- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Telefonování odvádí pozornost stejně jako uřvaná manželka, kouření za volantem, hlasitá hudba apod. Prostě součást jízdy a kdo na to nemá, ať nejezdí
PS: v aute netelefonuji nikdy, pac i s handsfree to proste odvadi pozornost a je mi to "neprijemne".
100 lidí za dva roky někde v Asii, tak se přestaly konzumovat kuřata. Každý den umře na našich silnicích několik lidí a lidi neustále autama jezdí. Není to divné?
Asi před hodinou jsem také potkal podobného mamlase v modré fabii (2. gen) s pražskou RZ (SPZ). Jel za mnou asi 10-12 km. Celou dobu v jedné ruce telefon a v druhé cigáro (asi byl nervní nebo nevim - za tu dobu musel stáhnout aspoň 3). Pořád se na mě "lepil" a každou chvíli byl půlkou auta v protisměru (o nějakých blinkrech už ani nemluvím). Jít mi někdo po přechodu tak ho mám nejspíš na zadních sedadlech
Zbohatlík, tudíž člověk bez svědomí, nemá mentálně na to, aby, i když si vozí zadek v káře za půl mega, si k tomu koupil alespoň BT HF na ucho za litr. V Praze se takový duševní chudáci vyskytují v hojné míře... O jejich způsobu vydělávání peněz se dá také s úspěchem pochybovat. O majitelích SUV je toto známo už delší dobu, ale postačí obyčejný Passat nebo Honda a máte 50procentní jistotu, že v tom bude sedět mentál. Stává se to pravidlem: čim dražší vůz, čim nižší povědomí o tom, že není na silnici sám. Pozitivní posum ale vidím, že pokud potkám takovéto hovádko na silnici, tak předem vím, že blinkry, svícení či správné parkování od něj čekat nemohu a raději ho nechám odjet co nejdál do sebe.
K tomuto výčtu patří ještě řidiči pick-upů.
zabíjejí tisíce lidí, pomohlo by odstranění volantu v každém autě...
USA - 16 tis. lidí za 7 let, čili ročně ... 2285 lidí. Při počtu 260 mil obyvatel? To máme 0,9 člověka na 100 tis. lidí. A to tam telefonuje v autě ne skoro, ale úplně každý. To není tak zlé.
to je ale blbost... co třeba spolujezdci? ti by také nemohli volat? však je to jen o řidičích, proč nepoužívají handsfree...
Ano, nepatrne to rozptiluje pozornost, ale co treba koureni, ladeni radia, sledovani te krasne slecny vedle apod....
Jinak nechapu, proc "buz...e..rovat" za telefonovani. Kdyby byli policte v ulicich a kazdej mel v aute webkamerku pripojenou na nejaky levny zarizeni (cena v tisisich KC, zadne 10ti tisice ci miliony) mohly by sledovat spravny zpusob jizdy a venovani se rizeni. A je uz jedno, zda dotycny telefonuje, ce si noviny , maluje se apod. A pak by nebyl ani problem s kamerama na ulicich a shanenim ridicu. Policiste by to resili na miste.
Ale to oni nemohou, oni museji kontrolovat lekarnicky apod pri nejakych akcich na predem danym mistech, kde pouze blokuji dopravu. Staci nakoupit par motorek a odmenovat policisty podle snizeni nehodovosti v jejich pridelenem useku, ne podle vybraneho vypalneho. A pokud maji malo techniky, meli by ji dostat od mestaku ,kteri ji pri sve pochuzce nepotrebuji.
Pro výrobce aut je to pakatel a doteď na rádiu a na handsfree sadě rýžují nehorázné peníze.
Stačí zavést povinně handsfreee sadu stejně jako airbagy a ABS.
vetsina novejsich aut , i tech levnejsich uz samozrejme HF sadu standartne ma a jestli ma kdejaky magor a nebo slepice na nove boty, tak par stovek na HF ma urcite taky........ Ale blbe a vymatlane palici stejne nepomuze ani 10 HF sad
Já bych zakázal všechna auta. Docela byste se pak divili, kolik by ubylo nehod