- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dobíjím si mobila z mobilu, to je nejjednodušší a nemusím ani vstát z gauče
Tato služba již funguje. A nečeká se dlouho. Doba trvání je cirka stejná jako u platby kartou a jediné co musíte znát je vaše tel. číslo. Podle mně je to rychlejší než přes sazku a taky pohodlnější. A na informacích to není dobrý nápad. Nemáte desetikorunu na vozík a čekáte ve frontě deseti nedočkavců na nabití...
Jasně. Takže když dnes stojíte za nějakým "šikulou" 5 minut navíc, než naťuká s vyplazeným jazykem do terminálu PIN, tak si postojíte ještě nějakou tu minutu navíc, protože se u kasy budou i dobíjet telefony. Vše pro zrychlení... fakt! Nechápu, proč tahle služba nemůže být provozována např. u informací. Neříkám, že by pracovnice u infopultu neměly do čeho píchnout, ale určitě by to neotravovalo tolik lidí ve frontě u "normální" kasy. Ještě že tu není jen TESCO (byť i se samoobslužnými pokladnami). Zase o důvod víc, proč změnit značku a nakupovat jinde.