- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co platí předem, bych nakopal s prominutím zadky a chtěl od nich ještě stejnou částku, jakou jakou zaplatili. Když jdu koupit pečivo nebo něco jiného k jídlu, taky neplatím předem a nečekám, co nakonec, jestli vůbec něco, dostanu. A to jde o "korunové" položky. A tady si klidně někdo složí v řádu tisíce dopředu a pak se jen tupě diví. Dobře jim tak
sorry, ale sám jsi individium pokud jsi nikdy nic neplatil předem. Nebo hodně mladý. To není o platbě předem, to je o výběru obchodu.
Jen ichtyl si může myslet, že telefony mohou být levnější třeba o 50% ........ Maže maloprodeje oficiální distribuce je cce 8% , takže vše co je levnější je podezřelé a platí, že kdo chce víc, nemá nic. Kdo kupuje šedivky je taky blázen, bůhví od kud jsou a co mají zasebou! Asi bych volil nějakého prodejce co má prodejnu a je na míste víc jak rok a dá zaruční list, který není jeho, ale výrobce/distributora! třeba u nás je to firma am*bil.cz Zboží přeberu na prodejně a vyzkouším.
když ty nadpisy "Telefony zlevnily o tisíce" tady na Mobil.cz zněly tak důvěryhodně, kdo by odolal...
ve tride A+. Ve super sleve v El.worl ji maji za 8,8, ale na heurece je nejlevnejsi za 7,2. Druha vec je, za jakych podminek mi ji doveze nejlevnejsi eshop a za jakych el worl, za jakych podminek odvezou ten stary kram.
Lepší bude se zřejmě orientovat na ten EW...
Mám kolem sebe kupu lidí co nakupují naprosto jednoduše - nahodí zboží nebo heuréku, najdou co chtějí koupit, seřadí dle ceny a to první nejlevnější nakoupí. Je jim fuk že kupují u obchodu XYZ který nikdo nezná, nemá kamennou prodejnu a adresa je někam do Horní-Dolní.
Chce to nakupovat u prověřených obchodů jako je K*SA, A*ZA apod
Jmenované e-shopy jsou dost drahé, chce to nakupovat u levnějších (ale ne nejlevnějších) a aspoň rok působících. Tam je pravděpodobnost hraničící s jistotou, že to nejsou podvodníci, protože tak dlouho by v podvodech nemohli pokračovat. Pro snadnost reklamace je lepší větší a dražší e-shop, který si reklamační vstřícnost zahrne do cen. Jinak je u levnějších nákupů lépe hledat provozovatele fyzickou osobou než s.r.o., i když tu to může klepnout asi taky, ale na mrtvém sro-čku provozujícím jen e-shop si nic nevezmete určitě.
V cem je presne dobirka vetsi sazkou na jistotu? Ze si treba zaplatite krabici naplnenou nastrihanym kartonem? :)
a lidi kupují jak diví... svata sprostoto...