- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to všechno jenom marketing. Apple ho má nejpromyšlenější a tak mu na to naskakuje nejvíce lidí. Svůj úspěch založily na dokonalém designu a intuitivním ovládání svých produktů. Uvidíme, zda bez charizmatického Jobse dokážou dál zbláznit lidi, aby si koupili skvělou, leč pro ně v podstatě zbytečnou a poměrně drahou srandu. Začalo to už MP3 přehrávači a pokračovalo přes iPhony k iPadům. A každý, kdo už měl iPod nadával, jak to je na nic s iTunes ap., ale když přišel iPhone, rychle kupovali i když zase nadávali, že se na tom blbě píšou SMS a blbá synchronizace s compem, ale když přišel iPad, zase do toho šli. Nadávali, jaký formáty videa to umí/neumí, jak se k tomu dají/nedají připojit externí disky, co DVD a CD, ale kupijí to dál a nejvíc. Krásné drahé zbytečné hračky, ale nemít je? Je to stylovka, se kterou se rádi ukazujeme.
tak on Apple vlastni uz i ikony
za chvili se dozvime, ze Apple vynalezl kolo a pismo
jedine firmy, ktere se aspon trosku snazi dizajnove odlisit jsou Motorola a Sony Neericcson
Ještě Nokie, ta si jede také jinde a neřekla poslední slovo, i když ji spousta lidí odepisuje
ale jak vidět, tak postup Applu funguje.
Škoda že se podobně Sasmsung nesnažil dřív a že 2 roky ignoroval upozornění Applu - porušení patentů Applu bylo vědomé.
Teď už jen zodpovědět otázku, kolik patentů porušuje Apple.