- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dnes mi úplně vypadl telefon,při vytočení jákéhokoliv čísla se mi ozve samoobsluha vodafonu,spojení s operátorem však vůbec není možné,jsem dlouholetým zákazníkem,toto považuji za naprosté fiasko /mám starší přístroj Simens C25 od operátora mi v poslední době přichzely SMS nečitelné hieroglify/.Naprosto nevím co dál a asi přejdu k jinému operátorovi.
Jsem firemní zákazník,8.3. jsem požadal na prodejně o Internet na plno a ten mi do dnešního dne stále po několika urgencích nefunguje.Pohrozil jsem,že odejdeme ke konkurenci a vcera mě šokoval telefonát z Vodafonu jestli nám mají připravit čísla na přenos.Místo,aby se snažili zprovoznit službu,tak raději připraví číslo na přenos a nabizi slevu na tarif,kterou ani neví,že již máme,opravdu skvělá firma...
Ahoj, jojo,přesně tak,já se už snažím aktivovat internet více jak týden a ani na prodejně ani na lince i když prý aktivují tak pořád není aktivován. Změna tarifu co jsem také měnil se jim podařila až po několika urgencích a když teďka opět volám na linku, akorát oznámí, že jim služby nefungují a mám zavolat jindy, fakt hrůza, jde to s nimi poslední dobou dost z kopce, škoda
Vodafone je příšerný operátor...
Koupila jsem si předplacenou kartu a nemohla s ní volat 3dny, aktivace nebyla možná, jediné spojení kterého se mi dostalo, bylo spojení s operátory, kteří mi tvrdili, že vše funguje naprosto v pořádku. Aktivaci mi nakonec provedli přímo (i když mi opakovaně sdělili, že vše funguje), volání i přijímání hovorů mi začlo fungovat po 24hodinách poté. Což by asi v porovnání s čekací lhůtou jiných zákazníků nebylo tak strašné. Přesto, jednání, kterého se mi dostalo a to nejen nyní, mě tak znechutilo, že jsem nakonec radši využila služeb jiného operátora a světe div se, ono to funguje.
V mém případě problém stále přetrvává už několikátý den
drobná chyba mezi klávesnicí a židlí, za tak málo peněz co u Vodafone mají zaměstnanci se není čemu divit
tyden jsem urgoval, tyden jsem nevolal, tyden se mi nikdo nedovolal.....pausal jsem vsak platil za cely mesic....
no kdyz se neozves tak budes platit, to je jasny kdyz faktury vystavuje PC .zavolej a rekni ze to chces zrusit a uvidis ty slevy
To je opravdu úsměvné :D já čekám již čtvrtý týden!!!!!!!!!! Chtěl jsem přejít z předplacené karty na paušál, volal jsem tam už šestkrát a pořád jen samé výmluvy a že prý už to brzy bude a že mám počkat. Asi se na to vykašlu, už mě to nebaví, myslel jsem že Vodafon je lepší, tyto výmluvy mě doslova šokovali, v podstatě je to lhaní.
V prosinci jsem přecházel k Vodafone a přenos čísla a nastavení všech objednaných služeb trvalo řádově týdny, celou řadu týdnů. Takovou hrůzu jsem vůbec nečekal. Podle mě je to u Vodafone déletrvající standardní stav, stejně jako problémy s jejich samoobsluhou.