 3G...

To musíš být s lopatou neobvykle zdatný.:-P

0/0
19.2.2012 17:27

entony13

Re: 3G...

Nojo, ale někdo používá Skype a tvrdí, že odesílá málo dat.........tak já teda nevím, dnes se to zde hemží odborníky

0/0
19.2.2012 18:09

doktor_bota

Re: 3G...

Co máš se Skype? Já nepoužívám Skype na tabletu, kdes to vzal?

0/0
19.2.2012 18:34

entony13

Re: 3G...

"Skype no problem" , tak jsem si myslel, že na tom tabletu běhá Skype, nic víc

0/0
19.2.2012 19:53

doktor_bota

Re: 3G...

To jsi jako obvykle myslel špatně, viz začátek této diskuze.

0/0
19.2.2012 19:57

entony13

Re: 3G...

Takže při frekvenční modulaci bývá vysílač obvykle zapnutý a příkon má dost velký, při amplitudové modulaci je to jiné. Nedělám vf techniku a ani mne nějak nezajímá. Vysíláč se vypíná a potom zase navazuje spojení? Nebo vysílá stále a udržuje spojení? Jen abych neumřel blbý :-)

0/0
19.2.2012 18:15

doktor_bota

Re: 3G...

A směl bych se zeptat, kde má vysílač třeba FM rádio? Jinak laskavě nezdvojuj vlákna.

0/0
19.2.2012 18:36

entony13

Re: 3G...

na kopci :-), tam je většinou vysílač FM rádia

0/0
19.2.2012 19:58

doktor_bota

Re: 3G...

"Takže při frekvenční modulaci bývá vysílač obvykle zapnutý a příkon má dost velký, při amplitudové modulaci je to jiné." - takže při FM je vysílač na kopci, při AM ne?

0/0
19.2.2012 20:12

entony13

Re: 3G...

Takže u Wi-Fi je modulace FM a oba vysílače žerou baterku stejně? Jedou tedy duplex, jak to bylo kdysi na vojně u směrového spojení?

0/0
19.2.2012 21:44







Najdete na iDNES.cz