- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To oni se ale alespon dovolali. Vcera k veceru u nas vypadla datova sit. Mam zakazane 3G a ni po povoleni a ani po restartu telefonu nic. No, tak jsme zavolal na slavnou linku Vodafonu (placenou, budu hned reklamovat) a vysledek zadny. No, asi po 30min data opet nabehli na 3G a po vynuceni pouze GSM fungovala take.
Takze kdo si mysli, ze v Mobilcomu jsou nejaci zli, at se poslechne toto. Zacvalo to na ulici a konci v busu MHD, takze ackoliv ty skreky vypadaji zajimave, tak je to opravdu z ulice a ne z postele.
http://www.flyshare.cz/stahni/51665/Outgoing_Call_-_VODAFONE_LINKA_-_20110509_200558_b.mp3
Hlavně ten konec na Youtube, kdy mu chtěli poděkovat a automat mu vybral zdarma přistavení kontejneru znovu na té samé adrese.
řešit všechno důležité písemně. Co je psáno, to je dáno. A druhá rada pomocná - doporučený dopis psát NE na oddělení reklamací, ale k rukám generálního ředitele/jednatele společnosti (jména jsou na justici.cz třeba). Funguje to a funguje to RYCHLE.
no jasňačka, už vidím jak máš zablokovanej vchod do bytu a budeš to řešit písemně
Super reflexy. Akce z 10. ledna 2011 je s pompou zveřejněna 3. května. Redakce, dotaz, už skončila druhá světová válka???
když musím opakovat to, co už jsem řekl.
Já: "Nedaří se mi po reinstalaci Windows znovu zprovoznit internet přes váš USB modem, simka je aktivní a z vaší aplikace vidím modem a přes něj vaši síť s plným signálem. Při pokusu o připojení se objeví chybová hláška RAS 635".
Následovaly dotazy: "Problém se týká telefonního čísla, ze kterého voláte?" +++ "Internet chcete používat na mobilním telefonu, nebo na počítači?" +++ "Je karta vložena v modemu a je modem připojen k počítači?" +++ "Jste v dosahu signálu?" +++ "Co se stane, když se pokusíte o připojení?"
Následovaly informace, že můj typ připojení nelze použít na počítači (nesmysl), že můj modem nefunguje pod W7 64 (nesmysl) a že karta možná ještě není úplně aktivní (cože???). Pak jsem byl konečně přepojen na technika, s nímž jsem problém vyřešil za 20 sekund (drobná úprava v nastavení).
Ozve se robot (nějak takhle):
"Pokud jen otravujete, stiskněte jedničku, pokud nám chcete věnovat sponzorský dar, stiskněte dvojku..."
atakdále a když vyjmenuje všechny číslice, začne zase od jedničky.
Ale my máme ještě jako pevnou linku telefon s otáčecím číselníkem a nemáme co na něm mačkat. Tak se operátora nedovoláme.
Pořiďte si tohle: http://www.elix-shop.cz/store/goodsdetail.asp?lngDepartmentID=38&strGoodsID=66581
Naprosto stejné, jako když voláte na ČEZ, O2,či jinam. Jen tam neuvádějí, že: " V zájmu zlepšení našich služeb si vás dovolujeme upozornit, že váš hovor může být monitorován!" Je to legrace, ale k pláči.
ano ano, resil jsem spatne aktivovanou sluzbu, naslednou reklamaci za velmi mnoho desitek tisic, a kdyz jsem se odkazoval na jejich zaznam hovoru, tak mi pro jistotu odpovedeli, ze tam je to sluvko "muze" :-(((. nastesti jsem mel svuj zaznam a dve potvrzovaci sms z jejich systemu. takze zlepseni sluzeb znamena: jak se nam to hodi a ty plat.
No nevím, jestli je chytré si vylévat vztek na chudákovi maníkovi z ochranky, kterého z jedné strany pérují lidi, že někam nemůžou zajet a z druhé strany si z nej dělají vrtuli nějací ftipálci a ještě to zveřejní. On je ten úplně poslední, co za něco může, on tam má na starosti vjezd, ne infolinku a dost možná nemá s tím operátorem vůbec nic společného, jen si najal agenturu, která ho zaměstnává a tak ho tam poslali. Parodie infolinky je možná vtipný nápad, ale v kontextu mi to přijde velmi ubohé. Jo, kdyby vytočili nějakého ředitele, tak bych to viděl jako dobré, ale práskat do maníka, co tam hlídá parkoviště, je zkrátka ubohost.