Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co se nám nelíbí na: Samsung Galaxy S II

Dnešním článkem začínáme novou nepravidelnou redakční sérii článků. Poukážeme v ní na chyby a nedostatky produktů, se kterými máme dlouhodobější zkušenost. Jako první jsme si vzali na paškál stále vynikající smartphone Samsung Galaxy S II.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pj25

Skype

Muze nekdo poradit .... premyslim o jeho koupi a nejsem si jisty, jestli na Gingerbread funguje Skype?

0/0
22.2.2012 17:29

MirekK1

Nic nového k rozčilování

Tak nějak nechápu rozhořčení v některých příspěvcích. Některé jmenované nedostatky jsou společné pro všechny smartphony, některé vyplývají z intenzivního používání přístroje. Fakt asi je, že se během používání projevily. Nevidím v tom zlý úmysl autora/redakce, protože si dokážu představit, že podobně dopadnou i další špičková (a co teprve nešpičková) zařízení.

0/0
22.2.2012 12:56

Marty518

vysoká spotřeba při takovém využívání je logická

je to jako byste po Ferrari chtěli, aby jezdilo za 5,5litru/ 100km

0/0
22.2.2012 9:35

vinkyshek

Co se nám nelíbí na: Samsung Galaxy S II

A co se nám líbí ;-D

0/0
21.2.2012 10:45

R@ptor

Ufff

Když jsem si přečetl název článku myslel jsem si, že se dozvím něco o svém telefonu. Ale jak už poznamenali ostatní, přečetl jsem si definici kažého novodobého smartphonu. Srovnávat TouchWiz se Sense je věc, kterou jste si zadřeli třísku do zadku asi nejvíc. Je to jen váš subjektivní dojem a mě osobně se Sense líbí víc, než TouchWiz. Uznávám, že někde je TouchWiz lepší v tom, že není tak přeplácaný, ale celkově se mi efekty Sense líbí víc, stejně jako widgety. Nicméně jsem ale chtěl napsat, co bych telefonu vytkl já.

Fotoaparát:

Konstrukčně je telefon poměrně pevný a to oceňuji, ale jedna věc mi chybí. Tou je HW spoušť fotoaparátu na těle přístroje. Osobně bych ji ocenil více, než pouhé tlačítko na displeji. Celkově fotoaparát není tak dobrý, jak všichni píší. Podívejte se na Nokii N8.

Pokračování níž....

0/0
20.2.2012 0:41

CrossXXX

hmmm

používá mobil standardně k prohlížení webových stránek a čtení elektronických knih v pražské MHD nebo při aktivitách venku včetně např. procházek atd. , volání je pro mě druhotná funkce

0/0
19.2.2012 20:12

pobotom

Re: a

Kdy tedy vyjde článek, co se nám nelíbí na: "dosaďte jakýkoliv jiný telefon než Samsung"? Nechtěl jsem hned psát jablko, aby se někdo neozval. Nebo to zůstane jen na placeném článku k poškození konkurence od IP?

0/0
19.2.2012 12:21

takyumimkecat

Problémy dnešního světa

Tak nejprve bych poukázal na problémy dnešního světa. A to, že si pletou hrušky s jablky. Nelíbí se vám na telefonu že je imrvére vybitý, má slabou výdrž baterie, ale i tak je připojen k dvěma e-mail acc, má zaplý Wi-Fi a bůhví co ještě... Brouwsíte s tím po Síti, tak si nestěžujte a pořiďte si počítač. Lépe se na tom píše, o čtení webových stránek se nebudu bavit, to je snad jasný.

Mobilní telefon je na komunikaci, ale hlavně, HLASOVOU. Že se to umí spousty dalších věcí, je sice fajn, potěší, ale není to to hlavní. Tak si nestěžujte, můžete si za to sami. Vůbec lidi hloupnou....  Celkově. Každej trouba je připojenej.... Gott mit uns.    !!!!!!

+1/0
19.2.2012 5:27

Brugal

Re: Problémy dnešního světa

Jenže k tomu jsou smartphony určené ... možná by nebylo špatné napřed pochopit funkce a určení smartphonů a teprve pak se k nim vyjadřovat.

+1/0
19.2.2012 11:30

takyumimkecat

Re: Problémy dnešního světa

smartphone jsou určeny pro hloupou zábavu ovcí a tahání peněz z jejich kapes. K tomu jsou určený. Ne pro vaše dobro, ale pro výdělek výrobců a operátorů. Jeětě nějakej hloupej dotaz?

0/0
19.2.2012 18:51

Brugal

Re: Problémy dnešního světa

Neptal jsem se,takže poslední věta zní poněkud mimoňsky ... když se někdo ptá tak zpravidla napíše na konci věty otazník.

A k neužitečnosti smartphonů? Každá novinka měla své odpůrce - mikrovlnné trouby,automatické pračky,barevné televize,videa,DVD atd..Osobně jsem to zažil u prvního mobilu,který mi dala firma.Spousta lidí,mi vysvětlovala,že mobily jsou naprosto k ničemu,kradou soukromí,slouží jen k tahání peněz a postačí pevná linka.

Buď v pohodě,zvykneš si - chce to jen čas na vstřebání,u někoho to jsou měsíce u tebe to bude pár let.Jak dlouho ti trvalo než jsi se vyrovnal se splachovacím záchodem?;-)

+1/0
19.2.2012 19:41

venecek.nebo.rakvicku

Tak především:

Nemá to klávesnici. No a tím bych skončil.

+1/0
18.2.2012 21:59

takyumimkecat

Re: Tak především:

To za A.

0/0
19.2.2012 5:29

tomrak

mobil idnes kdysi typicky placeny nokii

kolikpak asi stalo publikovani tohodle clanku ? Nokie byla platit spise vyvojare a ne novinare :/

0/0
18.2.2012 18:00

qsilence

I iPhone se musí občas restartovat

Prostě normální vlastnost telefonu. Nevím, proč tuhle "negativní" vlastnost u Samsungu vyzdvihují.Nic nejede bezchybně donekonečna...

+1/0
18.2.2012 14:32

CzJoe

HTC Sense animace

Také nechápu Co sem pletou a pomlouvají Sense. Už dříve jsem tady četl recenzi o otravném prostředí Sense a o nemožnosti vypnutí animace počasí. To je milí ředaktoři blbost, jen neumíte telefony testovat a potom píšete blbosti!!!

Stačí widget s počasím hodit do koše a při jeho opětovném přidání na plochu stačí nezaškrtnou položku animovat počasí, nebo zvuky!!!! Opravte si prosím všechny svoje předešlé klamavé články. Já i 5 mých přátel máme HTC Sense a nikdo si nikdy nestěžoval, ba naopak, velká spokojenost !!   ;-€

+4/0
18.2.2012 11:48

shadowceek

Re: HTC Sense animace

Taky tomu nerozumím...chválit odporný touchwiz a hanět sense...obzvláště když většina porovnání a recenzí mluví úplně opačně

+1/0
18.2.2012 22:21

zlatoluna

Muj problem

Mym problemem s vetsinou androidu (a proto muj sel zpatky do obchodu po 20ti dnech) je prakticka nemoznost vytocit cislo bez toho, aby se clovek musel divat na display, coz je opravdu problem treba pri rizeni. Vyzkouseli jsme celou radu aplikaci a to jak na mem byvalem telefonu tak na manzelove Galaxy S II a ani jedna nebyla schopna to jednoduse vyresit, pricemz treba na iPhone tohle dela automaticky a perfektne.

Mno a pak ta baterie, ta je tedy opravdu priserna.

0/0
17.2.2012 23:57

Ananta

Re: Muj problem

Co dodat...snad že za jízdy se nemá telefon ovládat a slouží k tomu hlasové vytáčení.

+5/0
18.2.2012 0:26

Teletabis

Re: Muj problem

A co očekáváš od českého řidiče - iŘidiče.

+3/0
18.2.2012 7:07

Brugal

Re: Muj problem

;-) Někdy není špatné reagovat až po pochopení příspěvku - Zlatoluna píše,že iPhone pořídil,protože díky IOS nemusí sledovat displej jako u Androidu,takže řídí bezpečněji,Ananta mu to jen potvrzuje.

0/0
18.2.2012 10:13

dresinek

Re: Muj problem

Mě zajímá podrobněji ten princip co dělá Iphone automaticky a perfektně (nějak nechápu co tím Zlatoluna myslí)

P.S. Bez urážky. Opravdu jsem zvědavý. Jde mi jen o technické řešení.

0/0
18.2.2012 10:22

Brugal

Re: Muj problem

To se neptejte mne - já jsem ten kterého pobavila nelogičnost vlákna

0/0
18.2.2012 10:53

dresinek

Re: Muj problem

Škoda ;-(

Já myslel, že je hlasové vytáčení už ve fázi telepatického.

0/0
18.2.2012 10:57

Brugal

Re: Muj problem

Netroufám si to posoudit,ani nevím jestli BB hlasové vytáčení vůbec má(určitě má).Z auta nemám potřebu volat a hovory přijmu čudlem na BT sluchátku.Zkoušel jsem hlasite HF přes rádio,ale rozčilovalo mne.Nicméně každý jsme jiný a každému vyhovuje něco jiného - pokud někoho rozčiluje metoda používaná Androidem lze pochopit,že změní OS.Jak jsem psal,pro mne osobně je hlasové vytáčení jedna z posledních věcí,která mne na mobilu zajímá.

0/0
18.2.2012 11:13

dresinek

Re: Muj problem

Asi tak. R^

0/0
18.2.2012 11:19

navico

Re: Muj problem

To, že někdo neumí použít hlasové ovládání na Androidu, nebude asi problém Androidu.

+5/0
18.2.2012 10:22

Brugal

Re: Muj problem

Asi proto úvodní příspěvek začíná slovy:"Mým problémem je ... ".Autorka tedy uznává,že problém je v ní.

Je opravdu tak těžké příspěvky přečíst?

0/0
18.2.2012 11:04

navico

Re: Muj problem

Trochu ti uniklo, že jsem nereagoval na původní příspěvek ale na tvůj.

0/0
18.2.2012 16:53

Sharkee okraden cenz0ry

Re: Muj problem

A přitom stačí dvakrát zmáčknout home tlačítko a říci call a jméno voleného

0/0
18.2.2012 14:57

m8642

Re: Muj problem

Nezmysel, s Google Gesture Search najdes hociktory kontakt aj uplne naslepo. A to je len jedna z moznosti.

0/0
18.2.2012 16:02

Ananta

Re: Muj problem

Si děláš asi prd...:-D Místo píchání do displeje v autě budu po něm šermovat, za jízdy...., po českých silnicích...:-) Prostě řešení za 500,-, zmáčkneš čudlík, řekneš jméno a je to, zázrak jménem BT headset.

0/0
19.2.2012 11:54

jesterkasploutvema

Re: Muj problem

tuhle funkci ma SGSII primo v sobe:-P i bez BT (ktere je vsak s ohledem na zakon nutne)

0/0
19.2.2012 20:27

Voojtaa

...

Vážně jsou odpůrci iPhone natolik zakomplexpvaní, že v jakýmkoli článku hodnotící iPhone kladně popřípadě článek o některých chybách přístroje s Androidem vidí okamžitě reklamu na Apple nebo berou článek za vyloženě komerční?

0/0
17.2.2012 23:52

kosobecny

Pro mě osobně

Je nejhorší uhlopříčka telefonu, telefon je prostě moc velký pro pohodlnou práci s ním, těch 3,7" - 4" se mi jeví jako dostatečně velké pro telefon. Ale vím, každý má jiný ruce apd. :)) Prostě dost zásadní chyba pro mě, a baterka mi při velkým používání vydrží i ty 2 dny :))

0/0
17.2.2012 23:37

sexueller_belastigungspanda

reklama?

jestli se nemýlím, bude to série článků a jelikož zde zkritizovali SGSSII, tak příště jistě přijdou s iphonem. a podle toho, jaké tam vyberou nedostatky, pak uvažujte, jestli to je vůbec reklamní tah...

+1/0
17.2.2012 23:28

r.mrazik

re

jestli to mela byt reakce na dost kriticky prijaty (a take dost navstevovany) clanek na konkurencnim webu ohledne nokie lumie 800,tak se ti to Ludku nepovedlo a jestli jsi za tohle dostal zaplaceno,tak uz nechapu vubec

ten telefon ma jine nevyhody...nebo az budes psat clanek o Iphonu,nebo kteremkoli jinem dotykaco-smarthphonu,tak tam ty odstavce okopirujes? neskutecne odflaknuta prace...

hruza!!

0/0
17.2.2012 23:26

Neff

iphone

vetsina veci VCETNE restartu (po uzasnem updatu navigonu na 2.0.x) je problem i Iphonu. jedine co iphone ma fakt jiny je zpracovani. to sklo na displeji se prece jen odre hur nez plast na sgs2. Mam oba, a aktivne je pouzivam :)

0/0
17.2.2012 21:39

FenyAMG

Bodly

by fotky, např. toho zadního krytu.

0/0
17.2.2012 20:41

paní S

Blbost

Telefon mám už půl roku a tento výčet "nedostatků" nepovažuji za opodstatněný. Souhlasím s tím restartem - ale to bych taky nepřikládala na vrub telefonu samotného, poněvadž se to týká nainstalovaných aplikací. Jinak jsem maximálně spokojena a jiný telefon si už ani nedovedu představit...R^

0/0
17.2.2012 18:34

JiHik

Hrůzostrašný článek

Nějak jsem ten článek nepochopil. Sám Samsung nemám, mám Sensation XE. Pokud je telefon TAKTO neustále zatížený, samozřejmě baterie nevydrží nikde a telefon ani k takové permanentní zátěži není určený. Opatlaný display je na každý dotekový display tohoto typu. Nechápu, proč tu vůbec je narážka na HTC Sense a právě jen se Sense, mně Sense neotravuje, ale vyhovuje. Strašné překvapení, že telefon nešetří, není v pouzdru a má škrábance. Tomu se může divit asi akorát ne zcela normální člověk. Buď ho mám bez pouzdra, nebo v pouzdru a pokud bez, tak je třeba chovat se k němu víc než rozumně. Já mám pouzdro (orig. koženou nohavičku), používám ho mimo pouzdro a mám ho stále jak nový.

Jsem zvědav, až tu bude test aut, jak autoři budou běžné auto permanentně tůrovat na nejvyšší otáčky, projíždět výmoly výmoly a pak tu budou psát, že auto moc žere, je hlučné, tlumiče moc nedrží, je poškrábané a po padesáti výmolech mu upadlo kolo.

+11/0
17.2.2012 18:06

Pusher

Re: Hrůzostrašný článek

..tak něco se musí narychlo napsat, aby bylo z čeho zaplatit složenky. Redaktor je taky člověk - líný, omezený, prostě normálka. Proč vymýšlet něco složitého, když jse na rychlo spíchnout článek o prdu a je zase vyděláno a na víkend klid.

0/0
18.2.2012 17:10

Behoun

Ja s clankem docela souhlasim

Jsem sice majitel SGS (prvni verze), ale pohoda, na tom clanku neni zadne hanobeni. To same podle me budou muset napsat na iPhone. Takze jako skrytou reklamu pro Apple bych to nevidel. Navic u iPhone urcite pribudou malickosti typu chybejici mass storage, nemoznost nahrat si tam cokoli jineho nez aplikaci z AppStore (pokud neni jailbreak), chybejici radio, i kdyz to treba moc lidi asi nestve apod.

Musim souhlasit, ze nektere veci proste vadi - ano masti se, asi stejne jako kazdy jiny dotykac, ano baterie vydrzi malo, kdyz je telefon hodne namahany (kdyz ale jsem jen na prijmu, volam a posilam sms a nezapinam data a nehraju hry, vydrzi dele nez kdejaky hloupy telefon - rekord mam 12 dni a 3 hodiny se zapinami letadla na noc). Ano obcas i SGS chce restart atd, ale nemam moc zkusenosti s dalsimi dotykaci krome iPhonu 3GS, ktery jsem mel moznost delsi dobu pouzivat (nevyhovoval, radeji jsem sel do SGS).

+2/0
17.2.2012 17:34

lemrouch

aa

Co k tomuhle článku napsat? Snad jedině to, že autor tento článek asi zamýšlel jako skrytou reklamu na konkurenční telefon (že by na novou Nokii?), jelikož pokud by se Samsungem Galaxy S2 skutečně nějakou chvíli pracoval, tak by takovýhle pitomosti nikdy nemohl napsat.

Ani nevím proč mě to překvapuje, je pátek a tak asi autor potřeboval udělat poslední článek do počtu a hurá na hory.

Samsung rozhodně nemá tendence k poškrabání, a displej se zapatlává úměrně k tomu, že se jedná o plně dotykový telefon. Výdrž baterie je velice solidní, ale samozřejmě pokud na něm budu sledovat video, tak baterie moc dlouho nevydrží.

Takže tolik asi k článku tohoto "autora"

+1/0
17.2.2012 16:56

Brugal

Re: aa

Ta reklama byla hodně skrytá - žádnou jsem neviděl.V článku jsou popsané problémy,které se týkají všech smartphonů a autor to několikrát také napsal.Plast se prostě škrábe - je to dané tím,že je měkký a setkává se se spoustou tvrdších předmětů.Stačí gelový obal,krycí fólie a je po problémech.

Výdrž baterie je mizerná stejně jako u všech mobilů s velkými displeji ... v článku je to opět napsané.

Otázka je jak si článek vyložíš ... normální lidé ho zjevně chápou jinak než ty.

+2/0
17.2.2012 17:20

Radeczek1

Re: aa

A tak je problém s výdrží baterie, poškrábáním plastů atd., problémem tohoto konkrétního telefonu, nebo těchto telefonů obecně? Pokud je to problém obecný, tedy takový, který je u všech těchto telefonů (rozuměj telefonů dotykových) normální, pak nemá co dělat v tomto článku.

0/0
17.2.2012 20:39

anonymousCZ

Re: aa

Ale toto nema byt clanek o problemem vsech smarphonu.

Maji to byt nepekne veci o Samsung Galaxy S II, bozinku.

0/0
18.2.2012 9:05

JK19

Článek je jenom kopa hnoje ;-)

viz diskuze – souhlas  - článek

psal člověk, který je mimo nebo spíše je placený za reklamu Apple … např. napíšu

článek „Co se mi nelíbí na Audi A8“:-škrábance jsou vidět, -auto má velkou spotřebu,-nemůžu zaparkovat na místě, kde jse schopen zaparkovat soused s Felicii, -drahé náhradní díly,-vysoká pojistka,-nemůžu stavební materiál, protože se mi poničí interiér.

 Prostě chybí srovnání s něčím – např. zmíněný iPhone je po drobném pádu s hezkým pavoukem :D:D viz: http://www.youtube.com/watch?v=IsTCTLn3vJU

Ale obdivuji Steva Jobse, protože stvořil skoro náboženství, hezky to prodal ... jako produkty od Applu jsou docela vyladěné, ale taky čeho je moc je příliš ;-)

+1/0
17.2.2012 16:40

liquido

Re: Článek je jenom kopa hnoje ;-)

Teda...

Zajímalo by mě, kde tam vidíš reklamu na Apple.

Samsungu se podařilo - i když nevim jak s tou prostoduchou kampaní - stvořit skoronáboženství lidí, kteří nemyslí, ale bojují za svou věc, jako právě teď ty.

+1/0
17.2.2012 16:50

Neposlušný_občan_Rebel

A

není to tak dlouho, co jste tady psaly recenzi jak je to

úžasný telefon a už ho readakce kritizuje . Kdybych si měl kupovat  fóna

podle tohoto portálu tak jsem stále na nitěmi propojených dvou kelímků od

jogurtu

0/0
17.2.2012 16:18







Najdete na iDNES.cz