- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já sice nepřeváděl mezi opy, ale jen z paušálu na prepaid.. taky bych o tom mohl napsat příběh... Ve zkratce:7 dní bez čísla, asi 30 hovorů na o2 linku, 4 návštěvy prodejen. Po cca 8 dnech začalo číslo fungovat. problém byl ve špatně zadaném čísle sim karty. Stane se, chápu, ale proč outů zatlouká že u nich chyba není a ještě není schopno zajistit opravu mi jasné není.
Teď mám firemní tarif a jsem spokojen. Jinak bych outů moc nemusel.
Minuly rok v breznu jsme dali pozadavek na preneseni 7mi linek i s internetem k Tmobilu. V techto dnech se snad doresi prenos posledniho, teda abych byl presnejsi k jednomu internetu se nehlasi ani jeden poskytovatel, ale internet tam v poradku funguje..
dvakrat posunuty termin, kdyz uz to melo probehnout tak ten den O2 stale fungovalo, po volani na VF kde rekli ze je vse v poradku a cislo prevedeno(ackoliv jsme volali z cisla pres O2..), jsme volali na O2 kde rekli ze o prenosu cisla nic nevi, a dalsi hovor k VF vysvetlil ze nekdo ve VF zapomnel o prenos pozadat ci zmacknout nejake tlacitko. Za dalsi dva dny na dalsi pokus uz to vse vyslo tak jak melo.
Jinak myslim ze posledni dobou ma Vodafone ve svych sluzbach docela svincik. Dukazem budiz neschopnost jiz cca 4mesice opravit cenu ''Internetu do mobilu naplno'' v samoobsluze na realnou hodnotu (ukazuje se omluva ze cena je zobrazena spatne). V soucasnem obdobi mi Samoobsluha ukazuje ze mam prubeznou cenu 0kc, ackoliv samotny pausal je asi 500kc. Co mi min vadi je ze minuly mesic mi odecetli z faktury cca 400kc, bylo tam proste uvedeno ze jim to prislo na ucet, presto ze jsem nic neposilal.
A upravy pausalu v samoobsluze je skvely napad,ale na její funkčnosti by měli zamakat.
K prenosu melo dojit dnes mezi 00.00-06.00. Skutecnost je takova, ze je 14h, a cislo stale nefunguje, takze neni mozno volat.
14:53 cislo preneseno. Super.
Ahoj mám u O2 paušál neon S asi na 300kč mesíčn, ale eště sem pod smlouvou na 4 mesice. dá se předčasně něják přestoupit k T mobile? nebo je jediná možnost se vyplatit a koupit si novou simku?
Problem je hlavne u odchodu od O2, protoze limit na kterem se dohodli operatori je 2x tydne 500 SIM od kazdeho operatora. Od O2, ale odchod prevysuje mnohonasobne limit (okolo 4000 SIM ceka). T-M a Vodafon chteji limit navysit, ale pokud s tim nebude souhlasit O2 neni to mozne. Takze asi tak. Informace v clanku jsou jaksi v rovine obecne.
trochu si to zrovnaj, limit je 500 denne na jedneho operatora, a portuju sa 4 dni..
Napada me jediny duvod- neumim si u sveho operatora vyjednat lepsi podminky, proste radeji stahnu ocas mezi haxny a jdu knucet jinam.....
Na ten ksindl se musi tvrde, zadne kyvani, ale rovnou do prd. li kopani!!!!!!
ty duvody muzou bejt ruzny, napriklad kdyz jsem ja odchazel od T-Mobile, tak co mi bylo platny, ze se me snazili presvedcit, abych neodchazel a nabizeli vyhodnejsi podminky, kdyz jsem chtel na mobil 3G a T-Mobile v te dobe na 3G kaslal a vypadalo to, ze jen tak zadnou budovat nebude.
udělala bych takový bugr, že by to šlo pak zatraceně rychle
Terezo, svet by po tydnu bez vaseho zvaneni jiste prišel o jednu z nejvetsich tahounek ekonomiky nejen sveho zamestnavatele a operatora, ale predpokladam, ze i resitele problemu vsech a vsude....
Holt byste si jednou mela duvod potkat ty lidi osobne a neresit slevy v Tesku telefonem.....
celkem mi to trvalo dva měsíce, přechod od O2 k TM (tarif - tarif), hrůzné jednání a zdržování především u O2 !!!
Mohu jen potvrdit, problém a zase problém. Přechod od TM k O2 trval cca tři měsíce. Asi dvacet urgencí a týden bez možnosti přijímat jakékoliv hovory, protože to "někdo" při převodu podělal. Již nikdy více, raději nové číslo.