Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chtěl přenést číslo. Nervy drásající proces trval dva měsíce

Náš čtenář Milan Hozák uzavřel s obchodním partnerem Telefóniky O2 smlouvu na paušální služby na dobu neurčitou a bez jakýchkoliv závazků. Když ale své číslo chtěl přenést ke konkurenci, operátor po něm neoprávněně požadoval smluvní pokutu a přenos čísla se táhl déle než dva měsíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dracekv1

kdyby se na to podívali pořádně

tak se ta chyba nestala. Jenže když za PC sedí husy, co si neumí přečíst jeden papír a zamyslete se nadním a jen papouškují to, co jim vypíše systém, tak se není čemu divit.

0/0
19.2.2012 14:42

lamator1

Nejen O2

Toto je bohužel klasická situace nejen operátora O2. Ostatní operátoři nejsou o nic lepší. Pokud člověknení VIP klient, tak jsou jenom problémy. Já jsem měl podobný problém s T-mobilem. Dokud jim člověk platí, tak je to v pořádku.... když reálně hrozí odchod platícího klienta, tak jsou schopni udělat cokoliv, jenom aby z něho vytřískali ještě nějaké prachy. Bohužel tohle je situace, za kterou může ČTU, stejně jako i za ceny, které jsou v ČR....

0/0
17.2.2012 11:35

Libor76

Rušení

Jo, když se smlouva uzavírá, to jde lehce, ale zrušit, to je hrozně složité.

Internet po optice jsem měl v roce 2008 zřízený prakticky ihned (3 dny čekání na technika a hned to jelo), zrušení trvalo přes měsíc.

Mobilní internet - pořízení 10 minut, zrušení - ? Přijdu na pobočku, že to chci zrušit (měl jsem lepší cenu vázanou na pevnou linku, kterou jsem ale zrušil, takže jsem rušil i tohle, stejně jsem to nevyužíval). Prý není třeba, protože "si toho nikdo nevšimne" - jo a pak budu platit penále, ne? Chtěl jsem to zrušit. Tak prý je čas, že stejně běží výpověď na tu optiku - ok, slabá chvilka, nechal jsem to být.

Přišel jsem tam znovu (naštěstí mám pobočku po cestě z práce), že to chci zrušit - to prý nejde na pobočce, ale musím někam zavolat - opravdu, musíte volat, oni pošlou dopisem kód, který pak sdělíte na infolince. Jenže je tam zase měsíc výpověď. Kód poslali kdo ví kam, nikdy nepřišel, takže znova na pobočku (navíc jsem se dozvěděl, že to na pobočce zrušit šlo).

0/0
17.2.2012 7:52

Libor76

Re: Rušení

Pokračování:

Hm, jenže kód nemám a když znovu budu žádat o zrušení, tak nová výpovědní doba a nejspíš platit plnou cenu - 750 Kč místo 150 Kč - jo to tak. Naštěstí to šlo převést na předplacenku, bohužel s nutným vkladem 300 Kč. Pořád nejjednodušší a nejlevnější možnost (Detail, že teď snížili FUP z 500 na 100 MB ).

Není to samozřejmě jen u O2, jinde v bledě modrém to samé, když chci novou službu, je to hned, když chci něco zrušit, tak to trvá hrozně dlouho :-(

0/0
17.2.2012 7:54

723novy723

O2

V O2 delaj zajimavy lidi. Uz kolikrat se me snazili presvedcit o jejich zajimavy nabidce a ve spoustech pripadu tvrdili,ze neco nejde. Ono to jde,ale clovek si za tim musi jit. Je to jejich hloupa obchodni vnitrni strategie,kterou tam vymyslela spousta manazerskych hlav jak tlacit na obycejne lidi. Nikdo se totiz nesmi nechat zastrasit a nechat si to od nich libit,jen tak muzeme nad O2 vyzrat. Napriklad dnes jsem mel rozhovor s takovu neprijemnou babou,kterou bych asi vyhodil,kdybych byl manager,az byla tak neprijemne vlezla a davala tak neadekvatni priklady za to kolik bych usetril. Opak byl v te dobe pravdou. Me konci smlouva za par mesicu a uz ted vim,ze prejdu nejspise k jinemu operatorovi. Navic, od poloviny roku tu bude cesky mobil,ci jak se ten cesky jmenuje. Uz se na to tesim. O2 nikdy...

0/0
16.2.2012 23:21

cating

Asi žiju jinde

Asi žiju jinde, ale u mne před lety proběhl přechod od O2 k VF hladce během jednoho dne. Zašel jsem ráno do O2 prodejny, vyrovnal jsem hotově všechny závazky včetně doplatku za dotovaný telefon před ukončením závazku, pak jsem zašel podepsat vedle do prodejny VF telefonicky předjednanou smlouvu, vyplnil jsem žádost o přenos všech 4 čísel naší rodiny, VF vše vyřídil s O2 ještě ten den odpoledne sám a druhý den ráno jsme byli všichni u VF. Nestálo to ani korunu,naopak jsem dostal na uvítanou nový telefon za korunu , tenkrát velmi slušný SE K850i a 4x1500 na každé číslo na volání zdarma do vyčerpání. Opakuji, trvalo to jeden den, žádné starosti, komplikace, hádky a nervy. Takže si říkám, jestli si ty problémy, o kterých tady mnozí tak dramaticky a duchaplně referujete, neděláte svými rameny a mahrováním tak trochu sami.;-)

0/0
16.2.2012 22:34

Andee in Red Book

Re: Asi žiju jinde

Já to beru tak, že 95% proběhne bez problémů a zbytek si holt postěžuje. Že ty převody ze začátku nešly zrovna hladce, to se taky ví, problémy tam byly. No a pak je, samozřejmě, třeba brát v úvahu, že všichni zveličujou. Takže "dva měsíce" jsou v reálu 33 dní apod. ;-)

0/0
16.2.2012 23:01

Keni

Re: Asi žiju jinde

Ale vy jste jim to vypalne za nedodrzeni podminek doplatil. Problem je, pokud chcete jit pryc bez nejakych pokut. Pan nemel zadny uvazek a tak O2 (je jedno, ze to byl jedo externi prodejce) si ho zfalsoval. Ja ukoncil smlouvu odpstupem pro opakovane porusovani ze strany O2. Samo to nechteli uznat, trvalo to asi 2mesice a pote 4 roky vyhrozovanim exekucema pro nezaplaceni smluvnich pokut. Na reklamace O2 samo neragoval. Nastesti jsem mel i po trech letech vse zazalohovane a tak to nechali byt.

0/0
16.2.2012 23:12

Andee in Red Book

Re: Asi žiju jinde

Co to tu vyprávíš? Mám telefony u O2 od roku 1996 a občas mě až točej s tím, jak mi doslova na každej "prd" posílaj hromady e-mailů, že reklamaci nebo požadavek zaregistrovali, že ho řeší, že ho vyřešili atd. Občas je to fakt až otravný... A zatím se mi za 16 let nestalo, že by něco nevyřešili k mé spokojenosti. Někdy to chtělo obejít operátory, protože ti složitějším věcem nerozumí a nepomůžou, ale vždycky jsem se domohl "spravedlnosti". Ochotně mi několikrát odmázli datové přenosy, když jsme na nějakých telefonech zapojili net a nečekali na potvrzení - a udělali to přesto, že na to mají tuším tři dny atd. Chápu, že se někdy může stát problém, ale netrď nám tu blbosti, že to tak bylo pokaždé... :-P

0/0
16.2.2012 23:20

doktor_bota

Re: Asi žiju jinde

Ty ale popisuješ osobní zkušenost, která je nepřenositelná. Já rozhodně nejsem ovečka, která by se nechala snadno ostříhat, přesto jsem něco z toho, co popisuješ, řešil málem soudním sporem - kolega, který v IT moc kovaný není, požádal o konfigurační SMSku pro nastavení netu k AKTIVNÍMU DATOVÉMU TARIFU. Přišla mu, tak to dál neřešil, potíž je v tom, že ve výsledku měsíc jel data přes WAP, a to dost intenzivně. Chyba jasně na straně operátora, přesto jsem z jejich "je nám líto, ale nemůžeme vám vyhovět" už lezl po zdi. Asi chápeš, že nešlo o pár stovek. Závěr? Lidé u operátora mají příkaz ustoupit oprávněným námitkám jen v případě, že jsou na první pohled naprosto neprůstřelné, jinak hrají mrtvého brouka, přičemž u O2 a TM je to extrém.

0/0
17.2.2012 3:00

hermionka

Re: Asi žiju jinde

to ste mel stesti.. ja davala pozadavek na preneseni cisla v polovinelistopadu 2010, a cislo bylo preneseno 31,12,2010..

0/0
16.2.2012 23:18

kunta_kinte

Jo, resil jsem odchod od O2

v pripade ADSL a dozvedel jsem se, ze se mnou jednou operator slusne vybehl. ( i pez zcela jasne formulovanou informaci, ze o zadny prodlouzeny zavazek nestojim, byl zavazek prodlouzen ). Mno par hovoru a jak jsem se dozvedel od znameho, od te doby je u me zakaznicke karty v jejich systemu informace , cenzor promine, "bacha de*il" :-) Mno zachranilo mne, ze hovor jsem mel nahrany i ja, takze se zadna pokuta za precasnou vypoved nekonala. :-)

Mno a nedavno me volal zase dealer z O2, jak ma pro mne vyhodne volani o 50% levnesi.Chvilka poctu a operator uzal, ze nema co nabidnout a lhal. Je to bordel, clovek se musi branit a byt stale ve strehu.

0/0
16.2.2012 22:18

Andee in Red Book

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

měl jsi nahraný hovor ;-D a teď tu o karkulce... ale věřím, že tu poznámku u tvého jména maj, to by sedělo ;-D

0/0
16.2.2012 22:21

cating

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

;-D

0/0
16.2.2012 22:42

kunta_kinte

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

Ano, vsechny hovory s libovolnou spolecnosti si nahravam. A i je na to upozornuju. :-) Ale jestli neveris a co si o mne myslis, je mi naprosto volne. :-)

0/0
16.2.2012 22:53

Andee in Red Book

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

No jasně a ještě nám řekni, že tvoje manželka ti z toho dělá po večerech přepis, abys to operativně mohl posílat mailem, když dojde na nejhorší ;-D

0/0
16.2.2012 23:02

Homer _2

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

Víš h0*no ale chytrej jsi jak rádio...

+1/0
16.2.2012 23:50

Andee in Red Book

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

to říká ten pravej, sešífko ;-D

0/0
16.2.2012 23:56

Mahas

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

to chce klid, Andee je proste slaboduchy, zavistivy a lehce dementni ( ve vyznamu diagnoza a ne nadavka ) jedinec, ktery vsechno vi, vsude byl , vsemu rozumi a nesnasi Apple .. to ho asi tak charakterizuje. Ja uz si po velmi trapnych a ponizujicich zkusenostech pred lety s firmou O2 ( proste lhali a to opakovane a ja to nemel jak dokazat a pisemne mi odmitali cokoliv dat ) pro jistotu uz nahravam hovory na vsechny infolinky a urady. Je to takova pojistka, mista na disku dost, tak proc to nemit zazalohovane. Pouceni, ze k O2 uz nikdy, to samozrejme bylo hned :-) Jeste ze mam kamarada pravnika, chvili si s nima sice dopisoval, ale nakonec dobropisy poslali. Kdepak, O2 je holt pohrobek Ceskeho Telekomu a je to tam porad tak nejak poznat ( o T-M, ani VF si moc velke iluze taky nedelam, ale O2 uz fakt nikdy )

0/0
17.2.2012 16:16

Libor76

Re: Jo, resil jsem odchod od O2

proč by neměl? Já si hovory s operátory a podobnou verbeží také nahrávám. Na hlášku typu "hovor může být nahráván nebo monitorován" si prostě řeknu, že jo, že je dobře, že to ví a je klid ;) A nebo oni to myslí jinak, než že mně sdělují povolení hovor nahrávat nebo monitorovat ;)

Jinak záznamy se automaticky pojmenovávají podle času a volaného čísla, takže opravdu není problém dohledat ten správný hovor.

0/0
17.2.2012 7:58

SN1P3R

Zamyšlení

Tak a pojďme se nad tím zamyslet. Kolik procent mužů jsou násilníci a kolik procent romů jsou zloději, vrazi atd. Vsadím se, že procento potenciálních mužských útočníků je nižší než procento nebezpečných Romů z jejich celkového počtu. Proto by podle mého názoru byl návrh na oddělení lidí podle rasy a následné oddělení romů ve vlacích od bílých Čechů za účelem ochránit Čechy před napadením Romy potřebnější, než oddělovat lidi podle jejich pohlaví. Ale to by určitě neprošlo. Ale proč? Neni to to samé? Já samozřejmě chápu to, že takto to může být pro ženy bezpečnější i přesto, že jsem i já  vpodstatě označen jako potenciální násilník, protože jsem majitelem penisu. Byli by schopní slušní Romové chápat, že většina jejich etnika je pro nás nebezpečná? Pochybuji!

0/0
16.2.2012 21:59

EU Man

Re: Zamyšlení

t ddd dm...vedle

0/0
16.2.2012 22:06

InstinkTT

Vodafone > T-M

Já přecházel z Vodafone na T-M a vše proběhlo hladce a rychle. Za 10 dnů bylo hotovo. Takže spokojenost. A jak se Vodafone snažil mě udržet, to byly nabídky tarifů....vřele doporučuji všem říct, že odcházíte, pak si vymyslet, co Vám nabídla konkurence a oni se Vás budou snažit přesvědčit abyste zůstali za ještě výhodnějších podmínek! R^R^

0/0
16.2.2012 21:15

InstinkTT

Re: Vodafone > T-M

Ještě doplnění: vše řešeno přes emaily/telefon. Jen jednou dojel za mnou do práce kurýr pro podpis nové smlouvy. Takže ztráta času nulová. R^

0/0
16.2.2012 21:17

pilinazlenina

u TMCZ by mu ta tak snadno neprošlo

0/0
16.2.2012 20:55

petrolhead

O2 jsou hrozný slizouni

Pouze v rámci mojí rodiny koluje několik povedených historek s O2. Záměrné dezinformování ze strany operátora, chudáci zaměstnanci naprosto zmatení a bez jakýchkoli pravomocí, nikdo neví jak co udělat. Pravidelné otravování reklamou, dlouhé závazky, přeprodávání osobních údajů zaákazníků... no super.

.

S VDF nemám za 8 let problém, s velkou výjimkou teď v létě, kdy nějak zaváděli nový systém a byl z toho megabordel - ošidili mě asi o 2000 a změnili mi tarif proti mé vůli, po upozornění vrátili peníze a přidali zdarma volání asi za 5000.

+1/0
16.2.2012 20:15

petrolhead

Re: O2 jsou hrozný slizouni

Ještě jsem zapoměl - asi před 5 lety přeprodali náš fiktivní nedoplatek za pevnou linku z roku 1996!! (přitom vše bylo uhrazeno). Kontaktovala nás vymahačská firma dopisem který záměrně vypadal jako rozhodnutí soudu. Zavolal jsem zpět a řekl že to je a) zaplacené a b) promlčené, primitiv z druhé strany odvětil že pokud chci namítnout promlčení tak pouze osobně v jejich sídle v určitou hodinu. Poslal jsem ho do ****** a napsal stížnost na O2 ať se nepaktují s mafií.

0/0
16.2.2012 20:21

zlababa.dvur

záleží na koho natrefíte

já při rušení ADSL u O2 neměl žádný problém. Zavolal jsem na linku, požádal o ukončení smlouvy, nabídli mi slevu, kterou jsem odmítl s odůvodněním, že neodcházím kvůli ceně, tak mi operátorka sdělila, že mi pošlou poštou ověřovací kód. Ten za 3 dny dorazil, zavolal jsem na linku znovu, a vše proběhlo naprosto korektně, profesionálně, a ani při jednom z těch hovorů na mě nebyli nijak nepříjemní, chovali se celkem slušně.

0/0
16.2.2012 20:14

astra1402

Žádné překvapení

Musím říci, že mě takovéto jednání O2 vůbec nepřekvapuje. Mám obdobnou zkušenost. Před více než třemi lety jsem vypověděla smlouvu na dobu neurčitou Uhradila jsem jednak veškeré faktury za užívání přípojky (internet) a jednak veškeré poplatky, které mi byly vyúčtovány jako 'pokuta' za vypovězení smlouvy - což samo o sobě je zajímavé. Pro jistotu jsem volala ještě na klientské centrum, abych si ověřila, že veškeré závazky jsou takto urovnány, protože se stěhuji do zahraničí. Po téměř třech letech jsem od jisté "vymahačské" společnosti obdržela dopis, že pokud neuhradím částku ve výši zhruba 5.000, bude vše řešeno soudně. Zjištovala jsem tedy, o jaký závazek se jedná, což mi nikdo nebyl schopen říci, nakonec po vleklém dohadování se zjistilo, že žádný závazek nemám, protože jsem vše hradila přes internetbanking, takže jsem měla k dispozici důkazy o úhradě všech částek .... jen mě zaráží, jak je možné, že takové jednání není už dávno řešeno příslušnými úřady ....

0/0
16.2.2012 19:38

m-karr

Tato komplikace by mě sice nepotěšila, ale chyby se stávají

Tři návštěvy prodejny operátora namísto jedné, rozhodně nepovažuji za nervy drásající proces. Chyby se stávají a pokud se k tomu O2 postavilo tak, že se nakonec za 1. omluvili, za 2. vrátili peníze (to totiž všichni extrémě neradi dělají, když už je jednou mají doma), tak to považuju za férové jednání. Otázka je jestli pod tlakem nevítané popularity, pokud o její hrozbě věděli, ale zkusme věřit že by to udělali i tak. Schválně jestli nás O2 přesvědčí že si důvěru zaslouží, nebo že jsme důvěřiví troubové.

0/0
16.2.2012 19:04

peanutka

Hehe

Prej selhání jednotlivce;-D. A teď tu o Karkulce!

+1/0
16.2.2012 19:04

tuan4

Re: Hehe

......................no,byla jedna Karkulka a sedm trpaslíků.

Jednou k nim na návštěvu přišla Sněhurka................a dál až po dvaadvacáté hodině!Jinak mně smažou!

0/0
16.2.2012 19:32

Keni

Re: Hehe

Samozerejme, selhal zakaznik, ktery si schoval smlouvu. CTU by mel zasahnout a sebrat O2 licenci. To by bylo super mit moznost vypsat vyberove rizeni na dva operatory. O2 by mohl frekvence bud vratit, nebo prodat nekomu jinemu. To by byla nadhera.

0/0
16.2.2012 20:44

Ondatroň lesní

O2, jsou zloději a podvodníci

pokud někdo bude potřebovat, připojím se s oznámenímX

+1/0
16.2.2012 19:00

Rudá Lůza vpřed, zpátky ni krok

a vy se divite!?

naši operátoři poskytují služby na hranici své rentability, jsou nejlevnější na světě, dalo by se říct, že jsou charita a vy jim to občasné fopa hned dáte sežrat!?podívejte se třeba na slovensko, předplacené karty: volání do všech sítí za cca 2.5 kč, účtování od začátku hovoru po sekundách, 2 GB netu za cca 125 kč, to je peklo!!:-(

+2/0
16.2.2012 18:05

kameja77

a to kdyby

se zacal jeste resit taky ten jejich skvelej "servis" BRITEX.....RvRv

0/0
16.2.2012 17:56

Lipna

Re: a to kdyby

btw - ten jejich servis není jejich. to je servis, který má certifikaci od zastoupení výrobce telefonů.

0/0
16.2.2012 23:12

NewDorianGray

S přenosem čísla od O2 zkušenost nemám,

zato mám u této společnosti zkušenost se zavedením ISDN linky. Přes mé urgování zavedení trvalo skoro rok. Po roce stálých výmluv pracovnic Zákaznického centra a dnes už vím, že i prokazatelných lží se mi podařilo pokoutně sehnat kontakt na pracovníka SupTelu, který ISDN fyzicky montoval. Nejprve mi vysvětlil, že to bude trvat, protože bude nutné položit desítky metrů vedení k mému domu. Já mu na oplátku vysvětlil, že vedení je dávno položené developerem,  taktéž zkolaudované a že jim bylo předáno již před rokem. Rozvody v domě jsou taktéž hotové. Jediné, co potřebuji, je nacvaknutí 4 drátků v rozvodnici. Podivil se a zeptal se mě... Hodilo by se vám to ve čtvrtek?

O2 je naprosto nefungující moloch.

0/0
16.2.2012 17:15

m-karr

Re: S přenosem čísla od O2 zkušenost nemám,

Divte se nebo ne, ale i O2 funguje. jenže skutečnou pozornost vám věnijí pouze pokud u nich utrácíte minimálně desítky, raději stovky tisíc měsíčně. ISDN linka jednoho maníka na konci ulice je v žebříčku zájmu někde těsně nad koupí nového smetáku uklízečce. Já s O2 spolupracuju až na pár kixů celkem spokojeně, ale jako soukromý zákazník bych s nima taky spokojený nebyl. a s jejich externími pracovníky, kteří občas ani neví co dělají taky ne.

0/0
16.2.2012 19:21

Bizzy

???

Ale houby selhání jednotlivce. Prostě to zkoušíte vynutit z někoho aspoň nějakou tu kačku a on se vždycky nějakej "neználek" najde, kterej by tu pokutu zaplatil (nejsme ten případ).

Tohle je prostě vrchol všech operátorů. Oni Vám dokážou i zaslat fakturu na částku 5000,- za nějaký 2 dny, i kdyby jste třeba měli ten mobil ty dva dny vypnuté. Prostě budou to zkoušet pořád zloději jedni;-€. Z těch operátorů mi je už celkem na blití.

+3/0
16.2.2012 17:07

EU Man

Odchod od O2 byl lahudka

;-Dukončení tarifu k 14.7.2011...z mé strany postupováno dle jejich podmínek. přesto 3x návštěva pobočky, a cca 1,5 měsíce jsem u O2 "přesluhoval"

Komedie byla komunikace s jejich linkou. 3x volání od nich. 2x zmeškáno, protože jsem řídil. Při zavolání na zmeškané číslo jsem se dovolal pokaždé jinam a pokaždé jsem byl aspoň 2x přepojen, ale že mi prý od nich nikdo nevolal....

Při třetím, úspěšném spojení a mazání medu kolem huby z jejich strany jsem je upozornil, že kdyby mi zavolali dříve, třeba bych se rozhodl zůstat... A jejich odpověď? "Ale mi Vám volali, ale neberete nám telefon......:D

NO COMMENT

Ale T-Mobile, jak zjišťuju asi taky žádná výhra.....jenže kam dál...

0/0
16.2.2012 16:20

kameja77

Re: Odchod od O2 byl lahudka

u vdf to mate aspon skoro stale bez zavazku...

0/0
16.2.2012 17:55

tuan4

Re: Odchod od O2 byl lahudka

................u nás funguje Vodafon jen na jednom místě.Ve zbytku vesnice je mrtvej.

0/0
16.2.2012 18:09

kameja77

Re: Odchod od O2 byl lahudka

v tom pripadate bydlite nekde v horach nebo nejake nizine, kde nedosahne btska, to uz je na povazenou se prestehovat...

0/0
16.2.2012 20:57

Keni

Re: Odchod od O2 byl lahudka

Ja znam jednu vesnici asi 15km od Prahy a jednu osadu asi 4km od Prahy. Ale mistni vedi, v jake casti zahrady signal je.

0/0
16.2.2012 23:23

tuan4

Re: Odchod od O2 byl lahudka

.....................je to malá vesnička,kousek od Rožmitálu pod Třemšínem.A někdy tu kolísá i O2.

Naproti máme kopec Pražák-vojenský prostor-a dvě jakési vysílací věže-jednu směrem na východ,druhou směrem na západ.Co jsou zač nevím.Vodafon-přes něj jsem teď připojen-taky nic moc.Na mobilu to ukazuje dvě až tři čárky(na bargrafu).

0/0
17.2.2012 11:36

buress

O2 nikdy víc

Ono je to asi u všech operátorů podobné, ale pro mne O2 nadobro skončilo ve chvíli kdy jsem chtěl zrušit mobilní internet.. Proces opět na dva měsíce a díky neprůkaznému zasílání faktur z jejich strany jsem na různých poplatcích a pokutát zaplatil přes 2000,- Kč...Rv

+1/0
16.2.2012 16:11

AchJO24

Re: O2 nikdy víc

Buďte rád, že jen 2 měsíce, já to rušil několikrát a nic se nedělo, pak to zrušili nakonec sami po x měsících a výmluv!!! no a s různými pokutami je z toho 12 000 za nic .) Nedá se s nimi mluvit absolutně o ničem, psát dopisy můžete jak chcete :)

0/0
16.2.2012 18:53

slunicko008

Moje zkušenost

Podávala jsem výpoveď a žádost o přenos čísla u O2 3x,trvalo to 2měsíce.Zašla jsem na pobočku,podala výpověď,zaplatila smluvní pokutu 300Kč(měla jsem závazek do konce ledna,výpověď byla podána na začátku prosince).Výpověď BEZ UDÁNÍ DŮVODŮ zamítli!Podala jsem ji znova,opět nic.Šla jsem na pobočku O2,kde mi řekli,že mě zapomněli zbavit tarifního zavázku.Než jsem se vrátila do práce,přišla sms,že pozadavek nelze provést.Volala jsem operátorce a ta mi sdělila,že při placení pokuty byly peníze pracovníkem O2 chybně poslány na účet pro pevné linky.Zaplatila jsem 300Kč pokuty za to,že jsem chtěla odejít o 2měsíce dřív.Nakonec k přenosu došlo téměř na konci platnosti tarifu.Myslím si,že to dělají úmysleně,aby z člověka vydřeli co nejvíce peněz.Nehledě na to,že se k vám chovají arogantně,když podáváte výpověď.Příteli a jeho sestře se stalo to samé ve stejnou dobu!Kolik na tom člověk stráví času a projezdí km,to už nikoho nezajímá.Nikdy jsem s O2 neměla problém dokud jsem nechtěla odejít.

+1/0
16.2.2012 15:55

AchJO24

Re: Moje zkušenost

To je naprosto běžné, jakmile chcete odejít z důvodu, že jste třeba přišla o práci atd, tak se budou x měsíců vymlouvat na to proč to nejde, aby vám to mohlo naskakovat dál, nějaké dopisy je vůbec nezajímají, dokonce vám ani neodpoví, operátoři jsou povětšinou brigádníci, kteří tam vydrží týden či dva, pak se zase mění, když chcete odejít tak vám to ještě zpříjemní a vytáhnou z vás co nejvíc, nehledě na to, že vás vědomě okrádají tím, že účtují pár minut a sms na víc .)

0/0
16.2.2012 19:04







Najdete na iDNES.cz