Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První čínský Windows Phone ZTE Tania má skvělý poměr ceny a kvality

Na veletrhu CES v Las Vegas zazářil z čínských výrobců především Huawei, jeho konkurent ZTE se nechal trochu zahanbit. Na stánku firmy jsme si alespoň vyzkoušeli model ZTE Tania, což je první čínský telefon s Windows Phone 7.5.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

vzdycky kdyz vidim ty velky dlazdice na hlavni obrazovce,

brecim smichy;-D

0/0
17.1.2012 13:40

pteryx

Re: vzdycky kdyz vidim ty velky dlazdice na hlavni obrazovce,

Máte v nicku chybku, měla by tam být Země s velkým Z ...

0/0
17.1.2012 15:28

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

Re: vzdycky kdyz vidim ty velky dlazdice na hlavni obrazovce,

mas co k tomu napsat ne? tak rychle upozornit na chybku i tam kde neni. http://cs.wikipedia.org/wiki/Tahle_zem%C4%9B_nen%C3%AD_pro_star%C3%BD_%28film%29

tentokrat ti to nevyslo hombre, akorat ses ztrapnil. uz zas brecim smichy;-D

0/0
17.1.2012 17:19

Pyranha

Re: vzdycky kdyz vidim ty velky dlazdice na hlavni obrazovce,

a nějaké důvody? Nebo zase jenom plácnutí do vody... Pokud na to máte nějaký kloudný názor a opodstatnění, tak nám ho zdělte, jinak je zbytečné, sem vkládat takové příspěvky...

0/0
19.1.2012 11:21

majkom

Ak toto ma byt dobry pomer kvality a ceny

tak pre WP jednoznacne Omnia W, za necelych 7 tisic rychly smartphone s odladenym systemom, co viac si priat (ked nie je cash na iphone:))

0/0
16.1.2012 12:20

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Ak toto ma byt dobry pomer kvality a ceny

Tak ja sice nechapu koupi jakehokoli WP founu, to co jsi napsal do zavorky jsem radeji ani necetl, ale kdybych si z nejakeho uchylneho duvodu musel koupit WP foun, tak souhlas byla by to Omnia W.

0/0
16.1.2012 20:20

pteryx

Rozšíření paměti flash WP7

Objevil se tu názor, že paměť flash WP7 rozšiřovat lze. Pokud tomu tak je, je otázka proč to výrobci většinou nedovolují. Když někdo dělá telefonem občas videa, tak by to jistě ocenil. Kdy jsem naposledy vyndával z telefonu flash už skoro ani nepamatuji ...

0/0
16.1.2012 11:27

Andee

Re: Rozšíření paměti flash WP7

Těch důvodů, proč nepodporovat karty, je celá řada. První ukazuje velmi názorně Apple, který s jediným modelem telefonu segmentuje trh právě velikostí integrované paměti. Další může být cena. Slot taky něco stojí, bude k němu ovládací chip a na něm licenční poplatky za technologii. V neposlední řadě je to i politika prodeje aplikací přes oficiální market. Karta je cesta, jak dostat něco do telefonu a výrobce tuhle cestu nemůže kontrolovat...

Osobně jsem na kartu zvyklý a vyhovuje mi flexibilita, kterou nabízí. Ale za určitých okolností bych ji taky byl schopen oželet.

+1/0
16.1.2012 11:46

xsarahdi

Re: Rozšíření paměti flash WP7

lenže to čo tvrdíš je u WP ešte viac na hlavu 8-o pretože telefóny s WP ten slot na microSD kartu majú ale nemôžeš ju používať !!! Takže je to ešte drahšie a horšie ako u iPhonu.

0/0
16.1.2012 11:49

Andee

Re: Rozšíření paměti flash WP7

To je pak volba výrobce konkrétního kusu železa. Připravuje se tím o tu segmentaci trhu, ale zase tím dává jednomu modelu větší variabilitu. V situaci, kde si telefon kupuje člověk v zemi s funkčním LTE, není velikost vnitřní paměti až tak důležitá. Takže si do toho dá čtyřgigovou kartu a celkové náklady má nižší. Naopak u nás se super rychlým GPRS/EDGE do toho bude většina kupovat 32GB kartu. Ale tím, že ta karta nejde použít mimo telefon, tím si MS zajistil to, že zůstává kontrola nad vstupními kanály do telefonu... takže to asi bylo priorita výrobce OS a ty ostatní věci nechal na rozhodnutí výrobce železa...

0/0
16.1.2012 12:02

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Rozšíření paměti flash WP7

no me teda 4GB interniho uloziste proste prijde jako velkej kompromis vzdycky, i kdyby tu fungovalo LTE, tak proste chci mit ve founu minimalne 16GB. !

0/0
16.1.2012 20:23

Andee in Red Book

Re: Rozšíření paměti flash WP7

Mě by čtyři giga stačily. Jediné, co bych potřeboval offline, by byla navigace a pár filmů pro děti. Plus nějaký místo na fotky, aplikace a pár blbostí...

0/0
16.1.2012 21:54

pteryx

Re: Rozšíření paměti flash WP7

Jojo, pár filmů pro děti ;-) Je absurdní podporovat výrobce, který lidem dělá naschvály, dá do telefonu málo paměti a zablokuje možnost ji rozšířit. Nedivil bych se, kdyby MS zakázal na externí kartu instalovat aplikace. Výrobce těžko může ručit za hw třetích stran. Ale na multimédia je karta prostě nutnost.

0/0
17.1.2012 15:27

Andee in Red Book

Re: Rozšíření paměti flash WP7

To víš, čtyři a dva roky... když chceš, aby daly chvíli pokoj, tak je to poslední záchrana, pustit jim něco aspoň na tom mobilu. Při troše štěstí u toho třeba i usnou ;-D

0/0
17.1.2012 22:25

doktor_bota

Ještě k té diskuzi níže,

já rozhodně nechci tvrdit, že je WP7 špatný systém, naopak - je velmi dobrý. Sice přišel pozdě (MS zopakoval stejnou chybu, jako u IE6 a WXP), ale většina uživatelů s ním nepochybně je a bude velmi spokojena. V žádném případě se ale nedá říct, že by byl lepší, než Android - v něčem asi ano, ale ne obecně, to bude vždy závislé na osobních preferencích a zvycích. A uvidíme po masovém rozšíření ICS...;-)

V každém případě MNĚ OSOBNĚ nevyhovuje kvůli celé řadě omezení, i když chápu, že jde o věci, které jiní lidé mohou považovat za výhody, jako třeba níže želvák. Odmítám jen akceptovat názory, že to a to je nepodstatné, protože účel telefonu je jíný (typicky brugal), nebo protože cloud (v této diskuzi kenx, jinak kdekoliv libovolní členové iSekty).:-)

0/0
16.1.2012 11:11

Andee

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Pěkně shrnuto. Jen bych byl opatrnější v očekáváních kladených do ICS. Zatím to zdaleka nevypadá tak růžově, jak by většina uživatelů chtěla.

0/0
16.1.2012 11:40

brezinav

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Asi takhle,pokud jde o mobilni verze Win(ve smyslu systemu na prenosnych zarizeni),povazuji se uz takrka za fosilii,jelikoz moje prvni PDA jelo jeste na Pocket PC 2000 a pres 2002 a 2003 jsem se dostal k svemu prvnimu all-in-one zarizeni s WM 5.Dal jsem sel klasicky pres 6.1 az po 6.5,ktere mi na HD2 vydrzely pomerne dlouho.Cekal jsem na 7 a zaroven otukaval Android.Kdyz jsem se dockal,otestoval jsem a uz se k Windows nevratil,jelikoz mi jednoduse nevyhovujie.Zda se mi,ze staci plachty jablecnym smerem a politika "potrebujete jen to,co vam dovolime" mi vazne nevoni.Co se pameti tyce,jsem ochoten pristoupit pouze na interni,bez moznosti rozsireni.Skripat zuby budu,ale uznavam vyhody tohoto reseni.Ovsem cloud reseni v mobilu,mi je dost proti srsti.V kombinaci s velkou interni pameti budiz,ale pokud by to melo vypadat jako u recenzovaneho telefonu,dekuji nechci.Do masochisty mam vazne daleko.

+1/0
16.1.2012 11:58

Andee

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Mám za sebou úplně stejnou cestu včetně té HD2, kterou mám ještě dneska. A je to první telefon tohoto typu, který mi k mé spokojenosti vydržel déle, než rok, aniž by mě mezitím zaujalo něco jiného výrazně víc, abych si to koupil. Sdílím i tvůj názor na tu interní paměť, kousnout se to dá. Nesouhlasím ale s tím cloudem. Klidně bych do něj šel, kdyby tu fungovalo LTE a pak by mi 4GB interní paměti bohatě stačily.

0/0
16.1.2012 12:06

brezinav

Re: Ještě k té diskuzi níže,

O LTE jsem se chtel puvodne zminit ve smyslu,ze kdyby jim byla pokryta republika a operatori meli normalni datove tatify,tak proc ne.Ovsem pak jsem si uvedomil realitu a uplne to vypustil :)Mimochodem HD2 mam schovanou taky a hned vedle truni predchudce HD,s nimz panovala taktez spokojenost :)

0/0
16.1.2012 12:14

Andee

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Njn, realita v ČR odepisuje vše pod 8GB. S tou čtyřkou se sice dá bez větších problémů vystačit, ale proč se omezovat, když na trhu je spousta variant s větší pamětí...

0/0
16.1.2012 13:16

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Ještě k té diskuzi níže,

se 4GB bych proste nevystacil ani nahodou, mam v telefonu 16GB a volnych je asi 5GB, kdyby byl cloud, tak by volnych mozna bylo 10GB, ale i tak je to nejakejch 5GB dat, takze jako naprosty minimum pro temer kazdeho vidim 8GB.

0/0
16.1.2012 20:32

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Ještě k té diskuzi níže,

proc si na to HD2 nenahodite Androida?

0/0
16.1.2012 20:29

Andee in Red Book

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Já už ho tam mám. Oproti wm65 dost žere baterku, jinak celkem OK.

0/0
16.1.2012 21:55

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Ještě k té diskuzi níže,

To jo, ja mam na Omnii 2 dualboot - Android je zatim udelanej jen tak, ze jde dat na kartu, takze se spusti WM a z nich se prebootuje do Androida, ale to samy - WM 3dny na jedno nabiti, Android 1den. :-/

0/0
16.1.2012 22:20

Andee in Red Book

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Mě bootuje normálně z founu. Výdrž šla dolů tak o 25-30%. S mým běžným zatížením držely WM65 cca od osmi ráno jeden den do půlnoci druhej, tj. 40 hodin. Android 2.3.5 ji sežere druhej den po obědě... ale zatím testuju jen jednu verzi, zkusím pak ještě něco jiného, abych měl lepší srovnání...

0/0
16.1.2012 22:43

brezinav

Re: Ještě k té diskuzi níže,

Samozřejmě že na HD2 mi jel android taky.Jakmile vyšla první stabilní nand verze,tak se okamžitě flashovalo :) Verze spouštěné z SD jsem samo zkoušel taky,ale to bylo spíš jen na hraní,protože jinak je to spíš znouzectnost.

Pak jsem přešel na Desire Z jelikož se mi jednak zastesklo po hardwarové qwerty a druhak mám na HTC speciální ceny :) Jen ty baterky u mě dostávají docela zabrat,ale zase ten telefon se u mě nefláká.Snad nikdy se mi nestalo,aby mi vydržel nabitý víc jak den.Většinou se jede stylem ráno z nabíječky,večer zpátky a někdy ani to ne :)

A pro cesty z města zásadně objednávám ony obludné extended battery packy;-D

0/0
16.1.2012 23:59

Crozz

paměť

tak to by byl hodně špatnej vtip s tou pamětí

+1/0
16.1.2012 10:27

Andee

No...

Redakce mobil.idnes.cz opět lže. Cituji: "Zásadní nevýhodou ZTE Tania jsou pouze 4 GB vestavěné paměti. To je velký nedostatek vzhledem k tomu, že paměť nelze u Windows Phone telefonů rozšířit." - to vám, pane Vokáči, nakukali v Applu nebo u Googlu? Rv Paměť WP telefonů samozřejmě lze rozšířit pomocí microSD karet, pokud telefon disponuje slotem...;-€

+2/0
16.1.2012 10:23

doktor_bota

Re: No...

Ano, technicky tomu nic nebrání, jen se moc nedoporučuje s kartou manipulovat, co jsem slyšel, protože ji po namountování systém vidí jako součást interní paměti - tzn. pokud dojde ta, začne se plynule používat SD... Takže ano, rozšířit jde, nicméně další výhody jsou buď omezené, nebo potlačené (přístup přes mass storage).

0/0
16.1.2012 10:34

Andee

Re: No...

Ano, ta karta ztrácí základní výhodu a tou je manipulace bez telefonu. Není ale pravda, že paměť ve WP nejde rozšířit. To už je poněkolikáté, co Vokáč podle mě zcela záměrně zkresluje negativně informace o WP. Zajímalo by mě proč :-P

0/0
16.1.2012 10:37

doktor_bota

Re: No...

Patně je to lidovec.;-)

0/0
16.1.2012 10:40

Andee

Re: No...

To nebudu komentovat nebo mě zase smažou ;-D

0/0
16.1.2012 10:43

brezinav

Re: No...

Nebo proste jen diletant vybrouseny do kristaloveho lesku :)

0/0
16.1.2012 10:43

Korektní Želva

Re: No...

Pak Vokáč není lidovec, Pak Vokáč je blbec ;-D

0/0
16.1.2012 10:57

cating

Re: No...

Třeba tě nemá rád Andíku. ;-)

0/0
16.1.2012 10:43

Andee

Re: No...

Proč? Já jsem došel k závěru, že WP7 jsou pro mě z těch tří konkurenčních systémů asi nejhorší... ale vadí mi, pokud někdo záměrně zkresluje informace. Jako autor tohoto článku nebo jako ty... mimochodem, včera ses pěkně nabonzoval ;-DR^

0/0
16.1.2012 10:47

cating

Re: No...

Ale jdi ty . Opravdu to reš , ta paranoia vypadá na první pohled banálně, ale je to postižení progresivní a s postupujícím časem docela nebezpečné, a to nejenom pro tebe, ale i pro tvé okolí. :-)

Jinak, WP7 není zase až tak špatné, jen prostě někomu vyhovuje více a někomu méně. Stejně, jako cokoliv jiného. Ale pro paranoidní fanatiky, jako jsi ty, je všechno špatné, chápu. :-)

0/0
16.1.2012 11:30

Andee

Re: No...

Dokážeš pochopit význam věty "PRO MĚ je z těch tří systémů nejhorší"? Evidentně ne.

A řešit bys měl něco ty. Vystupovat pod deseti různými nicky a vzájemně si jimi odporovat své názory rozhodně není normální ;-D Tedy pokud nejsi zaměstnanec Applu ;-D

0/0
16.1.2012 11:38

cating

Re: No...

Ne, to opravdu nemá smysl. Ponechám tě ve tvých bludech, jak vidno, komu není rady, tomu není pomoci. Ve tvém případě to platí doslova. :-)

0/0
16.1.2012 11:41

Andee

Re: No...

Ano máš pravdu. Sešli jste se včera v jedenáct v noci pod dva dny starým článkem ty, cutting, kosmonaut a kontraktat během čtvrthodiny naprosto náhodou, abyste bránili likvída ;-D Člověče, na to by ti neskočila už ani moje čtyřletá dcera ;-DRv

0/0
16.1.2012 11:57

cating

Re: No...

Ty máš dceru ? Tak to je mi jí upřimně líto...... Ale pravda, příbuzné si člověk nevybírá a dělat děti umí od přírody každý....:-)

0/0
16.1.2012 14:27

Andee

Re: No...

Tak to víš, nemám tak rozvětvenou "famílii" jako ty. Ale je skutečná, ne jenom v účtech na iDNES ;-D

0/0
16.1.2012 14:41

doktor_bota

Re: No...

Každý bohužel ne, někomu se, když tak čtu tvoje pindy, muselo podařit vyrobit dítě se čtyřmi hlavičkami, ale bez mozku., což bych rozhodně za "um" nepovažoval.:-(

0/0
16.1.2012 15:36

xsarahdi

Re: No...

Andree: na 99% WP telefónoch je slot na microSD katru vo vnútri pod krytmi a musíš rozobrať telefón ak sa k nej chceš  dostať a tak prichádzaš o záruku !!! Všetko sa dá ak chceš ale štandardne sa pamäť nedá rozšíriť !

To je ako s nevymeniteľnou batériou u iPhonu. Je aj nieje.

0/0
16.1.2012 11:47

Andee

Re: No...

Pokud vím, tak takhle to má akorát HTC.

0/0
16.1.2012 13:11

kenx

Re: No...

Do budoucna to nejspíše nebude vůbec podporováno, u Dell Venue Pro to nadělalo spoustu problémů. Mimo jiné jsou SD karty a vůbec flash čipy pomalé a nespohlivé, interní eMMC čipy jsou na tom mnohem lépe. Flash paměti nejsou vhodné médium, kam ukládat běžná aplikační data a už vůbec ne instalovat aplikace. Už teď jsou s flash pamětmi velké problémy třeba u videokamer, pokud chci lokální stříhat. Je to samozřejmě lepší než u páskových kamer, ale třeba SSD nebo starý dobrý harddisk je na to vhodnější.

0/0
16.1.2012 10:53

Andee

Re: No...

Tady šlo o to, že v článku je jasně nepravdivá informace.

Jinak pro mě je karta jedna ze základních věcí. Nechápu, co máš na mysli tou nespolehlivostí. Není z nejrychlejších, to je pravda, ale za 15 let, co karty používám v mobilech, foťákách, kamerách, MP3 přehráváčích atd. se mi pouze jedinkrát stalo, že jsem dovezl ve foťáku poškozená data. A i ta šla 100% rekonstruovat pomocí nějaké free utilitky. Takže o nespolehlivosti karet se podle mě nedá vůbec mluvit.

0/0
16.1.2012 11:00

xsarahdi

Re: No...

ako som ti už písal. Nepravdivá nieje ! Ako chceš tu pamäť rozšíriť ? máš 3GB voľnej pamäte a ako ju rozšíriš? NIJAK

lebo nemáš ďalší slot na karty a tak ju môžeš iba vymeniť za väčšiu a aj to neštandardne a so stratou záruky ! Ja pamäť na svojom zariadení viem rozšíriť, mám interných 16GB + slot na microSD a mám rozšírenú(zväčšenú pamäť) o ďalších 32GB.

0/0
16.1.2012 11:59

přituleň

Re: No...

Nepravdive na tom je,ze to nepodporuji WP. Absence slotu je volbou vyrobcu,ne Microsoftu.

0/0
16.1.2012 12:11

Andee

Re: No...

Co to meleš? O žádnou záruku nepřijdeš... ;-D

0/0
16.1.2012 12:24







Najdete na iDNES.cz