Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Při reklamaci mobilu trvejte na svých právech

Možná se vám stalo, že již začal zlobit telefon, který jste dostali pod stromeček. Nebo možná stávkuje starší kousek, na který se ale stále ještě vztahuje záruka. Využijte možnosti telefon reklamovat a trvejte na svém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jizulik

mno2...

Cetla nekdy autorka manual k telefonum potazmo reklamacni rad? Cituji: Pokud do pristroje vnikne cizi latka / voda ci jina kapalina, prach, kovove spony/ nebude reklamace uznana, cili jste povinni zabranit vniknuti cizich latek, pokud tedy cizi latka do pristroje vnikne ma prodavajici pravo reklamaci zamitnout v praxi to je tak, ze se zamita jen vniknuti vody-oxidace, prach a kovove spony/ chrci repra/ se 2 x toleruje pak zamita/ aby si cechacek neodstupoval od smlouvy kvuli kazdy kravine/. Pokud tedy servis najde stopy oxidace ma plne pravo reklamaci zamitnout a je uplne jedno jestli vniknuti vody souvisi se zavadou. Tzn. Mate potichy reproduktor- reklamujete- zamitnuto oxi-bez sance u soudu, jedine co nemuze prodejce zrusit je zaruka, ale muze je do haleluja zamitat. Kvalitni posudek od soudniho znalce,ktery ma primo specifikaci na mobilni telefony/ u soudu nezpochybnitelny/ nestoji litr, ale dva.

0/0
10.2.2012 21:02

jizulik

Mno....

0/0
10.2.2012 20:36

Pyranha

tyhle články...

To je hrůza.. Pak lidi přijdu do obchodu nabušení informacemi z tohoto článku a začnou se domáhat reklamace..

Takže...

Lidi říkají "mně to nikdy nespadlo do vody" to může být pravda, ale už je nanapadne, že třeba volali na dešti, že když teď přejdou ze zimy, která je venku do tepla, tak je telefon vystaven vlhkosti atd... To je přesně ten důvod, proč ta oxidace nejčastěji vzniká.

Další inteigentní kec je mám právo do 14 dnů vrátit zboží!:D To opravdu máte jen u internetových obchodů, pokud si na telefon můžete sáhnout, tak toto právo zaniká. Další jsou "vady" na displeji a neskutečné vykecávání zákazníka. Na displeji je naprosto viditelný flek od promáčknutí palcem i ve stejné velikosti a zákazník tvrdí, že na to skoro ani nesáhl... (na dotový displej):D Vždy záleží na dohodě zákazníka a obchodníka, tak prosím buďte vstřícní a zbytečně nekřičte, vše jde potom lépe.

Porucha tlačítka nemůže být způsobena oxidací zákl. desky? :O

0/0
7.2.2012 12:07

doktor_bota

Re: tyhle články...

Technická připomínka - jsem ochoten respektovat, že s ne-outdoorovým telefonem nesmím za deště telefonovat, ale pokud by mi technik řekl, že jsem patrně s telefonem často chodil ze zimy do tepla, tak si nejsem jistý, kde by ten telefon skončil.

0/0
7.2.2012 16:47

davpa

Na co mám nárok?

V listopadu koupený mobil (CPA HALO s velkými tlačítky).

Při hovoru je u volaného slyšet ve sluchátku celkem hlasitý brum.

Při první reklamaci napsali, že se závada neprojevila, po druhé reklamaci vyměnili telefon za nový. Jenže i u nového přístroje se projevuje stejná závada. Podle mě jde o neodstranitelnou závadu.

Budu mít teď při třetí reklamaci nárok na odstoupení pod smlouvy (rozpor s kupní smlouvou)?

0/0
6.2.2012 21:49

mala_panda

Re: Na co mám nárok?

nemáte, výměnou se vše zrušilo takže defakto máte za sebou 1. reklamaci

0/0
6.2.2012 21:54

Andee in Red Book

Re: Na co mám nárok?

to není pravda... Rv

0/0
6.2.2012 22:55

mala_panda

Re: Na co mám nárok?

a co na tom není pravda ? že výměnou za nový kus dostáváte novou záruku 24 měsíců a veškeré předchozí spojené s vadným mobilem se defakto ruší ?

0/0
7.2.2012 10:11

Lord_Faramir

Re: Na co mám nárok?

Záruku sice dostáváte novou, nicméně jde stále o stejné zboží, takže pravidlo tří stejných nebo čtyř různých závad se na toto samozřejmě stále vztahuje.

0/0
7.2.2012 16:53

mala_panda

Re: Na co mám nárok?

a to vám řekl kdo ? jako že nový výrobek , který jste dostal už je předem označený jako vadný ? Přemýšlíte aspoň trochu když napíšete , že přestože se jedná o vyměněný výrobek je to stejné zboží ?

0/0
7.2.2012 17:53

jizulik

Re: Na co mám nárok?

Cha cha.....krasna mystifikace...

0/0
10.2.2012 21:12

Andee in Red Book

Hm...

To jsou zase rady nad zlato ;-D Kdo se bude soudit kvůli telefonu za pár tisíc? Navíc bych chtěl vidět člověka, který zaručí, že telefon nikdy nevzal do zapařené koupelny nebo mu na něj trochu nesprchlo během hovoru venku apod. Bohužel prodejci a výrobci zneužívají toho, že telefon každý občas použije v takových podmínkách a s tím se dá těžko něco dělat...

+1/0
6.2.2012 20:13

Peťulák2

Re: Hm...

No slyšela jsem i o nechutných praktikách, kdy ho prý technici v servisu namočí, aby vlhkost uvnitř opravdu byla. Jenže kdo a jak má po tomhle dokázat, že ten telefon nikdy ponořen do vody nebyl? I znalecký posudek je pak na prd.

0/0
6.2.2012 20:25

Pyranha

Re: Hm...

To jsou spíše jen řeči. Žádný prodejce vás nechce tímhle způsobem oklamat. Nemá důvod. Pro něj je mnohem lepší Vám to opravit, než aby měl takto poškozené jméno mezi lidmi. Ale pokud ta oxidace tam je opravdu vidět, tak se nedá nic dělat.

0/0
7.2.2012 12:09

PetrP7

Ilustrační příšerné foto...

....jednak nedávno bylo u jiného článku, jednak je tak z roku 1998...:-P

0/0
6.2.2012 18:25

TOREX1

A co zakazník, který možnosti reklamace zneužije ?

Stále se píše o reklamacích a těch špatných prodejcích. Velice zřidka najdeme článek na obranu prodejců .

Zákazníků, jsou mililony. Prodejců o řády méně. Všichni prodejci nejsou lumpové a podvodníci. Ale v zástupech milionů zakazníků jsou stovky ne li tisíce spekulantů, kteří se snaží zneužít zákona na obranu spotřebitele.

Straší,  vyhrožují, a dovoluji si mnohdy věci nevídané. Snad by bylo na zvážení, navrhnout zákon na ochranu obchodníka,  Který pokus o podvod a zneužití bude řešit.  Kdo nestál za pultem, těžko pochopí co vše zakazníci zkoušejí. Nemají co ztratit, nic neriskují. Obchodník riskuje tisíce, při několika stovkovém  zisku. Při dnešních cenách  se skutečně marže počíta na několik, ( Chapej 2 - 4 stokoruny zisku, před odečtením nákladů, před zdaněním.  ) Ano , domáhejte se svých práv, pokud jste skutečně v právu. :-)

0/0
6.2.2012 17:23

Korich-2010

Re: A co zakazník, který možnosti reklamace zneužije ?

Musím s Vámi souhlasit, ačkoli jsem byl vždy v roli běžného zákazníka. Když slyším některé známé, jak se chlubí, jak se jim podařilo obchodníka obechcat, tak je mi smutno. Navíc ona akce vyvolá reakci, obchodník přitvrdí a začnou to odnášet lidé, kteří jsou v právu.

Bohužel, tohle je problém společnosti jako celku. Pak všichni nadáváme, že na západ od nás problémy nedělají a jsou vstřícní, jenže ono i to obyvatelstvo je tam slušnější a obchodník ví, že ho vstřícný krok nezničí. U nás by obchody s takovo politikou nepřežily, bohužel pro nás všechny...:(

0/0
6.2.2012 18:45

djmk

Debilnější článek jsem snad nečetl.

Z textu jsem pochopil "jestliže jste si vylil telefon vodou, servis jí tam najde , soudní znalec jí tam najde = dejte to k soudu ,který určitě vyhrajete" ,jestli se s tímto článkem někdo stotožňuje měl by navštívit odborníka přes hlavu  Rv

0/0
6.2.2012 15:01

mire

Re: Debilnější článek jsem snad nečetl.

ne, jde o to že detektory vody které jsou v mobilu se zabarví při sebemenší vlhkosti.

0/0
6.2.2012 18:11

Andee in Red Book

Re: Debilnější článek jsem snad nečetl.

sebemenší rozhodně ne...

0/0
6.2.2012 22:54

Tomasino

Záruky

Dobrý den,

 zajímalo by mne proč se nikde člověk nedočte, že pokud koupíte jakékoliv zařízení na firmu, máte záruku jen rok (není-li u výrobku/zboží uvedeno jinak). Na to že se všude deklaruje povinná záruka dva roky, o tomhle nikde nepadlo ani slovo. Osobně bych se to ani nedozvěděl, pokud bych nereklamoval takto zakoupený telefon. Navíc jsem se dozvěděl další nemilé skutečnosti a sice, že o dobu záruční opravy se záruka neprodlužuje a také, že zboží může být v opravě jakkoliv dlouho a nemám možnost to jakkoliv ovlivnit.

Příklad: Koupím nový telefon, po měsíci jej budu reklamovat, zboží odejde do servisu kde bude v šupliku půl roku ležet a pak mi ho vrátí opravený. Záruku pak mám už jen 5 měsíců. Docela sviňárna, nemyslíte? A tím spíš když ten telefon potřebuji k práci ;-€;-O

0/0
6.2.2012 13:49

dreamkiller

Re: Záruky

Záleží kde a jak nakupujete, jedná se o smluvní podmínky, 1rok to garantuje zákon a další roky už může garantovat prodejce. . "Slušný" prodejce vám nabídne standartní 2letou záruku a záruku mobility nebo řešení reklamace do týdne. U profi výpočetní techniky firem jako HP,Dell si můžete dokoupit/nebo máte v ceně záruku opravy do druhého dne na místě poruchy, delka záruky 3 roky, možno zaplatit na 5 let.

0/0
6.2.2012 13:59

advokat2010

Re: Záruky

omyl,, zákon u podnikatele negarantuje ani  jeden den ! záruka nula.

0/0
8.2.2012 11:25

REMET

Re: Záruky

Ohledne te doby opravy to sice neni stanovena na presne 30 dnu, ale 1) vetsina servisu a prodejcu v tom nerozlisuje a 2) nelze mit ten telefon v oprave treba 10 let - existuje neco jako doba obvykla. Ale treba 3 mesice to byt muzou.

Pokud kupujete telefon na firmu, tak byste pravdepodobne nemel byt prekvapen, ze nakupujete podle obchodniho zakoniku. Vetsina vyrobcu v EU zaruku nerozlisuje, ale treba Lenovo ma ruznou zaruku pro spotrebitele a pro firmy (ale take to vzdy uvadi). Ja "nakupuju" jako firma telefony u Vodafone a zaruku mi nijak nerozlisovali a ani pri reklamaci se nijak nebranili. Jina vec by asi pak bylo vraceni kupni ceny, jelikoz ta byla vyrazne nizsi, nez jakou dany telefon ma. Asi bych nechtel vratit 1 Kc :-)

0/0
6.2.2012 14:08

cassul

Re: Záruky

OBCHODNÍ zákoník stanovuje podmínky mezi firmami, tedy dvěma rovnocenými objekty, které si mohou dohodnout v podstatě cokoliv, jakoukoliv záruku, jakoukoliv formu opravy atd.. To že jako zástupce firmy přistoupíte bez čtení na cokoliv, o ledasčem svědčí a být vámi, moc bych se tím nechlubil.

OBČANSKÝ zákoník stanovuje podmínky, při obchodování s občanem, tedy nerovnoprávnými subjekty, kde na jedné straně je firma  a na druhé občan. Zákoník hájí zájmy občana a dává mu určitou výhodu, když stanovuje mimimální délku záruky a podobné věci...

0/0
6.2.2012 14:21

misakcz

Re: Záruky

Už je to tu zase.

Po tu dobu co byl např telefon v servisu, se záruka samozřejmě prodlužuje. Tečka

Záruka na rok pro firmy je většinou uvedena u výrobku, záleží , kde jste kupoval. Napříkald jeden CZ obhcod s IT to na webu má...

0/0
6.2.2012 15:58

houba_

Re: Záruky

to neni pravda. nezalezi, kde nakupujes, ale jak nakupujes tj. zda podle zakona obcansekho (dava zaruku), nebo obchodniho (zaruka je smluvni, tj. muzes si zasmluvit rok, nebo taky 20let)

0/0
8.2.2012 23:54

advokat2010

Re: Záruky

Podnikatel nemá záruku ze zákona žádnou ! Řešení u nákupů do 10 000 Kč vč dph a dopravy je však snadné :-) a budete mít i jako podnikatel 24m.

0/0
8.2.2012 11:23

tojsouveci

Hmm

"Druhá možnost může nastat, pokud jste si jisti, že váš telefon do styku s vodou nepřišel. "

.

Nikdo si není jist, co mu s ním v servisu dělali. Když budou chtít, tak s vlhkostí přijde do styku 100 mobilů ze sta :-/

.

A 3x stejná závada? Vrátí se ze servisu a žádná závada zjištěna nebude, i když bude najednou mobil funkční - třeba jen na nějakou dobu.

0/0
6.2.2012 13:48

bahňák

Soudní znalec.

Se zárukami na MT je to opravdu složité. Jedním z problémů je i to, že pokud telefon v záruční době rozdělá neautorizovaná opravna, můžete přijít o záruku. Soudní znalec většinou k tomu autorizovaný není. Takže ....

0/0
6.2.2012 13:24

Jjezevec

Re: Soudní znalec.

Blbost.

Podle zákona nemá jakékoliv rozebrání přístroje či poškození pečetí vliv na záruku. Rozebrání přístroje by mělo vliv na záruku jen v případě, že by při něm došlo k poškození výrobku. A to by musel servis prokázat.

0/0
8.2.2012 15:11

pablo_II

Trvejte na predvedeni

Jeste jedna vec. Pokud nekupujete mobil pres net. nechte si ho normalne chvilku nabit, vlozte svou kartu, chvili si s nim pohrajte (klidne pul hodinky) vzdyt s nim budete denne pracoat, tak si ho preci musite poradne vyzkouset jestli vam padne jeho styl ovaldani a tak. A pak kdyz vidite, ze alspon to zakladni funguje tak jak ma, tak potom teprv zaplatte. A to same bych aplikoval na SD kartu. vezmu mobilni zarizeni v kterem ma byt karta provozovana. nejdriv kartu pekne rozbalte, vyzkousejte, zda je funkci a pak ji teprve zaplatte. V opacnem proade ji vratte prodejci a kdyz bude pyskovat, tak je to jeho problem, V mate sve penize a on uz od pocatku vadnou SD kartu. Pokud se neumi chovat, koupite jinde. Pak mate jsitotu, ze paltite pouze za funkcni veci. S prodejem po netu je to samozrejme horsi.

0/0
6.2.2012 13:16

mala_panda

Re: Trvejte na predvedeni

no, tohle moc obchodů ale nenabízí...

0/0
6.2.2012 13:27

Kublajchan

Re: Trvejte na predvedeni

Jak to funguje v praxi - Globus : mobil ze SIMkou si vyzkoušíte až po zaplacení. Krabička s mobilem se nesmí rozbalit před zaplacením. Že vy budete peskovat nic nezměníte, jen naštvete prodavače. Jsou ve vitrínách mobily, ale bez baterie. Pokud si zákazník počká 15 minut (musejí se dohledat, jsou spolu dalšími prázdnými krabicemi zamčené ve skladu), může si mobil vyzkoušet bez placení, ale ne ten kus, který kupuje. Paměťové karty nejsou nikde vystavené a tudíž si je zázazník může vyzkoušet až po zaplacení. Není problém si předem zjistit kompatibilitu (např. zda vás mobil podporuje SD HC nebo jen SD). Pokud ten mobil nemáte u sebe, nevíte jak to je s kompatibilitou a prodavač to taky neví (není to chodící google), tak máte smůlu. Pokud nebude mobil nebo karta fungovat, dá se to řešit přes informace (záleží na nich, zda to bude reklamace nebo výměna kus za kus). Věřím, že to takhle funguje i v jiných kamenných prodejnách.

P.S. 99,999% zákazníku s tímto systémem nemělo problém.

0/0
6.2.2012 14:00

mala_panda

dobrá rada na reklamaci "šedivek"

Pokud reklamujete telefon u pochybného prodejce a telefon funguje (nefunguje např sluchátko, mikrofon, nějaká mechanická závada a pod. ) nechte si to zapsat do reklamačního protokolu. Z reklamace se vám nesmí vrátit přístroj v horším stavu , než byl při přijetí. Takže i kdyby tvrdili, že tam natekla voda )viz příběhy vyřešíme reklamaci hozením telefonu do vody a pošlem to na servis, přece nebudeme vracet peníze pří těch maržích, že) musí vám ho vrátit funkční

0/0
6.2.2012 12:28

pablo_II

s tou oxidaci je to slozitejsi

1. Pokud telefon tahate po kapsah, tak je treba si uvedomit, ze se potite, meni se teploty atd, tj. i kdyz vamtelfon zrovna nezmokl, nebo jste ho nevykoupali, tak to bohuzel neznamena, ze nebyl vstaven vlku. Treba takovy telfon v kapse lyzarske bundy po dni stravenem na svahu si vlkosti uzil azaz a oxidace v urcitem casovem horizontu je velmi pravdepodbna.

2. Slyserl jsem, ze nekteri prodejci, aby nemuseli uznat reklamaci,tak vas mobil proste vecer vezmou, hodi ho do hrnku s vodou, rano ho vylovi, nechaji hden dva ususit a pote reklamaci neuznaji sodkazem na oxidaci. i kdybste 100x davali pozor, at se telefon nedostane do styku s vodou, tak to v tomto pripade prodejce udela za vas a zanlecky posudek pak bude muset konstatovat, ze tefon je skutecne zoxidovany. Znalecky posudek bohuzel nepozna, jestli jste tefon vykoupalis ami, nebo to za Vs udela nekdo jiny. Jedina rada, radsi si trochu priplatte a kupujte u osvedcenych poctivych prodejcu, usetrit par korun na netu se muze prodrazit.

0/0
6.2.2012 12:26

honza-v

Re: s tou oxidaci je to slozitejsi

Telefon vůbec nemusí házet do hrnku s vodou.Telefony jsou uvnitř vybaveny malými samolepkami,které při styku s vlhkostí změní barvu a to je ten signál pro servis,že telefon byl v kontaktu s vlhkem,či vodou.Ovšem o tom,že se telefony ponořují do vody u prodejců nebo dokonce v servisech,jsem také slyšel:-)

0/0
6.2.2012 12:33

cassul

Re: s tou oxidaci je to slozitejsi

Jo, koukal jsem na svojem starém, ale stále funkčním telefonu byly sytě červené, tj indikovaly vlhko. A nikam nespadl. Takže předpokládám, že to změní barvu časem každému...

0/0
6.2.2012 12:52

Francesco Chcaldorini

Re: s tou oxidaci je to slozitejsi

psal jsem níže, že jsem 17 let ve kšeftě, tohle bych nikdy neudělal ani nevím proč, já nemám zájem na tom aby byla neuznaná reklamace, právě naopak, pokud je 3x stejná závada, dostane zákazník nový kus a já na něj dostanu dobropis , takhle to funguje celou dobu, proč bych ho měl někde máchat ? Jedině , že bych byl prodejce nějakých telefonů dovezených bůhví odkud, prodával je velmi levně a nebyla na ně v ČR záruka, ale ze zákona ji jako prodejce držet musím, to bych pak tu opravu musel platit abych vyhověl zákonnému nároku zákazníka, ale když budu lump tak ho teda vymáchám, abych to neplatil já, ale udělal vola ze zákazníka. Z toho mi plyne, že hodně záleží na lidech, kde si mobil koupí, zda v nějakém pochybném e-shopu a že jich není málo, kde je sice cena na první pohled super ale jen do té doby, než se vyskytne problém.

0/0
6.2.2012 13:55

Martin z HK

Od té doby co si nekupuji Nokie

jsem  spokojen. N70 byla poslední kapka. Reklamoval jsem (mimo jiné) i kryt, cca po čtyřech měsících z něho slezla barva a zůstal pouze ošklivý šedý plast. Byl jsem obviněn, že nosím mobil v kapse z klíčema (samozřejmě nesmysl) a reklamace jako všechny ostatní zamítnutá. Dokonce jsem byl označen za hlupáka, že si neumím sám přehrát  firmware a že to je u uživatele mobilu samozřejmost...

0/0
6.2.2012 12:02

petrfree

Lidský faktor

Priznejme si to upřímně , lidi se chovají k věcem jako prasata ! Opravuji telefony a někdy se nestačil divit ! Po pul roce telefon vypadá jako by prosel několika zápasech v bahně, házením na cil a potápění v moři . Nemám nic proti lomu, kdyz je reklamace oprávněná , ale telefon co má praskly display a zákazník tvrdí, že samo me nesmírně dovede pobavit. A k oxidaci, ano je to nejčastější poškozeni přístroje, nemusíte se s telefonem koupat, ale telefonování za deště to hravě napraví. Schválně se kolem sebe rozhodnete kolik lidi to bežné dělá! U nás si raději vse fotime, takže to nestojí na vodě!! Ale opakuji neni záměrem zákazníka poškodit, ale zas na druhou stranu dělat že sebe troubů také ne! Stáhnete si každy do svědomí a zamyslete se, komu třeba ještě nikdy nepadl mobil, i jeden pad muže přístroj nenávratně poškodit!!!!!

0/0
6.2.2012 8:39

petrfree

Re: Lidský faktor

Omlouvám se za překlepy, ale t9 někdy vítězi :)))

0/0
6.2.2012 8:41

Francesco Chcaldorini

Re: Lidský faktor

To lidem nevysvětlíš, melou si svoje, dělám vedoucího velké prodejny již 17let a rozčilených zákazníků jsem zažil habaděj, nejvíc řvali ale ti, kteří si svůj přístroj zničili sami. Za 17 let jsem zažil jedinýho zákazníka, kterej se omluvil za to, že hulákal na prodejně neprávem. Koupil si foťák Olympus za 10litrů, do týdne přestal fungovat blesk a některé tlačítko, chtěl vrátit peníze, zamítl jsem to, že to nejdříve pošlu do servisu, zjistilo se, že je vevnitř tekutina, takže jsem mu to vrátil, samozřejmě hulákal, že ta tam musela být od nás, nechal jsem ho vykřičet, ale neustoupil jsem, za týden se mi došel omluvit, že zjistil, že když si foťák koupil , tak si ho vybalil a dal doma na stůl, ale odskočil si pryč a děti mu na něj vylili limonádu. Další případy když v hospodě leží mobily na stolech, odskočíte si na hajzlík, někdo převrátí pivo, mobil se rychle utře, než se Franta vrátí z hajzlu, ten pak taky tvrdí, že mobil s tekutinou do styku nepřišel. Nikdo to nemůže tvrdit určitě !

0/0
6.2.2012 9:45

dreamkiller

Re: Lidský faktor

Jestli by nestálo za to ty telefony lépe utěsnit. Ono přece jen mobilní telefon se používá venku a né každý den je slunečný. A na oxidaci trpý hlavně Nokie. Už jsem zničil 1100 a 5140 a to nebyly ani na přimem dešti. Jen zůstali přes noc ležet venku na stole pod střechou.

0/0
6.2.2012 11:02

entony13

Re: Lidský faktor

Proč si nekoupíte pořádný odolný telefon? Potom jsou na vás krátcí s vlhkem. Ta 5140 by měla vydržet, tam měli uznat reklamaci

0/0
6.2.2012 12:21

dreamkiller

Re: Lidský faktor

Vyjádření servisu - "zjištěna oxidace ZD. reklamace neuznána".

0/0
6.2.2012 13:52

mihor

Hrozit nemá smysl

To už prodejci taky znají. Je potřeba jednat, pak se většinou proberou.

0/0
6.2.2012 7:03

repair

Re: Hrozit nemá smysl

Přesně tak, na uřvané namachrované adolescenty jsou prodejci dobře vyškolení. Jednat důsledně, ale hlavně slušně. Každý tlak vyvolává protitlak. :-)

0/0
6.2.2012 8:29

OOOOK

Tak to jste mě pobavili.

Většina prodejců nemá s opravou telefonu nic společného. Pošlou telefon do značkového servisu (Britex, Arvato,VSP data...) a poté se musí řídit vyjádřením daného servisu. Servis má dohodu s výrobcem telefonu na to co je a co není záruční oprava a obchodník s tím nic nenadělá. Jenže zákazník jedná s prodejcem a rozčilovat se na něj je jednodušší než na nějaký imaginární servis.

0/0
6.2.2012 6:32

WIFI

Re: Tak to jste mě pobavili.

no jasně, jak jinak by to mělo být ? Telefon prodal prodejce, nikoli servis, takže stranou pro reklamaci je prodejce. Na něm je, aby si to dál zařídil.

0/0
6.2.2012 7:23







Najdete na iDNES.cz