Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dnešní telefony se možná nedočkají Windows Phone 8

Unikl částečný seznam funkcí, které přinese velká aktualizace systému Windows Phone. Apollo, jak zní kódové jméno významného updatu, přijde koncem letošního roku. Otázkou ale je, zda budou "osmičky" kompatibilní s aktuálními přístroji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

x_2

blbost

cekal jsem od Idnes, ze tu neco podobneho vyjde.. ze tu napisou, co placne nejaky Murtazin nechapu/.. to uz tu muzou citovat rovnou i Hulana ;-D Vlastne je tio jejich povinnost aby to bylo vyvazene !!

0/0
8.2.2012 21:23

fryzy

Bodejt

by nebyly WP jednotné, když běží na pár telefonech ...

0/0
8.2.2012 19:17

přituleň

Tlačítko

Aaaa, Sráčínek opět objevil nahlašovací tlačítko... :-D :-D :-D

0/0
8.2.2012 17:10

PiPiiiiiK

no

Tak alespoň vím na co se mám těšit koncem roku. Nebo to bude iP5 ;-)

0/0
8.2.2012 13:14

Chudým bral, bohatým dával..(20)

Počkám, co na to řekne magistr Hulán, ten má vždy

nejprvdivější názor na věc ;-D

0/0
8.2.2012 12:59

PiPiiiiiK

Re: Počkám, co na to řekne magistr Hulán, ten má vždy

počkejte si také na názor Mgr.Radovana Kaluži. Sice neví co je WP8, ale určitě by Vám svými bohatými životními zkušenostmi poradil.

0/0
8.2.2012 13:13

___Radi

i kdyby nebyla

tak je to vlastně normální, tento trend zavedl už gůůgl kterej podporuje telefony tak kax půl roku zpět. Chcete do founu in a kůůl nepoužitelnej shit chrome? No tak si upalujte koupit novej foun, do toho vašeho půl roku starýho křápu to už nedostanete ;-D;-D o ten studenej hrůze nemluvě Rv

0/0
8.2.2012 12:07

Rudý přízrak fights for freedom

Re: i kdyby nebyla

co to zase meles? Google nema problem s tim na tri roky staryho mobila nainstalovat nejnovejsi verzi OS Android, jenze google neprovadi u telefonu jinych vyrobcu podporu a to proto, ze Android je zadarmo. Podporu si teda musi vyrobci zajistovat sami a je jen jejich chybou, ze na to kaslou a podporu nedelaji a neumoznuji povysovani OS. Me u staryho Bladea dela podporu komunita a Cyanogenmod uz se na tenhle telefon pripravuje s upravenym Ice Cream Sandwitch. :-P:-P:-P

0/0
8.2.2012 12:39

___Radi

Re: i kdyby nebyla

ty na tři roky starej foun s androjdem nainstaluješ tu ledovou srajdu? 8-o

0/0
8.2.2012 13:22

legnaw

Re: i kdyby nebyla

ty do te sve Nokie 1616 nenainstalujes nic...tak nezvatlej;-D

+1/0
8.2.2012 13:24

___Radi

Re: i kdyby nebyla

do jaký nokijéé? to se ještě prodává? 8-o

0/0
8.2.2012 14:06

Fungy

Re: i kdyby nebyla

že ty budeš odporník z eplu?

0/0
8.2.2012 17:08

fj08

WP8 pro současné WP telefony bude

WP8 nebude o nic více náročný než současný WP7, pouze umožní vyšší rozlišení a více jader (a ano s větším rozlišením bude možná potřeba vyššího výkonu, to se obšem netýká současných rolišení). SW vylepšení jako je Skype či NFC budou již v Tango aktualizaci.

Dle politiky MS (která je podobná politice applu) bude možné WP8 nainstalovat na telefony "nekolik" generací zpět. Tedy s takřka jistě bude WP8 možné nainstalovat na WP druhé generace (např. Nokie 800, Omnia W), a je i určitá pravděpodobnost, že půjde nainstalovat na první generaci přístrojů (např. Omnia 7). Je tu i určitá možnost (méně pravděpodobná), že upgrade na WP8 bude zpoplatněn (pak lze cenu čekat do 10USD). Navíc, i kdyby MS WP8 na starší přístroje zdarma neuvolnil, neznamená to že by se vývoj systému WP7.x zastavi, v takovém případě bude MS urdžovat vývoj dvou verzí a nadále budou vycházet aktualizace a vylepšení i pro WP7.x (MS obecně podporuje starší systémy několik let po uvolnění nové verze (viz třeba Windows XP).

0/0
8.2.2012 12:04

fj08

Re: WP8 pro současné WP telefony bude

Ještě k Eldarovi. Eldar má dobrý přístup k ukradeným prototypům (bohužel v rusku jsou na něho zákoný krátké), navíc je proti Nokii zaujatý (viz policejní razie), nicméně co se týče zakulisních informací a predikcí, tak se v naprosté většině svých domněnel spletl, není mu důvod věřit ani dnes. Dokonce statisticky lze říct, že pokud Eldar tvrdí že WP8 nebude pro současné telefony, tak skutečnost bude přesně opačná, tedy bude.:-)

0/0
8.2.2012 12:06

Carlos

Re: WP8 pro současné WP telefony bude

Někde to i dokonce psali, že to půjde. Jen nevím kde ;-)

0/0
8.2.2012 17:24

touring

Murtazina

Jeste nekdo bere vazne? :-)

0/0
8.2.2012 10:58

vaclavj1

Re: Murtazina

Kdyz je potreba kopnout do Nokia, tak se nazor "odbornika" Murtazina vzdy hodi R^

+1/0
8.2.2012 11:12

legnaw

Re: Murtazina

tenhle clanek je o WP a ne nokii...tak co to meles?Rv

0/0
8.2.2012 13:27

fbio

Názor Microsoftu

Ono je nejlepší vypustit podobnou kravinu, aby začaly klesat prodeje současných telefonů a sledovat, jestli se MS vyjádří a řekne jak to ve finále bude....

0/0
8.2.2012 10:45

l.g

Co si z toho zákazník vybere?

V podstatě jediné. Bude kupovat telefony s WP ještě méně než doposud. A bude čekat na Apollo.

Takže další propad už tak bídného prodeje.

Microsoft konečně začíná obsazovat pozici na trhu, která mu právem náleži - pozici zanedbatelného, neschopného outsidera. Jsem zvědav, jak dlouho ještě bude akcionářům MS trvat, než jim dojde, že za těžké peníze živí Steva Ballmera - člověka, který vede společnost ke krachu.

0/0
8.2.2012 9:33

kenx

Re: Co si z toho zákazník vybere?

Krachu? MS ma za sebou rekordni kvartal. Navic prijmy byznys divize a serveru jsou vetsi nez ostatni aktivity. Prachy maji a pouzuji je na klientske platformy, kde komunikatory jsou budoucnosti byznysu. Ne nahodou dodali vcera klienta CRM Dynamics pro WP...

0/0
8.2.2012 10:01

Andee

Re: Co si z toho zákazník vybere?

Myslíš, že tohle vysvětlíš ovečce? ;-D

0/0
8.2.2012 10:07

kenx

Re: Co si z toho zákazník vybere?

Ovecka by mela hlavne pochopit zvlastni symbiozu MS a Apple na trhu. Oni spolu nesouperi. Nepritelem je Google :)

0/0
8.2.2012 10:24

liquido

Re: Co si z toho zákazník vybere?

Tohle je zajímavé téma, o kterém se dá hodně bavit.

A se kterým vpodstatě souhlasím.

Možná bych dodal, že Google je hlavně nepřítelem MS, který generuje peníze z prodeje OS a SW, což jsou věci, které může Google s ohledem na odlišný obchodní model dávat zadarmo.

0/0
8.2.2012 11:57

anonymousCZ

Re: Co si z toho zákazník vybere?

"Krachu? MS ma za sebou rekordni kvartal"

Rekordni kvartal ma za sebou Apple. Ne MS;-D

0/0
8.2.2012 12:47

kenx

Re: Co si z toho zákazník vybere?

MS take a Intel take, kdyz jsme u toho vy smajliku.

0/0
8.2.2012 13:00

kenx

Murtazin

Zaprve,Murtazin publikuje stovky takovych domnenek,vychazi mu jen maly zlomek,neni to duveryhodny zdroj.Zadruhe je zaujaty,pote co mu pred casem prosla policie byt po zadosti Nokie. Konecne za treti,je v zajmu ms netristit wp platformu. Ponechani uzivatelu wm xda devs je doufam poucilo dost.

+2/0
8.2.2012 9:06

legnaw

Re: Murtazin

a hlavne to poucilo uzivatele.... takze z nich nejsou ovce ale koumaci kteri si natahnou do telefonu co chteji a ne to co jim mrkvosoft nacpe

0/0
8.2.2012 13:30

afk

HW naroky na beh jakychkoliv win

jsou proste neprimerene velike. OS ma byt zaklad, zelezo clovek ma nakupovat az podle pozadovanych aplikaci, ne OS. u mobilu kvuli zakladni funkcnosti postaci 2-jadro a minimalne 0.5GB RAM, u tabletu 10GB uloziste a 2GB RAM pro zakladni instalaci OS, na PC taky no comment. argumenty typu - ale dneska uz ten HW moc nestoji - to u mne neuspeje. jit cestou rychlejsiho zeleza namisto optimalizace SW, to je cesta do pekel.

0/0
8.2.2012 8:45

Hurych a synové, parní mlýny

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

To píšete o Androidu, ne? ;-)

0/0
8.2.2012 9:06

Rudý přízrak fights for freedom

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

Android bezi uplne na vsem, tam je to jen otazka vyberu launcheru a pak prave tech neoptimalizovanych aplikaci, ale samotne jadro systemu je nenarocne, to potvrzuje treba i hladky chod na telefonech jako je muj Blade (pouze 600MHz procesor).

0/0
8.2.2012 9:24

Andee

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

No, to není tak úplně pravda. Měl jsem možnost srovnat na stejném železe Android 2.3.7 a WP7.5 a wokna byly svižnější a míň požíraly baterku. Ale zase když jsem viděl ta omezení, tak fakt zlatej Android...

0/0
8.2.2012 10:06

petrxl

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

tak pokud bychom porovnávali luxusnější kalkulačky (WP7, iOS, Bada), tak třeba telefony s Badou nemají problém vydržet 7 dní a rychlost je taky OK.

0/0
8.2.2012 11:15

liquido

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

Tak Android je ocybný OS, ale úplně bych ho neignoroval - to si nezaslouží.

0/0
8.2.2012 12:01

petrxl

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

psal jsem luxusní kalkulačky (pro méně chápavé OS osekané až na nebo pod úrověň hloupých telefonů), ne "kapesní PC" kam zcela jistě patří Android, Windows mobile 6.x, Blackberry OS či Symbian.

0/0
8.2.2012 12:30

___Radi

Re: HW naroky na beh jakychkoliv win

to ses teda opravdu sekl možná u nenažranýho gůůgl androjdu ale WM? 8-o

0/0
8.2.2012 12:10

Necroman

To jsou zpravy

To jsou zpravy primo na kristalovy teleskop! 8-o

Murtazin je znamy bulvarni blogger, kteremu vychazi mene jak polovina predikci...

+3/0
8.2.2012 8:11

Hurych a synové, parní mlýny

Re: To jsou zpravy

Tak snad mu vychází alespoň polovina erekcí... ;-D

0/0
8.2.2012 9:06

Ion Tichy

Re: To jsou zpravy

No, problém je, že renomovaným  společnostem i výrobcům vycházejí predikce  ještě výrazně hůř než Murtazinovi.

Mezi slepými jednookýkrálem....;-D;-D

0/0
8.2.2012 10:39

Rudý přízrak fights for freedom

no presne to jsem rikal

Jestli je nejaky duvod proc je dnes iPhone tak popularni je, ze Apple udrzuje system aktualizovany i pro starsi pristroje. Microsoftu se proste neda verit a kupovat si telefon s WP s tim, ze to za pul roku muzu vyhodit, opravdu ne. Nicmene doufam, ze tohle to, ze nepujdou aktualizace ani na ted uvadene nove smartphony je jen nesmyslna spekulace, protoze kdyby to mela byt pravda, tak jsou Windows Phone definitivne pohrbena. :-/Rv

0/0
8.2.2012 7:36

Chholerik

Re: no presne to jsem rikal

Tak ona to neni zas tak pravda, na starsi iPhonech taky nefunguji nejaky vychytavky z noveho iOS, takze ten telefon uz je osoekanej.

0/0
8.2.2012 9:48

poterienko

Re: no presne to jsem rikal

jaké vychytávky nefungují? Pokud vím, tak nefunguje pouze Siri...

0/0
8.2.2012 9:54

Chholerik

Re: no presne to jsem rikal

No tak treba to Siri :-)

0/0
8.2.2012 10:46

poterienko

Re: no presne to jsem rikal

Tak Siri byla odůvodněná.... Utfg

0/0
8.2.2012 12:04

liquido

Re: no presne to jsem rikal

Máte pravdu - něco je dáno HW, něco z obchodních důvodů (stojí Siri za zahození iPhone 4 a nákup 4S?), i tak je to ale lepší, než v případě konkurence.

0/0
8.2.2012 12:00

anonymousCZ

Trapas!

Trapas! Prvni generace ma kolik? 1 GHZ cpu a 512 MB ram. WP 7.5 na tom bezi pry megasvizne.

A MS chce prijit s verzi, pro kterou bude tato HW konfigurace nedostatecna? MEGALOL.

+1/0
8.2.2012 7:16

přituleň

Re: Trapas!

Zkoušíš vyhrát soutěž v idiocii, anonymeCZ?

0/0
8.2.2012 7:27

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Trapas!

Tu už vyhrál a postoupil do dalšího kola. ;-)

0/0
8.2.2012 9:08

Andee

Re: Trapas!

Několikrát ;-D

+2/0
8.2.2012 10:01

anonymousCZ

Re: Trapas!

jj, ale kralem ses porad ty, Andee ;-D

0/0
8.2.2012 12:48







Najdete na iDNES.cz