- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lze si stěžovat na nefunkční SMS bránu bublinkového operátora? Již druhý den absolutně nefunkční...
ona si většina lidí myslí, že jim někdo sám od sebe nabídne levnější volání, když si na 2 hodiny za měsíc vypnou mobil. Někam psát, to už se úplně vymyká jejich rozumovým schopnostem.
Asi tak... většina bude nadávat, ale vše zůstane pouze v rovině hospodských tlachů. K opravdovým činům se odhodlá málokdo...
Správně - tohle je cesta, ne nějaké protesty či výzvy k dalším regulacím - pokud služby operátorů zcela nebo téměř zcela přestane využívat každý nespokojený zákazník, tak uvidíte jak rychle operátoři začnou vzájemnou cenovou válkou bojovat o každého jednotlivce ...
Není potřeba, aby ČTÚ reguloval ceny. Stačí, aby nereguloval tržní mechanismy - konkrétně konkurenci: http://jdem.cz/sv2e2
Volný trh se s kartelem poprat umí - nová konkurence jim to vysvětlí. To se ale netýká trhu, kde je vstup na něj uměle omezován.
Nevěřím, že by regulace cen přinesla něco dobrého. Obchodníci si pak mají cesty, jak ceny zvýšit (např. tarifkace) navzdory regulaci. A pokud ne, tržní zákony říkají, že tu bude nedostatek (fronta na banány apod.). Jak se to může projevit u operátorů? Třeba se vykašlou na zvětšování kapacity sítě nebo na zavádění nových technologií (3G, 4G). Ano, i teď je to celkem bída. Ale s regulacemi by těžko bylo lepší.
Nabízí se tu regulovani každého kroku operátorů. To nemá daleko k jejich znárodnění. A víme, že stát je nejhorší hospodář a že zisková konkurence umí být levnější než dotovaný státní podnik (ČD). A že právě ve státě je nejlepší příležitost ke korupci a nejmenší motivace jí zabránit. Ostatně, jak to vypadalo před rokem 1989...
Děkujeme tiskovému mluvčímu T-Mobile. Dále prosím o slovo mluvčího Vodafonu!
Poud někomu připadá, že je zde předražené volání, má možnost si jít koupit simku třeba do opěvovaného cenového ráje v Rakousku.
Kdyz CTU nedonuti nase tri zlodeske operatory k pusteni virtualu, tak zadna konkurence nebude a ceny se nezmeni. Te neucasto se ani nedivim, ale nemel sem duvod psat naprosto neschopnemu uradu, co tvrdi ze je prumerna cena pro domacnosti u mobilnich operatoru pod 2CZK\min.
Ale vybodneme se na operatory, kdo ma nejake vetsi zkusenosti s neakym VOIP. Sam pres Gtalk a Skype vim, ze na GPRS si neskrtnu. Ale 70% casu jsem na WIFI a mohl bych konecne mozna i zacit pouzivat 3G. Sice to diky neustalemu preladovani na 2G dela peknou neplechu, ale treba uz to bude alespon v Praze fungovat. Tam je opravdu minuta volani i na mobil pod 2CZK.
O tom VOIP uvazuji diky clanku na http://www.objevuj.cz/telekomunikace/kterak-vodafone-do-pekla-prisel.html ,ale nejdrive chci mit nejake povedomi o VOIP poskytovatelych. Odpovezte, kdo ma zkusenosti.
Já doporučuji svého operátora (http://www.odorik.cz) všude, kudy chodím, protože jsem s ním velmi pokojený (už mi ušetřil hodně peněz:). A nejen já (viz např. super fórum o VoIP telefonii - http://www.telefonujeme.cz). Ceny (1,59 Kč/min na mobily, 0,5 na pevné, účtování 1+1), kvalita, zákaznická podpora, žádný měsíční paušál (= mj. přehlednější ceny), platnost kreditu 2 roky, propojení se Skypem (k volání stačí sluchátka s mikrofonem), zpětné volání... - to pro mě byly hlavní výhody oproti ostatním.
Doma přes IP telefon, venku přes WiFi (Csipsimple), Skype, příp. zpětné volání.
Proč máme monopol 3 mobilních operatorů? - protože nám nevadí :-((
-
http://jiritomas.blog.idnes.cz/c/147530/Proc-mame-monopol-3-mobilnich-operatoru.html
zakladni dotaz je jak odstranit "monopolni" prostredi velke trojky. Bez konkurence nikdy lepsi sluzby nebudou. Proc ma nekdo nekonecne konkurentu a o sitovych odvetvych pretrvava povera ze tolik konkurence nemohou mit nebo ze by to bylo dokonce skodlive
Problém je i v tom, že Češi jsou strašně líní přecházet k výhodnějším operátorům. Kdyby nebyli, a šli by za každou (dvou)stokorunou, byly by tu jiné ceny. Místo toho jsem často slýchával kecy typu "Oskar je pro socky, kdo na to má, má Eurotel". Hlavně že nejsme líní si v jednom kuse stěžovat!