Diskuze

Vodafone o vás chce lépe pečovat. Inovoval zákaznický systém

Operátor Vodafone představil vylepšený systém péče o zákazníky. Slibuje aktivaci služeb v reálném čase a stoprocentní kontrolu nad výdaji. Vylepšení se projeví v oblíbené on-line samoobsluze a zákazníci předplacených karet si nově budou moci aktivovat větší množství služeb.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

19. 2. 2011 11:51
vodafone ne, takové tu nechceme, jenom lžou a ...

Společnost vodafone je banda lhářů, neprofesionálů . Nejlepší by bylo, kdyby je většina zákazníků poslala k šípku. Po převodu na nový systém nefunguje samoobsluha (jinak nejpomalejší web od všech větších společností) na dotaz proč tomu tak je, odpověď "protože ještě nejde". Nikdo se mě předem neptal, jestli chci převést číslo na nefungující systém. Nikoho v této společnosti nezajímáte, nemají uvedeno kdy se dovoláte operátorovi na číslo vodafone linky, v noci, v sobotu Vám budou dokola říkat že mají plné ruce práce se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi, zkoušel jsem to v 1 hod. ráno, v sobotu v 11 hodin dopoledne. Výsledek nic, nespojeno. Kdyby řekli že mají plné nohy práce, ať zavoláte v době od do, udělali by asi lépe, Nejhorší telekomunikační společnost ze všech špatných. Rv Nejvíce mě štve že opravdu lžou, neplní co řeknou. Vodafone = podvod na zákazníka

0 0
možnosti

Host

29. 11. 2010 21:41
Poslední hřebíček

Tak Vodafone pracoval 3 roky na tom aby  mi mohl povinně změnit tarif a tím mi zdražit volání v síti.Rv tak po 8mi letech zruším paušál. Oskare to jsme to dopadli

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 18:17
konkurence chybi - inovace se nekonna

Inovace v podani Vodafonu mi bohuzel pripomina komickou scenu z lecebny pro dusevne chore. Spousta divadla, ale efekt opacny. Dokud se nevytvori konkurence, tak tenhle kartel nadnarodnich spolecnosti nebude mit duvod cokoliv zmenit. Ceny za hovory jsou mnohonasobne vyssi, nez v Rakousku. Zaroven "zvyhodnene" telefony jsou vyhodne pouze pro operatora. Smutno je mi z nasich statnich uredniku...

0 0
možnosti

Host

17. 12. 2010 10:06
Re: konkurence chybi - inovace se nekonna

drahy a neefektivni stat, je to, co me se stestim davno z cr vyhnalo a i pres dve kurky, ktere najdete vsude, zatim neni sily, ktera by me hnala zpet, coz je skoda, jsem vetsi vlastenec, nez ti, co fandi cr jen v hokeji, nez zacneme prohravat:-(

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 16:30
ať se vykašle na inovaci...

a raději zprovozní to, co už fungovat má...teď zrovna slavná samoobsluha nejedeRv;-O

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 18:20
Re: ať se vykašle na inovaci...

ano - ja napriklad uz 3 mesice nevidim, co mam aktivovano za datovy tarif. stale mi to tvrdi, ze nemam zaplacenou fakturu. to vsechno pouze v pripade, ze se tam vubec prihlasim. at jde Vodafone k sipku...

0 0
možnosti

Johanes

24. 11. 2010 9:45
Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

vidím u mnoha lidí nadšení z nevědomosti. Vodafone tímto krokem především znepříjemňuje život zákazníkům starých tarifů a navíc ještě k tomu ruší to, co se mu nehodí do krámu, jako třeba tarif Slyším Vás.

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 11:27
Re: Jak tak pročítám příspěvky do diskuze,

slysim vas? halooooo budicek!!! ;-D

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 8:18
ale co

nějak se samoobsl. prokoušu jako vždy, ale právě se vztekám na Ufounův modem. Vůbec nedává zprávu, třeba sms či mailem kolik je tam zbylého kreditu. Pak se nejednou nepřipojíte a badáte proč. Nechci nikomu dávat čístla kreditky ani účtu kvůli blbým 7 stovkám. Další možnost placení není. Poslal jsem složenku v pátek a zase nic:-/

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 14:52
Re: ale co

Na kredit se můžeš podívat po přihlášení do ufonovy samoobsluhy, kde je problém?

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 0:11
click click

Ta nová samoobsluha funguje resp. nefunguje stejně, jako když Paegas kdysi zaváděl ten svůj Click.

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2010 23:41
Tfuj

Změna k horšímu!!!:-/

Prý...Doplňkové služby na vašem čísle již nebude možné měnit....tak k čemu to je-----hajzlové....RvRv

0 0
možnosti

Host

24. 11. 2010 10:04
Re: Tfuj

Změna k horšímu a kde? Zákazníci VF pořád chtějí, aby měli vše hnedka teďka....jejich sen se jim právě vyplnil, a to, že některé služby ruší? No bodějť vždyť je také využívá minimum lidí tak proč i nadále by měli v novém světě měli fungovat, když můžou mít lepší a modernější služby....

0 0
možnosti

AAA2

23. 11. 2010 23:29
samoobsluha

ted nejede vubec ... dobra inovace :)

0 0
možnosti

REMET

23. 11. 2010 23:40
Re: samoobsluha

Me ted sla...

0 0
možnosti

Host

23. 11. 2010 22:23
Vodafone

miluji tě V

0 0
možnosti