- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a udrzovat takovou kalkulacku je prakticky nemozne, nebot zmeny jsoutak caste a ruznorode a cely system balicku je zamerne neprehledny. Zde se skryva tolik "vaty" pro operatora, az je to neskutecne. Proc by nemohl byt cely system zalozen na jednoduchem principu - provolane minuty, prenesena data a pevny priplatek za sluzby jako sms, webový přístup k uctu uzivatele a pod? A tato kriteria stejna pro vsechny poskytovatele. Potom lze srovnavat srovnatelne a rozhodnout se podle toho. Balicky bych operatorum zakazal.
Mám ufon... z počátku byly problémy se signálem, ale ty už jsou ty tam, a já se dovolám 3 rodiným příslušníkům úplně zadarmo (mají ufon) a zbytku levněji než kdybych volal přes dobíjecí vodafon. Faktura mi příjde až přesáhnu 100,- Jinak se částky převádí do dalších měsíců. Ještě že jsem se nebál a telefon od Ufona si koupil, sice to je šmejd, ale umí základní funkce + tu částku co jsem za něj zaplatil už mám dávno zpět. Tarif pro mě prozatím nemá smysl, prostě nevolám, když nemám potřebu. Většinu věcí řeším přes FB, email či sms z netu zadarmo. A těch pár sms co napíšu či hovorů mám za velice přijatelnou cenu.
A nejvíc mě baví ti různí týpci co chodí nabízet ty tarify, když se jim vysměju do tváře, že lepší nabídku mi prostě neudělají
Mám tarif za 12 Kč na měsíc se 40 min voláni do vlastní sítě
Levnější mě těžko někdo nabídne
No ja jsem dostal v praci founa a pokud neprovolam vic jak 3 litry, tak je nezajimam. A to vsechno uplne zadara. Platit takovou dardu 12 korun jsi hlupak :-)
Lépe než kalkulačky vám poradí internetová fóra. Do Google napište třeba "jaký tarif si vybrat" a ono vás to na vhodnou diskuzi nasměruje.
Ovšem po pár pokusech dovolat se na linku Vodafone, každého asi přejde chuť na tarif na míru. Hodil by se test, která infolinka pracuje jak má. :-)