Diskuze

Vodafone měl problém s aktivací služeb a SIM karet

Operátor Vodafone se od úterka do čtvrtečního rána potýkal s problémem při aktivaci některých SIM karet a změně služeb. Komplikaci způsobila softwarová chyba v systémech operátora. V současnosti je problém odstraněn.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jutik

5. 5. 2011 14:39
kolaps vodafonu

dnes mi úplně vypadl telefon,při vytočení jákéhokoliv čísla se mi ozve samoobsluha vodafonu,spojení s operátorem však vůbec není možné,jsem dlouholetým zákazníkem,toto považuji za naprosté fiasko /mám starší přístroj Simens C25 od operátora mi v poslední době přichzely SMS nečitelné hieroglify/.Naprosto nevím co dál  a asi přejdu k jinému operátorovi.

0 0
možnosti
TF

MCorny

23. 3. 2011 6:19
Stále nefunguje

Jsem firemní zákazník,8.3. jsem požadal na prodejně o Internet na plno a ten mi do dnešního dne stále po několika urgencích nefunguje.Pohrozil jsem,že odejdeme ke konkurenci a vcera mě šokoval telefonát z Vodafonu jestli nám mají připravit čísla na přenos.Místo,aby se snažili zprovoznit službu,tak raději připraví číslo na přenos a nabizi slevu na tarif,kterou ani neví,že již máme,opravdu skvělá firma...

0 0
možnosti
PR

saabR

24. 3. 2011 17:39
Re: Stále nefunguje

Ahoj, jojo,přesně tak,já se už snažím aktivovat internet více jak týden a ani na prodejně ani na lince i když prý aktivují tak pořád není aktivován. Změna tarifu co jsem také měnil se jim podařila až po několika urgencích a když teďka opět volám na linku, akorát oznámí, že jim služby nefungují a mám zavolat jindy, fakt hrůza, jde to s nimi poslední dobou dost z kopce, škoda

0 0
možnosti
ZJ

annalucie

18. 3. 2011 21:55
a co sleva na paušálu místo omluvy

Vodafone je příšerný operátor...

0 0
možnosti
A

Allora

18. 3. 2011 11:50
Mnoho zákazníků? Potřebují se jich zbavit?

Koupila jsem si předplacenou kartu a nemohla s ní volat 3dny, aktivace nebyla možná, jediné spojení kterého se mi dostalo, bylo spojení s operátory, kteří mi tvrdili, že vše funguje naprosto v pořádku. Aktivaci mi nakonec provedli přímo (i když mi opakovaně sdělili, že vše funguje), volání i přijímání hovorů mi začlo fungovat po 24hodinách poté. Což by asi v porovnání s čekací lhůtou jiných zákazníků nebylo tak strašné. Přesto, jednání, kterého se mi dostalo a to nejen nyní, mě tak znechutilo, že jsem nakonec radši využila služeb jiného operátora a světe div se, ono to funguje.

0 0
možnosti
MK

Sibstr

18. 3. 2011 0:16
Pořád nefunkční

V mém případě problém stále přetrvává:-( už několikátý den;-€

0 0
možnosti
B

brezovak

17. 3. 2011 20:50
Co naplat

drobná chyba mezi klávesnicí a židlí, za tak málo peněz co u Vodafone mají zaměstnanci se není čemu divit

0 0
možnosti

pedros603

17. 3. 2011 19:25
tyden jsem nemohl volat

tyden jsem urgoval, tyden jsem nevolal, tyden se mi nikdo nedovolal.....pausal jsem vsak platil za cely mesic....

0 0
možnosti
JV

van23

17. 3. 2011 20:49
Re: tyden jsem nemohl volat

no kdyz se neozves tak budes platit, to je jasny kdyz faktury vystavuje PC .zavolej a rekni ze to chces zrusit a uvidis ty slevy

0 0
možnosti
PK

P1tbul

17. 3. 2011 19:12
Vodafon měl problém? :D problém má pořád!!!!!!!!!!

To je opravdu úsměvné  :D   já čekám již čtvrtý týden!!!!!!!!!!  Chtěl jsem přejít z předplacené karty na paušál, volal jsem tam už šestkrát a pořád jen samé výmluvy a že prý už to brzy bude a že mám počkat. Asi se na to vykašlu, už mě to nebaví, myslel jsem že Vodafon je lepší, tyto výmluvy mě doslova šokovali, v podstatě je to lhaní.

0 0
možnosti
M

Marian69

17. 3. 2011 17:10
"Dočasné" problémy

V prosinci jsem přecházel k Vodafone a přenos čísla a nastavení všech objednaných služeb trvalo řádově týdny, celou řadu týdnů. Takovou hrůzu jsem vůbec nečekal. Podle mě je to u Vodafone déletrvající standardní stav, stejně jako problémy s jejich samoobsluhou.

0 0
možnosti