- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
On podle měl celkem dobrou představu, jak by to auto mělo působit, ovšem realizace se moc nevydařila. V BMW se moc nevyznám a tak zmíním jen řadu 5 (s typickými protaženými-korejskými světly). Podobný nešvar chytila i faceliftovaná octavie, ale to sem nepatří.
Určitě to auto získalo na jisté agresivitě, odlišnosti a výraznosti linií. Zároveň však je takové jakési bachraté a nepůsobí jako rychlý a dynamický vůz. Přirovnal bych ho:-) ke drakovi, který budí respekt ale je takový lehce neohrabaný. (Nemluvím o motoru jen o dojmu.) Ta zadní světla jsou velice jednoduchá, sportovní, ale na dnešní dobu přeci jen lehce obstarožní. Pro mě nudná. To se vlastně týká celé zádi.
V dnešní době podle mě frčí určitá čistota linií, uhlazenost, dojem důstojnosti a síly. Tohle BMW bylo takové napůl přeplácané (předek) a na půl "spíchnuté doma v garáži" (zadek). Při pohledu z boku se zdá karosérie až příliš mohutná. To pro mě vyvolává pocit, že tomu auto dal někdo malá kola.
Ale věřím, že se řadě lidí líbí
Přesně. Stačí se podívat na všechny generace pětky vedle sebe a E60 je tam jak pěst na oko. Oproti tomu F10 považuju za naprostou bombu
Konečně nebudou vypadat jak přes kopírák
Ale budou, jen ten design bude bangleovsky šílený.
Bmw melo designera? Vzdyt za poslednich 20 let se na tom aute nic nezmenilo :-)
rozhodne plus...uz me to kopirovani designu Iphonu prestavalo bavit (galaxy S a S2)
Co treba uznat BMW, ze sa neboji ist vlasnou cestou. To je rozdiel oproti AUDI alebo MB. Kym taka Q7 je akoby ponatahovana A6, X5/X6 maju uplne nezamenitelny dizajn. BMW bolo proste vzdy trochu arogantna znacka, ktory si ide vlastnou cestou.
V casoch ked vsetky automobiliky robili kranse aerodynamicka vajicka, BMW (ale aj ALFA) ukazalo hrany. Ak si dnes pozriete napr. Citroeny alebo Renualty, dost prebrali designove prvky z BMW.
asi design, ne? ...se podívejte na mobily a notebooky před 10lety a třeba vás to trkne..
On ten Bangluv uspech u BMW je spise takovou legendou a soucasti PR kampane. Kdyby byl tak uspesny, tak by ho rozhodne BMW tak zahy neopustilo a vsechny nove modely jsou vlastne utekem od Bangla a navratem (samozrejme v kontextu dnesniho designu) ke zlatym 90. letum. Je to videt zejmena na interieru, ktere byly vzdy slabinou Banglovych kreaci, kde navrat k E39, E38 je velmi patrny a jiste bude pokracovat i u pripravovane nove trojky.
Koneckoncu i ta zminovana E65 dosahla nejvetsich uspechu pote co facelift alespon trochu opravil vyslovene humpolacky puvodni predek a auto zepredu zacalo zase pripominat BMW.
Na druhou stranu problemy BMW v dobe Bangla nelze pricitat jen jemu, automobilka jako celek slapla do .... se svoji politikou lacine vyroby drahych vozu. Ale to uz snad take skoncilo a nove modely jsou i navratem ke kvalite.
ovšem vždy jsem uznával její kvality. Po designové stránce sem nevěřil vlastním očím a bylo mi jí docela líto.
najvacsia katastrofa je podla mna X3 (E83) a 5 sedan (E60) Ale taky BMW 1, BMW 7 alebo BMW X5 su podla mna fajn
prvni byla X5-ka, kterou lide vzali bezproblemu....
az 7cka vyvolala pozdvizeni.
drzim palce. jeho bmw 7 bola slusna ohava a paradoxne najpredavanejsia rada 7 v dejinach znacky.