- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jak si češi pořád na něco stěžují, zejména na ceny produktů
Když si chci něco koupit, nebo využívat služeb, které mi někdo nabízí, tak zaplatím cenu, kterou mi poskytovatel dá. Ta je stanovena podle nabídky a poptávky, jednoduchá ekonomická teorie.
Tak nechápu, co to je za argument, že si lidí neustále stěžují, že elektřina se jim zdá drahá, za mobilní služby platíme víc než v zemi x, y, nebo nedej bože že by se mělo platit za zdravotnictví nebo za školství. Spotřebitel přece nemá co kecat do ceny, buď chci službu za nabízenou cenu využívat, nebo nechci. Lidi jsou čím dál tím víc oprsklejší, všechno by chtěli nejradši zadarmo a ještě by stejně do toho remcali, že chtějí lepší služby.
Prostě když na něco nemám, tak si to nekupuju, tečka.
Nejsem z našich operátorů našený. Mají nás celkem v hrsti a dělají si z nás srandu.
Navrhuji toto jednoduché řešení. Operátoři jsou na nás domluvení, tak co je takhle postavit proti sobě.
Mohlo by to jít tak, že lidi začnou houfně přecházet k jednomu operátorovi. Je to jedno ke kterému, ale musel by to být jeden pro všechny.Přenositelnost čísla máme už dlouho, jen se ji nebát a nebýt líný použít. Sociální sítě se můžou zapojit.
Ti zbylí operátori by totiž byli motivováni přehodnotit svoji obchodní strategii a začít se podbízet zákazníkům.
Tím by se ty tržní mechanismy rozhýbaly....Co vy na to?
Sakra, já to propás. S chutí bych bejval také vypnul. To, co si tu operátoři (v porovnání se zahraničím) dovolují, je opravdu místy až neuvěřitelné! Jejich čisté zisky okolo 10 miliard ročně pro každého, mi příjdou vzhledem k naší ekonomice nehorázné, nepoměrné a škodlivé. Kdyby alespoň něco reinvestovali... Zisky jakoby odpovídaly oligopolnímu stavu. Chce to 4. operátora, jako sůl. Je velká chyba ČTÚ, že není schopen (ochoten) vyhlásit licenční řízení, které mělo proběhnout již na jaře 2010. Osobně nechápu, proč do tohohle novináři více nešťourají...
I kdyby takové akce organizoval samotný šéf podsvětní galerky, kdo by se chtěl nechat okrádat? Je to přinejmenším záporná reklama pro operátory. Už to potřebují jako sůl. Je to jako platit za vzduch, protože ho dýcháme.
Uz podle vyjadreni jednotlivych operatoru je videt, kteri DVA chteji lidi JEN okradat... Bohuzel od toho jedineho vcelku poctiveho (poctiveho v ramci moznosti; jsou v tom bohuzel i jine faktory, proti kterym ten treti nemuze jit, protoze by pak nekdo zacal tahat za nitky, jak uz to v teto vychodni zemi je) odesli resp. majitel firmy se nechal ukecat nejdrive na jednoho a pak na druheho... vysledek? platime vice a mame porad problem se signalem :o(
Jako tim vcelku poctivym myslis tohodle?
by měl probíhat úplně v jiném stylu. Nevolat zbytečně, používat alternativy, následně neuzavírat nevýhodné smlouvy apod. Samozřejmě se to týká soukr. hovorů, u kterých je vysoká cena největší problém. Pokud by operátorům klesaly příjmy, samy by s tím musely něco dělat a podbízet se třeba volnými minutami navíc. V jiných zemích nemají nižší příjmy od zákazníků, akorát tam pořídíte za stejně peněz více muziky!
Moje řeč. Mám v mobilu nastveno VoIP, které se automaticky aktivuje v dosahu libovolné WIFI sítě (např. doma, v práci...). Žádný paušál, žádná vázací smlouva, žádné stupidní balíčky. Volání na mobily celý den za 1,60Kč/min. Na pevné inky asi za 30 hal/min. Tarifikace 1+1 (tedy po sekundách od začátku). Kvalita hovoru je mnohdy lepší, než při klasickém volání přes GSM. Počítám, že za ten půlrok jsem zaplatil na VoIP kreditu asi tak 2500Kč. A kupodivu mě to vůbec netrápí, protože ze zkušenosti vím, že T-Mobilu bych za stejný počet provolaných minut zaplatil minimálně o 4000Kč více.
No coz, ja si ho klidne vypnu od soboty 15 hodin na celej vikend :) Operator to mozna nepociti na sve kapse, ale ja to pocitim na klidu , ze me nikdo nebude otravovat :-D obcas zavidim babicce ty casy kdy kdyz byla venku tak ji nikdo nevolal marketingovou nabidku.... I kdyz ted uz ma taky mobil, ale stejne ho nechava doma :)
Přijde mi to kravina. Ne že bych nechtěl levnější volání a nevěděl, že v zahraničí to jde, ale nechápu, čeho chtějí dosáhnout. To si někdo myslí, že nějaká firma po protestu nebo žádosti zlevní? Proč by to dělala? To by bylo okrádání zase někoho jiného, majitelů a akcionářů, což jsou lidé jako já, kteří vložili své peníze třeba do penzijních fondů. Kdo z vás před výplatou šéfovi řekl "Šéfe, tento měsíc mi dejte o 2000 míň, ještě mi zbylo z minula"?
Řešení: Protestovat proti státu, resp. ČTÚ. Ten musí nastavovat ostře konkurenční prostředí (zrušení poplatků za přecházení mezi sítěmi, zrychlování, zjednodušování, frekvence prodávat jen novým firmám a ne jako doposud stále těm stejným apod.) Dále důsledně sledovat tržní nabídky a brát vždy tu nejlevnější, přecházet ze sítě do sítě. Rozhodně nebrat úpisy na 2 roky. Ty to celé brzdí. Spousta lidí si stěžuje, ale neopustili by nikdy svoji oblíbenou značku, i když konkurence jim nabízí lepší podmínky.¨i to celé způsobují.
Dokud to operátoři uvidí, tak místo zlevňování budou raději valit peníze do mediálního posilování pozice své značky, to je logické. Znám spoustu lidí, kteří mají O2, jsou na to hrozně hrdí, ale přitom nadávají, že mají vyšší cenu, než u jiné firmy. A v těchto akcích si chtějí vystávkovat stejnou cenu u O2, jako je jinde. To je blbost. Řešení je přejít tam jinam. KDyž mám 2 obchody, nakupuji v drahém a vedle je levný, tak přece půjdu do levného a nebusu stávkovat před drahým.
Bojkotujte smlouvy. Neuzavírejte smlouvy na 2 roky, ani kdyby byly sebevýhodnější. Prostě srovnávejte jen nabídky bez úvazku a z těch vybírejte a přecházejte. A půjde to samo.
všichni na 2 hodiny mobilu a jediný klad co s to ho bude, že se o ten
čas prodlouží životnost baterie v mobilu. Všichni operátoři zde mají
zahraničního vlastníka, který ječí jak je u nás drahé volání oproti západu a
přitom jsou spokojeni, jak se jim tady sypou penízky do jejich kapes.