- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
my jsme to do hotelů zařizovali přes řešení, které nabízí sipy.cz - dají vám krabičky - ip telefonní brány, můžete to připojit přes konvertor na klasické telefony, nebo pořídit ip telefony a o nic se nestaráte, je tam i možnost různých fičur jako různé vzkazy, volby, samozřejmě napojení na hotelový software pro vyúčtování atd. A v některých případech to může být i zadarmo, záleží na objemu hovorů. Navíc dělají i pokrytí hotelu wifi signálem, opět včetně možnosti nějakého účtování a napojení na účetnictví.
Proč tam teda místo telefonů nedají blbý interkom v podobě telefonu?
Zkuste se někde poptat, co se skrývá pod tajemným výrazem PROVOZNÍ NÁKLADY.
Je to jednoduché - stačí zlevnit hovory. Aktuálně stojí hovorné tolik, že je pro zákazníka levnější zavolat si z vlastního mobilu i když je v roamingu. Kdyby se hotel místo toho dohodl s nějakou VOIP společností, na kterou by připojil svojí ústřednu, tak může i při 100 % marži mít velmi konkurenceschopné ceny.