- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten, koho okrádal, je ve skutečnosti mnohem větší zloděj, takže mu vlastně fandím.
a v clanku sa pise o obycajnych nokiach a iphonoch.
Pod luxusnym mobilom si predstavujem nieco taketo
Vertu jsou luxusní obaly, nikoli mobily. Ale někdo má rád kadečo zabalené do kadečeho...
Skutečná hodnota je ta za kterou objednával, těch 1,7M je fiktivní hodnota a někde mezi tím leží reálná prodejní cena.
Jak může někdo takhle hloupě krást, to mi nejde do hlavy. Přece když už porušuju zákon, tak to dělám chytře ne? Tak aby na mě nepřišli po hodině pátrání (i s půl hodinovou přestávkou na oběd).
Druhá věc co mě zaráží je fakt, že mu hrozí 2 - 8 roků vězení. Za tohle tak dvě měsíce v šaškecu, půl roku prospěšnejch prací a zaplatit škodu.
8 let tedy dostávají násilníci a i nějakej ten vrah by se zcela jistě s nižším trestem našel než mu hrozí za tohle.
Přesně tak. Krást se nemá, ale když už krást, tak ve stovkách milionů, ať to stojí za to...
Všechna tahle call centra jsou vlastně takovej průtokovej ohřívač vody. Málokdo vydrží delší dobu. Je to Kanonenfutter pro čerstvý maturanty a pak pro lidi, kteří jdou z jednoho call centra do druhýho. Stačí se podívat na spz aut u call centra Vodafone. Občas tam jezdím vedle k doktorovi a tak se při čekání rozhlídnu. Lidi tam jezdí desítky km daleko, protože nejbližší okolí už přebraný... Průměrná délka "přežití" je pár měsíců. Ti kteří můžou, jdou za lepším, pak je tam spousta lidí, který končí kvůli tomu, že na to nestačí. A tak se nabírají furt noví a noví. A že se mezi těmi stovkami a celkově tisíci najdou i podvodníci, je logický.
Je to asi týden co mě velala nějaká kočinda z O2 call centra. Prý že mě nabídne paušál a blablabla. Když se mě během hovoru ptala kolik momentálně provolám a slyšela že se vejdu do 100 Kč měsíčně, tak ji málem jeblo :-)
jj, největším nebezpečím pro firmy jsou vlastní zaměstnanci.