- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Audi nabízí HUD do A7, takže se dá očekávat, že se dříve nebo později objeví i v A8 a dalších modelech.
"Nemusíte ani spustit navigaci a vlajková loď od Audi je se satelity GPS spojena neustále."
Ona snad existuje nejaka vestavena navigace, ktera se zacne pripojovat az kdyz v nich clovek zacne neco hledat? Nevim, ja mam Citroen C5 coz je o 2 tridy niz nez A8 nebo BMW 7 a navigace je pripoji na satelity okamzite po nastartovani.
Navigace nic nepřipojí, jen pasivně čte signál ze satelitů.
Podle chuti každého majitele, ale dle mého názoru další věc, která se může v autě po s r a t a nadělat spoustu problémů
to je něco pro uživatele tohoto auta s IQ houpacího koně
lépe řečeno ti kdo v těchto autech jezdí mají IQ houpacího koně
Tedy pánové, nevím jak vy, ale já jsem ještě předraženější kus elektroniky ještě snad opravdu neviděl. Jako na jednu stranu to chápu, pokud se najde někdo, kdo si to koupí, tak to za ty prachy prostě prodávat budou. Kecy o tom, jak je firmware ergonomicky sladěn s ovládacím joystickem si může každý nechat. Pokud to nedělá čínská cvičená opice ale normálně uvažující designer, tak to udělaj i bez toho aby ta navigace stála i s HF sadou 100kkč.
A to nemluvím o momentě, kdy chcete nedejbože aktualizovat mapy nebo firmware. Na tom se pak ještě zaručeně namastí servis, co dá akorát do mechaniky DVDčko a zmáčkne správnou kombinaci tlačítek nebo to zadá přes CAN-BUS. To bude taky raketa.
A přitom se jedná o totožnou elektroniku, co se používá v každé lepší navigaci (abych tomu zas úplně nekřivdil, ono to má poměrně výkonný procesor, tu navigaci jsem testoval v BMW).
Vezl jsem BMW z německa a najednou navigace povídá: před námi je na dálnici zácpa se zdržením 45 minut, mám ti vypočítat rychlejší trasu? Já jako trubka jsem odklepnul, že jo a dojel jsem o dvě hodiny později...
To jsi na tom dobře, protože v zácpách na německých dálnicích není problém uvíznout i na 4-6 hodin.
Zabudovaná navigace se většinou nedá vzít domů a na netu zkontrolovat podle papirových nebo internetových map jestli plánuje trasu vhodnou cestou nebo jestli se dokonce někde nemotá kde nemá.
to mě teda se separátní navigací, když jsem ji ještě měl, nikdy nenapadlo. Ono totiž bohatě stačí zkontrolovat to v mapě v navigaci.
Je potřeba upřesnit terminologii redaktora a to takto: Audi je auto za luxusní cenu a ne luxusní auto.Nazývat navoněnou bídu s mizernou technikou VW může je člověk absolutně poměrů neznalý.
Je jedno, odkud ma techniku. Podstatnej je komfort a kvalita. A nad tim nepochybuji.
Navigace v 370z je mnohem lepší, než luxusní navigace v mojí Audi A5. A to stojí půlku Jinak integrované navigace celkově jsou podle poměru cena/výkon nejvíc předražený kus elektroniky, co se dá dnes pořídit.
podívaná! Gratuluji našim tvůrcům! Konečně máme navigace, které nám může celý svět závidět
I já to myslím upřímně!
Za podobné peníze mám navigaci v SUBARU, která je OPRAVDU, ALE OPRAVDU, HNUSNÁ! Ještě, že to SUBARU umí kompenzovat jinými kvalitami!
ano napr. premrstenou cenou jednotlivych modelu