- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlíp by udělal,kdyby vypnul všechno a napořád.........................
presel jsem j vodafonu a 21.9. v noci mel nastat prenos cisla, je 22. rano a porad mi nefunguje nova simkarta, vypadek tohoto typu jsem u O2 nezazil, tak nevim jestli to byla dobra volba...
To je fakt, to u O2 normálně nenastalo, tam trval výpadek při přenosu třeba týden. A mám pocit, že s novým systémem trvá dodnes...
Samoobsluha je fakt des... Podarilo sa vam tam nastavit Roamingovy datovy limit? Skusam to uz asi 2 tyzdne a vzdy to skonci s hlaskou: Z technických důvodů se požadavek nezpracoval. Opakujte ho prosím později.:( Druha vec co ma stve je ze po prepnuti na "novy vzhled", odlogovani a prilogovani tam mam znovu "stary vzhled". vrrrr
Zkousel jsem to ted pred chvili a chvili se to tvarilo, ze zpracovava a pak se to vratilo zpatky s puvodnim limitem.
je nefunkčí skoro pořád.Možná by bylo lepší oznamovat,kdy funkční je.
Nějak nechápu smysl této zprávy. Vodafone samoobsluha je nefunkční a nedostupná každou noc a často i přes den. Pochybuji, že bych se vždy trefil do plánovaného výpadku, když v 50% pokusu kdy něco potřebuji nastavit vidím hlásku o nefunkčnosti. Nečekané samozřejmě ;) takže děkujte za zprávu ale proč tu není každý den.
a muzete ji sem davat kazdy den a bude to stale pravda. Dyt ta jejich samoska je vecne mimo provoz.
No to je novinka.Ta samoobsluha je vypnutá téměř každý den na nějakou tu hodinku(nebo,že by nefungovala?),tak proč to tak nafukují