Diskuze

Stařičká Škoda 120 se proslaví ve světě. Microsoft ji použil ve své reklamě

Letitý automobil Škoda 120 se objevil v televizní reklamě na nový operační systém Windows Phone 7. Minutový spot na internetu viděly už statisíce lidí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
XX

Tajné

18. 11. 2010 13:58
reklama

Jako aby reklama vyskakovala přes video, to si snad děláte srandu ne?

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2010 0:16
nooo

motor asi ne, ale chladič tam má. Takže s troškou dobré vůle...R^

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2010 18:59
motor v předu?

škoda že si tvůrci reklamy nevšimli že 120ka má motor vzadu

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2010 13:33
Re: motor v předu?

 na to se mtaky koukal ale pokud by uvarily vodu v celym aute tak by se mohlo kourit i z predu z chladiče :-)

0 0
možnosti
T

Tryskoprd

16. 11. 2010 18:42
Profesionálové

V jednom díle Profesionálů jezdil hlavní padouch škůdkou (105 nebo 120) s řízením vpravo.

0 0
možnosti
Z

Zařizuji.Bany-VŠEM!

18. 11. 2010 11:31
Re: Profesionálové

Jj, byl to Sovět R^;-D

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2010 11:04
para

... hm az na to ze to skazili tou parou s pod kapoty... motor ma v zadu :)

0 0
možnosti
JV

PepekVyskoc007

16. 11. 2010 12:55
Re: para

a chladic vepredu... v tom to bude

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2010 9:47
120, 125 a Msft

Škoda 120 měla kulatá světla. Toto je nejspíš 125, mimo jiné již s pětistupňovou převodovkou.

... a co si vlatně z té reklamy mám odnést ? Snad dojem, asociaci .... nový Windows Mobile 7 a Škoda 120 (125)

--- jen podotýkám, že ty vozy měly jisté mouchy. Chce snad tvůrce reklamy říct, že ten software je má taky ??

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2010 16:52
Re: 120, 125 a Msft

Původní Škoda 120 měla kulatá světla, ale 120L měla hranatá. Je to vidět třeba na Wikipedii: http://cs.wikipedia.org/wiki/Škoda_742#.C5.A0koda_120 (první obrázek).

Nebo se to píše zde: http://www.skodaspartak.cz/technika105.html

Konekrétně: Model 120L měl, stejně jako další stodvacítky, motor o objemu 1,2 litru a výkonu 36,7kW s maximální rychlostí 140km/h. Výbava byla poněkud chudá, zvnějšku se dal vůz rozeznat podle obdélníkových světel.

Nehledě na to, že si někteří majitelé na původní 120 s kulatými světly dali právě ta obdélníková světla a dozadu si dali místo těch úzkých světel ta širší, aby to vypadalo moderněji. :-)

0 0
možnosti
MB

mlčanlivý boban

16. 11. 2010 8:43
Ja si pamätám kopu škodoviek vo filmoch s Funesom

ale to boli ešte staré poctivé kilečká. V tých žandárskych boli tam tuším v každej hromadnej havárke... ;-)

0 0
možnosti
JV

PepekVyskoc007

16. 11. 2010 12:54
Re: Ja si pamätám kopu škodoviek vo filmoch s Funesom

jo jo, frantici to likvidovali ve velkem.

0 0
možnosti
ML

Host

16. 11. 2010 5:52
hodne se nataci v Cechach

skodovka je i v reklame na Logitech

http://www.youtube.com/watch?v=vmY2nw6dWdo

0 0
možnosti
DNIN

Diskutovat na iDmůžete neomezeně

15. 11. 2010 15:42
programy Microsoft

"umí všechno, ale nic pořádně"

0 0
možnosti

Host

15. 11. 2010 10:08
Re: Chladič vepředu

proč chladič vepředu?

Protože náporové chlazení má mnohem vyšší účinnost. Vrtule, která se točila s otáčkami motoru notně zvyšovala hluk. S chladičem vzadu nešlo udělat účinné topení.

Naopak 12l chladicí kapaliny mělu tu nevýhodu, že ohřát kapalinu trvalo delší dobu, a že motor mohl vařit a chladič vepředu byl natolik studený, že čidlo neseplo ventilátor. Čidlo mělo být na hlavě motoru, tam by fungovalo pravděpodobně bezproblému. Podmínkou správné funkce byla vodní pumpa v dobré kondici.

Pokud o chladicí systém ve 105/120 bylo dobře pečováno, jeho výhody převážily nad řešením použitým u Š100/110.

0 0
možnosti
RB

Rostimír

15. 11. 2010 18:52
Re: Chladič vepředu

Stačilo přidat spínač na palubovku a tím popřípadě (jízda v koloně, vedra, atd.) ručně ventilátor spustit. Měl jsem ji spoustu let a tohle se mi osvědčilo.

0 0
možnosti