- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vysokým paušálním poplatkem. Přitom skoro nevolají. Telefon mají třeba na přivolání doktora...
Má milá tchýně velmi rychle pochopila, že na toto stačí předplacená karta. Výsledkem jsou ušetřené tisíce
V žádném případě smlouva. Slibovaná levnější minuta u smlouvy nevyváží nutnost platit paušál. Toto platí jen pro volání 0-150 Kč za měsíc
Thyni doporuč O2 ZERO nebo Vodafone Nulový paušál, pro malé volání je levnější jak předplacenka, v podstatě stačí utratit 7 Kč/rok aby číslo nezrušili a příchozí hovory a volání na 800, 15x, 112, máte tak jak tak zdarma.
Na 112 ostatně voláte zdarma i bez SIM karty (ale nikdo se už nedovolá k vám)...
Operátorům je třeba vyprášit kožichy...
To, že je takových pofiderních firem plno, je známo a že důchodce snadno oblbnou, (ale bohužel nejen je) to je taky obecně známo, pořád se o tom píše dokola, ale nikde se nepíše jak postupovat v případě, že už smlouvu podepsali většinou pod nátlakem a nebo lichotivých řečičkách, soudy se tím nezabívají, protože to je hodně práce většinou to mají firmy obšláplé tak, aby to nebylo protiprávní i když všichni víme, že to tak není a proto je česká republika rájem pro tyhle podvodníky, a tím nemyslím jen telefony, ale i jiné zboží, zájezdy za oběd (neustále se o tom píše, ale nikdo s tím nic nedělá) ať se píše o tom jak se mají rodiny bránit když už babičky a dědové ty smlouvy podepíší ...co s tím?
Možnost bezplatně (kromě již spotřebovaných služeb) odstoupit od smlouvy do X dnů (2-3) od uzavření smlouvy daná v zákoně. Něco jako možnost do 14 dnů vrátit zboží koupené na internetu.
používá to syn (který opravdu moc netelefonuje) - na dotaz, kolik provolá, odpovídá, že necelou stovku. A kupodivu mu nikdo nic dál nenabízí.
Já zas používám odpověď na jejich levnější nabídku: "Já volám rád draho." Kupodivu to taky funguje, protože na takovou odpověď nemají v papírech reakci.
Babička má předplacenou kartu a žádný paušál nechce. Ona jen prozvoní a každý ji volá zpět. Rada, která v článku chyběla zní. Žádný paušál, když ho nechcete, ale pořádná masáž babičky o zlodějích operátorech. Naše babička by dnes nepodepsala vůbec nic raději.
Jj, pamatuji se, když jsem ještě jako brigádník dělával na infolince TM.. Zaváděly se kreditní tarify a podomní prodejci seniorům říkali, že jim jen změní tarif, ale že to dál budou mít na kredit.. Sazby jim říkali bez DPH, o paušálu se nezmínili, o smlouvě na dva roky už vůbec ne.. "Jen tady mi to podepište, že jsem vám změnil ten tarif.." A bum, už byli na dva roky uvázaní třeba k tarifu za pět stovek.. Bylo mi z nich vždycky zle.. Proto když můžu, pěkně jim na ulici znepříjemňuji život.. Na dotaz kolik utratím zásadně odpovídám, že tak okolo 1500 (to samozřejmě není pravda), vykládám jim, že já a rodina máme každý jiného operátora atp.. Úplně vidím, jak jim v hlavě šrotují peníze, které dostanou za smlouvu.. A pak si je vychutnám, když mi začnou nabízet něco, o čem jasně vím, že to není výhodné.. Většinou to skončí konstatováním, že je mi z nich na zvracení a jejich nadávkami
je zbavit babičku svéprávnosti. Jinak hrozí, že podepíše.
A i když přechod může zařídit jen ten, u koho je staré číslo, nikdy není problém udělat smlouvu "navíc" s novým číslem...
Nenechte babičku podepsat nevýhodnou smlouvu u operátora. Podepište smlouvu s operátorem. Takže z článku plyne, že jediná obrana, je podpis smlouvy.