- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je mi to jedno, protože já tam neřádím
tuto socku normální lidé nechodí, takže tam není třeba nic loudit tam odpoví kde kdo na jakoukoli otázku. Dyť tam je problém každou chvíli. Za blbost se platí a na fackebooku dvojnásob.
Souhlas. Jen ať si to FB ovečky užívají....
To snad není pravda. To nikoho nenapadne? Stačí zdravý rozum. To je snad jasné, že tel. číslo a heslo chce jen pracovník infolinky a ne ten "někdo" na facebooku. Lidi, to jste tak hloupí? To snad trkne většinu lidí, ne? Poskytovat údaje jen tak a ani si to neověřit, že je to doopravdy pracovník Vodafonu. Bože...
Chceš po lidech, kteří používají FB, aby přemýšleli? Vždyť to se vylučuje.
Dneska u mě byli asi taky... Chlap a ženská kolem dvaceti se mi snažili vnutit, že Vodafone od ledna dává všem zákazníkům slevu a chtěli po mě číslo a nějáký další věci... Tak jsem je z baráku vykopal..
T-Mobile otravuje lidi v ulicích a v domech už léta. O2 to dělá taky. Je to svinstvo a mělo by se tomu rychle zamezit. Pak by nemohlo docházet k podobným případům jako je ten ve článku.
TAk se vás na ty udaje stejně zeptají, posledně jsem takle dusil jednu operátorku že jí svoje heslo neřeknu až to vzdala.
Jednou po mě nějaká taková pipina taky chtěla heslo. To jsem jí nedal. Tak že prý jí mám říct rodné číslo. Zeptal jsem se jí na co by jí bylo. Prý pro identifikaci. Tak jsem se jí ptal na co potřebuje mou identifikaci, když volá jako operátorka na moje konkrétní číslo a jestli ona by v mém případě někomu do telefonu vykládala svoje rodné číslo. Prý ano. Tak jsem jí řekl že je hloupá a ona to radši vzdala. Ode mě následoval operátorovi mail se zákazem volání reklamních kydů na moje číslo. Od té doby mám pokoj.
to akoze fejsko nieje len na to aby som sa dal dohromady so starymi znamymi? ze mozem olajkovat to ze ma nejaka dievcina akurat kramy a okopava popri tom nejaku zahradku na farme?
Nekolikrat jsem vodafone upozornoval, at zmeni metodiku sdelovani cisla a hesla k zakaznickemu uctu. Prodavaci taky rikate (nebo to tak aspon bylo) tel. cislo a heslo. Jediny rozdil oproti FB je ten, ze to nekricite do sveta, ale jen to rikate pred par lidmi na prodejne. A nemuze jeden z nich... ;-)