Diskuze

Belgičané napálili mobilního operátora. Parodovali jeho infolinku

Jak se pomstít mobilnímu operátorovi za nekvalitní zákaznickou podporu? Přistavte před jeho hlavní vchod kontejner a umístěte na něj telefonní číslo hlasové infolinky. Tam už jen hovor protahujte, protahujte a protahujte.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Keni

10. 5. 2011 13:25
Ale oni se alespon dovolali

To oni se ale alespon dovolali. Vcera k veceru u nas vypadla datova sit. Mam zakazane 3G a ni po povoleni a ani po restartu telefonu nic. No, tak jsme zavolal na slavnou linku Vodafonu (placenou, budu hned reklamovat) a vysledek zadny. No, asi po 30min data opet nabehli na 3G a po vynuceni pouze GSM fungovala take.

Takze kdo si mysli, ze v Mobilcomu jsou nejaci zli, at se poslechne toto. Zacvalo to na ulici a konci v busu MHD, takze ackoliv ty skreky vypadaji zajimave, tak je to opravdu z ulice a ne z postele.

http://www.flyshare.cz/stahni/51665/Outgoing_Call_-_VODAFONE_LINKA_-_20110509_200558_b.mp3

0 0
možnosti
MJ

Vass

5. 5. 2011 12:52
Moc pěkné!

Hlavně ten konec na Youtube, kdy mu chtěli poděkovat a automat mu vybral zdarma přistavení kontejneru znovu na té samé adrese. R^R^R^;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DB

mr_bodo

5. 5. 2011 11:27
Jednoduchá rada...

řešit všechno důležité písemně. Co je psáno, to je dáno. A druhá rada pomocná - doporučený dopis psát NE na oddělení reklamací, ale k rukám generálního ředitele/jednatele společnosti (jména jsou na justici.cz třeba). Funguje to a funguje to RYCHLE.

0 0
možnosti
V

ValesValpurt

11. 5. 2011 15:11
Re: Jednoduchá rada...

no jasňačka, už vidím jak máš zablokovanej vchod do bytu a budeš to řešit písemně :-P

0 0
možnosti
TN

Titan no.1

4. 5. 2011 23:13
Reflexy

Super reflexy. Akce z 10. ledna 2011 je s pompou zveřejněna 3. května. Redakce, dotaz, už skončila druhá světová válka???

0 0
možnosti
AP

jorbl2

5. 5. 2011 12:43
Re: Reflexy

Už druhá?!?

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

4. 5. 2011 21:03
Nejvíc mě u operátorů dokáže vytočit,

když musím opakovat to, co už jsem řekl.

Já: "Nedaří se mi po reinstalaci Windows znovu zprovoznit internet přes váš USB modem, simka je aktivní a z vaší aplikace vidím modem a přes něj vaši síť s plným signálem. Při pokusu o připojení se objeví chybová hláška RAS 635".

Následovaly dotazy: "Problém se týká telefonního čísla, ze kterého voláte?" +++ "Internet chcete používat na mobilním telefonu, nebo na počítači?" +++ "Je karta vložena v modemu a je modem připojen k počítači?" +++ "Jste v dosahu signálu?" +++ "Co se stane, když se pokusíte o připojení?"

Následovaly informace, že můj typ připojení nelze použít na počítači (nesmysl), že můj modem nefunguje pod W7 64 (nesmysl) a že karta možná ještě není úplně aktivní (cože???). Pak jsem byl konečně přepojen na technika, s nímž jsem problém vyřešil za 20 sekund (drobná úprava v nastavení).

0 0
možnosti
Y

Yarda.

4. 5. 2011 20:10
Outů má na zákaznické lince fór.

Ozve se robot (nějak takhle):

"Pokud jen otravujete, stiskněte jedničku, pokud nám chcete věnovat sponzorský dar, stiskněte dvojku..."

atakdále a když vyjmenuje všechny číslice, začne zase od jedničky.

Ale my máme ještě jako pevnou linku telefon s otáčecím číselníkem a nemáme co na něm mačkat. Tak se operátora nedovoláme.

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

4. 5. 2011 21:06
Re: Outů má na zákaznické lince fór.

Pořiďte si tohle: http://www.elix-shop.cz/store/goodsdetail.asp?lngDepartmentID=38&strGoodsID=66581

0 0
možnosti
KV

keděd

4. 5. 2011 17:27
ČEZ

Naprosto stejné, jako když voláte na ČEZ, O2,či  jinam. Jen tam neuvádějí, že: " V zájmu zlepšení našich služeb si vás dovolujeme upozornit, že váš hovor může být monitorován!"  Je to legrace, ale k pláči. ;-(

0 0
možnosti
PK

tri.p.

5. 5. 2011 1:40
Re: ČEZ

ano ano, resil jsem spatne aktivovanou sluzbu, naslednou reklamaci za velmi mnoho desitek tisic, a kdyz jsem se odkazoval na jejich zaznam hovoru, tak mi pro jistotu odpovedeli, ze tam je to sluvko "muze" :-(((. nastesti jsem mel svuj zaznam a dve potvrzovaci sms z jejich systemu. takze zlepseni sluzeb znamena: jak se nam to hodi a ty plat.

0 0
možnosti
PK

P1tbul

4. 5. 2011 8:15
Super!

Tohle se mi moc líbilo :)

0 0
možnosti
ZW

cassul

4. 5. 2011 7:29
Ubohé

No nevím, jestli je chytré si vylévat vztek na chudákovi maníkovi z ochranky, kterého z jedné strany pérují lidi, že někam nemůžou zajet a z druhé strany si z nej dělají vrtuli nějací ftipálci a ještě to zveřejní. On je ten úplně poslední, co za něco může, on tam má na starosti vjezd, ne infolinku a dost možná nemá s tím operátorem vůbec nic společného, jen si najal agenturu, která ho zaměstnává a tak ho tam poslali. Parodie infolinky je možná vtipný nápad, ale v kontextu mi to přijde velmi ubohé. Jo, kdyby vytočili nějakého ředitele, tak bych to viděl jako dobré, ale práskat do maníka, co tam hlídá parkoviště, je zkrátka ubohost.

0 0
možnosti
RL

RomanL

4. 5. 2011 8:16
Re: Ubohé

No, v solidní firmě by jako první měl dojet manager. ;-)

0 0
možnosti
DN

danax

3. 5. 2011 23:13
jste li hluchý

stiskněte 3, jste li blbý, stiskněte 4....

0 0
možnosti
JK

King_von

5. 5. 2011 10:12
Re: jste li hluchý

A zvládne blbý uživatel zmáčknout 4? :o))

0 0
možnosti