Diskuze

Vodafone umrtví kartu ještě v době platnosti. Dobití kreditu nepomůže

Vodafone má stále problémy s dodržováním data platnosti předplacených karet. Zjistili jsme, že i v případě, kdy se budete přesně řídit údaji v internetové samoobsluze, můžete skončit s deaktivovanou SIM kartou, a přijít tak například o výhodný tarif nebo peníze. Našemu čtenáři se to stalo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fungy

22. 11. 2011 22:42
vodafone

uz me slusne s..e. Mati prislo vyuctovani za mesic na 0Kč, tak tam poslala 400kč jako obvykle (pausal) myslela si, ze to byl omyl.. Po nejaky dobe ji prisla sms ze dekujou za platbu, vzapeti prisla dalsi sms, ze ji zablokuji sluzby pokud vcas nezaplati...! Podobny to bylo i u bratra kterymu to rovnou zablokovali... asi je cas na selekci schopnych a neschopnych zamestnancu a techniky...:-P

0 0
možnosti

pteryx

22. 11. 2011 13:31
tohle je půl bídy

Nevěřím, že by to dělali naschvál. Tohle vypadá spíše jako nepřesnost v dodržování podmínek, než jako zásadní chyba. U Vodafone se mi líbí, že zákazníky nevážou na 2 roky. Někteří operátoři vymáhají platnost smluv i po smrti zákazníka ...

0 0
možnosti

capricorni

21. 11. 2011 21:34
...

mám divokou kartu, byl aktivovaný internet na den. občas jsem to v práci zapnul a brouzdal (než se mi utnul datový tok, ale i potom je to ceklem ok). v poslední době mi dvakrát přišla sms na display "právě jste zahájili využívání připojení na den, je platné od... do"...bla bla...prostě tak nějak. přitom třeba mám mobil mimo dosah, nikde se nepřipojuju a ještě mi to zkrouhne těch 17 nebo kolik káčé. když se to stalo poprvý, řešil jsem to s operátorem, holka se mi omluvila a vrátila mi těch sedmnáct kaček přičtením zpět ke stávajícímu kreditu. podruhý to byla nějaká jiná a už to údajně nešlo. tak nevim, jsem to deaktivoval a sru na ně. je to škoda, s něčím dobrým začali a teď asi potřebujou prachy neboco. jde mi o princip. tak ať to na ten jeden den zrušej a je, ne? jinak internet mám doma, takže to opravdu využiju jen občas mimo domov Rv

0 0
možnosti

Buffalo007

21. 11. 2011 21:52
Re: ...

Může to začít nějakým skrytým datováním na pozadí telefonu - např. při zapnutí GPS se telefon většinou pokouší stáhnout polohy družic z internetu.

U vodafonu jsem ale taky měl problém s termínama a internetem. Např. měl jsem měsíční internet, na konci měsíce jsem neměl tolik kreditu aby se aktivoval na další měsíc, takže se mi to přeplo na internet na den. Jenže těch 5MB bylo za chvíli pryč. Ok stáhli mi rychlost. Ještě ten den jsem si kredit dobil a zase aktivoval měsíční internet. Jenže jak mi stáhli tu rychlost, tak se nenastavila zpátky. Měl jsem teda již zaplacený internet ale datovat jsem v podstatě nemohll. Na prodejně samozřejmě ženská vůbec nechápala o co mi jde.

1 0
možnosti

Class_aptent

21. 11. 2011 20:58
Dalsi clovek co svoji hloupost svaluje na druhe.

200 Kc v horizontu 400 dni neznamena zhola nic. A to, ze si uzivatel nechava vse na posledni chvili je jeho hloupost a at tim nezatezuje okoli a hlavne, at si zamete pred svym prahem.Co se tyce Osakra, vetsinou resi veci kladne a vstricne. Ale pokud byl dotycny hulvat, necht si nestezuje.

Stanovisko zni: Uzivatel je osel, stoura(co zkousi co se stane kdyz...) a nebo nosi modre tricko s ruzovymi trenkami.

0 0
možnosti

1000101111010000

22. 11. 2011 1:42
Re: Dalsi clovek co svoji hloupost svaluje na druhe.

No já nevím, ale pokud někdo uvede "platnost do data", je zcela jasné, že je to včetně tohoto data. Pokud navíc přijme objednávku, platbu a vystaví doklad, je to zcela jasné. Mezi námi - jinak by ani neustupovali a neřekli, že budou zákazníky lépe informovat...

.

Jinak samozřejmě dotyčného nijak neomlouvám. Stejně jako nechápu člověk, který si koupí levný pozemek vedle dálnice, aby poté zakládal občanská ekosdružení a snažil se na dálnici zastavit provoz (protože ho ta auta ruší), nechápu někoho, kdo používá služeb Hydrofonu, orientovaného na ekonomicky slabší část obyvatelstva (výměnou za kompromisní služby, nahrazované agresivním marketingem) a pak si stěžuje, že to nefunguje jako u konkurence....

1 0
možnosti

CZE_Lecco

21. 11. 2011 18:46
Taky mi zrušili Oskartu

Varující SMS ovšem nepřišla. Je teda pravda, že telefon jsem dlouho nedobíjel. (Volám málo a číslo používám do banky.) Podle mě je ale sprosťárna, že člověk si předplatí kredit, který mu pak akorát seberou. Číslo teda oživili a poslali kartu s kreditem 200, ale nechali si jej znova zaplatit. Nějak nevím proč, SIM byla celou dobu funkční .. asi chtějí vymýtit SIM s logem Oskara. :-P

0 0
možnosti

Class_aptent

21. 11. 2011 20:59
Re: Taky mi zrušili Oskartu

Lzes, po 2 letech mas narok na vymenu sim zdarma, a pochybuji, ze by jsi byl zrovna v tom obdobi.

0 0
možnosti

kvak.nořič VII

21. 11. 2011 17:26
tak to sem mel stesti

SMS o vyprseni platnosti mi prisla v 1:00. Rano, ten samy den, sem dobil kredit a v pohode.

0 0
možnosti

CYnikCYnik

21. 11. 2011 16:14
Absurdita

Přijde mi to jako kdybyste měli v bance účet zdarma, příchozí a odchozí platby také zdarma a jen 90Kč by se platilo za výběr z bankomatu. Po 5 letech od posledního použití bankomatu by vám banka zrušila účet a peníze by ji zůstaly. Zní to absurdně? Na fungujícím trhu bude znít absurdně i fungování našich operátorů.

0 0
možnosti

Thomyk

22. 11. 2011 22:46
Re: Absurdita

Když už jsme u těch absurdit, tak na našem bankovním trhu to spíš funguje trošku jinak - založíte si účet, vložíte si tam nějakou malou částku (třeba 100 Kč) a dále ho nepoužíváte - banka si strhává poplatky za vedení účtu a po krátké době jdete do mínusu, za to jsou Vám účtovány úroky za nepovolené přečerpání, pak upomínky, soudní a exekuční náklady atd...samozřejmě ad absurdum.

Oproti tomu platnost kreditu u prepaid karet je oproti tomu prkotina. On i operátor má nějaké náklady se správou účtu, na kterém je číslo vedeno, takže je logické, že na tom účtu chce nějaké alepsoň  minimální cashflow. Navíc každý operátor má ve svých VOP jasně uvednou dobu platnosti kreditu, takže používáním jeho služeb na tyto podmínky přistupujete. Nikdo nikoho si to pořizovat přece nenutí!

Další přirovnání - koupíte si jogurt, necháte ho projít a pak ho jdete reklamovat, že už nechtuná tak dobře/zkysnul/zplesnivěl...

0 0
možnosti

miroslav099

21. 11. 2011 15:45
Vodafone nikdy!!!!!

S internetem v mobilu od Vodafone je to tragédie ..ta největší!Rv!Pokrytí=tragédieRvPo dasažení FUP už nenačtete ani textRv

(FUP = 5MB)=tragédieRvCena za den  20Kč=tragédie=zlodějnaRv

To už i O2Telefonica poskytuje bez závazkuR^ internet za 40Kč na týdenR^ měsíc tak výjde na 160Kč

Pokrytí=výborné

FUP =35MB

0 0
možnosti

B.Walsh

21. 11. 2011 16:09
Re: Vodafone nikdy!!!!!

Co se internetu v mobilu týče, tak O2 je z té ''naší'' trojky na tom nejlíp. A co jsem s něma měl teď v poslední době nějaká jednání, tak maximální spokojenost R^.

0 0
možnosti

wenous

21. 11. 2011 15:38
Vodafone

No ja mam problem s Vodafonem, ze mi poslali SMS, ze dekuji ze jsem zaplatil vyuctovani pres jejich samosku a stale kdyz se podivam na uhrady, tak mi tam visi dluh.

0 0
možnosti

Henri von Losaria

21. 11. 2011 14:17
Jak si Vodafone váží zákazníků

Pobavilo mě, že v pátek dostala přítelkyně i matka stejnou sms, že internet v mobilu je nyní od pátku do neděle zdarma ("velikonoční" nadílka). Ani jedna internet v mobilu nevyužívá, narozdíl ode mne. Mne taková sms nepřišla, naopak jsem byl v pátek upozorněn, že jsem právě překročil 75 % datového limitu a po celkovém vyčerpání bude snížena rychlost.

Vzhledem k tomu, že uvažuji o změně operátora (a už jsem s touto informací všechny operátory oslovil) mu tato reklamní akce nepřidá bonusové body...

3 0
možnosti

Viktorie01

21. 11. 2011 15:47
Re: Jak si Vodafone váží zákazníků

A nebude to třeba tím, že máte internet v mobilu v rámci tarifu (když ho využíváte, jak píšete), takže vám už nikdo nepsal (mně taky ne a ani mě to nenapadlo očekávat), kdežto matku a přítelkyni by to stálo každý den těch sedmnáct nebo kolik korun?

0 0
možnosti